maar ik zie jou niet je leven delen met een vrouwquote:
Jannuk en ik gaan ons leven samen delenquote:Op maandag 4 januari 2010 18:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar ik zie jou niet je leven delen met een vrouw
Wel eerlijk hoop ik?quote:Op maandag 4 januari 2010 19:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jannuk en ik gaan ons leven samen delen
maar dan wel gewoon vriendschappelijk
R is passéquote:Op maandag 4 januari 2010 19:11 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap het niet helemaal meer. Kwaak of R???
huh...
Ah zo, dan snap ik het weer (Singles ook gelezen).quote:Op maandag 4 januari 2010 19:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
R is passé
hij woont bij kwaak om de hoek, vandaar dat ik hem noemde een paar posts geleden
ben jij ook weer bijquote:Op maandag 4 januari 2010 19:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah zo, dan snap ik het weer (Singles ook gelezen).
/knuf
hehe nieuwsgierigerdquote:Op maandag 4 januari 2010 19:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel prettig als ik niet verward ben
Blijft sucken voor jou.
je mag altijd bellen/smsen/mailen/faxen ( al komt dat niet aanquote:Op maandag 4 januari 2010 19:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hehe nieuwsgierigerd
nja op t moment gaat het wel gelukki. misschien ga ik vanavond wel weer balen als ik alleenig ben
Omdat het kanquote:Op maandag 4 januari 2010 20:01 schreef Plums het volgende:
omg 'sex and the city' terug op tvwaarom in godsnaam.
quote:
Ja, alleen zou ik gaan voor een van die vriendinnen van Buffyquote:Op maandag 4 januari 2010 20:03 schreef Plums het volgende:
[..]Zijn er niet genoeg nieuwe series ofzo. Kunnen ze beter Buffy opnieuw uitzenden, die was tenminste sexy als vechtend chickie
quote:Op maandag 4 januari 2010 19:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je mag altijd bellen/smsen/mailen/faxen ( al komt dat niet aan) he!
Buffy. <3quote:Op maandag 4 januari 2010 20:03 schreef Plums het volgende:
[..]Zijn er niet genoeg nieuwe series ofzo. Kunnen ze beter Buffy opnieuw uitzenden, die was tenminste sexy als vechtend chickie
Heeft Buffy nog andere dingen gedaan dan?quote:Op maandag 4 januari 2010 22:18 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Buffy. <3
Ook het enige waar ik haar heet vond.
Ik ben atm bij season 3 met opnieuw kijkenquote:Op maandag 4 januari 2010 22:18 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Buffy. <3
Ook het enige waar ik haar heet vond.
Willow? Dat is zo'n schatjequote:Op maandag 4 januari 2010 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, alleen zou ik gaan voor een van die vriendinnen van Buffy
Jaquote:Op maandag 4 januari 2010 22:21 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ben atm bij season 3 met opnieuw kijken![]()
Faithis er nu elke afl.
[..]
Willow? Dat is zo'n schatjeEn bi
Nog nietquote:Op maandag 4 januari 2010 22:30 schreef Plums het volgende:
[..]
Taradie gaat dood
![]()
[..]![]()
Destine nog geluisterd?
xena warrior prinsesquote:Op maandag 4 januari 2010 20:03 schreef Plums het volgende:
ga dan terug je keukenkast in ipv online zijn!quote:
Ik lig in het bed waar Plums in heeft gebivakeerdquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:07 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ga dan terug je keukenkast in ipv online zijn!
Misschien ben je aan t detoxen, had ik vanmiddag ook even last van geloof ik. Daarom staat er nu een biertje naast mequote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Heb al vijf paracetamol op ofzo.
Ze helpen niet
hihih!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:09 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik lig in het bed waar Plums in heeft gebivakeerd
Heb er al vier op en een pak druivensapquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:10 schreef Plums het volgende:
[..]
Misschien ben je aan t detoxen, had ik vanmiddag ook even last van geloof ik. Daarom staat er nu een biertje naast me
Dat heb ik nooit gehadquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:17 schreef Keukenkast het volgende:
Ik word niet eens meer woozy van paracetamol
Naar een gaybar bij mij? I dunno, ik ben altijd zo bang dat ik dan de halve kroeg kenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:20 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad
(ik weet dat t volgende in een pm kan of in fobo, maar dit is makkelijker)
Anke was vandaag even hier, en we hadden t nog over t gaan naar een gaybar bij jou. Wanneer zullen we dat doen?geven we haar gewoon stiekem fris ipv drank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keukenkastje in een ruimteschip
Ik vond trouwens net je oorbellenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:20 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad
(ik weet dat t volgende in een pm kan of in fobo, maar dit is makkelijker)
Anke was vandaag even hier, en we hadden t nog over t gaan naar een gaybar bij jou. Wanneer zullen we dat doen?geven we haar gewoon stiekem fris ipv drank
Is het al 'dit tijdstip' dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:26 schreef j-boy2k10 het volgende:
[..]
Kijk, deze vorm van enthousiasme kom je niet overal tegen om dit tijdstip
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:22 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Naar een gaybar bij mij? I dunno, ik ben altijd zo bang dat ik dan de halve kroeg kenJa man, de lollipop ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaha je huisgenoten wilden toch ook mee
Niet mn oorbellen kwijtraken heHeb je misschien een zakje waarin je ze kan doen, samen met mn oplader?
Ben ik trouwens nog iets vergeten? Ik heb nu echt een gevoel van wel
I'm not a sinner.
ik doe het in een zakjequote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:34 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja man, de lollipop ofzohahaha je huisgenoten wilden toch ook mee
Niet mn oorbellen kwijtraken heHeb je misschien een zakje waarin je ze kan doen, samen met mn oplader?
Ben ik trouwens nog iets vergeten? Ik heb nu echt een gevoel van wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |