fotos????quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:53 schreef Seam het volgende:
tvp.
Ik heb mijn SJDGC nu al 13 maanden ongewassen
Ligt eraan wat je ervoor wilt hebbenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:27 schreef JopJuh het volgende:
Als baggy is de BB (Big Bent) heel fijn en als wat meer skinny broek, dan is de SJ (Slim Jim) / TF (Thin Finn) echt relaxed mijn inziens.
Zelf ondertussen redelijk uitgekeken op de AJ en Bootcut Barry, die liggen ergens onderin in de kast. Zal eens pics plaatsen, mocht iemand ze willen hebben:
- AJ Old scraped indigo (31/32)
- GT Sunbleach grey (31/34)
- Bootcut Barry used electric indigo (30/34, iets ingekort)
Ik zal er binnenkort wat makenquote:
30 - AJ Old scraped indigo (31/32)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ervoor wilt hebben
Ik ben wel benieuwd naar de foto'squote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:29 schreef JopJuh het volgende:
[..]
30 - AJ Old scraped indigo (31/32)
35 - GT Sunbleach grey (31/34)
40 - Bootcut Barry used electric indigo (30/34, iets ingekort)
Er is altijd wel wat te onderhandelen opzich, fotos op verzoek. Zitten iig geen gaten in of vlekken op.
Die heb ik ook en heb ik 3 maanden gedragen in totaal.. wel redelijk veranderd in de tussentijd. Alleen draag em nu zeer sporadischquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:54 schreef francis998 het volgende:
hier een foto van mijn 3 nudies.
van links naar rechts: SJ, RR, AJ.
De rr is de oudste ongeveer 3 jaar..en zit naar mijn mening niet echt helemaal mooi meer rond de bovenbeen.
De AJ heb ik inmiddels bijna 2 jaar...het is de old scraped indigo.
En de SJ ..pas vandaag gehaald.
Ga hem straks aandoen..moet straks nog ff snel naar de super..hij is wel veel te lang..maar dat laat ik binnenkort inkorten.
Fit pics van de SJ toegevoegd
Nu de fitpics SJ
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De GT is bijna niet gedragen (5 tot 10x max), de AJ is wel al wat ouder maar en vaker gedragen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 21:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de foto'sHoe oud zijn de broeken ongeveer?
EDIT - met name de AJ en wellicht de GT
Vrouw? Zo ja, dan had je naar mijn mening een maatje kleiner mogen nemen. 1. omdat het mooier is en 2. omdat de broek nog uitrekt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:54 schreef francis998 het volgende:
hier een foto van mijn 3 nudies.
van links naar rechts: SJ, RR, AJ.
De rr is de oudste ongeveer 3 jaar..en zit naar mijn mening niet echt helemaal mooi meer rond de bovenbeen.
De AJ heb ik inmiddels bijna 2 jaar...het is de old scraped indigo.
En de SJ ..pas vandaag gehaald.
Ga hem straks aandoen..moet straks nog ff snel naar de super..hij is wel veel te lang..maar dat laat ik binnenkort inkorten.
Fit pics van de SJ toegevoegd
Nu de fitpics SJ
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, stacks tot aan je kontquote:
Fit? Hij zit anders behoorlijk ruim ...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:54 schreef francis998 het volgende:
Nu de fitpics SJ
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar dan koop je em toch gewoon niet ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:33 schreef francis998 het volgende:
idd vrouw. Het punt is alleen dat hij rond mijn middel vrij moeilijk dichtgaat, en had een maatje kleiner gepast..maar no way...die kreeg ik er niet in.![]()
maatje kleiner kreeg ik er niet in. En ik vond hem wel goed zitten..en hou ook niet van de superstrakke broeken.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:37 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Maar dan koop je em toch gewoon niet ?
Je had de waist gewoon wat kunnen soaken zodat je hem wat uit had kunnen rekken, dan had je er wel ingepast... Of even dragen zonder de bovenste knoop dicht te doen, tot ie wat uitgelopen is. Wellicht ben je nu tevreden met de fit, maar Nudie staat er nogal om bekend dat ze stretchen... Over een paar weekjes kan het wel eens zo zijn dat je gaat klagen over dat ie te wijd is geworden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:33 schreef francis998 het volgende:
idd vrouw. Het punt is alleen dat hij rond mijn middel vrij moeilijk dichtgaat, en had een maatje kleiner gepast..maar no way...die kreeg ik er niet in.![]()
Dus gewoon hopen dat deze niet te veel gaat rekken.
wat bedoel je precies met stacks, wat zijn dat?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:03 schreef M1stral het volgende:
[..]
Zo, stacks tot aan je kont
Overigens wel eens met Vetklep, die hadden nog wel een maatje kleiner gemogen.
hmm..ga dan toch ff overwegen om evt. om te ruilen. En dat soaken houd in dat je hem in water doet..en maakt het dan uit of het warm water of koud water is? En heeft dat ook effecten op de lengte? om er rekening bij te houden met het inkorten..want dat moet zowieso gebeuren...omruilen of niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:56 schreef M1stral het volgende:
[..]
Je had de waist gewoon wat kunnen soaken zodat je hem wat uit had kunnen rekken, dan had je er wel ingepast... Of even dragen zonder de bovenste knoop dicht te doen, tot ie wat uitgelopen is. Wellicht ben je nu tevreden met de fit, maar Nudie staat er nogal om bekend dat ze stretchen... Over een paar weekjes kan het wel eens zo zijn dat je gaat klagen over dat ie te wijd is geworden.
Zie je die zigzaggende lijnen die een soort van accordeonvorm hebben, dat noemen ze stacks of honeycombs, naar gelang de plek waar ze zich bevinden.quote:Op zondag 3 januari 2010 00:10 schreef francis998 het volgende:
wat bedoel je precies met stacks, wat zijn dat?
Hoeveel fading wil je hebben? Hoe hoger de temp en meer wasmiddel, hoe meer die fadequote:Op zondag 3 januari 2010 18:23 schreef F-rank1 het volgende:
yo,
Deze week ga ik mijn Nudie Slim Jim Dry Ecru Embo wassen nadat ik deze vanaf Oktober 2008 vaak gedragen heb. Vantevoren heb ik deze foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mn collectie tot nu toe...
[ afbeelding ]
Hoe kan ik alleen deze broek het beste wassen? Op de nudie site stond 60 graden, andere zeggen 40 graden. gewoon wasmiddel of azijn!?
Ik moet zeggen dat ik de fading heel erg vind meevallen..vooral rekening houdend met het feit dat je de broek al meer dan 1 jaar draagt..maar mischien geven de fotos een klein beetje minder goed beeld ervan.quote:Op zondag 3 januari 2010 18:23 schreef F-rank1 het volgende:
yo,
Deze week ga ik mijn Nudie Slim Jim Dry Ecru Embo wassen nadat ik deze vanaf Oktober 2008 vaak gedragen heb. Vantevoren heb ik deze foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mn collectie tot nu toe...
[ afbeelding ]
Hoe kan ik alleen deze broek het beste wassen? Op de nudie site stond 60 graden, andere zeggen 40 graden. gewoon wasmiddel of azijn!?
dat is lekker frisquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:53 schreef Seam het volgende:
tvp.
Ik heb mijn SJDGC nu al 13 maanden ongewassen
ja klopt wel. Volgens mij is dit omdat er 1% stretch in zit en kwa Oz niet echt zwaar is.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:22 schreef francis998 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de fading heel erg vind meevallen..vooral rekening houdend met het feit dat je de broek al meer dan 1 jaar draagt..maar mischien geven de fotos een klein beetje minder goed beeld ervan.
je ziet er niets van op de foto.quote:Op maandag 4 januari 2010 21:28 schreef bokkepoot het volgende:
Net mijn RRDS(2,5 maand) een soakbeurtje gegeven...
Hij zat echt helemaal onder de modder..
Hij is nu wel weer lkkr stijf
Dit was before trouwens
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Je kunt de kleur redelijk goed behouden hoor.quote:Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef francis998 het volgende:
vraagje: ik vind het fade effect wel leuk op de broek, alleen niet zo veel zoals de meesten hier, dus als ik de broek in originele kleur zou willen houden is dat mogelijk?
Kan dat door gewoon wassen, of gaat die broek er zowieso zo verslaten uitzien???
Nudie staat nu niet bepaald bekend om een heel goede dyejob... Anyway, je kan de kleur goed behouden door te soaken in plaats van te wassen. Dit omdat een wasmachine je broek constant onder stress zet, vanwege het draaien van de trommel en dus zo de indigo losmaakt van je jeans. Soaken in combinatie met zout en/of azijn zou er voor moeten zorgen dat je indigo in je jeans blijft, waar jij in dit geval wilt dat het blijft. Heeft te maken met dat een combinatie van die ingredienten ervoor zorgt dat het indigo "gezet" word in de stof.quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:22 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Je kunt de kleur redelijk goed behouden hoor.
ja dit doe ik al de hele tijd.quote:Op woensdag 6 januari 2010 21:44 schreef M1stral het volgende:
[..]
Nudie staat nu niet bepaald bekend om een heel goede dyejob... Anyway, je kan de kleur goed behouden door te soaken in plaats van te wassen. Dit omdat een wasmachine je broek constant onder stress zet, vanwege het draaien van de trommel en dus zo de indigo losmaakt van je jeans. Soaken in combinatie met zout en/of azijn zou er voor moeten zorgen dat je indigo in je jeans blijft, waar jij in dit geval wilt dat het blijft. Heeft te maken met dat een combinatie van die ingredienten ervoor zorgt dat het indigo "gezet" word in de stof.
Op internet kan je hier trouwens meer over vinden, wellicht levert google iets op.
Jammer.. Ik was eigenlijk wel benieuwd, ik heb namelijk nog niet eerder een dame gezien met een mooie ingedragen dry nudie.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:04 schreef francis998 het volgende:
Hmm..heb uiteindelijk de SJ toch maar teruggebracht, was niet 100% zeker.
Had heel wat twijfels..o.a. over afgeven..dus helaas
dat ingedragen zou best meevallen, want ik zou hem toch zo goed mogelijk laten behouden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Jammer.. Ik was eigenlijk wel benieuwd, ik heb namelijk nog niet eerder een dame gezien met een mooie ingedragen dry nudie.
Hehe, het blijven wel Jeans ej....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:43 schreef francis998 het volgende:
net gekeken naar de niewe modellen, ik vindt ze niet echt heel spectaculair moet ik zeggen..dit keer.
dat wel, maar de modellen vind ik iets minder, dit keer zitten er veel strakke of lossere fits tussen bij de omschrijving..en ik hou meer van de straight..of slim maar straight fit. En bootcut..ben ik helemaal geen fan van.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hehe, het blijven wel Jeans ej....
Als ik de Slacker Jack zo zie dan doet het me heel erg denken aan de oude Straight Sven. Die was helemaal recht Slacker Jack heeft een kleine bootcut onderaan. En jah.. wil je een slim straight fit dan kom je weer snel uit bij de Slim Jim imo.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:58 schreef francis998 het volgende:
[..]
dat wel, maar de modellen vind ik iets minder, dit keer zitten er veel strakke of lossere fits tussen bij de omschrijving..en ik hou meer van de straight..of slim maar straight fit. En bootcut..ben ik helemaal geen fan van.
dat klopt wel. Hoewel ik meestal van recht hou. Alleen ik vind dat er dit keer wat minder variatie tussen zitquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als ik de Slacker Jack zo zie dan doet het me heel erg denken aan de oude Straight Sven. Die was helemaal recht Slacker Jack heeft een kleine bootcut onderaan. En jah.. wil je een slim straight fit dan kom je weer snel uit bij de Slim Jim imo.
Die nieuwe strakke fits zijn juist tof, maar je moet het natuurlijk wel kunnen hebben. Ik met mijn 185 en 65 kilotjes vind dat geen probleemquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:58 schreef francis998 het volgende:
[..]
dat wel, maar de modellen vind ik iets minder, dit keer zitten er veel strakke of lossere fits tussen bij de omschrijving..en ik hou meer van de straight..of slim maar straight fit. En bootcut..ben ik helemaal geen fan van.
die doen me denken aan de slim jim maar dan met de bootcut onder. Verder is de easy emil wat meer in mijn smaak en de AJ...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:57 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Die nieuwe strakke fits zijn juist tof, maar je moet het natuurlijk wel kunnen hebben. Ik met mijn 185 en 65 kilotjes vind dat geen probleem
Ik zou wel zo`n Boot Starcy willen
Geen problemen mee. Ik gebruik hoofdzakelijk safari, maar bij firefox doet ie het ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:11 schreef francis998 het volgende:
[..]
die doen me denken aan de slim jim maar dan met de bootcut onder. Verder is de easy emil wat meer in mijn smaak en de AJ...
Ow..iemand hier problemen om de fitguide in Internet explorer te openen? bij mij werkt dat dus niet., hij zegt dat ik geen flash heb maar die heb ik dus wel..en allerlei andere flash paginas werken wel..alleen nudie niet.
En in firefox wel? Iemand anders methetzelfde probleem?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Heeft iemand hier AVJ rich black embro toevallig?
Ben op zoek naar een mooie zwarte broek.
[ afbeelding ]
Nee... ik weet wat jij allemaal met je broek doet. Mijn broeken worden nooit echt vies dmv vlekken of wat dan ook en naar rook stinken ze al helemaal niet meer. Zo nu en dan buiten uithangen of in de badkamer hangen tijdens het douchen etc etc. Genoeg dingen die je kunt doen.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:54 schreef Snowcold het volgende:
Ik ga echt een n00b vraag stellen denk ik, maar mag je die broeken dan maandenlang helemaal niet wassen? Is dat niet vies?
Mijn nieuwe is net binnenquote:
Nieuwe Slacker Jack is redelijk straight met een lichte bootcut of je kunt de Slim Jim proberen. Die heeft een rechte pijp en is wat smaller maar je kunt em ook redelijk normaal dragen afhankelijk van de maat. De Big Bengt is boven ruim en loopt beneden meer toe dan de AJ. Ga naar de winkel en probeer gewoon wat.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil een keer een ander model, draag nu alleen maar average joe's, welke lijkt daar een beetje op?
het liefst dat die een beetje het model heeft van een slim maar dan niet slim zegmaar
tja, dan kom je denk ik snel uit bij een slim jim, want meerdere modellen zoals Regular ralf hebben een (lichte)bootcut, en de slim jim is in mijn ogen van de slimmere modellen de minder slimme versie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil een keer een ander model, draag nu alleen maar average joe's, welke lijkt daar een beetje op?
het liefst dat die een beetje het model heeft van een slim maar dan niet slim zegmaar
Ik heb de mijne uit de Bendorff Amsterdamquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:09 schreef santiagojwz het volgende:
Ik vind Grim Tim echt een vet model. ben ze overigens nog nooit echt tegen gekomen in de winkel
Asos.comquote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:26 schreef TwyLight het volgende:
Waar kan ik online nudie's bestellen (behalve op de website van nudie zelf, heb geen cc namelijk)..?
Ik weet het.. Heb Nudies verschillend in de waist maten 32-34quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:17 schreef JAY-T het volgende:
Nudie's kunnen onderling alleen heel erg verschillen in maat, let daar dus op
Alle mooie broeken zijn "not available"quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Asos.comHeb ik mn nieuwe TF vandaan en 20% korting met kortingscode.
had je dus wat eerder bij moeten zijn. Gewoon afwachten tot het weer is aangevuld dus :pquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alle mooie broeken zijn "not available"
Ik heb zo'n kleur broek alleen dan het model Average Joe.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil deze:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb ook al zoiets van dat model, green wave heet die. is wel iets lichter en heeft oranje stiksels.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:13 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kleur broek alleen dan het model Average Joe.
Een dry japan fade ook echt in een geniale kleurquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:30 schreef JAY-T het volgende:
Heb nu een week of drie mijn SJDJ aan, maar tering wat stretcht dat ding zegGelukkig heb ik hem een maatje kleiner gekocht en mag hij best een beetje baggy zitten.. Hij fade ook als een malle, echt 3x zo snel als mijn RRDS
tja..die broek vind ik echt een van de mooiste. DIe blauwe kleur en witte stiksels..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:24 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb deze gehaald gisteren:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is officieel een slim jim, maar heb hem wat groter gehaald hij valt een beetje als een big bengt nu
Die heb ik zelf ook en niet eens zoveel gedragen ook al is ie redelijk wat verkleurd toch heeft ie relatief weinig fade plekkenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:24 schreef TwyLight het volgende:
Is officieel een slim jim, maar heb hem wat groter gehaald hij valt een beetje als een big bengt nu
SJDJ fade imo ook snel. Die van mij ging ook erg snel en was ook meer dan 1 maat uitgelopen.. Hij was uiteindelijk baggier dan mn RRquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Een dry japan fade ook echt in een geniale kleur[ afbeelding ]
Jammer dat ze zo snel rippen en faden
Zou je eens een foto kunnen maken?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook en niet eens zoveel gedragen ook al is ie redelijk wat verkleurd toch heeft ie relatief weinig fade plekken
tzt wel een keer heb alleen een iphone voor foto's.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zou je eens een foto kunnen maken?
Die heb ik ook gekocht. Toffe broek is dat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:24 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind eerlijk gezegt deze nudie wat minder. De oranje naden zitten aan de buitenzijde van de broekspijpen in plaats van aan de binnenzijde. Ik vind het niet zo staan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:24 schreef TwyLight het volgende:
Mijn AJ dry dirt organic, fade nog nauwelijks en de spijkerstof is nog steeds vrij stijf, ook al draag ik deze nudie al 3 maanden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:30 schreef JAY-T het volgende:
Heb nu een week of drie mijn SJDJ aan, maar tering wat stretcht dat ding zegGelukkig heb ik hem een maatje kleiner gekocht en mag hij best een beetje baggy zitten.. Hij fade ook als een malle, echt 3x zo snel als mijn RRDS
Op de foto is het veel duidelijker dan in het echt, in het echt staat het wel vet i.m.o. maar da's persoonlijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 01:18 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegt deze nudie wat minder. De oranje naden zitten aan de buitenzijde van de broekspijpen in plaats van aan de binnenzijde. Ik vind het niet zo staan.
[..]
Mijn AJ dry dirt organic, fade nog nauwelijks en de spijkerstof is nog steeds vrij stijf, ook al draag ik deze nudie al 3 maanden.![]()
Ik heb die AVJ ook en bij mij slijt hij ook amper, daarbij heb ik al de faal begaan om er een paar witte sneakers onder te dragen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:18 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegt deze nudie wat minder. De oranje naden zitten aan de buitenzijde van de broekspijpen in plaats van aan de binnenzijde. Ik vind het niet zo staan.
[..]
Mijn AJ dry dirt organic, fade nog nauwelijks en de spijkerstof is nog steeds vrij stijf, ook al draag ik deze nudie al 3 maanden.![]()
witte sneakers..onder donkere spijkerbroeken is gewoon niet te doen..tenzij je de sneakers iedere dag wilt schoonmaken..quote:Op zondag 14 februari 2010 04:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik heb die AVJ ook en bij mij slijt hij ook amper, daarbij heb ik al de faal begaan om er een paar witte sneakers onder te dragen.
Terecht.. Ik droeg mn Stan Smith's vaak onder een nieuwe dry, want die zijn eenvoudig schoon te maken.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:15 schreef francis998 het volgende:
[..]
witte sneakers..onder donkere spijkerbroeken is gewoon niet te doen..tenzij je de sneakers iedere dag wilt schoonmaken..
Tegenwoordig onder nieuwe jeans..draag ik zo veel mogelijk zwarte of wat oudere sneakers..waarbij het niet uitmaakt of ze blauw eindigen
precies..op zich zolang de schoenen geen suede hebben zijn ze redelijk makkelijk schoon te maken!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Terecht.. Ik droeg mn Stan Smith's vaak onder een nieuwe dry, want die zijn eenvoudig schoon te maken.
Vind de prijzen op die site wel meevallen als je het vergelijkt met asos bijvoorbeeld. Waarom neem je zelf geen cc? Is echt niet duur hoor. Gewoon informeren bij je bankquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:18 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.dogfishmen.co.uk/l1-men%27s-wear-l2-nudie.html
Vreselijk goedkope webshop.
Jammer dat ik geen CC heb...
Big bengt was nog percies in mijn maat![]()
![]()
anyone could give help?
Klopt maar 41 pond voor een dry.. dat doet asos niet zo snel..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind de prijzen op die site wel meevallen als je het vergelijkt met asos bijvoorbeeld. Waarom neem je zelf geen cc? Is echt niet duur hoor. Gewoon informeren bij je bank
Das cheap idd, maar je moet vaak wel ff mazzel hebben met de maten. Heb ik vaak niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:31 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Klopt maar 41 pond voor een dry.. dat doet asos niet zo snel..
Ik zal hem denk ik moeten laten schieten aangezien ik nog niet van plan was een CC te gaan halen
Ik heb ook de meeste gewilde maat zo'n beetje.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das cheap idd, maar je moet vaak wel ff mazzel hebben met de maten. Heb ik vaak niet.
net ff rondgekeken, op zich wel redelijke prijzen. Maar moet zeggen dat er een sj dry opstaat waarvan het net lijkt of het een bootcut heeft...miss zie ik het niet helemaal goed..maar dacht laat het ff weten..om te kijken of ik het benquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:18 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.dogfishmen.co.uk/l1-men%27s-wear-l2-nudie.html
Vreselijk goedkope webshop.
Jammer dat ik geen CC heb...
Big bengt was nog percies in mijn maat![]()
![]()
anyone could give help?
Hij is gewoon recht maar miss lijkt het zo alsof ie kleine bootcut heeft.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:37 schreef francis998 het volgende:
[..]
net ff rondgekeken, op zich wel redelijke prijzen. Maar moet zeggen dat er een sj dry opstaat waarvan het net lijkt of het een bootcut heeft...miss zie ik het niet helemaal goed..maar dacht laat het ff weten..om te kijken of ik het ben
Die heb ik hier in de locale m@w ook zien liggen en was best verrast. Is een model dat hier niet aanslaatquote:Op maandag 22 februari 2010 15:45 schreef RaymanNL het volgende:
Gisteren bij Men At Work eindelijk weer een Thin Finn gevonden: http://www.menatwork.nl/Nudie/Nudie-thinn-finn-super.html . Die heb ik dus direct besteld, verwacht hem morgen binnen. Eindelijk heb ik dan een grijze Thin FinAl hoewel de Tight Long John me ook prima bevalt, daar heb ik er nu twee van
DIE MOET IK HEBBEN, VETquote:Op maandag 22 februari 2010 15:45 schreef RaymanNL het volgende:
Gisteren bij Men At Work eindelijk weer een Thin Finn gevonden: http://www.menatwork.nl/Nudie/Nudie-thinn-finn-super.html . Die heb ik dus direct besteld, verwacht hem morgen binnen. Eindelijk heb ik dan een grijze Thin FinAl hoewel de Tight Long John me ook prima bevalt, daar heb ik er nu twee van
Graag gedaanquote:Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef JopJuh het volgende:
[..]
DIE MOET IK HEBBEN, VET![]()
Gelijk maar bestellen
Is ie al binnen? Ik heb em vandaag gepast en zat toch wel ff tight. Ben benieuwd hoeveel die uitloopt. Moet je ff laten weten Rayman. Ik twijfel namelijk nog of ik em moet halen of niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Graag gedaanIk verwacht hem morgen binnen
Ik heb hem vorig week ergens gekocht in een haastige bui, achteraf wel een beetje spijt van gehad omdat hij mij toch wel wat te strak zitquote:Op maandag 22 februari 2010 20:28 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Graag gedaanIk verwacht hem morgen binnen
Dan ga ik em tzt nog wel ff ophalen.. Mn huidige pre wash TF is ook goed uitgelopen en zat eerst ook redelijk tight.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:32 schreef Snepar het volgende:
[..]
Ik heb hem vorig week ergens gekocht in een haastige bui, achteraf wel een beetje spijt van gehad omdat hij mij toch wel wat te strak zitIk denk dat de slim jim voor mij persoonlijk toch de max voor is (wat betreft tight)
Het model vind ik wel erg mooi trouwens
maargoed, draag hem wel thuis zo af en toe en hij is wel wat uitgerekt
Bij mij zijn al mn pre wash Nudies wel uitgelopen. Gewoon veel dragenquote:Op donderdag 25 februari 2010 20:38 schreef fokvragen het volgende:
Iemand een antwoord op mijn vraag hierboven?
En als je hem gaat wassen, blijft hij dan zijn pasvorm behouden of krimpt hij wat?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan ga ik em tzt nog wel ff ophalen.. Mn huidige pre wash TF is ook goed uitgelopen en zat eerst ook redelijk tight.
Geen idee.. Krimpt miss wel een klein beetje bij de eerste wassing, maar ik heb em nog niet gewassen.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:42 schreef Snepar het volgende:
[..]
En als je hem gaat wassen, blijft hij dan zijn pasvorm behouden of krimpt hij wat?
Hij moet juist niet uitlopen? Liep de pre meer uit dan de dry denim?quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bij mij zijn al mn pre wash Nudies wel uitgelopen. Gewoon veel dragen
Dat zeker niet.. Alle dry's van mij zijn meer uitgelopen dan mn pre wash modellen. Alleen twijfelde of die grijze TF zal uitlopen omdat de denim wat anders is dan van mn andere pre wash TF.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:44 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Hij moet juist niet uitlopen? Liep de pre meer uit dan de dry denim?
Dry stretch fade minder en loopt minder uit voor zover ik weet.quote:Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef francis998 het volgende:
vraagje: de nudies die stretch bevatten faden die sneller dan non strecht modellen. Het gaat tuurlijk wel om de dry modellen, en lopen ze meer of minder uit dan de non-stretch modellen?
Hoge temperatuur en veel wasmiddel?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:58 schreef taart het volgende:
iemand nog tips voor de eerste was van mijn twee jaar oude thinn finn dry?
wil graag dat de fades duidelijk naar voren komen.
Ben nu op mn werk, maar zal proberen om zondag even foto's te makenquote:Op donderdag 25 februari 2010 19:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Is ie al binnen? Ik heb em vandaag gepast en zat toch wel ff tight. Ben benieuwd hoeveel die uitloopt. Moet je ff laten weten Rayman. Ik twijfel namelijk nog of ik em moet halen of niet.
tof, bij mij zat ie zeker strakker toen ik em in de winkel aanhad.quote:
http://www.ilovesneakerz.(...)bluRavbluCortea.htmlquote:Op zondag 28 februari 2010 18:26 schreef TGV2 het volgende:
[..]
Nice fitWelke Adidassneakers draag je eronder?
38?!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:37 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
http://www.ilovesneakerz.(...)bluRavbluCortea.html
En ja, het zijn vrouwensneakers, maar dat boeit me niet, je ziet het er niet aan af, en het zijn eindelijk is schoenen in maat 38
Om precies te zijn 38 2/3, dus bijna 39. Maargoed, ik ben ook ook niet erg groot. Maat van mn broeken zijn ook 28/32, ook niet erg grootquote:Op zondag 28 februari 2010 18:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
38?!Damnnn dat zijn kleine voeten voor een man
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, maar ik heb normaal gesproken ook 32 lengte, alleen heb ik als waist 32 of 33 als ik het baggy wil dragen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Om precies te zijn 38 2/3, dus bijna 39. Maargoed, ik ben ook ook niet erg groot. Maat van mn broeken zijn ook 28/32, ook niet erg groot
Normaal moet ik altijd broeken inkorten, maar bij skinny jeans hoeft dat gelukkig niet, omdat dat toch altijd wel goed zit. Helaas zijn er weinig broeken in lengte 30 te krijgen, want dat is wat ik eigenlijk nodig hebquote:Op zondag 28 februari 2010 19:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, maar ik heb normaal gesproken ook 32 lengte, alleen heb ik als waist 32 of 33 als ik het baggy wil dragen.
tja dat is mijn probleem dus exact. Ik ben zelf dan wel vrouw...met aardig brede heupen..en heb geleerd om niet zo op de lengte te letten..want als broeken en vooral jeans me goed passen kwa heupmaat dan zijn ze meestal veels te lang...en gelukkig heeft mijn moeder redelijke kennig van broeken inkorten..dus kost het me niks..quote:Op zondag 28 februari 2010 19:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Normaal moet ik altijd broeken inkorten, maar bij skinny jeans hoeft dat gelukkig niet, omdat dat toch altijd wel goed zit. Helaas zijn er weinig broeken in lengte 30 te krijgen, want dat is wat ik eigenlijk nodig heb
Alle dry's lopen minimaal 1 maat uit.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:24 schreef santiagojwz het volgende:
de Nudie Superused Grey paste ik prima in W34/L32. Als ik voor de dry stretch gaat moet deze maat toch ook voldoende zijn? Dry valt niet groter/kleiner toch dan een pre-wash? Ik weet wel dat een dry meer stretcht, maar voor mijn bovenbenen is het simpelweg 't beste als ik een 34 Waist neem, want 33 pas ik waarschijnlijk niet in. Misschien wel na het uitrekken, maar ik denk dat mn bovenbenen dan worden afgekneld. Graag snel antwoord.
t.o.v. een pre wash geldt redelijk hetzelfde.. Als je prewash 32/32 hebt en je neemt een dry ook in 32/32 dan wordt het een 33/32 tot de eerste wassing.. dan krimpt ie weer redelijk tot zn originele maat plus wat extra. Maar als je de broek aan doet terwijl deze nog vochtig is en even aanhoudt vormt ie zich heel snel hoe die vlak voor de wassing was.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef santiagojwz het volgende:
daarvan was ik op de hoogte, maar ik was eerder benieuwd hoe een dry valt t.o.v. een prewash. Niet dat ik iets online bestel, en het achteraf niet past. Maar goed, ik verwacht eigenlijk geen problemen met taillebreedte.
Wat ik wel vreemd vind, is dat een Average Joe in de taille smaller valt dan een Thin Finn. Je zou verwachten dat een Average Joe ook in de Waist wat groter is, maar het tegendeel blijkt.
Kolerequote:Op maandag 1 maart 2010 16:36 schreef TC03 het volgende:
Ik zat te zoeken naar betaalbare, mooie Nudies (die tegenwoordig zeer schaars zijn, overigens), en kwam toen deze tegen:
http://www.jeansonline.nl/nudie-jeans-1107-p-8028.html
Hoe lelijk kan je een redelijk mooie broek dragen zeg.
Tight Long Jong is ook een tof model, een beetje Thin Finn maar dan een lagere taille. En iets strakker. Was mooi mij een mooi alternatief toen ik een hele tijd geen Thin Finns meer kon vindenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:50 schreef TGV2 het volgende:
Ik twijfel voor mijn nieuwe Nudie tussen het downsizen van een Thin Finn of een regularsize Thight Long John. Iemand advies
Dat vind ik wel relaxt.. Bij mij zakt ie ook een beetje van mn reet af dus lijkt het wel leuk baggy. En de TF zit gewoon superrelaxtquote:Op maandag 1 maart 2010 17:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tinn Finn heeft overigens wel een lager kruis
je doelt op die modellen die de broek showen? wat dat betreft laat boavistaonline wel altijd broeken op een prima manier zien bij hun modellen.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:36 schreef TC03 het volgende:
Ik zat te zoeken naar betaalbare, mooie Nudies (die tegenwoordig zeer schaars zijn, overigens), en kwam toen deze tegen:
http://www.jeansonline.nl/nudie-jeans-1107-p-8028.html
Hoe lelijk kan je een redelijk mooie broek dragen zeg.
Ja. Zo hoog opgetrokken en dan die lelijke schoenen eronder.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:06 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
je doelt op die modellen die de broek showen? wat dat betreft laat boavistaonline wel altijd broeken op een prima manier zien bij hun modellen.
Nudie Slim Jim Dry Blackquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nudie Slim Jim Dry Black![]()
Pics komen vanaaf wel... eerst eten
Nehhh.. Nu flink dragen dus..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:12 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik lijk wel een vrouw
De kontzakken zijn lager geplaatst en je hebt een lager kruis, maar hij zit strakker vooral vanaf de knieën omlaag.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:54 schreef JAY-T het volgende:
Hoe valt een Thin Finn vergeleken met een Slim Jim? Heb een SJDJ in 31x34..
Kan prima, ik draag mn high dunks ook als ik mn TF aan heb en die is toch strakker.. Je kunt het zelf proberen en kijken wat je dr van vind.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef francis998 het volgende:
ff een vraagje is een SJ te dragen met nike dunks hi eronder..valt dat een beetje soepel, of moet je echt eraan gaan trekken?
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De kontzakken zijn lager geplaatst en je hebt een lager kruis, maar hij zit strakker vanaf de knieën omlaag.
Kun je niet naar een winkel gaan met die schoenen aan en dan een broek gaan passen? Als je beetje passende SJ hebt dan vallen de pijpen er niet gelijk overheen geloof ik.. Heb al lange tijd geen SJ meer aangehad en die van mij is een beetje baggy.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef francis998 het volgende:
het punt is dat ik me nog orienteer op mn volgende aankoop..wil een model dat mijn schoenen iets minder bedekt dan de RR, AJ enzo..
Jawel.. Ik heb dezelfde maat bij de TF en de SJ. Al zeg ik er wel gelijk bij dat de broek best anders zit. SJ is gewoon slim straight maar de TF vind ik persoonlijk fijner zitten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:11 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Ja dat snap ikStelde de vraag een beetje verkeerd.. Ik bedoel hoe de maatvoering is, dus of een 31x34 TF te vergelijken is met een 31x34 SJ?
op zich wel goed idee, alleen hebben ze maar 1 versie in de buurt de organic dry ecru embo..en ze zeggen dat die net wat strakker valt dan die andere SJ's.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kun je niet naar een winkel gaan met die schoenen aan en dan een broek gaan passen? Als je beetje passende SJ hebt dan vallen de pijpen er niet gelijk overheen geloof ik.. Heb al lange tijd geen SJ meer aangehad en die van mij is een beetje baggy.
Dat is wel zo, maar dry is altijd strakker dan pre wash.. Maar het geeft je wel een indicatie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:23 schreef francis998 het volgende:
[..]
op zich wel goed idee, alleen hebben ze maar 1 versie in de buurt de organic dry ecru embo..en ze zeggen dat die net wat strakker valt dan die andere SJ's.
Big Bengt heeft een lichte taper. Thin Finn zal waarschijnlijk je schoenen niet eens bedekken omdat de leg opening nogal smal is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef francis998 het volgende:
het punt is dat ik me nog orienteer op mn volgende aankoop..wil een model dat mijn schoenen iets minder bedekt dan de RR, AJ enzo..
klopt een tf hoef ik niet. En de big bengt heeft volgend nudie bijna een gelijke leg-opening als de Thin finn....dus daarom dacht ik aan een slim jim.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:20 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
Big Bengt heeft een lichte taper. Thin Finn zal waarschijnlijk je schoenen niet eens bedekken omdat de leg opening nogal smal is.
dat is standaard zo, des te grotere waist maat des te groter de leg opening. Ik zit zelf dus rond de waist 23/33 en bij erg klein vallende jeans een 34. Dus valt wel mee.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:45 schreef santiagojwz het volgende:
Klopt inderdaad, BB= 20,5. TF= 20,2. Slim Jim is dan waarschijnlijk de beste keus. Ligt natuurlijk ook aan je Waist maat. heb zelf 34 dus dan is de opening automatisch groter, soms jammer.
Easy Emil is baggier. De namen zeggen het in feite al.. Easy tegen average.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:09 schreef macondo het volgende:
Waar verschillen de "easy emil" en "average joe" eigenlijk in?
ik heb ook een gt en ben toen ook maar overgegaan naar de tf om te proberen. Bevalt prima tot dusver.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:08 schreef JAY-T het volgende:
Ook weer een nieuwe gekocht, Grim Tim Dry Dirt Organic dit keer.. Thin Finn ook gepast maar die was me toch net wat te strak, deze zit mooi tussen de Slim Jim en Thin Finn in![]()
Heb ook nog een RRDS en een SJDJ liggen die ook net 2 maanden oud zijn ofzo, genoeg om te dragen dus
Ik geloof je graag, maar heb al meer als een half jaar niet gefietstquote:Op zondag 7 maart 2010 21:28 schreef santiagojwz het volgende:
ik vind wel dat die low yoke van de TF soms wel lastig is met op fiets stappen enz. gelukkig heeft ie stretch, anders waren je benen wel enigszins bekneld daarin. Herken je dit don-diablo?
WTF, dat heb ik met mijn TF black black coated ook, of als je de trein in moet stappen, of een trap op lopen. Je kan echt geen 2 treden tegelijk doenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:28 schreef santiagojwz het volgende:
ik vind wel dat die low yoke van de TF soms wel lastig is met op fiets stappen enz. gelukkig heeft ie stretch, anders waren je benen wel enigszins bekneld daarin. Herken je dit don-diablo?
In de zomer ga ik mijn TFDBC ook lekker veel dragen, wat een gruwelijke broek is dat toch. Heerlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 23:55 schreef ForumGek het volgende:
[..]
WTF, dat heb ik met mijn TF black black coated ook, of als je de trein in moet stappen, of een trap op lopen. Je kan echt geen 2 treden tegelijk doen
/edit: ben trouwens vreemd gegaan, heb onlangs een Diesel Poiak gekocht, hemelse broek![]()
ik had de mijne gister weer aan. Zit echt verrekte lekkerquote:Op maandag 8 maart 2010 00:59 schreef Seam het volgende:
[..]
In de zomer ga ik mijn TFDBC ook lekker veel dragen, wat een gruwelijke broek is dat toch. Heerlijk
Heeft een normale waist.. Dus je kunt zelf bepalen of je em normaal, hoog of laag draagt afhankelijk wat je wiltquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:52 schreef macondo het volgende:
Ik vind die Nudie Average Joe wel redelijk "hoog" zitten, vergeleken met bijvoorbeeld Replay. Of ligt dat nou aan mij?
Had ik eerst ook en is wel uitgelopen na wat tijd. Ik train mn benen bewust niet meer anders wordt het al snel veel te buffquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:22 schreef JAY-T het volgende:
Net dus mijn bestelde Grim TIm binnen gekregen, wat is dat voor vaag model? Van boven tot aan de knie zit hij perfect, maar krijg hem niet eens normaal over mijn kuiten heen, zit echt mega strak..?![]()
Misschien wat minder mijn benen trainen, of gewoon accepteren dat het enige "skinny" model dat ik pas de Slim Jim is![]()
Jammer, want hij zit verder echt goed..
Hangt ervanaf of het een dry of prewash is...prewash hoeft niet. En een dry dus wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:51 schreef Renesite het volgende:
In de uitverkoop een Easy Emil gekocht, duo aankoop, 2 jeans voor 125 euro.
Moet ik hem nu ook zo behandelen? Niet wassen voor de komende maanden en zo?
Geeeen ideequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:58 schreef francis998 het volgende:
[..]
Hangt ervanaf of het een dry of prewash is...prewash hoeft niet. En een dry dus wel.
Meestal staat op de het etiket, vermeld. Ook voelen dry jeans meestal redelijk stijf aan, en zijn meestal behoorlijk donker van kleur.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geeeen idee!! even zien. Easy Emil old broken
! Waar kan ik dat zien dan
Is een prewash.. want anders stond er wel dry na Emil..quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geeeen idee!! even zien. Easy Emil old broken
! Waar kan ik dat zien dan
Broken geeft aan dat hij al prewashed is. Je ziet dat de Easy Emil in 4 verschillende washings is. Vergelijk ze daar even mee. Is de broek volledig 1 kleur en nergens een kleurverschil dan is het waarschijnlijk wel een dry...quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef Renesite het volgende:
OnvindbaarNaja, kiek wel eem, tenzij iemand een idee heeft
Hij fade echt heel snel en nice.quote:
Klopt idd.. Dat had ik ook zo'n beetje met de mijne.. al had ik een gat in mn muntzakje omdat ik mn zippo er altijd in had. Het kruis wordt heel snel vaal is mijn ervaring. Vooral als je zo nu en dan fietst dan gaat het hard.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:28 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hij fade echt heel snel en nice.
Het is ook een van de snelst cotchrippende
Zo faden ze ongeveer
(not my pic)
[ afbeelding ]
Dat plaatje is niet gewassen als ik dat zo zie. Rest vd broek is nog erg donker terwijl die na de 1e wassing meer 'royal blue' wordtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:09 schreef fokvragen het volgende:
Fade die Dry Japan heftiger dan de Average Joe dry? Die Average Joe begint na een half jaar ook redelijk vaal te worden op de knieën en boven de bovenbenen/kruis...alleen moet je wel goed kijken. Denk dat als ik hem wassen je het wel duidelijk ziet. Maar zoals dat plaatje hierboven is al een stuk verder en erg mooi!. Zou hij hem al gewassen hebben?
nicequote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef fokvragen het volgende:
Wat foto's van mijn Average Joe na 6 maanden dragen zonder wassen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EBB18 aan de oude ebbingestraat.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:59 schreef Gibeon het volgende:
Waar kan ik in Groningen toffe Dry's kopen?
Wil (na een half jaar lurken hier) toch ook wel graag eentje aanschaffen
Heb nu "gewone" jeans van The Sting, maar die fade ook al een beetje
Is een leuke wassing al ga ik zelf nu voor de RRDS. Die staat nog steeds op mn lijstje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:20 schreef bokkepoot het volgende:
Dry Greycast is terug![]()
Alleen de Regular (R)Alf in de nudiewebshop
RRDS is ook een hele nice.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Is een leuke wassing al ga ik zelf nu voor de RRDS. Die staat nog steeds op mn lijstje.
Vertel ff of ze nog iets hebben hangen danquote:Op donderdag 1 april 2010 20:13 schreef Gibeon het volgende:
Tof, dankje! Ik had al het gevoel dat het beter moest kunnen dan de M@W
Dat model is idd niet zo snel..quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:14 schreef kneusje28 het volgende:
ik heb mijn nudie slim jim organic dry nu 4 maanden, maar ik zie tot nu toe weinig verandering, alleen een stukje lichter geworden. ben ik te ongeduldig? of is dit model gewoon niet zo snel?
Ken ik.. Ik draag mn SJDEE eig ook nooit meer... Ben redelijk tevreden met mn TFDBC hoe die nu is en die draag ik nog steeds heel veel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
RRDS is ook een hele nice.
Ik draag die van mij haast nooit meer..
Ik moet echt eens een schema maken wanneer ik wat draag.
4 dry's tegelijk dragen is best wel bagger
Volgende week vrijdag ga ik pas, maar laat het zeker even horen! Hoop wel dat ze goed advies hebben, want die termen hier worden me 'n beetje teveel allemaalquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vertel ff of ze nog iets hebben hangen dan! Weet ik dat ook weer
Ik vind de AJ juist helemaal niks.. Vrij baggy maar vanaf de knie naar beneden loopt ie een beetje toe en elke keer als ik er eentje pas ziet het er voor geen meter uit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:51 schreef fokvragen het volgende:
Regular Ralf Greycast heb ik ook gehad maar die is een beetje bootcut he (loopt wat uit vanaf de knie). Ik vind het model van de Average Joe mooier omdat dat een straight boot is.
Hij is vanaf de knie volledig straight hoor. Ik heb hem opgemeten en is exact gelijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind de AJ juist helemaal niks.. Vrij baggy maar vanaf de knie naar beneden loopt ie een beetje toe en elke keer als ik er eentje pas ziet het er voor geen meter uit.
Die heb ik dus alleen maar gedragen tijdens de winterquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:02 schreef Seam het volgende:
Verder nog iets bekend over nieuwe modellen binnenkort? Nu het weer bijna mooi weer gaat worden dan ik eindelijk mijn TFDBC weer aan
Hoeveel van die dingen heb je ondertussen al? Wordt het niet es tijd voor een ander merkquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die heb ik dus alleen maar gedragen tijdens de winterBinnenkort ff langs de Bendorff.. ff checken of ze nog wat leuks hebben.. Kan ik gelijk besluiten of ik een RRDS neem of een TFDS.. Twijfel nog en hangt er ook een beetje van af wat ze hebben liggen.
Ik zweer dat ik blijf bij het nudie merkquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoeveel van die dingen heb je ondertussen al? Wordt het niet es tijd voor een ander merk
heb ook Levi's en wil nog een APC. Maar vergeleken met sommige forum gebruikers heb ik er niet zoveel hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoeveel van die dingen heb je ondertussen al? Wordt het niet es tijd voor een ander merk
ik heb 8 Nudies, 6 verschillende modellen waarvan ik er 4 steeds minder draag. Dus ik vind het reuze meevallenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:04 schreef bokkepoot het volgende:
Wat is veel? Ik bedoel ik heb een 10 broeken ofzo en 5 daarvan zijn nudies..
En ik wil alweer een nieuwe dry van nudie
En daarna eens een edwin of een somet proberen...
4 dry's. Al draag ik de laatste tijd eig. Alleen m'n 2 TF's, m'n GT en m'n SSquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:21 schreef bokkepoot het volgende:
Hoeveel dry's heb je eigenlijk?
Ik heb er nu 4 en ik draag eigenlijk alleen mijn dry's tenzij ik weet dat ze enorm vuil gaan worden..
bedoelde het modelquote:Op donderdag 8 april 2010 15:29 schreef santiagojwz het volgende:
Ik vind die prewashes eigenlijk niet zo boeiend, behalve TF superused grey hehe.
Snel pics postenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:35 schreef One_conundrum het volgende:
M'n SJ OD gewassen na een kleine 6 maanden, hij werd toch wat funky.
Heb em uit de wasmachine gehaald voordat ie heftig ging centrifugeren. Hij hangt nu uit te druppen / indigo te bloeden.
Prima ding, dat is de enige die ik nu heb, zal er ook vast geen bijkomen. Waar heb je deze eigenlijk gekocht? dry variant van Thin finn is nauwelijks te vinden in Nederlandse winkels vind ik..quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:54 schreef Bafrokapper het volgende:
Heb vandaag een Thin Finn Dry Stretch gekocht, superchille broek. Ik vind de pasvorm een stuk mooier dan de Slim Jim die ik al heb.
In de gemiddelde m@w ligt nu een TFDBCquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:21 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
Prima ding, dat is de enige die ik nu heb, zal er ook vast geen bijkomen. Waar heb je deze eigenlijk gekocht? dry variant van Thin finn is nauwelijks te vinden in Nederlandse winkels vind ik..
Was ff een dagje shoppen in Dusseldorf.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:21 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
Prima ding, dat is de enige die ik nu heb, zal er ook vast geen bijkomen. Waar heb je deze eigenlijk gekocht? dry variant van Thin finn is nauwelijks te vinden in Nederlandse winkels vind ik..
Dat heb ik ook gelezen. Wat stretch erin is idd handig.. Bij mn ESOD kom ik toch aanzienlijk lastiger de trap op omdat die gewoon heel stug is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:34 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Was ff een dagje shoppen in Dusseldorf.
Dat stretch is wel heel chill. Ik draag mn broeken meestal wat lager op mn heupen, en ik heb nu veel minder last dat het kruis te strak komt te staan als ik bijvoorbeeld trappen loop of mijn fiets opstap. Bij mn SJ heb ik hier veel meer last van.
Het schijnt wel dat die dry stretch varianten minder snel faden toch?
Ja precies, dan sta je iedere keer te hijsen als je de trap op moetquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen. Wat stretch erin is idd handig.. Bij mn ESOD kom ik toch aanzienlijk lastiger de trap op omdat die gewoon heel stug is.
Die RRDSquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:39 schreef bokkepoot het volgende:
Masa
[ link | afbeelding ]
Collectie tot nu toe
[ afbeelding ]
Van links naar rechts(Nieuw naar oud)
MASA
Slim Jim Dry Black
Even Steven Blue Black
Even Steven/New Ralf Old Canvas
Regular Ralph Dry selvage
Average Joe Old Scraped Indigo
Vet, hoelang draag je die al?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:14 schreef santiagojwz het volgende:
Moest rennen voor zelfontspanner jwz. Thin finn dry stretch
TFDBC zit echt te relaxt, alleen voor de zomer lijkt het me wel een beetje te warm idd. Daarom heb ik een mooie dunne pre wash TF voor erbij gehaald paar maanden geledenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:25 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG, ze hebben hem weerHeb al een zwarte Tight Ling John, maar zit nu echt te twijfelen om deze ook nog te bestellen
Maargoed, tis wel zo dat die Dry broeken altijd wel warm zitten in de Lente/Zomer
Topic even doorlezen dan weet je het antwoord.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:28 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
hoezo sta je met je voeten naar binnen? dat is facking gay.
Geen wit dragen en sneakers die of makkelijk wasbaar zijn of ook donker van kleur. In het begin geeft ie altijd veel af is mijn ervaring daarna langzaam minder.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:06 schreef Brembo het volgende:
Hoe gaan jullie om aan het begin, de broek geeft echt compleet blauw af. Werd er gek van op mijn witte blouse en heb hem dus tegen de regels in de wasmachine gegooid.
Men@Work.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef stef040 het volgende:
Weet iemand waar ik nudie jeans kan kopen in de stad van Eindhoven?
wil vanavond even gaan kijken maar kan niks vinden over verkoopadressen..
SS heerlijk model. Ik heb er ook nog eentje liggen van een jaar of 3 oud die nog steeds redelijk goed is. Alleen wordt ie nu wel wat dunner bij het kruis.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:33 schreef Flappekz het volgende:
Heb eindelijk ook weer eens een Nudie gekocht, een Easy Emil Heavy Blue. Heerlijke broek![]()
In de kast ligt ook nog een SS Worn and Repaired, maar die is me echt veel te groot
Die van mij is nog niet eens zo vaak gedragen, maar wel ietsje korter gemaakt volgens mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
SS heerlijk model. Ik heb er ook nog eentje liggen van een jaar of 3 oud die nog steeds redelijk goed is. Alleen wordt ie nu wel wat dunner bij het kruis.
SJ rekt nog flink uit. Heb je sowieso met dryquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:32 schreef stef040 het volgende:
Heb een Slim Jim aangeschaft, dry wash.
Als ik zit dan zit dit hij wel best straks op de knieën en in de knieholtes, is misschien wel wennen of hij stretch nog wat uit.
En amper kunt ademen als 'ie dicht zit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:45 schreef Seam het volgende:
Hij wordt het best als je er wel inpast, maar amper kan bewegen.
Dan heb ik een goede haha.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:45 schreef Seam het volgende:
Hij wordt het best als je er wel inpast, maar amper kan bewegen.
Moet je een TF maar eens helemaal omhoog doen, dat is pas pijnlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En amper kunt ademen als 'ie dicht zit.
So truequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En amper kunt ademen als 'ie dicht zit.
Bij dry's is het vaak beter als je een maat kleiner neemt dan wat je normaal hebt, maar dat hangt ook een beetje van jezelf af en hoe je het wilt gaan dragen en hoe lang zonder de eerste wassing etc. Als je het de eerste keer wast krimpt ie tot wat ie was toen je em kocht en nog een beetje meer. (Valt op te rekken als het nog nat is)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:10 schreef stef040 het volgende:
Heb een 31/32, had ik dus beter een 29-30/32 kunnen kopen?
graag, hoewel je pas echt mooi resultaat zult hebben na een half jaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef stef040 het volgende:
Oke bedankt, ik post hier over een maand of 3 nog wel een keer hoe hij eruit ziet.
True to size als je een normale slim/straight fit wil.\quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Stante het volgende:
Ha FOK!kers,
Na een tijdje hier meegelurkt te hebben heb ik besloten toch maar een accountje aan te maken, en wel om deze vraag:
Ik ben van plan om Nudie Jeans (SJ Organic Dry ecru embo) te gaan kopen, maar ik heb begrepen dat Nudies erg stretchen. Ik vraag me dus af of het handig is om hem een maatje (of misschien wel een paar maatjes) kleiner te kopen dan gebruikelijk is bij mij? Mijn huidige maat is 32-34. DOe ik er goed aan om hem dan bijvoorbeeld 31-33 te kopen, en zijn er andere tips die jullie kunnen geven om erachter te komen of ik de goeie maat te pakken heb?
Daarnaast (laatste vraag): is de Nudie SJ echt zo slim/skinny? Ik hoef namelijk geen skinny jeans, maar ook niet zo'n baggy vuilniszak. Ik draag mijn jeans meestal vrij laag op de heup met licht omgeslagen broekspijpen, beetje zoals deze of deze mensen. Is de SJ dan een goeie keus?
In lengte moet je dus absoluut niet downsizen..quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Stante het volgende:
Ha FOK!kers,
Na een tijdje hier meegelurkt te hebben heb ik besloten toch maar een accountje aan te maken, en wel om deze vraag:
Ik ben van plan om Nudie Jeans (SJ Organic Dry ecru embo) te gaan kopen, maar ik heb begrepen dat Nudies erg stretchen. Ik vraag me dus af of het handig is om hem een maatje (of misschien wel een paar maatjes) kleiner te kopen dan gebruikelijk is bij mij? Mijn huidige maat is 32-34. DOe ik er goed aan om hem dan bijvoorbeeld 31-33 te kopen, en zijn er andere tips die jullie kunnen geven om erachter te komen of ik de goeie maat te pakken heb?
Daarnaast (laatste vraag): is de Nudie SJ echt zo slim/skinny? Ik hoef namelijk geen skinny jeans, maar ook niet zo'n baggy vuilniszak. Ik draag mijn jeans meestal vrij laag op de heup met licht omgeslagen broekspijpen, beetje zoals deze of deze mensen. Is de SJ dan een goeie keus?
OK lengte dus niet downsizen. Breedte misschien wel? En denk je dat SJ opzich wel ok model is als je niet té skinny wilt en broek redelijk laag hangt?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
In lengte moet je dus absoluut niet downsizen..
Een SJ zit bij je bovenbenen volgens mij net zo strak als een TF, het verschil zit hem in het gedeelte bij je onderbenen. Daar zit de SJ wijder dan de TF. Bij de TF zitten de kontzakken lager dan de SJ.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:52 schreef Stante het volgende:
[..]
OK lengte dus niet downsizen. Breedte misschien wel? En denk je dat SJ opzich wel ok model is als je niet té skinny wilt en broek redelijk laag hangt?
Thanks don-diablo!
OK sorry voor dubbelpost!quote:Op maandag 7 juni 2010 15:08 schreef Stante het volgende:
Oké denk dat ik dan toch maar voor de SJ ga. Zo ff de stad in en kijken of ik toevallig nog tegen een AJ, TF of RR aanloop, dan pas ik hem even. En anders wordt het de SJODthanks!
Dry's gaan bijna nooit in de sale btw.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:41 schreef Stante het volgende:
[..]
OK sorry voor dubbelpost!
Gisteren een SJODEE gekocht, true to size. Broek is wel vrij lang, maar niet té lang en denk dat het na de eerste was over een maand of zes, zeven wel weer meevalt. Bovendien heb ik de etiketjes erafgehaald dus ik kan toch niet meer ruilen![]()
Gisteren ook nog een AJDRS gepast en er volledig verliefd op geworden; wat een mooie broek is dat. Stof is ook van een enorm goeie kwaliteit. Maarja, 160 euro, dat is wel ver boven budget. 99 euro vind ik stiekem al veel... Dus uiteindelijk is het toch de SJ geworden- en ik wacht nu op een uitverkoop of een briefje van honderd euro dat uit de lucht komt vallen....
Klopt hoor. De drys verschillen nogal in prijs, zie de online store maar. Hangt inderdaad van de stof af maar ook van de productie (selvage of niet) etc etc...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:00 schreef Bafrokapper het volgende:
Mijn TF dry was maar 100 eu volgens mij, komt misschien omdat de stof minder dik is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |