Je moet het ook zelf heet maken.quote:
Ik ben nog steeds 100% manquote:Op zondag 3 januari 2010 11:58 schreef Snack44 het volgende:
Maakt FOK dan ook poppetjes bij je naam van een mannetje en een vrouwtje in 1?
we zijn geen hermafrodieten hiero...quote:Op zondag 3 januari 2010 11:58 schreef Snack44 het volgende:
Maakt FOK dan ook poppetjes bij je naam van een mannetje en een vrouwtje in 1?
De kans dat hij daarmee het vliegtuig had opgeblazen en daarmee had laten neerstorten is vrij klein.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:04 schreef stbabylon het volgende:
Tijn, die dude had 8x zoveel bij zich als in dit filmpje...
De meeste iig niet nee.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
we zijn geen hermafrodieten hiero...
Explosive decompression bedoel je?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
je blaast er ook geen vliegtuig mee op maar je sloopt hem door een gat in romp te laten slaan, natuurkunde doet de rest
Mwah, het druk verschil is best wel groot op die hoogte.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Explosive decompression bedoel je?
Dat zou inderdaad kunnen. Maar volgens mij zou dat wel meevallen.
Dat heet CVquote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
nou we moeten het wel zelf heet maken vrees ik... hier ist -4 buiten![]()
* Jannuk deelt warme knuffels uitquote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef littledrummergirl het volgende:
rondlopen in je ondergoedquote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heet CV
Ik zit hier gewoon in mijn boxer hoor
Ik denk dat het wel had meegevallen. Maar goed ik ben ook maar een leek. Dus zo veel zegt dat ook weer niet.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, het druk verschil is best wel groot op die hoogte.
En vergeet niet dat de explosie ws. ook wel wat dingen in de fik steekt.
knuffelen is fijnquote:Op zondag 3 januari 2010 12:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
knuffelen is goed
( dat krijg ik zelfs op school... dat je toch vooral moet knuffelen met clienten enzo)
oeh jaquote:Op zondag 3 januari 2010 12:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
knuffelen is fijn
door haren kroelen ook
Ook je eigen haar?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
knuffelen is fijn
door haren kroelen ook
nee, das gewoon sadquote:
Dat is waar.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar mag die ander wel aan je haar zitten waarmee je knuffelt?
Okequote:
ik hou van de kapper....quote:Op zondag 3 januari 2010 12:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
oeh jamn ogen gaan dan ook altijd automatisch dicht
heeft mn kapper altijd lol mee
iets wat leuk zit zonder gelquote:Op zondag 3 januari 2010 12:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Wat vind jij leuk bij een man kwa haar? Kort? Lang? Stekeltjes?
ik vind kappers altijd zo hersenloosquote:Op zondag 3 januari 2010 12:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik hou van de kapper....mja nu mijn haar weer aan het laten groeien dus voorlopig geen kapper voor mij....
wil jij door mijn haar kroelen ldg?
Oke, ik ben eigenlijk niet echt bezig met haar. Ik heb korte stekeltjes. Bij vrouwen vind ik halflang haar het mooist.quote:Op zondag 3 januari 2010 12:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
iets wat leuk zit zonder gelgel kroelt niet lekker
![]()
en verder, gewoon iets wat leuk bij iemands gezicht staat, maar heb wel een voorkeur voor wat langer haar geloof ik
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:39 schreef Jannuk het volgende:
Ik donder ook altijd in slaap als er iemand aan mn haar zit. Een vriend van mij doet dat altijd als we een dvd-tje kijken: "vond je het ook zo'n gave film?"
"He wat?"
Wel lekker geslapen?quote:Op zondag 3 januari 2010 12:39 schreef Jannuk het volgende:
Ik donder ook altijd in slaap als er iemand aan mn haar zit. Een vriend van mij doet dat altijd als we een dvd-tje kijken: "vond je het ook zo'n gave film?"
"He wat?"
waarom niet, ik hou wel van beetje plukken aan iemandquote:Op zondag 3 januari 2010 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind kappers altijd zo hersenloosik wil niet slap over het weer en de vakantie lullen, gewoon knippen en je mond houden graag
![]()
eneehm ja hoormaar alleen als ik dan ook mag
voor mij is dat 1 van de weinige manieren dat ik mij echt ontspan....quote:Op zondag 3 januari 2010 12:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha ja, zodra ik tegen iemand aan ga liggen die dat doet ben ik ook zo weg
Ik zeg ook vaak nog dat hij dat niet moet doen, maar als ik dan met mn hoofd op zijn warme buik lig en hij door mn haren kroelt....quote:Op zondag 3 januari 2010 12:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha ja, zodra ik tegen iemand aan ga liggen die dat doet ben ik ook zo weg
quote:Op zondag 3 januari 2010 12:44 schreef Murmeli het volgende:
* Murmeli gaat in jannuks haar kriebelen
Herkenbaar!! Of hand op mn buik!quote:Op zondag 3 januari 2010 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb heel vaak dat ik ook gewoon tegen iemand aankruip en zijn of haar hand zelf wel op mn hoofd neerleg, zo van "daar moet je wezen"![]()
hihi schattigquote:Op zondag 3 januari 2010 12:46 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb heel vaak dat ik ook gewoon tegen iemand aankruip en zijn of haar hand zelf wel op mn hoofd neerleg, zo van "daar moet je wezen"![]()
we helpen ze gewoon n handjequote:Op zondag 3 januari 2010 12:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Herkenbaar!! Of hand op mn buik!
Wel fijn dat we zelf weten wat fijn is
wel vooral als ik heel moe ben hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |