post #52quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:28 schreef Boca_Raton het volgende:
Ensaf, er stond 'paint' in de OP. Waar is ie??
De Samsung GT-S5230 moet met zijn 3.2 MP cam toch wel iets beter kunnen fotograferen dan dit?quote:Op dinsdag 16 november 2010 18:54 schreef Ensaf het volgende:
En ja, ook ik ben bereid mijn steun te verlenen aan een inzamelingsactie ten bate van een betere camera voor Ensaf.
Lijkt mij een gewone wc, als je wc er viezer uitziet is er iets goed mis..quote:
300 bedoel je?quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:01 schreef Ensaf het volgende:
't Zou natuurlijk wel een mooie anticlimax zijn als dit topic vlak voor 1e kerstdag de 301 posts haalt.
Kom op Ensaf, die van jouw is wel een van de slechtste als niet de slechtste...quote:Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef Ensaf het volgende:
Foto zien van mijn kerstboom met een spel eronder?
Stem in [Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010 op mij (Ensaf!)![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 15:31 schreef Ensaf het volgende:
Foto zien van mijn kerstboom met een spel eronder?
Stem in [Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010 op mij (Ensaf!)![]()
![]()
quote:Op maandag 22 februari 2010 18:02 schreef Penisbaard het volgende:
Je had die kerstboom dus ook gewoon echt in de WC gezet
Aan die boom met zn lachquote:
Vergeet ons niet, je kan altijd bij ons terecht als je even iemand nodig hebt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:09 schreef Ensaf het volgende:
Een vriend vroeg zojuist in de kroeg voor mij 'Oh Denneboom' aan.
Ik glimlachte, maar van binnen huilde ik.
ik voel je man.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 04:09 schreef Ensaf het volgende:
Een vriend vroeg zojuist in de kroeg voor mij 'Oh Denneboom' aan.
Ik glimlachte, maar van binnen huilde ik.
Wat een goede kick is dat, zeg!quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:59 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Wat een goede kick is dat, zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |