maar ik zie jou niet je leven delen met een vrouwquote:
Jannuk en ik gaan ons leven samen delenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar ik zie jou niet je leven delen met een vrouw
Wel eerlijk hoop ik?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jannuk en ik gaan ons leven samen delen
maar dan wel gewoon vriendschappelijk
R is passéquote:Op maandag 4 januari 2010 19:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap het niet helemaal meer. Kwaak of R???
huh...
Ah zo, dan snap ik het weer (Singles ook gelezen).quote:Op maandag 4 januari 2010 19:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
R is passé
hij woont bij kwaak om de hoek, vandaar dat ik hem noemde een paar posts geleden
ben jij ook weer bijquote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah zo, dan snap ik het weer (Singles ook gelezen).
/knuf
hehe nieuwsgierigerdquote:Op maandag 4 januari 2010 19:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel prettig als ik niet verward ben
Blijft sucken voor jou.
je mag altijd bellen/smsen/mailen/faxen ( al komt dat niet aanquote:Op maandag 4 januari 2010 19:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehe nieuwsgierigerd
nja op t moment gaat het wel gelukki. misschien ga ik vanavond wel weer balen als ik alleenig ben
Omdat het kanquote:Op maandag 4 januari 2010 20:01 schreef Plums het volgende:
omg 'sex and the city' terug op tvwaarom in godsnaam.
quote:
Ja, alleen zou ik gaan voor een van die vriendinnen van Buffyquote:Op maandag 4 januari 2010 20:03 schreef Plums het volgende:
[..]Zijn er niet genoeg nieuwe series ofzo. Kunnen ze beter Buffy opnieuw uitzenden, die was tenminste sexy als vechtend chickie
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je mag altijd bellen/smsen/mailen/faxen ( al komt dat niet aan) he!
Buffy. <3quote:Op maandag 4 januari 2010 20:03 schreef Plums het volgende:
[..]Zijn er niet genoeg nieuwe series ofzo. Kunnen ze beter Buffy opnieuw uitzenden, die was tenminste sexy als vechtend chickie
Heeft Buffy nog andere dingen gedaan dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:18 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Buffy. <3
Ook het enige waar ik haar heet vond.
Ik ben atm bij season 3 met opnieuw kijkenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:18 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Buffy. <3
Ook het enige waar ik haar heet vond.
Willow? Dat is zo'n schatjequote:Op maandag 4 januari 2010 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, alleen zou ik gaan voor een van die vriendinnen van Buffy
Jaquote:Op maandag 4 januari 2010 22:21 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ben atm bij season 3 met opnieuw kijken![]()
Faithis er nu elke afl.
[..]
Willow? Dat is zo'n schatjeEn bi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |