Deze Stefan is een C-artiest en Nowlive wil de chat in hun site bouwen, dus wordt René nu gewektquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Dé Stefan of is dit ook weer een bijnaam waarvan iedereen weet waarover ze het hebben behalve ik?![]()
Offcrowd.
Dan is het vast niet onze Stefan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een Stefan Noek, Johan sprak hem zo aan. Het gesprek gaat over audities.
Audities waarvoor?quote:
Ik kijk even en gok dat deze Stefan ter vondeling is gelegd.quote:
Ja op die chat misschien, maar wij hier hebben geen binding. Ze doen geen kunstjes voor ons zoals echte rls-deelnemers doen. Ze stellen zich niet voor, ze praten niet tegen ons. Het zijn gewoon onbekenden die nergens in uitblinken ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vind het juist charmant dat we ze niet kennen, en ze geen introductie hebben. Het is een soort ontdekkingstocht door de ziel. En Peter maakt weldegelijk contact met ons. Hij zeikt ons af omdat we zeiken.
Heb het niet helemaal gevolgd, maar wilde Johan niet in PSII audities gaan doen? Zal wel met zingen te maken hebben.quote:
Je kunt die lui daar heel goed manipuleren via de chat. Peter en Sjors zijn daar heel gevoelig voor.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:14 schreef Copycat het volgende:
Misschien wordt het eens tijd om me te registreren op die chat. Ik ben vandaag in een perfecte bui daarvoor.
Zijn ze goed op de kast te krijgen, ja? Oh wacht, dat was gisteravond toch ook het geval?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt die lui daar heel goed manipuleren via de chat. Peter en Sjors zijn daar heel gevoelig voor.
En lag er zeker altijd meteen uit?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:19 schreef Chanel5 het volgende:
Stefan heeft zelf veel audities gedaan, goh..
Het korte lontje van PeterN werkt perfekt!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn ze goed op de kast te krijgen, ja? Oh wacht, dat was gisteravond toch ook het geval?
Altijd leuk.
Vooral Peter denkt dat de hele chat om hem draait, dat iedereen de hele dag over hem klaagt. Vooral als hij gedronken heeft leidt dat tot veel belachelijkheid.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn ze goed op de kast te krijgen, ja? Oh wacht, dat was gisteravond toch ook het geval?
Altijd leuk.
Zit ie al aan de bar te zuipen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Vooral Peter denkt dat de hele chat om hem draait, dat iedereen de hele dag over hem klaagt. Vooral als hij gedronken heeft leidt dat tot veel belachelijkheid.
Ik dacht dat de policy was dat ze voortaan om 10 uur op moesten staan? Om vervolgens plaats te nemen in het spraakmakende internetcafé.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij ligt-ie z'n roes nog uit te slapen.
Dat is ongeveer de story van Studio Vlemmix. Goede voornemens waar vervolgens niets van terecht komt. Zo besluiten ze regelmatig om er hard tegenaan te gaan om vervolgens 10 minuten later met z'n allen een Youtube-filmpje van Johan te bekijken. 5 minuten daarna wordt er gezamenlijk thee gedronken en nog eens 10 minuten later, als iedereen net weer aan het werk is, komt Peter met een schaal frikadellen en houden ze weer 20 minuten pauze.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat de policy was dat ze voortaan om 10 uur op moesten staan? Om vervolgens plaats te nemen in het spraakmakende internetcafé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |