Second thatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Lieve beequeen ik moet weer aan je denken, kus en veel sterkte !!![]()
![]()
Ik zit even op de chat. Je bent een schat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef tuinfluiter het volgende:
![]()
Nee, Els is niet de moeder van Stefan. Dat is Waterkoker die op Annie Schilder lijkt. Maar dat vind alleen ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:38 schreef tuinfluiter het volgende:
Els hoofdhuishouding op de chat Elsepels is de moeder van Stefan?
Dit even om het zelf te weten en voor in het topic Who is who?
![]()
Wat fijn dat je even op de chat zit, toch weer een beetje afleiding.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:44 schreef beequeen het volgende:
Ik zit even op de chat. Je bent een schat.![]()
Maar dat is nogal OffTopic.
Dansen??!!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef Jian het volgende:
Kijk 'm dansen zeg, ik dacht dat het een grapje was, maar het is echt een soort Herman
Dat legt aan je eigen laptop!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef Gert het volgende:
De streams zijn echter erg traag af en toe, omdat Johan z'n laptop aanstaat.
Staat tie nou nog aan...wat een prutsers daar....echt profie bezig hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef Gert het volgende:
Stefan heeft inmiddels het nummer "Geil moet ze zijn" voorgedragen, inclusief een guitig huppeldansje, en daarna deed hij iets met een aansteker.
De streams zijn echter erg traag af en toe, omdat Johan z'n laptop aanstaat.
Niet zo hard oordelen, Stefan doet erg zijn best voor ons en af en toe zie je al een glimp celebrity-uitstraling.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Staat tie nou nog aan...wat een prutsers daar....echt profie bezig hoor
Sly , ruikt talent en was er al snel bij ,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:58 schreef Jian het volgende:
Ik zeg Stefan als vijfde lid van de nieuwe boyband![]()
Jammer voor Gert, maar die jongen heeft gewoon talent
Hidi vraagt net op de chat of ie van de mannenliefde is ? och,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:01 schreef Gert het volgende:
Stefan, poserend op zijn fansite:
[ afbeelding ]
Ja hoor, laat maar gaan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach laat gaan, wij weten wel beter.
Oh fuck, hij is special. Ja, nu is die dus zielig.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:01 schreef Gert het volgende:
Stefan, poserend op zijn fansite:
[ afbeelding ]
Adopteer je mee?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:10 schreef Noek het volgende:
Oh fuck, hij is special. Ja, nu is die dus zielig.
Hou op hem te dissen met z'n allen!
Nee, zo ver wil ik niet gaan. De hele dag naar zijn vertraagde stem luisteren werkt vast op mijn zenuwen en ik heb een kruipruimte. Jij niet dus he is all yours!quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wtf, kom thuis en mis Stefan gewoon?![]()
![]()
![]()
*stream aanzet
surprise?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
ow godegodegod...you're in for big suprise
kom op...ook al ken je hem...toe...kom opquote:
Oh nein. En de Waterkoker is er ook!quote:
Wlnee....tis SV mallerdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:38 schreef Maanvis het volgende:
Als ik dalijk thuis kom, dan heb ik écht wat gemist
Uitbuiting van de zwakkeren.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:37 schreef Laysa het volgende:
kom op...ook al ken je hem...toe...kom op...neem hem dan minstens tegen zichzelf in bescherming
Ik vind 'em hilarischquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
kom op...ook al ken je hem...toe...kom op...neem hem dan minstens tegen zichzelf in bescherming
Als-ie het niet snapt, is het ook geen leedvermaak want dan is er geen leed.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:40 schreef Copycat het volgende:
Leedvermaak is alleen leuk als het slachtoffer zelf snapt wat er gebeurt.
Doet'ie wel hoor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:40 schreef Copycat het volgende:
Ben eigenlijk wel blij dat ik het niet heb gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:40 schreef Copycat het volgende:
Ik zal eens naar dat filmpje kijken, als ik uit de"Medeleven met Corky"-dwangbuis ben ontsnapt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:48 schreef Noek het volgende:
Na het filmpje wil ik hem weer bashen dus zo special is die niet. Hij is een Herman!
Kijk het Popstars filmpje maar. *poef* medelijden weg.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel blij dat ik het niet heb gezien.
Zijn moeder helpt Johan met wat klusjes.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:47 schreef Gert het volgende:
Ik weet eigenlijk niet hoe hij daar terecht is gekomen.
Omdat Johan er die avond niet was?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:56 schreef Maanvis het volgende:
Als dit soort types bij SV naar binnen mogen snap ik niet dat Adje geweigerd wordt
Gezienquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Kijk het Popstars filmpje maar. *poef* medelijden weg.
Een beetje het modellentopic uit ONZ. Steef heeft ook iets teveel complimentjes gekregen en dat hadden ze beter niet kunnen doen.
En diie met de SM-outfit? Wat komt die doen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:53 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Stefan tijdens de contractbesprekingen
Joost, de pop.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
En diie met de SM-outfit? Wat komt die doen?
Die zit inmiddels opgesloten in de kelder in Huissen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:59 schreef Gert het volgende:
[..]
En diie met de SM-outfit? Wat komt die doen?
Die vieze HJ Smit weer hè: "Ik vind je eigenlijk een belediging voor het programma Popstars."quote:
quote:
Zijn moeder was bezig met de bar schoon te maken .quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:05 schreef Gert het volgende:
Ah OK, fluiter. Dus hij is met z'n moeder meegereden, en daar niet op uitnodiging van SV om de retard uit te hangen?
Yep,quote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:14 schreef 5thencounter het volgende:
Is dat die snuiter uit dat videootje...
[ link | afbeelding ]
Leuke jongenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:59 schreef Peter6000 het volgende:
Stefan geeft aan dat hij van zichzelf weet dat hij niet kan zingen, en gewoon voor de lol meedoet.
Eigenlijk niks mis mee, want op deze manier bezorgt hij zichzelf een leven waarin hij plezier heeft.
Begint de innige vriendschap nu al scheurtjes te vertonen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:04 schreef Maanvis het volgende:
Peter en René zijn niet zo lief tegen elkander. René liegt, en Peter vertrouwt René niet: "Ik weet niet of het waar is, maar hij moet naar bangkok!"
Ik maak onderscheid tussen 'zangers' die met wat zelfspot en zelfkennis meedoen aan dit soort dingen (bijvoorbeeld Herman, Zanger Rinus, en naar nu blijkt dus ook Stefan), en 'zangers' die echt denken dat ze kunnen zingen.quote:
Ze zijn nooit vrienden geweest. Superschijnheilig tegenover elkaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begint de innige vriendschap nu al scheurtjes te vertonen?
Nou, het is nogal zielig allemaalquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:16 schreef Disana het volgende:
Je mag hier niet over de chat posten maar eigenlijk is ie momenteel wel erg leuk
Die leert het echt nooit af.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, het is nogal zielig allemaal. Nowlive gezeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |