Wie had dat verwacht, dat je in dit nog maar net nieuwe jaar 2010 met twee hondenquote:Op maandag 4 januari 2010 23:58 schreef Dottey het volgende:
fluiter.. rooie blijft dankzij de sneeuw nog een behoorlijke poos
Deze posting is positief opbouwend bedoeld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:15 schreef Dottey het volgende:
00:14] <06+spanningszoeker> vanaf morgen hebben we radiovlemmix als achtergrond muziek
Op 13-05-2009.quote:
Bullshit.quote:Er was een tijd dat er in de ochtend 13 man personeel zich aan het vol tanken waren en laveloos aan de bar zaten,
Het waren er 15 en 2 honden!quote:
Plus dat de sterke drank negen van de tien keer uit eigen zak betaald werd. Zelfs op de wrap party.quote:
Als het om drank gaat telt Huub voor 12.quote:
Is ook. Maar ik vind het nogal sneu, omdat de waarheid zo totaal anders is. Ook qua uit wiens zak die kosten nu daadwerkelijk vooral betaald werden. Beetje jammer van Vlemmix.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook. Maar ik vind het nogal sneu, omdat de waarheid zo totaal anders is. Ook qua uit wiens zak die kosten nu daadwerkelijk vooral betaald werden. Beetje jammer van Vlemmix.
Goh, wat een bekend gevoelquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is ook. Maar ik vind het nogal sneu, omdat de waarheid zo totaal anders is. Ook qua uit wiens zak die kosten nu daadwerkelijk vooral betaald werden. Beetje jammer van Vlemmix.
Wat een hond, die Sjors!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 01:02 schreef Maanvis het volgende:
Peter vraagt : "Heb je nog sigaretten mee laten nemen?". Sjors liegt: "Nee hadden ze niet".
Die Sjors, René lijkt me een bijzonder relaxte jongen die zich totaal niet stoort aan de chaos die daar soms heerst. Ik heb daar toch wel bewondering voor.quote:
Heet Sjors René?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:03 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Die Sjors, René lijkt me een bijzonder relaxte jongen die zich totaal niet stoort aan de chaos die daar soms heerst. Ik heb daar toch wel bewondering voor.
Lees je inquote:
Los daarvan: ook al zoú het waar zijn, het zijn een stuk leukere streams dan iemand die shoarma aan het eten is.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:05 schreef Copycat het volgende:
Verschil is dat Vlemmix ook die waarheid kent, Mera.
Of een horige die aan de soep met vla zit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:23 schreef Gert het volgende:
Los daarvan: ook al zoú het waar zijn, het zijn een stuk leukere streams dan iemand die shoarma aan het eten is.
Hij sponsort de bandbreedte en de streams.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
Heeft Sjors- René nog een interessante CV? Of is het gewoon een medewerker die bij gebrek aan maar hoofdpersoon wordt, maar verder geen bijzonderheden heeft?
Leuk juist toch, dat er incrowd is die dat soort grappige bijnaampjes wel weet, en een horde semi-followers die dan af en toe moeten raden wie er bedoeld wordt.quote:
Dat zal me een partij boeiende anekdotes opleveren!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:25 schreef Maanvis het volgende:
Hij sponsort de bandbreedte en de streams.
Lees je fucking in zeg. Die jongen verdient 40K per maand out in the open, maar heeft besloten Johan te helpen. Wat een betrokkenheid, zo mooi!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
Heeft Sjors- René nog een interessante CV? Of is het gewoon een medewerker die bij gebrek aan maar hoofdpersoon wordt, maar verder geen bijzonderheden heeft?
Het is een succesvolle zakenman die voor een avondje zuipen websites bouwt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zal me een partij boeiende anekdotes opleveren!
Ooooh, het is een incrowd grapje en Maanvis is dat?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk juist toch, dat er incrowd is die dat soort grappige bijnaampjes wel weet, en een horde semi-followers die dan af en toe moeten raden wie er bedoeld wordt.
Het lijkt me geen jongen die een hoofdpersoonsrol op zich neemt, alleen voor de naam of voor zichzelf.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:19 schreef Copycat het volgende:
Zie post Maanvis 11.36quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Leuk juist toch, dat er incrowd is die dat soort grappige bijnaampjes wel weet, en een horde semi-followers die dan af en toe moeten raden wie er bedoeld wordt.
Hij slaapt graag onder satijn.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef Copycat het volgende:
Dus gewoon bij gebrek aan beter als hoofdpersonage gebombardeerd. Met zijn gouden dekbedje.
Denk verhalen over een mensgrote vis die een trouwring ingeslikt heeftquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:29 schreef Copycat het volgende:
Ja leuk. Maar heeft ie ook wat interessants te melden?
Dat verhaal is al eeuwen oud.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:33 schreef Maanvis het volgende:
Denk verhalen over een mensgrote vis die een trouwring ingeslikt heeft
Ik heb de nicknames even gepost in het who is who topique, ter lering ende vermaeckquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Gelukkigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:40 schreef Laysa het volgende:
Dit is een spooktopic![]()
komt wel voor in my at, maar niet als je via real life soaps kijkt
Edit...nu weer wel![]()
Sinds vanmorgen wel ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:45 schreef Copycat het volgende:
Ik keek net heel even daar en zie aan de commentaren dat je dus beelden hebt van de bar en geluid van Radio Vlemmix?
Het schept gewoon een stukje saamhorigheidsgevoel, dat de regulars iemand een koosnaampje geven en hem of haar daarna consequent zo noemen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ooooh, het is een incrowd grapje en Maanvis is dat?
Dan helemaal een dikke NEE x 10.287 natuurlijk. Om daar nu zo verheven over te doen. Doe normaal.
Dellie. Daar konden bepaalde mensen zich enorm kwaad over makenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Het schept gewoon een stukje saamhorigheidsgevoel, dat de regulars iemand een koosnaampje geven en hem of haar daarna consequent zo noemen.
Remember "De rat", "Kliko", "Bokito", "Smeric" etc.. Mooie tijden waren dat.
Dat vind ik ook het manco aan deze streams. We zien een stel mensen met wie we, uitgezonderd Dottey en Mera, niets hebben. Ze zijn totaal vaag en ze maken ook geen contact met ons.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:52 schreef Maanvis het volgende:
Gert, dit is anders. In deze RLS worden eerst koosnaampjes gegeven aan mensen omdat ze onstream zijn maar hun naam niet willen zeggen. Dus uit nood geboren, zodat we over de persoon kunnen praten en iedereen weet waarover we het hebben. Zo'n koosnaampje blijft dan natuurlijk ook hangen als de echte naam bekend wordt!
Klopt. Ze kennen elkaar al een week.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:31 schreef Wijnneus het volgende:
Verder schijnt hij een goede bekende te zijn van Japio.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Klopt. Ze kennen elkaar al een week.
Ik vind het juist charmant dat we ze niet kennen, en ze geen introductie hebben. Het is een soort ontdekkingstocht door de ziel. En Peter maakt weldegelijk contact met ons. Hij zeikt ons af omdat we zeikenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik ook het manco aan deze streams. We zien een stel mensen met wie we, uitgezonderd Dottey en Mera, niets hebben. Ze zijn totaal vaag en ze maken ook geen contact met ons.
Dé Stefan of is dit ook weer een bijnaam waarvan iedereen weet waarover ze het hebben behalve ik?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:04 schreef Chanel5 het volgende:
Nu geluid op de stream, ene Stefan is op bezoek.
Een Stefan Noek, Johan sprak hem zo aan. Het gesprek gaat over audities.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Dé Stefan of is dit ook weer een bijnaam waarvan iedereen weet waarover ze het hebben behalve ik?![]()
Offcrowd.
Deze Stefan is een C-artiest en Nowlive wil de chat in hun site bouwen, dus wordt René nu gewektquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Dé Stefan of is dit ook weer een bijnaam waarvan iedereen weet waarover ze het hebben behalve ik?![]()
Offcrowd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |