buffyquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:00 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Je mocht niet?
Ik ben de complete Buffy serie aan het downloaden
Jij vieze homofoob!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
buffy
enige goeie aflevering was de laatste
nee hoor xena was goed te pruimenquote:
dat is minderquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jaaaa gelijk monteur gebeld om mijn wasmachine te fixen, dies nu al 2 weken kaput
dat klopt welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nee hoor xena was goed te pruimen
20 wassen in 2 weken... wow....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is minder![]()
als het gemaakt is kan je meteen 20 wassen draaien
als het rustig is geweest welquote:
zo'n grote wasmachine heb ik niet dat het in 2 of 3x kanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:07 schreef stbabylon het volgende:
Geen 20 wassen in 2 weken, en gewoon met een goedkoop wasmiddel.
Maar 10x wassen per week, is echt absurd! 2x, hooguit 3x per week. Het milieu
We hoeven dan ook niet allemaal ladingen besmeurde handdoeken te wassenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zo'n grote wasmachine heb ik niet dat het in 2 of 3x kan
hihi klopt het is voor ons iets anders dan bij andere mensenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We hoeven dan ook niet allemaal ladingen besmeurde handdoeken te wassen
Wij hadden het over een normaal gezinshuishouden
dan moet je het over de radiator hangenquote:
Maarreh... die handdoeken... hou je die vast met blote handen, of met handschoenenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hihi klopt het is voor ons iets anders dan bij andere mensen![]()
daarom heb ik ook 2 wasmachines staan voor het geval dat er 1 kapot gaat
met handschoenenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maarreh... die handdoeken... hou je die vast met blote handen, of met handschoenen
dat dus, maar dan zit er ook beddengoed bij anders is het een wasje of 2 per week.... voordeel van uniform hebben gebruik mijn eigen kleding weinig ghehequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Ben ik blij dat ik alleen woon.. 3 wasjes per week, maximaal...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |