Woef doet Waf. Is daar geen liedje van?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:42 schreef Wijnneus het volgende:
Stefan wil een liedje zingen. De chat mag bepalen welk lied. Het gaat alleen over honden op de chat. Niemand durft iets voor te stellen.
Kees Knalpiemel. Hij is er niet vaak maar weet Peter tot het uiterste te tergen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
Wie is Kees? Ik zit nu ook op die chat.
Als je op F5 drukt, moet je opnieuw inloggen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:58 schreef Copycat het volgende:
Wat is dat voor een kutchat? Een keer refreshen vanwege een vastlopende stream () en je ligt er meteen uit en kan er niet meer in. Terwijl ik Stefan juist aan het aanmoedigen was.
Ja en dat lukt dus niet meer.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:59 schreef Wijnneus het volgende:
Als je op F5 drukt, moet je opnieuw inloggen.
Zeker al wel heel veel complimenten?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens Johan hebben ze nog geen klachten gehad mbt Studio Vlemmix
Ik heb het tig keer geprobeerd en elke keer kom ik als Ustreamer met die testjes en word ik weer naar die inlogpagina gestuurd. Klantvriendelijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:04 schreef Chanel5 het volgende:
Vreemd, moet gewoon kunnen.
Maar idd na f5 opnieuw inloggen, zeer vervelend.
Vreemd. Maar het gebeurd vaker, krijg je idd een nummer achter je naam, waarschijnlijk omdat je toch nog ergens geregistreerd staat.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het tig keer geprobeerd en elke keer kom ik als Ustreamer met die testjes en word ik weer naar die inlogpagina gestuurd. Klantvriendelijk.
Told you so!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
.
Dat je ze zo gek nog kunt krijgen ...
Dat nummer heb ik mezelf gegeven omdat dat andere al bezet was. Door mij. Maar daar kom ik er niet meer mee op. Na drie keer proberen houdt het op. Heb daar geen geduld voor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:12 schreef Chanel5 het volgende:
Vreemd. Maar het gebeurd vaker, krijg je idd een nummer achter je naam, waarschijnlijk omdat je toch nog ergens geregistreerd staat.
Kan ik niet Maan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:15 schreef Maanvis het volgende:
Kunnen jullie ajb ook wat caps plaatsen van deze Stefan?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
OMFG mijn hond wil zelfmoord plegen. Heb de stream maar op mute gezet.
Wacht maar tot terror_jaap op de chat komt. Naar eigen zeggen helemaal klaar met zijn terror-imago maar op de chat komt hij niet verder dan het roepen van terroooooor en tietuh.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:23 schreef Copycat het volgende:
Hoe erg. Sommige mensen moeten echt tegen zichzelf in bescherming worden genomen.
Oh, dat is ook leuk om op de kast te jagen dus? Of doet ie stoïcijns?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Wacht maar tot terror_jaap op de chat komt. Naar eigen zeggen helemaal klaar met zijn terror-imago maar op de chat komt hij niet verder dan het roepen van terroooooor en tietuh.
Hij gaat meestal direct privé met Dottey (vanwege de tieten) of via MSN met Sjors. Hij reageert verder alleen op mensen die Jaapio of terrorrr roepen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat is ook leuk om op de kast te jagen dus? Of doet ie stoïcijns?
Keeshond?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
Wie is Kees? Ik zit nu ook op die chat.
Het was eigenlijk best gênant. Jaap was op bezoek en zat zich bij Peter N in de keuken te wentelen in zelfmedelijden, tot jankens toe. Peter, ook al zo'n goede vriend van Jaap, wist wel een oplossing voor Jaaps problemen. Hij moest gewoon een maand bij Studio Vlemmix in de bunker gaan zitten. Dan zorgde Peter voor gezond eten en een fitness-coach. Jaap kon daar niet op ingaan omdat Cora hem nooit een maandlang kon missen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
Ook al zo'n farce die gozer. Nee ik distantieer me van terrorJaap, maar alleen als het me uitkomt.
Zjezusquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was eigenlijk best gênant. Jaap was op bezoek en zat zich bij Peter N in de keuken te wentelen in zelfmedelijden, tot jankens toe. Peter, ook al zo'n goede vriend van Jaap, wist wel een oplossing voor Jaaps problemen. Hij moest gewoon een maand bij Studio Vlemmix in de bunker gaan zitten. Dan zorgde Peter voor gezond eten en een fitness-coach. Jaap kon daar niet op ingaan omdat Cora hem nooit een maandlang kon missen.
Nadat Jaap Peter nog even gevraagd had hoe Sjors heette, heeft hij ook bij Sjors het hele verhaal gedaan. Ook Sjors wilde wel een maand vrij nemen voor Jaap om hem te helpen met z'n problemen, immers: dat doe je als echte vriend.
Hij leek echt aan het eind van zijn Latijn. Hij had ook net verteld dat hij zich schriftelijk gemeld had om in therapie te gaan. Volgens Peter geen goed idee want daar zou Jaap veel te eigenwijs voor zijn, hij kon beter het plan van Peter oppakken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
Wat een zielepiet die Jaap. Zo slap als ie dik is. En maar janken, maar iets aanpakken: ho maar. Hekel aan dat soort slappe lui.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij leek echt aan het eind van zijn Latijn. Hij had ook net verteld dat hij zich schriftelijk gemeld had om in therapie te gaan. Volgens Peter geen goed idee want daar zou Jaap veel te eigenwijs voor zijn, hij kon beter het plan van Peter oppakken.
http://www.stefanmeulendijk.com/page1.phpquote:ik heb tot nu toe twee keer audities gedaan voor popstars !!!.
de eerste keer heb ik audities gedaan met het nummer
een bussie vol met polen van johan vlemmix de jury was helaas niet onder de indruk
omdanks mijn grote inzet en was ik niet door .
2e keer audities ja die werd echt hylaries!!
hier deet ik het nummer dancing queen van abba !
in een mooi rosepak , ja wand mooi rose is niet lelijk
benieuwd of ik door was of niet ?
kijk dan snel even onder de link op mijn site in de media !
en post een reactie in het gastenbeoek als je wil
groetjes stefan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neen, da's doe ouwe vogeldinges.quote:
Maar wel sneu. Een doorstart van het BN-schap is totaal mislukt, z'n eetverslaving is alleen nog maar erger geworden. En nu gaat hij dan "iets voor Johan" doen. Nog even en hij moet ook daar om bedelen. Zijn status binnen PS2: "zielig". Een deplorabele toestand, zeker voor iemand met hersens en geld.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:43 schreef Copycat het volgende:
Wat een zielepiet die Jaap. Zo slap als ie dik is. En maar janken, maar iets aanpakken: ho maar. Hekel aan dat soort slappe lui.
Ik zou wel willen, maar ik kan niet.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Copycat zou je een cap willen maken van Stefan? Of iemand anders?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Ze hebben er toch wel voor betaald hè? Stelletje uitvreters!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Noek het volgende:
Zie ze toch lekker smullen van de soep. Mmmmmmmmm,* maakt smikkelbeweging.
Zeg nu zelf: dit pareltje van een RLS wil je toch niet missen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef debuurvrouw het volgende:
En zo gezellig ook, zo naast elkaar, maar de een verdiept in de pc,.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:03 schreef tuinfluiter het volgende:
Daar zijn de eerste voortekenen al van mijn vage vermoedens. Ik zou gaan sparen, was ik daar nu nog vrijwilliger.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft bij de afrekening van Gas en Licht dit keer 4700 euro moeten bijbetalen. Ik neem aan dat het energiebedrijf binnenkort wel eens komt controleren of er een wietplantage in de kelder is.
Gewoon een bericht proberen te verzenden en dan kun je inloggen of je registeren. Probeer dat eens.quote:
Damn, tot dit punt dacht ik niks gemist te hebbenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:13 schreef Copycat het volgende:
LOL!
Die Stefan zingt op mijn verzoek Marloes onder de douche.
Dat je ze zo gek nog kunt krijgen ...
Wat is het voor soep?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:05 schreef Noek het volgende:
Zie ze toch lekker smullen van de soep. Mmmmmmmmm,* maakt smikkelbeweging.
Zijn stem is ook een beetje achtergebleven.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:13 schreef Noek het volgende:
Het lijkt wel of Stefans stem vertraagd wordt afgespeeld maar dat is heel niet. Zo is zijn stem gewoon!
Die tomatensoep van gisteren. Dit keer zonder de vla.quote:
Hij heeft geld als water, of als foute liedjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:15 schreef liesje1979 het volgende:
Heeft Johan eigenlijk ook een echte baan? Waar leeft die man dan van?
Het is niet perfekt Fluiter maar ik kan wat plaatsenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:14 schreef tuinfluiter het volgende:
Copycat, lekkersimpel, Chanel5 en Liesje1979 bedankt voor de moeite.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Copycat het volgende:
En verder leeft ie zo karig dat er niet zoveel hoeft binnen te komen.
Dat is heel veel optredens.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Johan heeft bij de afrekening van Gas en Licht dit keer 4700 euro moeten bijbetalen.
Jij riep "eet maar lekker, jongen" naar het scherm hè, geef maar toe!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Tomaat. Och man, ik ben daar dol op en Stefan ook!
Goed van je , het is je gelukt.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Chanel5 het volgende:
Het is niet perfekt Fluiter maar ik kan wat plaatsen
Die rekening moet nog doorberekend worden ...quote:
Voorlopig is Johan tevreden met de knop "programmagids" op het oranje tv-tje.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef Copycat het volgende:
Mijn programmavragen worden categorisch genegeerd!
Dat had ik net ook, het is wat aanrommelen hier(met advies van achterban) maar ik vind het goed zo. Straks nog ff een cap volgens het lijstje wat ik hier heb en als me dat alleen lukt ben ik tevreden.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:19 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goed van je , het is je gelukt.![]()
Na vele uitleg krijg ik nog steeds mijn hele monitor en chatbox op de cap.
LekkerSimpel ben jij de Rob die maandagavond van 21:00-23:00 bij terror Jaap
op visite zou gaan? Maar wat ik denk ik gemist heb.
Ik ben single. Meneer hoorde het en rende weg. 'Een fijn leven!!,' riep die nog.quote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik ben single. Meneer hoorde het en rende weg. 'Een fijn leven!!,' riep die nog.
En dat met 39.5 graden koorts hè.
Vind het heel leuk en handig dat je nu kan cappen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:25 schreef Chanel5 het volgende:
Dat had ik net ook, het is wat aanrommelen hier(met advies van achterban) maar ik vind het goed zo. Straks nog ff een cap volgens het lijstje wat ik hier heb en als me dat alleen lukt ben ik tevreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |