quote:Op zondag 3 januari 2010 12:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
we helpen ze gewoon n handje
als je hoofdpijn hebt en dat iemand dan over je slapen gaat wrijven.... heeeeeeeerlijk....quote:Op zondag 3 januari 2010 12:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wel vooral als ik heel moe ben hoordan is het zo een beetje half slaaptoestand. dan sta ik niet voor mezelf in
Chronisch lui ofzoquote:Op zondag 3 januari 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
Opvallend... vrouwen die het erover hebben wat 'die andere' allemaal moeten doen terwijl zij ontspannen liggen niks te doen
mannen vallen toch op vrouwen die weten wat ze willenquote:Op zondag 3 januari 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
Opvallend... vrouwen die het erover hebben wat 'die andere' allemaal moeten doen terwijl zij ontspannen liggen niks te doen
Niet als dat wat ze willen lui in bed liggen isquote:Op zondag 3 januari 2010 13:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mannen vallen toch op vrouwen die weten wat ze willen?
ik moest dat eerlijk gezegd ook denken....quote:Op zondag 3 januari 2010 12:57 schreef stbabylon het volgende:
Maar ach. Als mannen de kans krijgen, doen ze hetzelfde (alleen zeggen ze dat nietquote:Op zondag 3 januari 2010 13:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik moest dat eerlijk gezegd ook denken....
ik heb het niet over in bed liggen lui doen..... ik heb het over bankhangen en zulks.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet als dat wat ze willen lui in bed liggen is(en alleen dat)
moet ik ook niet aan denkenquote:Op zondag 3 januari 2010 13:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik heb het niet over in bed liggen lui doen..... ik heb het over bankhangen en zulks.
In bed heb ik graag ook wat te "vertellen" en te doen![]()
Passiviteit in bed is heul niet grappigof het nu van mij komt of van de tegenpartij
actieve mannen in bedquote:Op zondag 3 januari 2010 13:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet ik ook niet aan denkenik wens wel een beetje reactie terug
![]()
werkt daarnaast ook nog eens aanmoedigend
Er is een verschil tussen passief zijn en helemaal doodliggen en wachten tot het voorbij is.quote:Op zondag 3 januari 2010 13:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
actieve mannen in bed(of vrouwen)
ik ben zelf vrij luials de ander passief is dan word ik het ook. of nja niet meteen maar na een paar keer wel. en ik vind het soms heerlijk om lui te zijn
haha ja dat is waar. in het 1e geval krijgt iemand nog wel een kans (en een schop onder zn hol) en in het 2e geval wordt diegene gewoon mn bed uit gebonjourdquote:Op zondag 3 januari 2010 13:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen passief zijn en helemaal doodliggen en wachten tot het voorbij is.
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha ja dat is waar. in het 1e geval krijgt iemand nog wel een kans (en een schop onder zn hol) en in het 2e geval wordt diegene gewoon mn bed uit gebonjourd
* Murmeli knuffelt jannukquote:Op zondag 3 januari 2010 14:11 schreef Jannuk het volgende:
ik wil knuffels![]()
kutkat gooit net heel mn opgeruimde gang ondersteboven en zit nu in de plee opgeslotenik ben NIET blij
quote:Mag ik naar je kijken in het volle licht
In een kamer met een bed en de gordijnen dicht
Mag ik je observeren, van dichtbij zonder kleren
En daarna liefdevol masseren
Omdat ik van je hou
owwww daar kan je zo lekker hard mee meezingenquote:Op zondag 3 januari 2010 14:41 schreef littledrummergirl het volgende:
* littledrummergirl heeft een retro-momentje
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |