klik maar op mijn homepagequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef Cyntiaa het volgende:
En wat vind ik dan.... Word hier een beetje bang van
Ik ben Plums d'r BFFquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:54 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Plums![]()
Gister even op msn toegevoegd
laten we zo zeggen het is NSFWquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:59 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik zit op mijn werk... Durf ik te klikken?
niet mijn dingquote:
Dan klik ik vanavond welquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
laten we zo zeggen het is NSFW
En je kunt op school niks doen wat je anders thuis had gedaan?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:09 schreef littledrummergirl het volgende:
Leve de hogeschool.. over twee uur begint mn volgende leslekker van 8:30 tot 18:30 naar school, genieten
![]()
ow en otik was max 2 keer in de week. keertje wit, keertje bont
worden je handdoeken nou niet telkens keihard dan?quote:
quote:
Dat zijn de handdoeken bij gf voor ze in de wasmachine gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:41 schreef Plums het volgende:
[..]
worden je handdoeken nou niet telkens keihard dan?![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn de handdoeken bij gf voor ze in de wasmachine gaan
tuurlijk wel.. fokken enzoquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En je kunt op school niks doen wat je anders thuis had gedaan?
Ja ik weet, maar ik heb bij Keukenkast geen wasverzachter gezien. Niet dat ik nou echt op de wasmiddelen heb gelet toen ik daar was..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Maar eh Plums, je hebt geen droger nodig (tegen harde handdoeken), beetje wasverkrachter werkt ook prima. En een droger is sowieso iets wat ik never nooit niet zou gebruiken. Die gebruiken mij iets te veel te veel energie.
Ik vind iedereen hier liefquote:
Robijnquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:51 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja ik weet, maar ik heb bij Keukenkast geen wasverzachter gezien. Niet dat ik nou echt op de wasmiddelen heb gelet toen ik daar was..
Ik hou van drogers
[..]
Ik vind iedereen hier lief![]()
Ik zag op de site van de fenix dat er pas een holebi feest wasquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:04 schreef Cyntiaa het volgende:
Robijntje is zooo lief!
Oeh, bijna vrij. Zit mijn eerste werkdag van het nieuwe jaar er op! En nog 24 dagen dan zit ik weer in Zitterd!
Jammer dat het zo ver bij mij vandaan isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:10 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik zag op de site van de fenix dat er pas een holebi feest wasen binnenkort weer een drum 'n bass feest
en de 29e ofc
de Fenix is goed bezig!
*proestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:44 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat zijn de handdoeken bij gf voor ze in de wasmachine gaan
Ik zal voor 2 dansen op de DnB avondquote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:13 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Jammer dat het zo ver bij mij vandaan is
Voel de liefdequote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
You're not to bad yourself kiddo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |