Voornamelijk om me heen gekeken. (vaste relatie. ;p)quote:Op zondag 3 januari 2010 22:41 schreef Cyntiaa het volgende:
Oh, wel geflirtWel jammer dat hij 22 was
Jij?
ook goedquote:Op zondag 3 januari 2010 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
weggooien? ik ken wel opdweilen
Ik wil ook zulke vriendinnenquote:Op zondag 3 januari 2010 23:25 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Voornamelijk om me heen gekeken. (vaste relatie. ;p)
Geflirt met vrienden waar ik altijd mee flirt.
En bijna gezoend door (een van m'n) beste vriendinnen die een gewone kus voor op foto's niet meer snapte. ;p Dat is weer een biseksuele ervaring er bij, hihi.
En ben kleine stukjes kwijt maar daarover ga ik nog wel opheldering vragen.
Hm.
ook een goedemorgenquote:Op maandag 4 januari 2010 07:00 schreef stbabylon het volgende:
En zo had japser na drie maanden weer een echte werkdag.
Zou japser daar op dit tijdstip zin in hebben, zo vroeg en na twee weken vakantie?
Aan de ene kant wel. Nieuwe klus, leuk bedrijf, nieuwe dingen doen. Aan de andere kant is het wel errugh vroeg
Oh, en ik kwam vannacht achter een nadeel van lucide dromen, je weet dan wel dat je droomt, je hebt daarnaast niet echt het idee dat je ligt te slapen
ik denk dat het er op neer komt van "I hate mondays"quote:Op maandag 4 januari 2010 07:34 schreef stbabylon het volgende:
Ja goedemorgen
Wat probeer je te zeggen met die smilie?
quote:Op maandag 4 januari 2010 07:34 schreef stbabylon het volgende:
Ja goedemorgen
Wat probeer je te zeggen met die smilie?
op maandag morgen om 7 uur is het niet echt een goedemorgen.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik denk dat het er op neer komt van "I hate mondays"
quote:
Terwijl je een relatie hebt? Nogal lastig.. ;pquote:
Jongens en hun visie op twee zoenende meisjes.......quote:Op maandag 4 januari 2010 12:21 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat is waar.. Tenzij jouw wederhelft daar anders over denkt
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:37 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Dan moet jij er ook maar een van mijn worden
is het een visie of een geile droom?quote:Op maandag 4 januari 2010 13:17 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Jongens en hun visie op twee zoenende meisjes.......
gek he... het is onderdeel van de overheid.... dat kan nooit goed zijn... zoals pro railquote:Op maandag 4 januari 2010 14:28 schreef Cyntiaa het volgende:
IB groep is echt KUT, blij dat ik er vanaf ben
de start van het nieuwe jaar gaat niet goed bij jouwquote:Op maandag 4 januari 2010 15:09 schreef littledrummergirl het volgende:
ah en toen besloot mn huur ook ineens via automatische incasso te gaan terwijl ik het al had overgemaakt...ineens 800 euro lichter... sta rood nu dus, wel laten stoneren maar duurt n aantal dagen voor het weer terug is... kutkloteklerezooi
![]()
![]()
!
sorry
quote:Op maandag 4 januari 2010 15:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
de start van het nieuwe jaar gaat niet goed bij jouw
keep smiling! It confusses themquote:
dat is de juiste instellingquote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 16:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
keep smiling! It confusses them
mijn favoriet is "smile and wave boys, just smile and wave"quote:
die weiger ik te kijkenquote:Op maandag 4 januari 2010 17:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
die series is in het nederlands trouwens nog redelijk te pruimen haha
ja die is briljantquote:Op maandag 4 januari 2010 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn favoriet is "smile and wave boys, just smile and wave"
[ afbeelding ]
kzeg ook redelijkquote:Op maandag 4 januari 2010 17:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die weiger ik te kijken![]()
de engelse daarintegen... zeker 6 keer gekeken
what happend?quote:Op maandag 4 januari 2010 18:18 schreef Murmeli het volgende:
ik vind mannen niet meer leuk denk ik...
Je mag tegen kwaak zeggen dat ie me niet meer gaat tegenkomen bij hem in de buurt...quote:
op oudjaar: dat ik niet zo in een gezellige bui was en dat ik het nog steeds leuk vond als hij kwam maar dat hij niks van me moest verwachten. Daarop smste hij dat ie liever thuis bleef. En toen was al zn gevoel voor mij ineens weg. (ik vind het echt een domme josti-reactie, maargoed)quote:Op maandag 4 januari 2010 18:27 schreef Knuffelzacht het volgende:
wat heb je dan gesmst dat ie dat verkeerd opvat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |