aahhh FOEI!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:08 schreef j-boy2k10 het volgende:
Even snel 'stiekem' FOK!ken op het werk
hiquote:
quote:
Goed zo meidquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:26 schreef Cyntiaa het volgende:
Wijsneus![]()
Ik Fok! gewoon illegaal onder werktijd..
Tell me morequote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:30 schreef Cyntiaa het volgende:
En je hebt lekkere broodjes, toch? Eetze!
ik ga morgen weer werken na 9 dagen niet gewerkt te hebben... heb geen zinquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed zo meid
Zoals het hoort. Ik heb nog geen werk (behalve een heleboel spul inladen)
Hopend dat je nu wel gaat 'spacen'?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:34 schreef Keukenkast het volgende:
Middag!
* Keukenkast slikt weer vier paracetamols
Hopend dat de auwa in mijn hoofd en het de algehele malaise weg gaatquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef j-boy2k10 het volgende:
[..]
Hopend dat je nu wel gaat 'spacen'?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef j-boy2k10 het volgende:
[..]
Hopend dat je nu wel gaat 'spacen'?
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:37 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Hopend dat de auwa in mijn hoofd en het de algehele malaise weg gaat
Plumsquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:41 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Plums
By the by: mijn vader zei dat hij je een heel knap meisje vindt
zonder de piercing
Nee, hij begon eerst weer over dat je zo bleek was en zo. Maar daarna dat hij je heel knap vond maar dat je die piercing eruit moet halen, want dan heb je meer kansen op de arbeidsmarkt. Of zo.quote:
en je mag weer pratenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ga morgen weer werken na 9 dagen niet gewerkt te hebben... heb geen zinverveel me namelijk niet
En ik had nog wel rode koudewangetjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Nee, hij begon eerst weer over dat je zo bleek was en zo. Maar daarna dat hij je heel knap vond maar dat je die piercing eruit moet halen, want dan heb je meer kansen op de arbeidsmarkt. Of zo.
Deze keer echt? GOOD FOR YOU!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:54 schreef Plums het volgende:
[..]
En ik had nog wel rode koudewangetjes
Mijn piercing blijftIk kan toch nergens solliciteren waar een piercing niet mag
![]()
En nu ga ik bellen voor die callcenterbaan
Je mocht niet?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:59 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja gister mocht ik niet en vorige week ging t niet
jaaaa gelijk monteur gebeld om mijn wasmachine te fixen, dies nu al 2 weken kaputquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |