Je moet het ook zelf heet maken.quote:
Ik ben nog steeds 100% manquote:Op zondag 3 januari 2010 11:58 schreef Snack44 het volgende:
Maakt FOK dan ook poppetjes bij je naam van een mannetje en een vrouwtje in 1?
we zijn geen hermafrodieten hiero...quote:Op zondag 3 januari 2010 11:58 schreef Snack44 het volgende:
Maakt FOK dan ook poppetjes bij je naam van een mannetje en een vrouwtje in 1?
De kans dat hij daarmee het vliegtuig had opgeblazen en daarmee had laten neerstorten is vrij klein.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:04 schreef stbabylon het volgende:
Tijn, die dude had 8x zoveel bij zich als in dit filmpje...
De meeste iig niet nee.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we zijn geen hermafrodieten hiero...
Explosive decompression bedoel je?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
je blaast er ook geen vliegtuig mee op maar je sloopt hem door een gat in romp te laten slaan, natuurkunde doet de rest
Mwah, het druk verschil is best wel groot op die hoogte.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Explosive decompression bedoel je?
Dat zou inderdaad kunnen. Maar volgens mij zou dat wel meevallen.
Dat heet CVquote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
nou we moeten het wel zelf heet maken vrees ik... hier ist -4 buiten![]()
* Jannuk deelt warme knuffels uitquote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
rondlopen in je ondergoedquote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heet CV
Ik zit hier gewoon in mijn boxer hoor
Ik denk dat het wel had meegevallen. Maar goed ik ben ook maar een leek. Dus zo veel zegt dat ook weer niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, het druk verschil is best wel groot op die hoogte.
En vergeet niet dat de explosie ws. ook wel wat dingen in de fik steekt.
knuffelen is fijnquote:Op zondag 3 januari 2010 12:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knuffelen is goed
( dat krijg ik zelfs op school... dat je toch vooral moet knuffelen met clienten enzo)
oeh jaquote:Op zondag 3 januari 2010 12:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
knuffelen is fijn
door haren kroelen ook
Ook je eigen haar?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
knuffelen is fijn
door haren kroelen ook
nee, das gewoon sadquote:
Dat is waar.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar mag die ander wel aan je haar zitten waarmee je knuffelt?
Okequote:
ik hou van de kapper....quote:Op zondag 3 januari 2010 12:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oeh jamn ogen gaan dan ook altijd automatisch dicht
heeft mn kapper altijd lol mee
iets wat leuk zit zonder gelquote:Op zondag 3 januari 2010 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Wat vind jij leuk bij een man kwa haar? Kort? Lang? Stekeltjes?
ik vind kappers altijd zo hersenloosquote:Op zondag 3 januari 2010 12:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik hou van de kapper....mja nu mijn haar weer aan het laten groeien dus voorlopig geen kapper voor mij....
wil jij door mijn haar kroelen ldg?
Oke, ik ben eigenlijk niet echt bezig met haar. Ik heb korte stekeltjes. Bij vrouwen vind ik halflang haar het mooist.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iets wat leuk zit zonder gelgel kroelt niet lekker
![]()
en verder, gewoon iets wat leuk bij iemands gezicht staat, maar heb wel een voorkeur voor wat langer haar geloof ik
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:39 schreef Jannuk het volgende:
Ik donder ook altijd in slaap als er iemand aan mn haar zit. Een vriend van mij doet dat altijd als we een dvd-tje kijken: "vond je het ook zo'n gave film?"
"He wat?"
Wel lekker geslapen?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:39 schreef Jannuk het volgende:
Ik donder ook altijd in slaap als er iemand aan mn haar zit. Een vriend van mij doet dat altijd als we een dvd-tje kijken: "vond je het ook zo'n gave film?"
"He wat?"
waarom niet, ik hou wel van beetje plukken aan iemandquote:Op zondag 3 januari 2010 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind kappers altijd zo hersenloosik wil niet slap over het weer en de vakantie lullen, gewoon knippen en je mond houden graag
![]()
eneehm ja hoormaar alleen als ik dan ook mag
voor mij is dat 1 van de weinige manieren dat ik mij echt ontspan....quote:Op zondag 3 januari 2010 12:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha ja, zodra ik tegen iemand aan ga liggen die dat doet ben ik ook zo weg
Ik zeg ook vaak nog dat hij dat niet moet doen, maar als ik dan met mn hoofd op zijn warme buik lig en hij door mn haren kroelt....quote:Op zondag 3 januari 2010 12:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha ja, zodra ik tegen iemand aan ga liggen die dat doet ben ik ook zo weg
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:44 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli gaat in jannuks haar kriebelen
Herkenbaar!! Of hand op mn buik!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb heel vaak dat ik ook gewoon tegen iemand aankruip en zijn of haar hand zelf wel op mn hoofd neerleg, zo van "daar moet je wezen"![]()
hihi schattigquote:Op zondag 3 januari 2010 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb heel vaak dat ik ook gewoon tegen iemand aankruip en zijn of haar hand zelf wel op mn hoofd neerleg, zo van "daar moet je wezen"![]()
we helpen ze gewoon n handjequote:Op zondag 3 januari 2010 12:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Herkenbaar!! Of hand op mn buik!
Wel fijn dat we zelf weten wat fijn is
wel vooral als ik heel moe ben hoorquote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we helpen ze gewoon n handje
als je hoofdpijn hebt en dat iemand dan over je slapen gaat wrijven.... heeeeeeeerlijk....quote:Op zondag 3 januari 2010 12:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel vooral als ik heel moe ben hoordan is het zo een beetje half slaaptoestand. dan sta ik niet voor mezelf in
Chronisch lui ofzoquote:Op zondag 3 januari 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
Opvallend... vrouwen die het erover hebben wat 'die andere' allemaal moeten doen terwijl zij ontspannen liggen niks te doen
mannen vallen toch op vrouwen die weten wat ze willenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
Opvallend... vrouwen die het erover hebben wat 'die andere' allemaal moeten doen terwijl zij ontspannen liggen niks te doen
Niet als dat wat ze willen lui in bed liggen isquote:Op zondag 3 januari 2010 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mannen vallen toch op vrouwen die weten wat ze willen?
ik moest dat eerlijk gezegd ook denken....quote:Op zondag 3 januari 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
Maar ach. Als mannen de kans krijgen, doen ze hetzelfde (alleen zeggen ze dat nietquote:Op zondag 3 januari 2010 13:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik moest dat eerlijk gezegd ook denken....
ik heb het niet over in bed liggen lui doen..... ik heb het over bankhangen en zulks.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet als dat wat ze willen lui in bed liggen is(en alleen dat)
moet ik ook niet aan denkenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik heb het niet over in bed liggen lui doen..... ik heb het over bankhangen en zulks.
In bed heb ik graag ook wat te "vertellen" en te doen![]()
Passiviteit in bed is heul niet grappigof het nu van mij komt of van de tegenpartij
actieve mannen in bedquote:Op zondag 3 januari 2010 13:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet ik ook niet aan denkenik wens wel een beetje reactie terug
![]()
werkt daarnaast ook nog eens aanmoedigend
Er is een verschil tussen passief zijn en helemaal doodliggen en wachten tot het voorbij is.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
actieve mannen in bed(of vrouwen)
ik ben zelf vrij luials de ander passief is dan word ik het ook. of nja niet meteen maar na een paar keer wel. en ik vind het soms heerlijk om lui te zijn
haha ja dat is waar. in het 1e geval krijgt iemand nog wel een kans (en een schop onder zn hol) en in het 2e geval wordt diegene gewoon mn bed uit gebonjourdquote:Op zondag 3 januari 2010 13:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen passief zijn en helemaal doodliggen en wachten tot het voorbij is.
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ja dat is waar. in het 1e geval krijgt iemand nog wel een kans (en een schop onder zn hol) en in het 2e geval wordt diegene gewoon mn bed uit gebonjourd
* Murmeli knuffelt jannukquote:Op zondag 3 januari 2010 14:11 schreef Jannuk het volgende:
ik wil knuffels![]()
kutkat gooit net heel mn opgeruimde gang ondersteboven en zit nu in de plee opgeslotenik ben NIET blij
quote:Mag ik naar je kijken in het volle licht
In een kamer met een bed en de gordijnen dicht
Mag ik je observeren, van dichtbij zonder kleren
En daarna liefdevol masseren
Omdat ik van je hou
owwww daar kan je zo lekker hard mee meezingenquote:Op zondag 3 januari 2010 14:41 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl heeft een retro-momentje
[..]
mijquote:Op zondag 3 januari 2010 18:04 schreef Plums het volgende:
Hallooo! Fijn nieuwjaar![]()
Wat heb ik allemaal gemist hier?![]()
geprobeerd niet te veel te pratenquote:Op zondag 3 januari 2010 18:57 schreef Loodje het volgende:
Thnx, nog leuke dingen gedaan? En ook NIET klaar voor morgen?:P
quote:
dan kan je mij weggooien gok ik hahaquote:Op zondag 3 januari 2010 22:41 schreef littledrummergirl het volgende:
een vriendin belde net of ik op haar tarzanparty wilde komennet als tupperware, maar dan met dildo's enzo. Lijkt me echt hilarisch.. ze heeft ook een aantal moeders van vriendinnen gevraagd enzo ( thank god de mijne niet
) ik weet nu al dat dat een superavond gaat worden!
bijna is gelukkig niet helemaalquote:Op zondag 3 januari 2010 23:14 schreef Plums het volgende:
Pff, te horen krijgen dat je crush met oud&nieuw bijna werd uitgekleed door iemand anders is ook niet leuk![]()
weggooien? ik ken wel opdweilenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan kan je mij weggooien gok ik haha
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:14 schreef Plums het volgende:
Pff, te horen krijgen dat je crush met oud&nieuw bijna werd uitgekleed door iemand anders is ook niet leuk![]()
Voornamelijk om me heen gekeken. (vaste relatie. ;p)quote:Op zondag 3 januari 2010 22:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh, wel geflirtWel jammer dat hij 22 was
Jij?
ook goedquote:Op zondag 3 januari 2010 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weggooien? ik ken wel opdweilen
Ik wil ook zulke vriendinnenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:25 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Voornamelijk om me heen gekeken. (vaste relatie. ;p)
Geflirt met vrienden waar ik altijd mee flirt.
En bijna gezoend door (een van m'n) beste vriendinnen die een gewone kus voor op foto's niet meer snapte. ;p Dat is weer een biseksuele ervaring er bij, hihi.
En ben kleine stukjes kwijt maar daarover ga ik nog wel opheldering vragen.
Hm.
ook een goedemorgenquote:Op maandag 4 januari 2010 07:00 schreef stbabylon het volgende:
En zo had japser na drie maanden weer een echte werkdag.
Zou japser daar op dit tijdstip zin in hebben, zo vroeg en na twee weken vakantie?
Aan de ene kant wel. Nieuwe klus, leuk bedrijf, nieuwe dingen doen. Aan de andere kant is het wel errugh vroeg
Oh, en ik kwam vannacht achter een nadeel van lucide dromen, je weet dan wel dat je droomt, je hebt daarnaast niet echt het idee dat je ligt te slapen
ik denk dat het er op neer komt van "I hate mondays"quote:Op maandag 4 januari 2010 07:34 schreef stbabylon het volgende:
Ja goedemorgen
Wat probeer je te zeggen met die smilie?
quote:Op maandag 4 januari 2010 07:34 schreef stbabylon het volgende:
Ja goedemorgen
Wat probeer je te zeggen met die smilie?
op maandag morgen om 7 uur is het niet echt een goedemorgen.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik denk dat het er op neer komt van "I hate mondays"
quote:
Terwijl je een relatie hebt? Nogal lastig.. ;pquote:
Jongens en hun visie op twee zoenende meisjes.......quote:Op maandag 4 januari 2010 12:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat is waar.. Tenzij jouw wederhelft daar anders over denkt
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:37 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan moet jij er ook maar een van mijn worden
is het een visie of een geile droom?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:17 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Jongens en hun visie op twee zoenende meisjes.......
gek he... het is onderdeel van de overheid.... dat kan nooit goed zijn... zoals pro railquote:Op maandag 4 januari 2010 14:28 schreef Cyntiaa het volgende:
IB groep is echt KUT, blij dat ik er vanaf ben
de start van het nieuwe jaar gaat niet goed bij jouwquote:Op maandag 4 januari 2010 15:09 schreef littledrummergirl het volgende:
ah en toen besloot mn huur ook ineens via automatische incasso te gaan terwijl ik het al had overgemaakt...ineens 800 euro lichter... sta rood nu dus, wel laten stoneren maar duurt n aantal dagen voor het weer terug is... kutkloteklerezooi
![]()
![]()
!
sorry
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de start van het nieuwe jaar gaat niet goed bij jouw
keep smiling! It confusses themquote:
dat is de juiste instellingquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
keep smiling! It confusses them
mijn favoriet is "smile and wave boys, just smile and wave"quote:
die weiger ik te kijkenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
die series is in het nederlands trouwens nog redelijk te pruimen haha
ja die is briljantquote:Op maandag 4 januari 2010 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn favoriet is "smile and wave boys, just smile and wave"
[ afbeelding ]
kzeg ook redelijkquote:Op maandag 4 januari 2010 17:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die weiger ik te kijken![]()
de engelse daarintegen... zeker 6 keer gekeken
what happend?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:18 schreef Murmeli het volgende:
ik vind mannen niet meer leuk denk ik...
Je mag tegen kwaak zeggen dat ie me niet meer gaat tegenkomen bij hem in de buurt...quote:
op oudjaar: dat ik niet zo in een gezellige bui was en dat ik het nog steeds leuk vond als hij kwam maar dat hij niks van me moest verwachten. Daarop smste hij dat ie liever thuis bleef. En toen was al zn gevoel voor mij ineens weg. (ik vind het echt een domme josti-reactie, maargoed)quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat heb je dan gesmst dat ie dat verkeerd opvat?
maar ik zie jou niet je leven delen met een vrouwquote:
Jannuk en ik gaan ons leven samen delenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar ik zie jou niet je leven delen met een vrouw
Wel eerlijk hoop ik?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jannuk en ik gaan ons leven samen delen
maar dan wel gewoon vriendschappelijk
R is passéquote:Op maandag 4 januari 2010 19:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap het niet helemaal meer. Kwaak of R???
huh...
Ah zo, dan snap ik het weer (Singles ook gelezen).quote:Op maandag 4 januari 2010 19:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
R is passé
hij woont bij kwaak om de hoek, vandaar dat ik hem noemde een paar posts geleden
ben jij ook weer bijquote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah zo, dan snap ik het weer (Singles ook gelezen).
/knuf
hehe nieuwsgierigerdquote:Op maandag 4 januari 2010 19:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel prettig als ik niet verward ben
Blijft sucken voor jou.
je mag altijd bellen/smsen/mailen/faxen ( al komt dat niet aanquote:Op maandag 4 januari 2010 19:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehe nieuwsgierigerd
nja op t moment gaat het wel gelukki. misschien ga ik vanavond wel weer balen als ik alleenig ben
Omdat het kanquote:Op maandag 4 januari 2010 20:01 schreef Plums het volgende:
omg 'sex and the city' terug op tvwaarom in godsnaam.
quote:
Ja, alleen zou ik gaan voor een van die vriendinnen van Buffyquote:Op maandag 4 januari 2010 20:03 schreef Plums het volgende:
[..]Zijn er niet genoeg nieuwe series ofzo. Kunnen ze beter Buffy opnieuw uitzenden, die was tenminste sexy als vechtend chickie
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je mag altijd bellen/smsen/mailen/faxen ( al komt dat niet aan) he!
Buffy. <3quote:Op maandag 4 januari 2010 20:03 schreef Plums het volgende:
[..]Zijn er niet genoeg nieuwe series ofzo. Kunnen ze beter Buffy opnieuw uitzenden, die was tenminste sexy als vechtend chickie
Heeft Buffy nog andere dingen gedaan dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:18 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Buffy. <3
Ook het enige waar ik haar heet vond.
Ik ben atm bij season 3 met opnieuw kijkenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:18 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Buffy. <3
Ook het enige waar ik haar heet vond.
Willow? Dat is zo'n schatjequote:Op maandag 4 januari 2010 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, alleen zou ik gaan voor een van die vriendinnen van Buffy
Jaquote:Op maandag 4 januari 2010 22:21 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ben atm bij season 3 met opnieuw kijken![]()
Faithis er nu elke afl.
[..]
Willow? Dat is zo'n schatjeEn bi
Nog nietquote:Op maandag 4 januari 2010 22:30 schreef Plums het volgende:
[..]
Taradie gaat dood
![]()
[..]![]()
Destine nog geluisterd?
xena warrior prinsesquote:Op maandag 4 januari 2010 20:03 schreef Plums het volgende:
ga dan terug je keukenkast in ipv online zijn!quote:
Ik lig in het bed waar Plums in heeft gebivakeerdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ga dan terug je keukenkast in ipv online zijn!
Misschien ben je aan t detoxen, had ik vanmiddag ook even last van geloof ik. Daarom staat er nu een biertje naast mequote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heb al vijf paracetamol op ofzo.
Ze helpen niet
hihih!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik lig in het bed waar Plums in heeft gebivakeerd
Heb er al vier op en een pak druivensapquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:10 schreef Plums het volgende:
[..]
Misschien ben je aan t detoxen, had ik vanmiddag ook even last van geloof ik. Daarom staat er nu een biertje naast me
Dat heb ik nooit gehadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:17 schreef Keukenkast het volgende:
Ik word niet eens meer woozy van paracetamol
Naar een gaybar bij mij? I dunno, ik ben altijd zo bang dat ik dan de halve kroeg kenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:20 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad
(ik weet dat t volgende in een pm kan of in fobo, maar dit is makkelijker)
Anke was vandaag even hier, en we hadden t nog over t gaan naar een gaybar bij jou. Wanneer zullen we dat doen?geven we haar gewoon stiekem fris ipv drank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
Ik vond trouwens net je oorbellenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:20 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad
(ik weet dat t volgende in een pm kan of in fobo, maar dit is makkelijker)
Anke was vandaag even hier, en we hadden t nog over t gaan naar een gaybar bij jou. Wanneer zullen we dat doen?geven we haar gewoon stiekem fris ipv drank
Is het al 'dit tijdstip' dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:26 schreef j-boy2k10 het volgende:
[..]
Kijk, deze vorm van enthousiasme kom je niet overal tegen om dit tijdstip
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Naar een gaybar bij mij? I dunno, ik ben altijd zo bang dat ik dan de halve kroeg kenJa man, de lollipop ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha je huisgenoten wilden toch ook mee
Niet mn oorbellen kwijtraken heHeb je misschien een zakje waarin je ze kan doen, samen met mn oplader?
Ben ik trouwens nog iets vergeten? Ik heb nu echt een gevoel van wel
I'm not a sinner.
ik doe het in een zakjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:34 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja man, de lollipop ofzohahaha je huisgenoten wilden toch ook mee
Niet mn oorbellen kwijtraken heHeb je misschien een zakje waarin je ze kan doen, samen met mn oplader?
Ben ik trouwens nog iets vergeten? Ik heb nu echt een gevoel van wel
quote:Oeh, wat ben ik goed bezig vandaag
Omdat ik om half 10 al 't hele huis aan kant had, was in de machine, gestofzuigd enz enz...quote:
Lieverd ik werk in de thuiszorg, moet zometeen nog bij 2 andere mensen t huis doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Van der Laenstraat 47, sleutel ligt onder de mat. Kun je nog een keer goed bezig zijn
Zo'n goede dag had ik gisteren. Alles opgeruimd, gestoft en gestofzuigd. Wasjes gedaan en opgeruimd. Hele badkamer gedaan, zelfs het douchegordijn uitgewassenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat ik om half 10 al 't hele huis aan kant had, was in de machine, gestofzuigd enz enz...
Oh.. dan is het maar goed dat ik geen deurmat hebquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lieverd ik werk in de thuiszorg, moet zometeen nog bij 2 andere mensen t huis doen
Met Robijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:48 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Zo'n goede dag had ik gisteren. Alles opgeruimd, gestoft en gestofzuigd. Wasjes gedaan en opgeruimd. Hele badkamer gedaan, zelfs het douchegordijn uitgewassenRuikt wel lekker nu.
Robijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh.. dan is het maar goed dat ik geen deurmat heb
[..]
Met Robijn
Heb je me zelf een keer verteld. Heb nog niet rondgesnuffeld bij jou.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:56 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Robijn(Niet zo in mijn badkamer snuffelen joh!)
wat kost je? ik vind het een gruwel hahaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vind zulke dagen fijnSchoonmaken is iets wat ik totaal niet erg vind om te doen
Ik ben onbetaalbaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat kost je? ik vind het een gruwel haha
Ik en mijn Robijn verslavingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je me zelf een keer verteld. Heb nog niet rondgesnuffeld bij jou.
in termijnen op basis van natura dan?quote:
Hmm.. Dat is iets waar ik mij wel in kan vindenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
in termijnen op basis van natura dan?![]()
=)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:06 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hmm.. Dat is iets waar ik mij wel in kan vinden
Ik moest vanmorgen ook even goed wakker worden hier.. Niets ergs aanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:35 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Hoi, nog eentje met een kutnacht. Heb een nachtmerrie gehad en toen tot 7 uur wakker gelegen voordat ik weer in slaap viel. Mijn wekker ging om 7:50 en ik heb ongeveer twee à drie uur wakker gelegen. Bah. Vanmiddag/vanavond maar weer slapen om morgen weer fris op school te zitten. Okee. Elke dag zit ik er minder fris (ogen die dichtvallen is 't vandaag) maar ik doe mijn best. ;D
Vrijdag uitslag intelligentieonderzoek en ik ben gewoon zo enorm zenuwachtig.
aahhh FOEI!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:08 schreef j-boy2k10 het volgende:
Even snel 'stiekem' FOK!ken op het werk
hiquote:
quote:
Goed zo meidquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Wijsneus![]()
Ik Fok! gewoon illegaal onder werktijd..
Tell me morequote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:30 schreef Cyntiaa het volgende:
En je hebt lekkere broodjes, toch? Eetze!
ik ga morgen weer werken na 9 dagen niet gewerkt te hebben... heb geen zinquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed zo meid
Zoals het hoort. Ik heb nog geen werk (behalve een heleboel spul inladen)
Hopend dat je nu wel gaat 'spacen'?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:34 schreef Keukenkast het volgende:
Middag!
* Keukenkast slikt weer vier paracetamols
Hopend dat de auwa in mijn hoofd en het de algehele malaise weg gaatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef j-boy2k10 het volgende:
[..]
Hopend dat je nu wel gaat 'spacen'?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef j-boy2k10 het volgende:
[..]
Hopend dat je nu wel gaat 'spacen'?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hopend dat de auwa in mijn hoofd en het de algehele malaise weg gaat
Plumsquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Plums
By the by: mijn vader zei dat hij je een heel knap meisje vindt
zonder de piercing
Nee, hij begon eerst weer over dat je zo bleek was en zo. Maar daarna dat hij je heel knap vond maar dat je die piercing eruit moet halen, want dan heb je meer kansen op de arbeidsmarkt. Of zo.quote:
en je mag weer pratenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ga morgen weer werken na 9 dagen niet gewerkt te hebben... heb geen zinverveel me namelijk niet
En ik had nog wel rode koudewangetjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, hij begon eerst weer over dat je zo bleek was en zo. Maar daarna dat hij je heel knap vond maar dat je die piercing eruit moet halen, want dan heb je meer kansen op de arbeidsmarkt. Of zo.
Deze keer echt? GOOD FOR YOU!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:54 schreef Plums het volgende:
[..]
En ik had nog wel rode koudewangetjes
Mijn piercing blijftIk kan toch nergens solliciteren waar een piercing niet mag
![]()
En nu ga ik bellen voor die callcenterbaan
Je mocht niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:59 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja gister mocht ik niet en vorige week ging t niet
jaaaa gelijk monteur gebeld om mijn wasmachine te fixen, dies nu al 2 weken kaputquote:
buffyquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je mocht niet?
Ik ben de complete Buffy serie aan het downloaden
Jij vieze homofoob!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
buffy
enige goeie aflevering was de laatste
nee hoor xena was goed te pruimenquote:
dat is minderquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaaaa gelijk monteur gebeld om mijn wasmachine te fixen, dies nu al 2 weken kaput
dat klopt welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nee hoor xena was goed te pruimen
20 wassen in 2 weken... wow....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is minder![]()
als het gemaakt is kan je meteen 20 wassen draaien
als het rustig is geweest welquote:
zo'n grote wasmachine heb ik niet dat het in 2 of 3x kanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:07 schreef stbabylon het volgende:
Geen 20 wassen in 2 weken, en gewoon met een goedkoop wasmiddel.
Maar 10x wassen per week, is echt absurd! 2x, hooguit 3x per week. Het milieu
We hoeven dan ook niet allemaal ladingen besmeurde handdoeken te wassenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo'n grote wasmachine heb ik niet dat het in 2 of 3x kan
hihi klopt het is voor ons iets anders dan bij andere mensenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hoeven dan ook niet allemaal ladingen besmeurde handdoeken te wassen
Wij hadden het over een normaal gezinshuishouden
dan moet je het over de radiator hangenquote:
Maarreh... die handdoeken... hou je die vast met blote handen, of met handschoenenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hihi klopt het is voor ons iets anders dan bij andere mensen![]()
daarom heb ik ook 2 wasmachines staan voor het geval dat er 1 kapot gaat
met handschoenenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maarreh... die handdoeken... hou je die vast met blote handen, of met handschoenen
dat dus, maar dan zit er ook beddengoed bij anders is het een wasje of 2 per week.... voordeel van uniform hebben gebruik mijn eigen kleding weinig ghehequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Ben ik blij dat ik alleen woon.. 3 wasjes per week, maximaal...
klik maar op mijn homepagequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef Cyntiaa het volgende:
En wat vind ik dan.... Word hier een beetje bang van
Ik ben Plums d'r BFFquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Plums![]()
Gister even op msn toegevoegd
laten we zo zeggen het is NSFWquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:59 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk... Durf ik te klikken?
niet mijn dingquote:
Dan klik ik vanavond welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laten we zo zeggen het is NSFW
En je kunt op school niks doen wat je anders thuis had gedaan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Leve de hogeschool.. over twee uur begint mn volgende leslekker van 8:30 tot 18:30 naar school, genieten
![]()
ow en otik was max 2 keer in de week. keertje wit, keertje bont
worden je handdoeken nou niet telkens keihard dan?quote:
quote:
Dat zijn de handdoeken bij gf voor ze in de wasmachine gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:41 schreef Plums het volgende:
[..]
worden je handdoeken nou niet telkens keihard dan?![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn de handdoeken bij gf voor ze in de wasmachine gaan
tuurlijk wel.. fokken enzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En je kunt op school niks doen wat je anders thuis had gedaan?
Ja ik weet, maar ik heb bij Keukenkast geen wasverzachter gezien. Niet dat ik nou echt op de wasmiddelen heb gelet toen ik daar was..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Maar eh Plums, je hebt geen droger nodig (tegen harde handdoeken), beetje wasverkrachter werkt ook prima. En een droger is sowieso iets wat ik never nooit niet zou gebruiken. Die gebruiken mij iets te veel te veel energie.
Ik vind iedereen hier liefquote:
Robijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar ik heb bij Keukenkast geen wasverzachter gezien. Niet dat ik nou echt op de wasmiddelen heb gelet toen ik daar was..
Ik hou van drogers
[..]
Ik vind iedereen hier lief![]()
Ik zag op de site van de fenix dat er pas een holebi feest wasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:04 schreef Cyntiaa het volgende:
Robijntje is zooo lief!
Oeh, bijna vrij. Zit mijn eerste werkdag van het nieuwe jaar er op! En nog 24 dagen dan zit ik weer in Zitterd!
Jammer dat het zo ver bij mij vandaan isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:10 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik zag op de site van de fenix dat er pas een holebi feest wasen binnenkort weer een drum 'n bass feest
en de 29e ofc
de Fenix is goed bezig!
*proestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn de handdoeken bij gf voor ze in de wasmachine gaan
Ik zal voor 2 dansen op de DnB avondquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:13 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Jammer dat het zo ver bij mij vandaan is
Voel de liefdequote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
You're not to bad yourself kiddo.
Volgens mij is dat niet liefde. Wil jij even heel rap je hand uit mijn broek halenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |