quote:Oeh, wat ben ik goed bezig vandaag
Omdat ik om half 10 al 't hele huis aan kant had, was in de machine, gestofzuigd enz enz...quote:
Lieverd ik werk in de thuiszorg, moet zometeen nog bij 2 andere mensen t huis doenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:43 schreef stbabylon het volgende:
Van der Laenstraat 47, sleutel ligt onder de mat. Kun je nog een keer goed bezig zijn
Zo'n goede dag had ik gisteren. Alles opgeruimd, gestoft en gestofzuigd. Wasjes gedaan en opgeruimd. Hele badkamer gedaan, zelfs het douchegordijn uitgewassenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat ik om half 10 al 't hele huis aan kant had, was in de machine, gestofzuigd enz enz...
Oh.. dan is het maar goed dat ik geen deurmat hebquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Lieverd ik werk in de thuiszorg, moet zometeen nog bij 2 andere mensen t huis doen
Met Robijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:48 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Zo'n goede dag had ik gisteren. Alles opgeruimd, gestoft en gestofzuigd. Wasjes gedaan en opgeruimd. Hele badkamer gedaan, zelfs het douchegordijn uitgewassenRuikt wel lekker nu.
Robijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh.. dan is het maar goed dat ik geen deurmat heb
[..]
Met Robijn
Heb je me zelf een keer verteld. Heb nog niet rondgesnuffeld bij jou.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:56 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Robijn(Niet zo in mijn badkamer snuffelen joh!)
wat kost je? ik vind het een gruwel hahaquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik vind zulke dagen fijnSchoonmaken is iets wat ik totaal niet erg vind om te doen
Ik ben onbetaalbaarquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wat kost je? ik vind het een gruwel haha
Ik en mijn Robijn verslavingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je me zelf een keer verteld. Heb nog niet rondgesnuffeld bij jou.
in termijnen op basis van natura dan?quote:
Hmm.. Dat is iets waar ik mij wel in kan vindenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
in termijnen op basis van natura dan?![]()
=)quote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:06 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hmm.. Dat is iets waar ik mij wel in kan vinden
Ik moest vanmorgen ook even goed wakker worden hier.. Niets ergs aanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:35 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Hoi, nog eentje met een kutnacht. Heb een nachtmerrie gehad en toen tot 7 uur wakker gelegen voordat ik weer in slaap viel. Mijn wekker ging om 7:50 en ik heb ongeveer twee à drie uur wakker gelegen. Bah. Vanmiddag/vanavond maar weer slapen om morgen weer fris op school te zitten. Okee. Elke dag zit ik er minder fris (ogen die dichtvallen is 't vandaag) maar ik doe mijn best. ;D
Vrijdag uitslag intelligentieonderzoek en ik ben gewoon zo enorm zenuwachtig.
aahhh FOEI!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:08 schreef j-boy2k10 het volgende:
Even snel 'stiekem' FOK!ken op het werk
hiquote:
quote:
Goed zo meidquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Wijsneus![]()
Ik Fok! gewoon illegaal onder werktijd..
Tell me morequote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:30 schreef Cyntiaa het volgende:
En je hebt lekkere broodjes, toch? Eetze!
ik ga morgen weer werken na 9 dagen niet gewerkt te hebben... heb geen zinquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed zo meid
Zoals het hoort. Ik heb nog geen werk (behalve een heleboel spul inladen)
Hopend dat je nu wel gaat 'spacen'?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:34 schreef Keukenkast het volgende:
Middag!
* Keukenkast slikt weer vier paracetamols
Hopend dat de auwa in mijn hoofd en het de algehele malaise weg gaatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef j-boy2k10 het volgende:
[..]
Hopend dat je nu wel gaat 'spacen'?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef j-boy2k10 het volgende:
[..]
Hopend dat je nu wel gaat 'spacen'?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hopend dat de auwa in mijn hoofd en het de algehele malaise weg gaat
Plumsquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Plums
By the by: mijn vader zei dat hij je een heel knap meisje vindt
zonder de piercing
Nee, hij begon eerst weer over dat je zo bleek was en zo. Maar daarna dat hij je heel knap vond maar dat je die piercing eruit moet halen, want dan heb je meer kansen op de arbeidsmarkt. Of zo.quote:
en je mag weer pratenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ga morgen weer werken na 9 dagen niet gewerkt te hebben... heb geen zinverveel me namelijk niet
En ik had nog wel rode koudewangetjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, hij begon eerst weer over dat je zo bleek was en zo. Maar daarna dat hij je heel knap vond maar dat je die piercing eruit moet halen, want dan heb je meer kansen op de arbeidsmarkt. Of zo.
Deze keer echt? GOOD FOR YOU!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:54 schreef Plums het volgende:
[..]
En ik had nog wel rode koudewangetjes
Mijn piercing blijftIk kan toch nergens solliciteren waar een piercing niet mag
![]()
En nu ga ik bellen voor die callcenterbaan
Je mocht niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:59 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja gister mocht ik niet en vorige week ging t niet
jaaaa gelijk monteur gebeld om mijn wasmachine te fixen, dies nu al 2 weken kaputquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |