Ik heb geen toddlers.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:11 schreef CantFazeMe het volgende:
http://www.ehow.com/how_4(...)de-down-ceiling.html
Heb ik overwogen maar:quote:
Een kerstboom op de wc neerzettenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:08 schreef Ensaf het volgende:
Het ging gewoon niet meer.
De koelkast wilde amper open, de bestekla alleen wanneer de boom verschoven werd. Daarnaast was het onmogelijk om het balkon te komen zonder de boom te verplaatsen.
En mijn huisgenoten wilden maar niet ophouden met zeuren.
Ik heb hem ternauwernood van een oudejaarsvuur kunnen redden (hij is met kluit, da's toch zonde) maar de druk werd te groot.
Dus ik heb hem zojuist op de WC gezet.
Klacht: Mijn keuken is een stuk minder fleurig.
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:05 schreef DaanA het volgende:
Ensaf, ik gun je de verkiezingsuitslag helemaal, maar drijf je sindsdien niet een beetje door met het openen van topics?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 22:16 schreef Ensaf het volgende:
Kan er ook een topic komen voor kleine klachten? Die dingen dat je denkt: "Goh, da's wel vervelend, maar om er nu meteen een klacht over te openen".
quote:Op zondag 3 januari 2010 13:03 schreef Ensaf het volgende:
Stapt net een kerel mijn kamer binnen: "Mooi dat je de kerstboom uit de keuken gehaald heb!"
Dus ik van: "Ja goed hé!"
Komt 'ie vijf minuten later boos aanzeten: "Hij staat nu in de WC!"
Dus ik zeg tegen 'm: "Open er een topic over!"
En dan kan ik later lekker roepen van: "LEMMING LEMMING SLOTJE!"
Staat een tip boven jequote:
Zoiets hadden wij ook hierquote:
Was een week geleden bij mijn broer thuis, daar hebben ze om een uurtje of 2 's nachts de kerstboom uit het raam gegooid. Resultaat: álle naalden lagen op de vloer nog voor de kerstboom buiten lagquote:Op maandag 1 februari 2010 15:23 schreef Ensaf het volgende:
Even een update:
Ik ben een beetje vergeten hem water te geven.
Elke keer dat ik hem aanraak, vallen er een hoop naalden uit.
Ik durf hem nu niet meer door het huis te slepen, want dan ben ik een week (ik overdrijf) bezig met het opruimen van de naalden.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:08 schreef Ensaf het volgende:
Dus ik heb hem zojuist op de WC gezet.
Twee maanden lang staat er een kerstboom in mijn WC, en uitgerekend op de dag dat ik hem verplaats vraag je me om een foto ervan.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:50 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Echt Ensaf, als jij die kerstboom weer in je wc zet en daar een foto van maakt ben je een eindbaas
ja, weet ik veel dat jij een kerstboom op je wc had staan.quote:Op maandag 22 februari 2010 18:57 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Twee maanden lang staat er een kerstboom in mijn WC, en uitgerekend op de dag dat ik hem verplaats vraag je me om een foto ervan.
Kerstboom na 2 chemokurenquote:
quote:
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:12 schreef Nico_Galijk het volgende:
Noem je dat vensterbankplantje een kerstboom?Anticlimax!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:30 schreef Garisson72 het volgende:
Die open contactdozen ook, in een badkamer. Safety first.
Heb hem vandaag eens helemaal goed schoongemaakt!quote:
Dacht tijdens het douchen dat ik wat hoorde knetteren, maar dat bleek een tak te zijn die afbrak.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:30 schreef Garisson72 het volgende:
Die open contactdozen ook, in een badkamer. Safety first.
Ik begin klachten te krijgen over naalden op de wasmachine.quote:Op donderdag 25 februari 2010 22:26 schreef BlueMage het volgende:
En je huisgenoten klagen ook niet meer?
Nee dat is geen kerstboom..quote:
En die kerstmuts dan hé?quote:Op dinsdag 13 april 2010 15:03 schreef Tism het volgende:
[..]
Nee dat is geen kerstboom..Het is gewoon een denneboom met lampjes, het is inmiddels geen kerst meer he?!..
Laat "Kerstboom" in "Dennenboom" veranderen, dan gaat iedereen kijken en denken ze niet wat is dat nu weer voor oud topic...quote:
Hij moet er natuurlijk wel weer een beetje uitzien voor de komende kerstquote:Op donderdag 15 april 2010 01:29 schreef Ensaf het volgende:
Morgen zal ik hem toch maar eens verplaatsen.
't Was een mooie tijd, maar hij moet weer wat daglicht krijgen.
Begint er een beetje verlept uit te zien.
Niet zo gek he met die gassen die het te verduren krijgt op de WC..quote:Op donderdag 15 april 2010 01:29 schreef Ensaf het volgende:
Morgen zal ik hem toch maar eens verplaatsen.
't Was een mooie tijd, maar hij moet weer wat daglicht krijgen.
Begint er een beetje verlept uit te zien.
Hij staat in de badkamerquote:Op donderdag 15 april 2010 07:45 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Niet zo gek he met die gassen die het te verduren krijgt op de WC..
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet waar en de nieuwe layout is prima huilie.
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:56 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Dan moet je even zoeken!
Ik moest mijn kerstboom zojuist verplaatsen, met PAINT!!!!2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
Welkom bij het spel waar heel Nederland over praat.quote:
En dan nog, zo snel rot het hout niet weg als hij dood isquote:Op dinsdag 13 juli 2010 13:57 schreef MCburger het volgende:
Geniaal topic. Ben benieuwd of hij deze kerst haalt.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 22:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan nog, zo snel rot het hout niet weg als hij dood is, hij kan het hout ook gaan lakken, dan kan hij voor altijd blijven staan
Zeker welquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:31 schreef Hyundai het volgende:
Zou het niet baas zijn als die kerstboom gewoon het hele jaar bleef staan?
Een auto zou je bijvoorbeeld kunnen starten en wegrijden. Of heb jij verfloze auto?quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:48 schreef HowAreYouDoing het volgende:
hoe verplaats je iets met verf???
aaaaaa, neenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:26 schreef Unglaublich het volgende:
[..]
Een auto zou je bijvoorbeeld kunnen starten en wegrijden. Of heb jij verfloze auto?
Een geverfd bureau zou je kunnen optillen en verplaatsen,
Catch my drift?
De vraag of ik buiten Fok een leven heb hangt natuurlijk nauw samen met die vraag.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:02 schreef Manu. het volgende:
Nog steedsIk weet niet wat ik hier van moet vinden. Ik hoop maar dat je niet in je eentje het hele jaar door zat te grinniken, omdat je rond mid-november FOK! weer aan het lachen kon maken.
post #52quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Ensaf, er stond 'paint' in de OP. Waar is ie??
De Samsung GT-S5230 moet met zijn 3.2 MP cam toch wel iets beter kunnen fotograferen dan dit?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:54 schreef Ensaf het volgende:
En ja, ook ik ben bereid mijn steun te verlenen aan een inzamelingsactie ten bate van een betere camera voor Ensaf.
Lijkt mij een gewone wc, als je wc er viezer uitziet is er iets goed mis..quote:
300 bedoel je?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:01 schreef Ensaf het volgende:
't Zou natuurlijk wel een mooie anticlimax zijn als dit topic vlak voor 1e kerstdag de 301 posts haalt.
Kom op Ensaf, die van jouw is wel een van de slechtste als niet de slechtste...quote:Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef Ensaf het volgende:
Foto zien van mijn kerstboom met een spel eronder?
Stem in [Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010 op mij (Ensaf!)![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef Ensaf het volgende:
Foto zien van mijn kerstboom met een spel eronder?
Stem in [Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010 op mij (Ensaf!)![]()
![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 18:02 schreef Penisbaard het volgende:
Je had die kerstboom dus ook gewoon echt in de WC gezet
Aan die boom met zn lachquote:
Vergeet ons niet, je kan altijd bij ons terecht als je even iemand nodig hebt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:09 schreef Ensaf het volgende:
Een vriend vroeg zojuist in de kroeg voor mij 'Oh Denneboom' aan.
Ik glimlachte, maar van binnen huilde ik.
ik voel je man.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:09 schreef Ensaf het volgende:
Een vriend vroeg zojuist in de kroeg voor mij 'Oh Denneboom' aan.
Ik glimlachte, maar van binnen huilde ik.
Wat een goede kick is dat, zeg!quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:59 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Wat een goede kick is dat, zeg!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:59 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:59 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel recentelijk iedereen in mijn vriendenkring een kerstkaart gestuurd, om er maar op tijd bij te zijn.quote:
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:23 schreef _Fanta het volgende:
Zo, mijn kerstboom ook maar afgetuigd. Zat geen naald meer aan ondertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |