abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76327592

Nudie is the naked truth about denim. Denim has the ability to age beautifully, formed by its user into a second skin, naked and personal. The longer it lives, the more character it gets. The indigo is a living colour that fades and gives the denim it�s character. The more you wear your jeans, the more beautiful they get. Jeans are more than just a piece of clothing..

Nudie is onder andere bekend geworden om haar dry denims, maar wat is een 'dry denim' precies?

Normaal gesproken worden broeken tijdens het productieproces gewassen om de stof zacht te maken, en speciaal behandeld om ervoor te zorgen dat de broek niet meer krimpt. Om het plaatje compleet te maken worden er aan deze broeken vaak ook nog bepaalde fadingen gegeven, zodat het lijkt alsof ze al langdurig gedragen zijn.

In tegenstelling tot deze gewassen en behandelde broeken, zijn dry (of RAW) broeken niet vooraf behandeld. Door het langdurig dragen van een dry denim wordt zo een persoonlijke en unieke fading gecreëerd. Wanneer een dry denim na een x aantal maanden wordt gewassen, verdwijnt grotendeels de dry laag, en komen de fadings, die er tijdens het dragen zijn ingesleten, naar buiten.

Nudie sites:

Nudie Jeans
My Nudies

OP is hier te vinden.
pi_76327611
Als baggy is de BB (Big Bent) heel fijn en als wat meer skinny broek, dan is de SJ (Slim Jim) / TF (Thin Finn) echt relaxed mijn inziens.

Zelf ondertussen redelijk uitgekeken op de AJ en Bootcut Barry, die liggen ergens onderin in de kast. Zal eens pics plaatsen, mocht iemand ze willen hebben:

- AJ Old scraped indigo (31/32)
- GT Sunbleach grey (31/34)
- Bootcut Barry used electric indigo (30/34, iets ingekort)
pi_76328512
tvp.
Ik heb momenteel 5 nudies.
Ik kom er niet echt aan toe om ze allemaal even lang te dragen
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:45:03 #4
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_76330286
Slim Jim
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_76330614
hier een foto van mijn 3 nudies.
van links naar rechts: SJ, RR, AJ.
De rr is de oudste ongeveer 3 jaar..en zit naar mijn mening niet echt helemaal mooi meer rond de bovenbeen.
De AJ heb ik inmiddels bijna 2 jaar...het is de old scraped indigo.
En de SJ ..pas vandaag gehaald.
Ga hem straks aandoen..moet straks nog ff snel naar de super..hij is wel veel te lang..maar dat laat ik binnenkort inkorten.
Fit pics van de SJ toegevoegd

Nu de fitpics SJ

[ Bericht 17% gewijzigd door francis998 op 02-01-2010 20:39:18 (fitpics sj toegevoegd) ]
pi_76337042
tvp.
Ik heb mijn SJDGC nu al 13 maanden ongewassen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_76337221
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:53 schreef Seam het volgende:
tvp.
fotos????
pi_76337280
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 16:27 schreef JopJuh het volgende:
Als baggy is de BB (Big Bent) heel fijn en als wat meer skinny broek, dan is de SJ (Slim Jim) / TF (Thin Finn) echt relaxed mijn inziens.

Zelf ondertussen redelijk uitgekeken op de AJ en Bootcut Barry, die liggen ergens onderin in de kast. Zal eens pics plaatsen, mocht iemand ze willen hebben:

- AJ Old scraped indigo (31/32)
- GT Sunbleach grey (31/34)
- Bootcut Barry used electric indigo (30/34, iets ingekort)
Ligt eraan wat je ervoor wilt hebben
Ik ben van pindavlees
pi_76337914
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:59 schreef francis998 het volgende:

[..]

fotos????
Ik zal er binnenkort wat maken Hij heeft alleen de beginselen van een crotch rip dus ik moet er voortaan wel voorzichtig mee omgaan
pi_76338180
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 21:00 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je ervoor wilt hebben
30 - AJ Old scraped indigo (31/32)
35 - GT Sunbleach grey (31/34)
40 - Bootcut Barry used electric indigo (30/34, iets ingekort)

Er is altijd wel wat te onderhandelen opzich, fotos op verzoek. Zitten iig geen gaten in of vlekken op.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 21:32:01 #11
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_76338253
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 21:29 schreef JopJuh het volgende:

[..]

30 - AJ Old scraped indigo (31/32)
35 - GT Sunbleach grey (31/34)
40 - Bootcut Barry used electric indigo (30/34, iets ingekort)

Er is altijd wel wat te onderhandelen opzich, fotos op verzoek. Zitten iig geen gaten in of vlekken op.
Ik ben wel benieuwd naar de foto's Hoe oud zijn de broeken ongeveer?

EDIT - met name de AJ en wellicht de GT
Ik ben van pindavlees
  zaterdag 2 januari 2010 @ 21:32:37 #12
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_76338274
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:54 schreef francis998 het volgende:
De rr is de oudste ongeveer 3 jaar..en zit naar mijn mening niet echt helemaal mooi meer rond de bovenbeen.
Ga hem straks aandoen..moet straks nog ff snel naar de super..hij is wel veel te lang..maar dat laat ik binnenkort inkorten.

Nu de fitpics SJ

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die heb ik ook en heb ik 3 maanden gedragen in totaal.. wel redelijk veranderd in de tussentijd. Alleen draag em nu zeer sporadisch
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_76338757
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 21:32 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar de foto's Hoe oud zijn de broeken ongeveer?

EDIT - met name de AJ en wellicht de GT
De GT is bijna niet gedragen (5 tot 10x max), de AJ is wel al wat ouder maar en vaker gedragen.
Zal morgen wel even foto`s maken dan.
pi_76340917
quote:

Nu de fitpics SJ

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vrouw? Zo ja, dan had je naar mijn mening een maatje kleiner mogen nemen. 1. omdat het mooier is en 2. omdat de broek nog uitrekt.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 23:03:58 #15
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_76341719
quote:

Nu de fitpics SJ

[ afbeelding ]

Zo, stacks tot aan je kont

Overigens wel eens met Vetklep, die hadden nog wel een maatje kleiner gemogen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zaterdag 2 januari 2010 @ 23:28:33 #16
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_76342543
quote:

Nu de fitpics SJ

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Fit? Hij zit anders behoorlijk ruim ...
pi_76342693
idd vrouw. Het punt is alleen dat hij rond mijn middel vrij moeilijk dichtgaat, en had een maatje kleiner gepast..maar no way...die kreeg ik er niet in.
Dus gewoon hopen dat deze niet te veel gaat rekken.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 23:37:21 #18
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_76342858
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:33 schreef francis998 het volgende:
idd vrouw. Het punt is alleen dat hij rond mijn middel vrij moeilijk dichtgaat, en had een maatje kleiner gepast..maar no way...die kreeg ik er niet in.
Maar dan koop je em toch gewoon niet ?
pi_76342931
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:37 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Maar dan koop je em toch gewoon niet ?
maatje kleiner kreeg ik er niet in. En ik vond hem wel goed zitten..en hou ook niet van de superstrakke broeken.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 23:56:01 #20
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_76343587
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:33 schreef francis998 het volgende:
Dus gewoon hopen dat deze niet te veel gaat rekken.
Je had de waist gewoon wat kunnen soaken zodat je hem wat uit had kunnen rekken, dan had je er wel ingepast... Of even dragen zonder de bovenste knoop dicht te doen, tot ie wat uitgelopen is. Wellicht ben je nu tevreden met de fit, maar Nudie staat er nogal om bekend dat ze stretchen... Over een paar weekjes kan het wel eens zo zijn dat je gaat klagen over dat ie te wijd is geworden.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_76344153
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:03 schreef M1stral het volgende:

[..]

Zo, stacks tot aan je kont

Overigens wel eens met Vetklep, die hadden nog wel een maatje kleiner gemogen.
wat bedoel je precies met stacks, wat zijn dat?
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 23:56 schreef M1stral het volgende:

[..]

Je had de waist gewoon wat kunnen soaken zodat je hem wat uit had kunnen rekken, dan had je er wel ingepast... Of even dragen zonder de bovenste knoop dicht te doen, tot ie wat uitgelopen is. Wellicht ben je nu tevreden met de fit, maar Nudie staat er nogal om bekend dat ze stretchen... Over een paar weekjes kan het wel eens zo zijn dat je gaat klagen over dat ie te wijd is geworden.
hmm..ga dan toch ff overwegen om evt. om te ruilen. En dat soaken houd in dat je hem in water doet..en maakt het dan uit of het warm water of koud water is? En heeft dat ook effecten op de lengte? om er rekening bij te houden met het inkorten..want dat moet zowieso gebeuren...omruilen of niet.
maar weet iemand toevallig hoeveel cm hun slim jim (naar schatting) is uitgelopen..om het evt. te meten..en een beetje in te schatten?
  zondag 3 januari 2010 @ 00:19:41 #22
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_76344511
Volgens mij lopen ze zo'n 1 a 2 inches uit... Dat wil zeggen zo'n 2 tot bijna 5 cm.

Je hoeft overigens niet de hele broek te soaken en de temperatuur maakt in dit geval niet uit, meestal word een hot soak aangeraden om een broek te laten krimpen, maar het gaat erom dat denim makkelijker stretched als het nat is.

Houd er zowiezo rekening mee dat stretch mede afhankelijk is van hoe strak je een broek aanschaft. Een normale fit zoals jij nu hebt, zal wat stretchen maar wanneer je besluit skintight te gaan zal ie meer stretchen, dat is gewoon een eigenschap van denim, het stretched evenredig aan de druk die erop gezet word.

Ik zou in dit geval dus adviseren alleen de waistband of het topblock (het gedeelte totaan je kruis) te soaken en hem dan vochtig aan te trekken, zo vormt het topblock of de waist, naar gelang waarvoor je gekozen hebt naar je lichaam, zonder de rest van de broek te wijzigen. Kan je toch in een maatje kleiner, wellicht is je fit dan net iets mooier.

Het is overigens maar een advies, wanneer je je er niet goed bij voelt of tevreden bent met hoe je broek is dan moet je gewoon lekker je eigen ding doen. Zou rot zijn als je niet tevreden bent met het uiteindelijke resultaat en dan blijkt dat je de broek niet meer mag ruilen..
Blog
  zondag 3 januari 2010 @ 00:24:20 #23
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_76344684
quote:
Op zondag 3 januari 2010 00:10 schreef francis998 het volgende:

wat bedoel je precies met stacks, wat zijn dat?

Zie je die zigzaggende lijnen die een soort van accordeonvorm hebben, dat noemen ze stacks of honeycombs, naar gelang de plek waar ze zich bevinden.

Honeycombs bevinden zich meestal in je knieholte en stacks boven je schoen, dit is het gevolg van een lange inseam die zich opstapelt (vandaar de naam stack) op je schoen. Honeycombs hebben de naam omdat ze op honingraten lijken, mits je een wat wijdere fit hebt. Bij een slim fit zijn honeycombs meestal alleen horizontale strepen.
Blog
  zondag 3 januari 2010 @ 02:30:43 #24
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_76347848
Heb vandaag mijn nieuwe AJDS maar eens even aangetrokken, haha heerlijk hoe stijf hij nu nog is in vergelijking tot mijn soepele en zachte AJDS van bijna 11 maanden oud (10 maanden volle draagtijd).
The truth is relative, pick one that works!
pi_76353426
ik zal binnenkort ff fototjes plaatsen van mijn slim jim dry organic.
Deze heb ik ongeveer een 1jaar 3 maand. waarvan 8 maand daadwerkelijk aangehad. Heb zeer snel al een "crotch rip" gehad en laten repareren. Ook is hij perongeluk na 4 maanden al in de was terecht gekomen maar desondanks heeft hij toch nog een leuke fading.
Foto's komen vanmiddag

edit:

om 1 of andere reden krijg ik met mijn honkytonky telefoon het kleurverschil niet goed in beeld. De fadings zijn namelijk veel erger als dat je op de foto kan zien

[ Bericht 28% gewijzigd door Gele_Banaan op 03-01-2010 12:47:46 ]
pi_76366888
yo,

Deze week ga ik mijn Nudie Slim Jim Dry Ecru Embo wassen nadat ik deze vanaf Oktober 2008 vaak gedragen heb. Vantevoren heb ik deze foto's gemaakt:

mn collectie tot nu toe...

Hoe kan ik alleen deze broek het beste wassen? Op de nudie site stond 60 graden, andere zeggen 40 graden. gewoon wasmiddel of azijn!?
  zondag 3 januari 2010 @ 18:38:18 #27
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_76367477
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:23 schreef F-rank1 het volgende:
yo,

Deze week ga ik mijn Nudie Slim Jim Dry Ecru Embo wassen nadat ik deze vanaf Oktober 2008 vaak gedragen heb. Vantevoren heb ik deze foto's gemaakt:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hoe kan ik alleen deze broek het beste wassen? Op de nudie site stond 60 graden, andere zeggen 40 graden. gewoon wasmiddel of azijn!?
Hoeveel fading wil je hebben? Hoe hoger de temp en meer wasmiddel, hoe meer die fade
pi_76368136
tvp
pi_76369552
quote:
Op zondag 3 januari 2010 18:23 schreef F-rank1 het volgende:
yo,

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik moet zeggen dat ik de fading heel erg vind meevallen..vooral rekening houdend met het feit dat je de broek al meer dan 1 jaar draagt..maar mischien geven de fotos een klein beetje minder goed beeld ervan.
pi_76369829
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 20:53 schreef Seam het volgende:
tvp.
dat is lekker fris

gadverdamme, zo'n broek word toch bij normaal dagelijks gebruiks smerig...
laat staan als je er een paar maal mee gaat stappen.
pi_76370662
quote:
Op zondag 3 januari 2010 19:22 schreef francis998 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik de fading heel erg vind meevallen..vooral rekening houdend met het feit dat je de broek al meer dan 1 jaar draagt..maar mischien geven de fotos een klein beetje minder goed beeld ervan.
ja klopt wel. Volgens mij is dit omdat er 1% stretch in zit en kwa Oz niet echt zwaar is.
  zondag 3 januari 2010 @ 20:50:07 #32
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_76373545
Dat van die stretch kan ik nog inkomen, maar meestal zijn lichtgewicht broeken (12oz) vaak makkelijker te faden als de heavyweights (17 of meer oz)... Zoals jij het nu omschrijft zou je dus veel indigo verloren moeten hebben en gezien dit niet het geval is, is je beredenering niet juist beargumenteerd.
Blog
  maandag 4 januari 2010 @ 21:28:16 #33
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_76415593
Net mijn RRDS(2,5 maand) een soakbeurtje gegeven...
Hij zat echt helemaal onder de modder..
Hij is nu wel weer lkkr stijf

Dit was before trouwens

Als ook van de sarcastische opmerkingen
  dinsdag 5 januari 2010 @ 00:09:12 #34
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_76423375
quote:
Op maandag 4 januari 2010 21:28 schreef bokkepoot het volgende:
Net mijn RRDS(2,5 maand) een soakbeurtje gegeven...
Hij zat echt helemaal onder de modder..
Hij is nu wel weer lkkr stijf

Dit was before trouwens
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
je ziet er niets van op de foto.
The truth is relative, pick one that works!
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:12:16 #35
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_76427734
Klopt..
Ik ben met de fiets uitgegleden
pi_76495397
vraagje: ik vind het fade effect wel leuk op de broek, alleen niet zo veel zoals de meesten hier, dus als ik de broek in originele kleur zou willen houden is dat mogelijk?
Kan dat door gewoon wassen, of gaat die broek er zowieso zo verslaten uitzien???
  woensdag 6 januari 2010 @ 20:22:18 #37
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_76497878
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 19:31 schreef francis998 het volgende:
vraagje: ik vind het fade effect wel leuk op de broek, alleen niet zo veel zoals de meesten hier, dus als ik de broek in originele kleur zou willen houden is dat mogelijk?
Kan dat door gewoon wassen, of gaat die broek er zowieso zo verslaten uitzien???
Je kunt de kleur redelijk goed behouden hoor.
  woensdag 6 januari 2010 @ 21:44:45 #38
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_76502044
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 20:22 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Je kunt de kleur redelijk goed behouden hoor.
Nudie staat nu niet bepaald bekend om een heel goede dyejob... Anyway, je kan de kleur goed behouden door te soaken in plaats van te wassen. Dit omdat een wasmachine je broek constant onder stress zet, vanwege het draaien van de trommel en dus zo de indigo losmaakt van je jeans. Soaken in combinatie met zout en/of azijn zou er voor moeten zorgen dat je indigo in je jeans blijft, waar jij in dit geval wilt dat het blijft. Heeft te maken met dat een combinatie van die ingredienten ervoor zorgt dat het indigo "gezet" word in de stof.

Op internet kan je hier trouwens meer over vinden, wellicht levert google iets op.
Blog
pi_76690082
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 21:44 schreef M1stral het volgende:

[..]

Nudie staat nu niet bepaald bekend om een heel goede dyejob... Anyway, je kan de kleur goed behouden door te soaken in plaats van te wassen. Dit omdat een wasmachine je broek constant onder stress zet, vanwege het draaien van de trommel en dus zo de indigo losmaakt van je jeans. Soaken in combinatie met zout en/of azijn zou er voor moeten zorgen dat je indigo in je jeans blijft, waar jij in dit geval wilt dat het blijft. Heeft te maken met dat een combinatie van die ingredienten ervoor zorgt dat het indigo "gezet" word in de stof.

Op internet kan je hier trouwens meer over vinden, wellicht levert google iets op.
ja dit doe ik al de hele tijd.
Nog een vraagje..miss wat algemeen. Maar dit vroeg ik me dus gewoon af. Bij de nudie site word de OZ altijd vermeld, en ik vroeg me af welke betekenis deze waarden hebben.
Na wat rondzoeken hoorde ik mensen zeggen dat des te hoger de oz waarde, des te lastiger(meer moeite) het kost om de jeans te laten faden?
  maandag 11 januari 2010 @ 20:48:38 #40
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_76694502
Over het algemeen zijn zwaardere jeans inderdaad moeilijker te faden. Maar... Fade-eigenschappen worden niet alleen bepaald door het gewicht van de denim. De weave en de dyejob zijn minstens zo belangrijk, zoals ik eerder al uitgelegd heb. Er zijn echt wel zware jeans die toch snel faden. Bijvoorbeeld Samurai Jeans.
Blog
pi_77069794
Hmm..heb uiteindelijk de SJ toch maar teruggebracht, was niet 100% zeker.
Had heel wat twijfels..o.a. over afgeven..dus helaas

[ Bericht 72% gewijzigd door francis998 op 20-01-2010 21:51:21 ]
pi_77074107
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:04 schreef francis998 het volgende:
Hmm..heb uiteindelijk de SJ toch maar teruggebracht, was niet 100% zeker.
Had heel wat twijfels..o.a. over afgeven..dus helaas
Jammer.. Ik was eigenlijk wel benieuwd, ik heb namelijk nog niet eerder een dame gezien met een mooie ingedragen dry nudie.
pi_77075073
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef Vetklep het volgende:

[..]

Jammer.. Ik was eigenlijk wel benieuwd, ik heb namelijk nog niet eerder een dame gezien met een mooie ingedragen dry nudie.
dat ingedragen zou best meevallen, want ik zou hem toch zo goed mogelijk laten behouden.
Maar heb hem bewust teruggebracht...om ff af te wachten..en over een paar maanden een andere te kopen..waar ik wat zekerder over ben.
pi_77107368
nieuw hier op dit forum..na een tijdje meegelurkt te hebben.
Ik heb pasgeleden mijn oude nudie weg moeten doen..omdat hij niet meer te dragen was. Na ruim 3 jaar dragen.

Iig..had een AJ gekocht..maar toch niet tevreden en kan hem niet ruilen...heb ze dus maar in de verkoop gedaan.
Iemand interesse in een AJ 32x34..gaat om de dry dirt. organic

zie: [TK] NUDIE JEANS AJ DRY DIRT ORGANIC
  vrijdag 29 januari 2010 @ 13:44:53 #45
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_77414795
pi_77426633
Nieuwe modellen staan online, binnekort hopelijke ergens in de winkel te zien. Zitten wel wat toffe tussen zo op het eerste zicht
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:17:34 #47
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_77426803
Dinsdag nieuwe TF besteld via asos.com. Ben zeer te spreken over mn TFDBC nu maar ff een pre wash erbij. Hopelijk zit ie net zo lekker.
pi_77436285
net gekeken naar de niewe modellen, ik vindt ze niet echt heel spectaculair moet ik zeggen..dit keer.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 23:49:03 #49
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_77436451
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:43 schreef francis998 het volgende:
net gekeken naar de niewe modellen, ik vindt ze niet echt heel spectaculair moet ik zeggen..dit keer.
Hehe, het blijven wel Jeans ej....
pi_77436817
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:49 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Hehe, het blijven wel Jeans ej....
dat wel, maar de modellen vind ik iets minder, dit keer zitten er veel strakke of lossere fits tussen bij de omschrijving..en ik hou meer van de straight..of slim maar straight fit. En bootcut..ben ik helemaal geen fan van.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 10:26:27 #51
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_77442671
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:58 schreef francis998 het volgende:

[..]

dat wel, maar de modellen vind ik iets minder, dit keer zitten er veel strakke of lossere fits tussen bij de omschrijving..en ik hou meer van de straight..of slim maar straight fit. En bootcut..ben ik helemaal geen fan van.
Als ik de Slacker Jack zo zie dan doet het me heel erg denken aan de oude Straight Sven. Die was helemaal recht Slacker Jack heeft een kleine bootcut onderaan. En jah.. wil je een slim straight fit dan kom je weer snel uit bij de Slim Jim imo.
pi_77444142
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 10:26 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Als ik de Slacker Jack zo zie dan doet het me heel erg denken aan de oude Straight Sven. Die was helemaal recht Slacker Jack heeft een kleine bootcut onderaan. En jah.. wil je een slim straight fit dan kom je weer snel uit bij de Slim Jim imo.
dat klopt wel. Hoewel ik meestal van recht hou. Alleen ik vind dat er dit keer wat minder variatie tussen zit De meeste modellen lijken vrij veel op elkaar.
pi_77444551
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:58 schreef francis998 het volgende:

[..]

Die nieuwe strakke fits zijn juist tof, maar je moet het natuurlijk wel kunnen hebben. Ik met mijn 185 en 65 kilotjes vind dat geen probleem

Ik zou wel zo`n Boot Starcy

[ Bericht 3% gewijzigd door JopJuh op 30-01-2010 12:11:41 ]
pi_77444884
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:57 schreef JopJuh het volgende:

[..]

Die nieuwe strakke fits zijn juist tof, maar je moet het natuurlijk wel kunnen hebben. Ik met mijn 185 en 65 kilotjes vind dat geen probleem

Ik zou wel zo`n Boot Starcy willen
die doen me denken aan de slim jim maar dan met de bootcut onder. Verder is de easy emil wat meer in mijn smaak en de AJ...

Ow..iemand hier problemen om de fitguide in Internet explorer te openen? bij mij werkt dat dus niet., hij zegt dat ik geen flash heb maar die heb ik dus wel..en allerlei andere flash paginas werken wel..alleen nudie niet.
En in firefox wel? Iemand anders methetzelfde probleem?
pi_77444907
Een Tube Kelly of de SJ Iron Grey voor in de zomer erbij, hopelijk snel ergens te passen
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:42:07 #56
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_77445641
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:11 schreef francis998 het volgende:

[..]

die doen me denken aan de slim jim maar dan met de bootcut onder. Verder is de easy emil wat meer in mijn smaak en de AJ...

Ow..iemand hier problemen om de fitguide in Internet explorer te openen? bij mij werkt dat dus niet., hij zegt dat ik geen flash heb maar die heb ik dus wel..en allerlei andere flash paginas werken wel..alleen nudie niet.
En in firefox wel? Iemand anders methetzelfde probleem?
Geen problemen mee. Ik gebruik hoofdzakelijk safari, maar bij firefox doet ie het ook.
pi_77448725
Heeft iemand hier AVJ rich black embro toevallig?
Ben op zoek naar een mooie zwarte broek.

zaterdag 30 januari 2010 @ 17:39:53 #58
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_77454316
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Heeft iemand hier AVJ rich black embro toevallig?
Ben op zoek naar een mooie zwarte broek.

[ afbeelding ]

Moet het een AJ zijn? Heb wel eens een SJ Black gezien en TF en nog andere skinny modellen.
pi_77505673
Ik ga echt een n00b vraag stellen denk ik, maar mag je die broeken dan maandenlang helemaal niet wassen? Is dat niet vies?
  maandag 1 februari 2010 @ 11:08:52 #60
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_77506054
Pfff
pi_77506105
Als je een beetje normaal er mee omgaat is het niet vies nee.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  maandag 1 februari 2010 @ 11:27:00 #62
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_77506525
quote:
Op maandag 1 februari 2010 10:54 schreef Snowcold het volgende:
Ik ga echt een n00b vraag stellen denk ik, maar mag je die broeken dan maandenlang helemaal niet wassen? Is dat niet vies?
Nee... ik weet wat jij allemaal met je broek doet. Mijn broeken worden nooit echt vies dmv vlekken of wat dan ook en naar rook stinken ze al helemaal niet meer. Zo nu en dan buiten uithangen of in de badkamer hangen tijdens het douchen etc etc. Genoeg dingen die je kunt doen.
pi_77647713
ik wil weer een nieuwe
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:13:24 #64
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_77647783
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:12 schreef TwyLight het volgende:
ik wil weer een nieuwe
Mijn nieuwe is net binnen TF Blue Stone Organic (ja een pre wash) eerstvolgende wordt een RRDS
pi_77647973
Ik wil een keer een ander model, draag nu alleen maar average joe's, welke lijkt daar een beetje op?

het liefst dat die een beetje het model heeft van een slim maar dan niet slim zegmaar
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:39:16 #66
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_77649340
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil een keer een ander model, draag nu alleen maar average joe's, welke lijkt daar een beetje op?

het liefst dat die een beetje het model heeft van een slim maar dan niet slim zegmaar
Nieuwe Slacker Jack is redelijk straight met een lichte bootcut of je kunt de Slim Jim proberen. Die heeft een rechte pijp en is wat smaller maar je kunt em ook redelijk normaal dragen afhankelijk van de maat. De Big Bengt is boven ruim en loopt beneden meer toe dan de AJ. Ga naar de winkel en probeer gewoon wat.

Het eerste model van Nudie die ik kocht was een Regular Ralf, toen een Straight Sven, Even Steven, Slim Jim, Grim Tim en nu Thinn Finn. Qua fits ben ik steeds smaller gegaan als ik het zo terug zie
pi_77651103
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef TwyLight het volgende:

tja, dan kom je denk ik snel uit bij een slim jim, want meerdere modellen zoals Regular ralf hebben een (lichte)bootcut, en de slim jim is in mijn ogen van de slimmere modellen de minder slimme versie.

maar het beste is idd gewoon meerdere modellen passen en kijken welke je 't lekkersete/beste vind zitten.
pi_77654929
Ik vind Grim Tim echt een vet model. ben ze overigens nog nooit echt tegen gekomen in de winkel
  vrijdag 5 februari 2010 @ 09:18:46 #69
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_77658783
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 01:09 schreef santiagojwz het volgende:
Ik vind Grim Tim echt een vet model. ben ze overigens nog nooit echt tegen gekomen in de winkel
Ik heb de mijne uit de Bendorff Amsterdam Hij zit nu alleen een beetje wijd bij de bovenbenen en is redelijk wat uitgelopen.
pi_77693410
Waar kan ik online nudie's bestellen (behalve op de website van nudie zelf, heb geen cc namelijk)..?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 11:00:50 #71
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_77696779
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 02:26 schreef TwyLight het volgende:
Waar kan ik online nudie's bestellen (behalve op de website van nudie zelf, heb geen cc namelijk)..?
Asos.com Heb ik mn nieuwe TF vandaan en 20% korting met kortingscode.
pi_77698507
Nudie's kunnen onderling alleen heel erg verschillen in maat, let daar dus op
  zaterdag 6 februari 2010 @ 12:26:50 #73
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_77698727
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 12:17 schreef JAY-T het volgende:
Nudie's kunnen onderling alleen heel erg verschillen in maat, let daar dus op
Ik weet het.. Heb Nudies verschillend in de waist maten 32-34
pi_77699371
Hihi.
pi_77703804
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 11:00 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Asos.com Heb ik mn nieuwe TF vandaan en 20% korting met kortingscode.
Alle mooie broeken zijn "not available"
pi_77703880
Ik wil deze:

zaterdag 6 februari 2010 @ 16:30:57 #77
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_77705659
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:23 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Alle mooie broeken zijn "not available"
had je dus wat eerder bij moeten zijn. Gewoon afwachten tot het weer is aangevuld dus :p
pi_77707600
Weet iemand misschien hoe bovenstaand model precies heet? Op de website van Asos staat er alleen "Nudie Big Bengt Carrot Jeans" (Alleen het model dus) en op de site van Nudie staat hij niet meer..
pi_77707642
Baggy jeans
pi_77707655
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 17:40 schreef Seam het volgende:
Baggy jeans
Skinny jeans
pi_77714358
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 15:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil deze:

[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Ik heb zo'n kleur broek alleen dan het model Average Joe.
pi_77735632
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:13 schreef Vetklep het volgende:

[..]

Ik heb zo'n kleur broek alleen dan het model Average Joe.
Ik heb ook al zoiets van dat model, green wave heet die. is wel iets lichter en heeft oranje stiksels.

maar witte stiksels zijn baas
pi_77814602
Ik heb deze gehaald gisteren:

Is officieel een slim jim, maar heb hem wat groter gehaald hij valt een beetje als een big bengt nu
pi_77814810
Heb nu een week of drie mijn SJDJ aan, maar tering wat stretcht dat ding zeg Gelukkig heb ik hem een maatje kleiner gekocht en mag hij best een beetje baggy zitten.. Hij fade ook als een malle, echt 3x zo snel als mijn RRDS
  dinsdag 9 februari 2010 @ 17:45:04 #85
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_77815289
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:30 schreef JAY-T het volgende:
Heb nu een week of drie mijn SJDJ aan, maar tering wat stretcht dat ding zeg Gelukkig heb ik hem een maatje kleiner gekocht en mag hij best een beetje baggy zitten.. Hij fade ook als een malle, echt 3x zo snel als mijn RRDS
Een dry japan fade ook echt in een geniale kleur

Jammer dat ze zo snel rippen en faden
pi_77815722
ziet er mooi uit bokkepoot.

Het enige minpunt bij voor zover ik weet vooral de slimmere nudies is het kruis..die nogal snel scheurt...
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:24 schreef TwyLight het volgende:

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Is officieel een slim jim, maar heb hem wat groter gehaald hij valt een beetje als een big bengt nu
tja..die broek vind ik echt een van de mooiste. DIe blauwe kleur en witte stiksels..
  dinsdag 9 februari 2010 @ 18:18:38 #87
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_77816437
quote:

Die heb ik zelf ook en niet eens zoveel gedragen ook al is ie redelijk wat verkleurd toch heeft ie relatief weinig fade plekken
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:45 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Een dry japan fade ook echt in een geniale kleur[ afbeelding ]

Jammer dat ze zo snel rippen en faden
SJDJ fade imo ook snel. Die van mij ging ook erg snel en was ook meer dan 1 maat uitgelopen.. Hij was uiteindelijk baggier dan mn RR
pi_77818024
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:18 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Die heb ik zelf ook en niet eens zoveel gedragen ook al is ie redelijk wat verkleurd toch heeft ie relatief weinig fade plekken
Zou je eens een foto kunnen maken?
  dinsdag 9 februari 2010 @ 19:46:46 #89
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_77819978
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:57 schreef TwyLight het volgende:

[..]

Zou je eens een foto kunnen maken?
tzt wel een keer heb alleen een iphone voor foto's.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 20:40:28 #90
290915 GovertGoudglans
De rijkste eend ter wereld
pi_77822279
quote:

Die heb ik ook gekocht. Toffe broek is dat.
KUT DAGOBERT, MET JE HOOFD
pi_77833646
quote:

Ik vind eerlijk gezegt deze nudie wat minder. De oranje naden zitten aan de buitenzijde van de broekspijpen in plaats van aan de binnenzijde. Ik vind het niet zo staan.
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 17:30 schreef JAY-T het volgende:
Mijn AJ dry dirt organic, fade nog nauwelijks en de spijkerstof is nog steeds vrij stijf, ook al draag ik deze nudie al 3 maanden.
pi_77833769
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 01:18 schreef Vetklep het volgende:

[..]

Ik vind eerlijk gezegt deze nudie wat minder. De oranje naden zitten aan de buitenzijde van de broekspijpen in plaats van aan de binnenzijde. Ik vind het niet zo staan.
[..]

Mijn AJ dry dirt organic, fade nog nauwelijks en de spijkerstof is nog steeds vrij stijf, ook al draag ik deze nudie al 3 maanden.
Op de foto is het veel duidelijker dan in het echt, in het echt staat het wel vet i.m.o. maar da's persoonlijk
pi_77969476
kijk net op de nudie site, zie ik dat er in r'dam nog een dealer bij is als 'k me niet vergis...genaamd local heroes..lekker dichtbij centrum..ga binnenkort is ff kijken..aangezien ik het geld voor mn nudie nog bewaard heb..
pi_77975954
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 01:18 schreef Vetklep het volgende:

[..]

[..]

Ik heb die AVJ ook en bij mij slijt hij ook amper, daarbij heb ik al de faal begaan om er een paar witte sneakers onder te dragen.
pi_77984822
quote:
Op zondag 14 februari 2010 04:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Ik heb die AVJ ook en bij mij slijt hij ook amper, daarbij heb ik al de faal begaan om er een paar witte sneakers onder te dragen.
witte sneakers..onder donkere spijkerbroeken is gewoon niet te doen..tenzij je de sneakers iedere dag wilt schoonmaken..
Tegenwoordig onder nieuwe jeans..draag ik zo veel mogelijk zwarte of wat oudere sneakers..waarbij het niet uitmaakt of ze blauw eindigen
  zondag 14 februari 2010 @ 15:27:04 #96
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_77985128
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:15 schreef francis998 het volgende:

[..]

witte sneakers..onder donkere spijkerbroeken is gewoon niet te doen..tenzij je de sneakers iedere dag wilt schoonmaken..
Tegenwoordig onder nieuwe jeans..draag ik zo veel mogelijk zwarte of wat oudere sneakers..waarbij het niet uitmaakt of ze blauw eindigen
Terecht.. Ik droeg mn Stan Smith's vaak onder een nieuwe dry, want die zijn eenvoudig schoon te maken.
pi_77986082
quote:
Op zondag 14 februari 2010 15:27 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Terecht.. Ik droeg mn Stan Smith's vaak onder een nieuwe dry, want die zijn eenvoudig schoon te maken.
precies..op zich zolang de schoenen geen suede hebben zijn ze redelijk makkelijk schoon te maken!
pi_77986109
hier heb ik een RR liggen..die ik bijna nooit draag..en wil er miss een korte broek van maken..voor de zomer..maar weet het nog niet zeker
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:18:10 #99
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_78068806
http://www.dogfishmen.co.uk/l1-men%27s-wear-l2-nudie.html
Vreselijk goedkope webshop.

Jammer dat ik geen CC heb...
Big bengt was nog percies in mijn maat
anyone could give help?
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:28:42 #100
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78069280
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:18 schreef bokkepoot het volgende:

anyone could give help?
Vind de prijzen op die site wel meevallen als je het vergelijkt met asos bijvoorbeeld. Waarom neem je zelf geen cc? Is echt niet duur hoor. Gewoon informeren bij je bank
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:31:35 #101
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_78069400
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:28 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Vind de prijzen op die site wel meevallen als je het vergelijkt met asos bijvoorbeeld. Waarom neem je zelf geen cc? Is echt niet duur hoor. Gewoon informeren bij je bank
Klopt maar 41 pond voor een dry.. dat doet asos niet zo snel..
Ik zal hem denk ik moeten laten schieten aangezien ik nog niet van plan was een CC te gaan halen
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:38:09 #102
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78069677
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:31 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Klopt maar 41 pond voor een dry.. dat doet asos niet zo snel..
Ik zal hem denk ik moeten laten schieten aangezien ik nog niet van plan was een CC te gaan halen
Das cheap idd, maar je moet vaak wel ff mazzel hebben met de maten. Heb ik vaak niet.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 19:43:49 #103
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_78069895
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:38 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Das cheap idd, maar je moet vaak wel ff mazzel hebben met de maten. Heb ik vaak niet.
Ik heb ook de meeste gewilde maat zo'n beetje.
Als je mazzel heb dan heb je een 28w of een 36w.. die blijven namelijk enorm veel liggen
pi_78082076
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 19:18 schreef bokkepoot het volgende:

anyone could give help?
net ff rondgekeken, op zich wel redelijke prijzen. Maar moet zeggen dat er een sj dry opstaat waarvan het net lijkt of het een bootcut heeft...miss zie ik het niet helemaal goed..maar dacht laat het ff weten..om te kijken of ik het ben
  woensdag 17 februari 2010 @ 18:34:01 #105
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78109044
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:37 schreef francis998 het volgende:

[..]

net ff rondgekeken, op zich wel redelijke prijzen. Maar moet zeggen dat er een sj dry opstaat waarvan het net lijkt of het een bootcut heeft...miss zie ik het niet helemaal goed..maar dacht laat het ff weten..om te kijken of ik het ben
Hij is gewoon recht maar miss lijkt het zo alsof ie kleine bootcut heeft.
pi_78306817
Gisteren bij Men At Work eindelijk weer een Thin Finn gevonden: http://www.menatwork.nl/Nudie/Nudie-thinn-finn-super.html . Die heb ik dus direct besteld, verwacht hem morgen binnen. Eindelijk heb ik dan een grijze Thin Fin Al hoewel de Tight Long John me ook prima bevalt, daar heb ik er nu twee van
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  maandag 22 februari 2010 @ 15:55:24 #107
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78307212
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:45 schreef RaymanNL het volgende:
Gisteren bij Men At Work eindelijk weer een Thin Finn gevonden: http://www.menatwork.nl/Nudie/Nudie-thinn-finn-super.html . Die heb ik dus direct besteld, verwacht hem morgen binnen. Eindelijk heb ik dan een grijze Thin Fin Al hoewel de Tight Long John me ook prima bevalt, daar heb ik er nu twee van
Die heb ik hier in de locale m@w ook zien liggen en was best verrast. Is een model dat hier niet aanslaat Wil em wel hebben maar heb net een TF gekocht en wil eig nog een RRDS bij. Lastig zulke leuke keuzes
pi_78317670
quote:
Op maandag 22 februari 2010 15:45 schreef RaymanNL het volgende:
DIE MOET IK HEBBEN, VET

Gelijk maar bestellen
pi_78317825
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:26 schreef JopJuh het volgende:

[..]

DIE MOET IK HEBBEN, VET

Gelijk maar bestellen
Graag gedaan Ik verwacht hem morgen binnen
pi_78448383
Ik heb zojuist de AJ Double Dip in 31/32 gekocht:

Niets mis mee maar bij thuiskomst kijk ik in mijn AJ dry dirt organic en dat is een 30/32 die eerst behoorlijk strak zat maar zoveel is uitgelopen dat hij perfect zit.
Ik kan de AJ Double Dip 31/32 net dicht krijgen maar twijfel of hij niet teveel gaat uitlopen?

Of loopt de dirt organic gewoon meer uit?
  donderdag 25 februari 2010 @ 19:47:17 #111
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78448645
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:28 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Is ie al binnen? Ik heb em vandaag gepast en zat toch wel ff tight. Ben benieuwd hoeveel die uitloopt. Moet je ff laten weten Rayman. Ik twijfel namelijk nog of ik em moet halen of niet.
pi_78450708
quote:
Op maandag 22 februari 2010 20:28 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Ik heb hem vorig week ergens gekocht in een haastige bui, achteraf wel een beetje spijt van gehad omdat hij mij toch wel wat te strak zit Ik denk dat de slim jim voor mij persoonlijk toch de max voor is (wat betreft tight)

Het model vind ik wel erg mooi trouwens

maargoed, draag hem wel thuis zo af en toe en hij is wel wat uitgerekt
  donderdag 25 februari 2010 @ 20:36:53 #113
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78450928
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:32 schreef Snepar het volgende:

[..]

Ik heb hem vorig week ergens gekocht in een haastige bui, achteraf wel een beetje spijt van gehad omdat hij mij toch wel wat te strak zit Ik denk dat de slim jim voor mij persoonlijk toch de max voor is (wat betreft tight)

Het model vind ik wel erg mooi trouwens

maargoed, draag hem wel thuis zo af en toe en hij is wel wat uitgerekt
Dan ga ik em tzt nog wel ff ophalen.. Mn huidige pre wash TF is ook goed uitgelopen en zat eerst ook redelijk tight.
pi_78451034
Iemand een antwoord op mijn vraag hierboven?
  donderdag 25 februari 2010 @ 20:42:03 #115
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78451211
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:38 schreef fokvragen het volgende:
Iemand een antwoord op mijn vraag hierboven?
Bij mij zijn al mn pre wash Nudies wel uitgelopen. Gewoon veel dragen
pi_78451214
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:36 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Dan ga ik em tzt nog wel ff ophalen.. Mn huidige pre wash TF is ook goed uitgelopen en zat eerst ook redelijk tight.
En als je hem gaat wassen, blijft hij dan zijn pasvorm behouden of krimpt hij wat?
  donderdag 25 februari 2010 @ 20:43:05 #117
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78451271
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:42 schreef Snepar het volgende:

[..]

En als je hem gaat wassen, blijft hij dan zijn pasvorm behouden of krimpt hij wat?
Geen idee.. Krimpt miss wel een klein beetje bij de eerste wassing, maar ik heb em nog niet gewassen.
pi_78451372
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:42 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Bij mij zijn al mn pre wash Nudies wel uitgelopen. Gewoon veel dragen
Hij moet juist niet uitlopen? Liep de pre meer uit dan de dry denim?
  donderdag 25 februari 2010 @ 20:47:57 #119
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78451563
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 20:44 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Hij moet juist niet uitlopen? Liep de pre meer uit dan de dry denim?
Dat zeker niet.. Alle dry's van mij zijn meer uitgelopen dan mn pre wash modellen. Alleen twijfelde of die grijze TF zal uitlopen omdat de denim wat anders is dan van mn andere pre wash TF.
pi_78452029
Oke dan denk ik dat ik die 31/32 maar hou omdat hij nu goed zit en nog wel een beetje mag uitlopen...maar niet zoveel als mijn dry!!!
pi_78452373
vraagje: de nudies die stretch bevatten faden die sneller dan non strecht modellen. Het gaat tuurlijk wel om de dry modellen, en lopen ze meer of minder uit dan de non-stretch modellen?
  donderdag 25 februari 2010 @ 21:06:05 #122
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78452599
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 21:02 schreef francis998 het volgende:
vraagje: de nudies die stretch bevatten faden die sneller dan non strecht modellen. Het gaat tuurlijk wel om de dry modellen, en lopen ze meer of minder uit dan de non-stretch modellen?
Dry stretch fade minder en loopt minder uit voor zover ik weet.
pi_78483958
iemand nog tips voor de eerste was van mijn twee jaar oude thinn finn dry?
wil graag dat de fades duidelijk naar voren komen.
  vrijdag 26 februari 2010 @ 16:05:59 #124
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78484258
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 15:58 schreef taart het volgende:
iemand nog tips voor de eerste was van mijn twee jaar oude thinn finn dry?
wil graag dat de fades duidelijk naar voren komen.
Hoge temperatuur en veel wasmiddel?
pi_78487731
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 19:47 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Is ie al binnen? Ik heb em vandaag gepast en zat toch wel ff tight. Ben benieuwd hoeveel die uitloopt. Moet je ff laten weten Rayman. Ik twijfel namelijk nog of ik em moet halen of niet.
Ben nu op mn werk, maar zal proberen om zondag even foto's te maken Broek zit iig net zo fijn als alle andere Thin Finns
pi_78554755
  zondag 28 februari 2010 @ 16:02:44 #127
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_78554886
Je bent er voor gemaakt geloof ik. Mijn benen zouden er niet inpassen. Staat je goed
  zondag 28 februari 2010 @ 16:30:31 #128
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78555953
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:58 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
tof, bij mij zat ie zeker strakker toen ik em in de winkel aanhad.
pi_78559907
quote:
Op zondag 28 februari 2010 15:58 schreef RaymanNL het volgende:
[ afbeelding ]
Nice fit Welke Adidassneakers draag je eronder?
pi_78560204
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:26 schreef TGV2 het volgende:

[..]

Nice fit Welke Adidassneakers draag je eronder?
http://www.ilovesneakerz.(...)bluRavbluCortea.html

En ja, het zijn vrouwensneakers, maar dat boeit me niet, je ziet het er niet aan af, en het zijn eindelijk is schoenen in maat 38
  zondag 28 februari 2010 @ 18:59:33 #131
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78560934
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:37 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

http://www.ilovesneakerz.(...)bluRavbluCortea.html

En ja, het zijn vrouwensneakers, maar dat boeit me niet, je ziet het er niet aan af, en het zijn eindelijk is schoenen in maat 38
38?! Damnnn dat zijn kleine voeten voor een man
pi_78561060
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:59 schreef don-diablo het volgende:

[..]

38?! Damnnn dat zijn kleine voeten voor een man
Om precies te zijn 38 2/3, dus bijna 39. Maargoed, ik ben ook ook niet erg groot. Maat van mn broeken zijn ook 28/32, ook niet erg groot
  zondag 28 februari 2010 @ 19:07:17 #133
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78561203
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:03 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Om precies te zijn 38 2/3, dus bijna 39. Maargoed, ik ben ook ook niet erg groot. Maat van mn broeken zijn ook 28/32, ook niet erg groot
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, maar ik heb normaal gesproken ook 32 lengte, alleen heb ik als waist 32 of 33 als ik het baggy wil dragen.
pi_78561325
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:07 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Daar kan ik me wel wat bij voorstellen, maar ik heb normaal gesproken ook 32 lengte, alleen heb ik als waist 32 of 33 als ik het baggy wil dragen.
Normaal moet ik altijd broeken inkorten, maar bij skinny jeans hoeft dat gelukkig niet, omdat dat toch altijd wel goed zit. Helaas zijn er weinig broeken in lengte 30 te krijgen, want dat is wat ik eigenlijk nodig heb
pi_78562703
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:10 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Normaal moet ik altijd broeken inkorten, maar bij skinny jeans hoeft dat gelukkig niet, omdat dat toch altijd wel goed zit. Helaas zijn er weinig broeken in lengte 30 te krijgen, want dat is wat ik eigenlijk nodig heb
tja dat is mijn probleem dus exact. Ik ben zelf dan wel vrouw...met aardig brede heupen..en heb geleerd om niet zo op de lengte te letten..want als broeken en vooral jeans me goed passen kwa heupmaat dan zijn ze meestal veels te lang...en gelukkig heeft mijn moeder redelijke kennig van broeken inkorten..dus kost het me niks.. .
En al mijn heupmaten zijn er pas in 32 lengte te vinden... en ik zit echt rond de 30..
pi_78564446
de Nudie Superused Grey paste ik prima in W34/L32. Als ik voor de dry stretch gaat moet deze maat toch ook voldoende zijn? Dry valt niet groter/kleiner toch dan een pre-wash? Ik weet wel dat een dry meer stretcht, maar voor mijn bovenbenen is het simpelweg 't beste als ik een 34 Waist neem, want 33 pas ik waarschijnlijk niet in. Misschien wel na het uitrekken, maar ik denk dat mn bovenbenen dan worden afgekneld. Graag snel antwoord .
  zondag 28 februari 2010 @ 20:37:07 #137
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78565136
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:24 schreef santiagojwz het volgende:
de Nudie Superused Grey paste ik prima in W34/L32. Als ik voor de dry stretch gaat moet deze maat toch ook voldoende zijn? Dry valt niet groter/kleiner toch dan een pre-wash? Ik weet wel dat een dry meer stretcht, maar voor mijn bovenbenen is het simpelweg 't beste als ik een 34 Waist neem, want 33 pas ik waarschijnlijk niet in. Misschien wel na het uitrekken, maar ik denk dat mn bovenbenen dan worden afgekneld. Graag snel antwoord .
Alle dry's lopen minimaal 1 maat uit.
pi_78565925
daarvan was ik op de hoogte, maar ik was eerder benieuwd hoe een dry valt t.o.v. een prewash. Niet dat ik iets online bestel, en het achteraf niet past. Maar goed, ik verwacht eigenlijk geen problemen met taillebreedte.

Wat ik wel vreemd vind, is dat een Average Joe in de taille smaller valt dan een Thin Finn. Je zou verwachten dat een Average Joe ook in de Waist wat groter is, maar het tegendeel blijkt.
  zondag 28 februari 2010 @ 21:06:30 #139
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78566809
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef santiagojwz het volgende:
daarvan was ik op de hoogte, maar ik was eerder benieuwd hoe een dry valt t.o.v. een prewash. Niet dat ik iets online bestel, en het achteraf niet past. Maar goed, ik verwacht eigenlijk geen problemen met taillebreedte.

Wat ik wel vreemd vind, is dat een Average Joe in de taille smaller valt dan een Thin Finn. Je zou verwachten dat een Average Joe ook in de Waist wat groter is, maar het tegendeel blijkt.
t.o.v. een pre wash geldt redelijk hetzelfde.. Als je prewash 32/32 hebt en je neemt een dry ook in 32/32 dan wordt het een 33/32 tot de eerste wassing.. dan krimpt ie weer redelijk tot zn originele maat plus wat extra. Maar als je de broek aan doet terwijl deze nog vochtig is en even aanhoudt vormt ie zich heel snel hoe die vlak voor de wassing was.

Dat van de AJ zou ik niet weten.. Heb geen AJ's..
pi_78574178
oke dan

anyway, bestelling geplaatst via asos met 20% korting (asosinstyle code). Thin Finn dry stretch. verwacht 'm donderdag oid binnen, omgerekend voor 89 euro. in Nederland is ie nauwelijks te vinden in de winkels.
  maandag 1 maart 2010 @ 16:36:00 #141
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_78596022
Ik zat te zoeken naar betaalbare, mooie Nudies (die tegenwoordig zeer schaars zijn, overigens), en kwam toen deze tegen:

http://www.jeansonline.nl/nudie-jeans-1107-p-8028.html

Hoe lelijk kan je een redelijk mooie broek dragen zeg.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 1 maart 2010 @ 16:46:20 #142
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78596438
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:36 schreef TC03 het volgende:
Ik zat te zoeken naar betaalbare, mooie Nudies (die tegenwoordig zeer schaars zijn, overigens), en kwam toen deze tegen:

Kolere
pi_78599119
Ik twijfel voor mijn nieuwe Nudie tussen het downsizen van een Thin Finn of een regularsize Thight Long John. Iemand advies
pi_78599296
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:50 schreef TGV2 het volgende:
Ik twijfel voor mijn nieuwe Nudie tussen het downsizen van een Thin Finn of een regularsize Thight Long John. Iemand advies
Tight Long Jong is ook een tof model, een beetje Thin Finn maar dan een lagere taille. En iets strakker. Was mooi mij een mooi alternatief toen ik een hele tijd geen Thin Finns meer kon vinden Tinn Finn heeft overigens wel een lager kruis
  maandag 1 maart 2010 @ 17:56:20 #145
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78599376
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:54 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Tinn Finn heeft overigens wel een lager kruis
Dat vind ik wel relaxt.. Bij mij zakt ie ook een beetje van mn reet af dus lijkt het wel leuk baggy. En de TF zit gewoon superrelaxt
pi_78606153
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:36 schreef TC03 het volgende:

je doelt op die modellen die de broek showen? wat dat betreft laat boavistaonline wel altijd broeken op een prima manier zien bij hun modellen.
  maandag 1 maart 2010 @ 20:07:37 #147
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_78606233
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:06 schreef santiagojwz het volgende:

[..]

je doelt op die modellen die de broek showen? wat dat betreft laat boavistaonline wel altijd broeken op een prima manier zien bij hun modellen.
Ja. Zo hoog opgetrokken en dan die lelijke schoenen eronder.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:34:59 #148
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_78643890
Net een SJDB binnengekregen
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:45:59 #149
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_78644259
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:34 schreef bokkepoot het volgende:
Net een SJDB binnengekregen
Pics!

DB?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 17:51:22 #150
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_78644415
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:45 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Pics!

DB?
Nudie Slim Jim Dry Black
Pics komen vanaaf wel... eerst eten
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:12:36 #151
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_78647535
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 17:51 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Nudie Slim Jim Dry Black
Pics komen vanaaf wel... eerst eten

Ik lijk wel een vrouw
  dinsdag 2 maart 2010 @ 19:22:37 #152
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78648012
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:12 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Ik lijk wel een vrouw
Nehhh.. Nu flink dragen dus..
pi_78649581
Hoe valt een Thin Finn vergeleken met een Slim Jim? Heb een SJDJ in 31x34..
pi_78649962
ff een vraagje is een SJ te dragen met nike dunks hi eronder..valt dat een beetje soepel, of moet je echt eraan gaan trekken?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:05:57 #155
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78650289
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 19:54 schreef JAY-T het volgende:
Hoe valt een Thin Finn vergeleken met een Slim Jim? Heb een SJDJ in 31x34..
De kontzakken zijn lager geplaatst en je hebt een lager kruis, maar hij zit strakker vooral vanaf de knieën omlaag.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:08:58 #156
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78650458
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef francis998 het volgende:
ff een vraagje is een SJ te dragen met nike dunks hi eronder..valt dat een beetje soepel, of moet je echt eraan gaan trekken?
Kan prima, ik draag mn high dunks ook als ik mn TF aan heb en die is toch strakker.. Je kunt het zelf proberen en kijken wat je dr van vind.
pi_78650518
het punt is dat ik me nog orienteer op mn volgende aankoop..wil een model dat mijn schoenen iets minder bedekt dan de RR, AJ enzo..
pi_78650606
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef don-diablo het volgende:

[..]

De kontzakken zijn lager geplaatst en je hebt een lager kruis, maar hij zit strakker vanaf de knieën omlaag.
Ja dat snap ik Stelde de vraag een beetje verkeerd.. Ik bedoel hoe de maatvoering is, dus of een 31x34 TF te vergelijken is met een 31x34 SJ?
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:13:45 #159
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78650737
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef francis998 het volgende:
het punt is dat ik me nog orienteer op mn volgende aankoop..wil een model dat mijn schoenen iets minder bedekt dan de RR, AJ enzo..
Kun je niet naar een winkel gaan met die schoenen aan en dan een broek gaan passen? Als je beetje passende SJ hebt dan vallen de pijpen er niet gelijk overheen geloof ik.. Heb al lange tijd geen SJ meer aangehad en die van mij is een beetje baggy.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:16:00 #160
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78650843
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:11 schreef JAY-T het volgende:

[..]

Ja dat snap ik Stelde de vraag een beetje verkeerd.. Ik bedoel hoe de maatvoering is, dus of een 31x34 TF te vergelijken is met een 31x34 SJ?
Jawel.. Ik heb dezelfde maat bij de TF en de SJ. Al zeg ik er wel gelijk bij dat de broek best anders zit. SJ is gewoon slim straight maar de TF vind ik persoonlijk fijner zitten.
pi_78651285
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:13 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Kun je niet naar een winkel gaan met die schoenen aan en dan een broek gaan passen? Als je beetje passende SJ hebt dan vallen de pijpen er niet gelijk overheen geloof ik.. Heb al lange tijd geen SJ meer aangehad en die van mij is een beetje baggy.
op zich wel goed idee, alleen hebben ze maar 1 versie in de buurt de organic dry ecru embo..en ze zeggen dat die net wat strakker valt dan die andere SJ's.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 20:26:11 #162
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78651471
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:23 schreef francis998 het volgende:

[..]

op zich wel goed idee, alleen hebben ze maar 1 versie in de buurt de organic dry ecru embo..en ze zeggen dat die net wat strakker valt dan die andere SJ's.
Dat is wel zo, maar dry is altijd strakker dan pre wash.. Maar het geeft je wel een indicatie.
pi_78659136
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef francis998 het volgende:
Big Bengt heeft een lichte taper. Thin Finn zal waarschijnlijk je schoenen niet eens bedekken omdat de leg opening nogal smal is.
pi_78659406
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 22:20 schreef santiagojwz het volgende:

[..]

Big Bengt heeft een lichte taper. Thin Finn zal waarschijnlijk je schoenen niet eens bedekken omdat de leg opening nogal smal is.
klopt een tf hoef ik niet. En de big bengt heeft volgend nudie bijna een gelijke leg-opening als de Thin finn....dus daarom dacht ik aan een slim jim.
pi_78691210
Klopt inderdaad, BB= 20,5. TF= 20,2. Slim Jim is dan waarschijnlijk de beste keus. Ligt natuurlijk ook aan je Waist maat. heb zelf 34 dus dan is de opening automatisch groter, soms jammer.
pi_78691791
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 17:45 schreef santiagojwz het volgende:
Klopt inderdaad, BB= 20,5. TF= 20,2. Slim Jim is dan waarschijnlijk de beste keus. Ligt natuurlijk ook aan je Waist maat. heb zelf 34 dus dan is de opening automatisch groter, soms jammer.
dat is standaard zo, des te grotere waist maat des te groter de leg opening. Ik zit zelf dus rond de waist 23/33 en bij erg klein vallende jeans een 34. Dus valt wel mee.
pi_78693899

TFDS 34*32
  woensdag 3 maart 2010 @ 19:00:33 #168
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_78694007
quote:
Op woensdag 3 maart 2010 18:57 schreef santiagojwz het volgende:
[ afbeelding ]

TFDS 34*32
Goeie kont. Groothoek lens?
pi_78694146
muhaha, neuh gewoon
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:09:45 #170
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_78808412
Waar verschillen de "easy emil" en "average joe" eigenlijk in?
Overal verstand van.
  zaterdag 6 maart 2010 @ 11:14:03 #171
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78808489
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 11:09 schreef macondo het volgende:
Waar verschillen de "easy emil" en "average joe" eigenlijk in?
Easy Emil is baggier. De namen zeggen het in feite al.. Easy tegen average.
pi_78812022
Nieuwe Dry Stretch gekocht, zit weer heerlijk
pi_78815230
Ook weer een nieuwe gekocht, Grim Tim Dry Dirt Organic dit keer.. Thin Finn ook gepast maar die was me toch net wat te strak, deze zit mooi tussen de Slim Jim en Thin Finn in

Heb ook nog een RRDS en een SJDJ liggen die ook net 2 maanden oud zijn ofzo, genoeg om te dragen dus
  zaterdag 6 maart 2010 @ 15:17:40 #174
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78815563
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 15:08 schreef JAY-T het volgende:
Ook weer een nieuwe gekocht, Grim Tim Dry Dirt Organic dit keer.. Thin Finn ook gepast maar die was me toch net wat te strak, deze zit mooi tussen de Slim Jim en Thin Finn in

Heb ook nog een RRDS en een SJDJ liggen die ook net 2 maanden oud zijn ofzo, genoeg om te dragen dus
ik heb ook een gt en ben toen ook maar overgegaan naar de tf om te proberen. Bevalt prima tot dusver.
pi_78863374
ik vind wel dat die low yoke van de TF soms wel lastig is met op fiets stappen enz. gelukkig heeft ie stretch, anders waren je benen wel enigszins bekneld daarin. Herken je dit don-diablo?
  zondag 7 maart 2010 @ 21:40:38 #176
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78864170
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:28 schreef santiagojwz het volgende:
ik vind wel dat die low yoke van de TF soms wel lastig is met op fiets stappen enz. gelukkig heeft ie stretch, anders waren je benen wel enigszins bekneld daarin. Herken je dit don-diablo?
Ik geloof je graag, maar heb al meer als een half jaar niet gefietst Maar gewoon optrekken die hap als je op de fiets stapt. Moest ik bij mn ESOD ook altijd doen.
pi_78871521
quote:
Op zondag 7 maart 2010 21:28 schreef santiagojwz het volgende:
WTF, dat heb ik met mijn TF black black coated ook, of als je de trein in moet stappen, of een trap op lopen. Je kan echt geen 2 treden tegelijk doen

/edit: ben trouwens vreemd gegaan, heb onlangs een Diesel Poiak gekocht, hemelse broek
Fingerspitzgefühl
pi_78871828
poiak heb ik ook, alleen 2-3 maten te groot:P. dus kinda gay eigenlijk, maar hij was maar 40 euro.

maar klopt idd, trap oplopen merk je iig wel dat ie stretched, maar dat hoort erbij denk ik . mn smalste broek tot nu toe, behalve bij de leg opening, daar topt blue blood nog wel met 17cm.
  maandag 8 maart 2010 @ 00:59:37 #179
206322 Seam
Pillz-E
pi_78873346
quote:
Op zondag 7 maart 2010 23:55 schreef ForumGek het volgende:

[..]

WTF, dat heb ik met mijn TF black black coated ook, of als je de trein in moet stappen, of een trap op lopen. Je kan echt geen 2 treden tegelijk doen

/edit: ben trouwens vreemd gegaan, heb onlangs een Diesel Poiak gekocht, hemelse broek
In de zomer ga ik mijn TFDBC ook lekker veel dragen, wat een gruwelijke broek is dat toch. Heerlijk
  maandag 8 maart 2010 @ 09:47:22 #180
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78878742
quote:
Op maandag 8 maart 2010 00:59 schreef Seam het volgende:

[..]

In de zomer ga ik mijn TFDBC ook lekker veel dragen, wat een gruwelijke broek is dat toch. Heerlijk
ik had de mijne gister weer aan. Zit echt verrekte lekker Ben wel blij dat ik em gewassen heb na een half jaar dagelijks dragen. Vind em mooier zonder dat glanzende.
  maandag 8 maart 2010 @ 21:30:51 #181
57798 Gerard-Joling
No more bolero's....
  dinsdag 9 maart 2010 @ 19:52:13 #182
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_78942625
Ik vind die Nudie Average Joe wel redelijk "hoog" zitten, vergeleken met bijvoorbeeld Replay. Of ligt dat nou aan mij?
Overal verstand van.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 19:57:00 #183
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_78942886
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 19:52 schreef macondo het volgende:
Ik vind die Nudie Average Joe wel redelijk "hoog" zitten, vergeleken met bijvoorbeeld Replay. Of ligt dat nou aan mij?
Heeft een normale waist.. Dus je kunt zelf bepalen of je em normaal, hoog of laag draagt afhankelijk wat je wilt
pi_79068328
Net dus mijn bestelde Grim TIm binnen gekregen, wat is dat voor vaag model? Van boven tot aan de knie zit hij perfect, maar krijg hem niet eens normaal over mijn kuiten heen, zit echt mega strak..?

Misschien wat minder mijn benen trainen, of gewoon accepteren dat het enige "skinny" model dat ik pas de Slim Jim is

Jammer, want hij zit verder echt goed..
  vrijdag 12 maart 2010 @ 17:36:29 #185
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_79068821
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 17:22 schreef JAY-T het volgende:
Net dus mijn bestelde Grim TIm binnen gekregen, wat is dat voor vaag model? Van boven tot aan de knie zit hij perfect, maar krijg hem niet eens normaal over mijn kuiten heen, zit echt mega strak..?

Misschien wat minder mijn benen trainen, of gewoon accepteren dat het enige "skinny" model dat ik pas de Slim Jim is

Jammer, want hij zit verder echt goed..
Had ik eerst ook en is wel uitgelopen na wat tijd. Ik train mn benen bewust niet meer anders wordt het al snel veel te buff
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 16:51:24 #186
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_79260119
In de uitverkoop een Easy Emil gekocht, duo aankoop, 2 jeans voor 125 euro.

Moet ik hem nu ook zo behandelen? Niet wassen voor de komende maanden en zo?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_79260433
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:51 schreef Renesite het volgende:
In de uitverkoop een Easy Emil gekocht, duo aankoop, 2 jeans voor 125 euro.

Moet ik hem nu ook zo behandelen? Niet wassen voor de komende maanden en zo?
Hangt ervanaf of het een dry of prewash is...prewash hoeft niet. En een dry dus wel.
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 17:01:16 #188
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_79260527
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 16:58 schreef francis998 het volgende:

[..]

Hangt ervanaf of het een dry of prewash is...prewash hoeft niet. En een dry dus wel.
Geeeen idee !! even zien. Easy Emil old broken ! Waar kan ik dat zien dan
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:02:59 #189
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_79260586
voor een maand geleden ook m'n eerste dry nudie gekocht .
Slim Jim Dry. heb hem nu dus een maandje aan enzo. hij begint al wel redelijk te stinken .

Heb bewust niet voor een Dry Japan gekozen, wil eerst eens zien wat de outcome is van deze, mocht het wat zijn en ik vind het leuk om te doen (7/8 maand een broek niet wassen etc haha). dan koop ik een japan.

kortom erg benieuwd

Trouwens;
Broek zit wel echt mega lekker
I'm Back Again!
pi_79260664
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef Renesite het volgende:

[..]

Meestal staat op de het etiket, vermeld. Ook voelen dry jeans meestal redelijk stijf aan, en zijn meestal behoorlijk donker van kleur.
En anders moet je ff in de nudie online shop kijken, of je de kleur/wassing van een van degene online herkent..en daaruit kan je de wassing opmaken, en staat er dry bij, dan is het wel duidelijk
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 17:17:20 #191
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_79261122
Onvindbaar Naja, kiek wel eem, tenzij iemand een idee heeft
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:26:36 #192
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_79261460
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef Renesite het volgende:

[..]

Is een prewash.. want anders stond er wel dry na Emil..
Die kun je gewoon wassen zoals elke andere spijkerbroek.
Zitten er ook slijtplekken op of is het 1 egale,donkere kleur?
pi_79261705
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef Renesite het volgende:
Onvindbaar Naja, kiek wel eem, tenzij iemand een idee heeft
Broken geeft aan dat hij al prewashed is. Je ziet dat de Easy Emil in 4 verschillende washings is. Vergelijk ze daar even mee. Is de broek volledig 1 kleur en nergens een kleurverschil dan is het waarschijnlijk wel een dry...
Kijk even hier: http://www.nudiejeans.com/shop/#/jeans/easyemil
  Moderator woensdag 17 maart 2010 @ 17:35:17 #194
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_79261791
Heavy blue is het denk ik ! Prewashed prolly
  woensdag 17 maart 2010 @ 17:57:21 #195
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_79262558
Aan de binnenkant van de broek onder het labeltje van de maat staat welke uitvoering het is. Heb maar ff een foto gemaakt ter verduidelijking voor iedereen die niet zeker is of het een dry is of niet.

pi_79299834
Ik verkoop mijn Nudie - Slim Jim Dry Japan (34/32)... If anyone is interested -> Broeken! (Levi's, Nudie & J. Lindenberg)

pi_79339438
Dry Japan gaat echt dik faden
pi_79350965
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:34 schreef santiagojwz het volgende:
Dry Japan gaat echt dik faden
Hoe bedoel je?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 20:28:30 #199
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_79351206
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:22 schreef Kyddil het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Hij fade echt heel snel en nice.
Het is ook een van de snelst cotchrippende
Zo faden ze ongeveer
(not my pic)
  vrijdag 19 maart 2010 @ 21:36:11 #200
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_79354613
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 20:28 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Hij fade echt heel snel en nice.
Het is ook een van de snelst cotchrippende
Zo faden ze ongeveer
(not my pic)
[ afbeelding ]
Klopt idd.. Dat had ik ook zo'n beetje met de mijne.. al had ik een gat in mn muntzakje omdat ik mn zippo er altijd in had. Het kruis wordt heel snel vaal is mijn ervaring. Vooral als je zo nu en dan fietst dan gaat het hard.
pi_79360502
Fade die Dry Japan heftiger dan de Average Joe dry? Die Average Joe begint na een half jaar ook redelijk vaal te worden op de knieën en boven de bovenbenen/kruis...alleen moet je wel goed kijken. Denk dat als ik hem wassen je het wel duidelijk ziet. Maar zoals dat plaatje hierboven is al een stuk verder en erg mooi!. Zou hij hem al gewassen hebben?
  zaterdag 20 maart 2010 @ 10:19:07 #202
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_79366052
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 00:09 schreef fokvragen het volgende:
Fade die Dry Japan heftiger dan de Average Joe dry? Die Average Joe begint na een half jaar ook redelijk vaal te worden op de knieën en boven de bovenbenen/kruis...alleen moet je wel goed kijken. Denk dat als ik hem wassen je het wel duidelijk ziet. Maar zoals dat plaatje hierboven is al een stuk verder en erg mooi!. Zou hij hem al gewassen hebben?
Dat plaatje is niet gewassen als ik dat zo zie. Rest vd broek is nog erg donker terwijl die na de 1e wassing meer 'royal blue' wordt
pi_79428732
Wat foto's van mijn Average Joe na 6 maanden dragen zonder wassen:

pi_79457361
quote:
Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef fokvragen het volgende:
Wat foto's van mijn Average Joe na 6 maanden dragen zonder wassen:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nice
  maandag 22 maart 2010 @ 19:00:07 #205
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_79457936
Gaaf geworden
pi_79463453
We dragen nog even lekker door zonder te wassen. Denk dat ik hem misschien wel nooit ga wassen. Ik vond mijn Regular Ralf dry erg verneukt nadat ik hem had gewassen. Hij werd toen donkergroen/blauw achtig.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 11:13:11 #207
296744 NudieSelvage
Dry Till I Die
pi_79638681
-edit: spam is niet gewenst

wil je toch adverteren? neem dan contact op met pr@fok.nl

[ Bericht 43% gewijzigd door Mylene op 01-04-2010 20:29:08 ]
  donderdag 1 april 2010 @ 09:56:32 #208
296744 NudieSelvage
Dry Till I Die
pi_79820417

[ Bericht 83% gewijzigd door Mylene op 01-04-2010 20:29:19 ]
  donderdag 1 april 2010 @ 19:59:22 #209
159757 Gibeon
Open to change
pi_79843052
Waar kan ik in Groningen toffe Dry's kopen?
Wil (na een half jaar lurken hier) toch ook wel graag eentje aanschaffen
Heb nu "gewone" jeans van The Sting, maar die fade ook al een beetje
  donderdag 1 april 2010 @ 20:10:29 #210
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_79843443
quote:
Op donderdag 1 april 2010 19:59 schreef Gibeon het volgende:
Waar kan ik in Groningen toffe Dry's kopen?
Wil (na een half jaar lurken hier) toch ook wel graag eentje aanschaffen
Heb nu "gewone" jeans van The Sting, maar die fade ook al een beetje
EBB18 aan de oude ebbingestraat.
  donderdag 1 april 2010 @ 20:13:22 #211
159757 Gibeon
Open to change
pi_79843554
Tof, dankje! Ik had al het gevoel dat het beter moest kunnen dan de M@W
  vrijdag 2 april 2010 @ 18:20:39 #212
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_79876919
Dry Greycast is terug
Alleen de Regular (R)Alf in de nudiewebshop
  vrijdag 2 april 2010 @ 19:17:19 #213
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_79878724
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 18:20 schreef bokkepoot het volgende:
Dry Greycast is terug
Alleen de Regular (R)Alf in de nudiewebshop
Is een leuke wassing al ga ik zelf nu voor de RRDS. Die staat nog steeds op mn lijstje.
  vrijdag 2 april 2010 @ 19:23:35 #214
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_79879008
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:17 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Is een leuke wassing al ga ik zelf nu voor de RRDS. Die staat nog steeds op mn lijstje.
RRDS is ook een hele nice.
Ik draag die van mij haast nooit meer..
Ik moet echt eens een schema maken wanneer ik wat draag.
4 dry's tegelijk dragen is best wel bagger
  Moderator vrijdag 2 april 2010 @ 19:25:31 #215
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_79879090
quote:
Op donderdag 1 april 2010 20:13 schreef Gibeon het volgende:
Tof, dankje! Ik had al het gevoel dat het beter moest kunnen dan de M@W
Vertel ff of ze nog iets hebben hangen dan ! Weet ik dat ook weer
pi_79880960
ik heb mijn nudie slim jim organic dry nu 4 maanden, maar ik zie tot nu toe weinig verandering , alleen een stukje lichter geworden. ben ik te ongeduldig? of is dit model gewoon niet zo snel?
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:15:35 #217
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_79881022
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 20:14 schreef kneusje28 het volgende:
ik heb mijn nudie slim jim organic dry nu 4 maanden, maar ik zie tot nu toe weinig verandering , alleen een stukje lichter geworden. ben ik te ongeduldig? of is dit model gewoon niet zo snel?
Dat model is idd niet zo snel..
Reken maar op 9 tot 12 maanden tot je zelfs maar aan wassen mag denken..
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:19:33 #218
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_79881173
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:23 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

RRDS is ook een hele nice.
Ik draag die van mij haast nooit meer..
Ik moet echt eens een schema maken wanneer ik wat draag.
4 dry's tegelijk dragen is best wel bagger
Ken ik.. Ik draag mn SJDEE eig ook nooit meer... Ben redelijk tevreden met mn TFDBC hoe die nu is en die draag ik nog steeds heel veel.
pi_79881578
zit nu met mn TFDS op een klein maandje van zo'n 5 dagen per week dragen. mn kruis heeft nog 't meeste fading haha, en jammergenoeg komen de contouren van mijn telefoon er ook door. Als je 'm in het daglicht houdt bij de knieholtesm zie je wel dat combs beginnen te komen, althans. de lijn is gezet. Voor de rest weinig speciaals, behalve dat rechterkontzak lichtjes begint te faden (portemonnee), en dat de broek comfortabeler is. op de kuiten wel 'skintight', maar meer in de zin, dat ie mooi om de huid ligt, en niet ertegenaan drukt. Bovenbenen ook wat losser . Foto's zijn niet nodig haha.
  vrijdag 2 april 2010 @ 20:43:24 #220
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_79882149
Mijn pre wash TF is gek genoeg nu meer uitgelopen nu dan mn TFDBC. Mn DBC heb ik wel al gewassen na 7 maanden dragen (m.u.v. 2 dagen) en die zit wat tighter dan mn pre wash.. Die zit vooral baggier bij mn waist.
  vrijdag 2 april 2010 @ 21:48:11 #221
159757 Gibeon
Open to change
pi_79885016
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 19:25 schreef Renesite het volgende:

[..]

Vertel ff of ze nog iets hebben hangen dan ! Weet ik dat ook weer
Volgende week vrijdag ga ik pas, maar laat het zeker even horen! Hoop wel dat ze goed advies hebben, want die termen hier worden me 'n beetje teveel allemaal
pi_79889538
Regular Ralf Greycast heb ik ook gehad maar die is een beetje bootcut he (loopt wat uit vanaf de knie). Ik vind het model van de Average Joe mooier omdat dat een straight boot is.
  zaterdag 3 april 2010 @ 10:23:59 #223
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_79895408
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 23:51 schreef fokvragen het volgende:
Regular Ralf Greycast heb ik ook gehad maar die is een beetje bootcut he (loopt wat uit vanaf de knie). Ik vind het model van de Average Joe mooier omdat dat een straight boot is.
Ik vind de AJ juist helemaal niks.. Vrij baggy maar vanaf de knie naar beneden loopt ie een beetje toe en elke keer als ik er eentje pas ziet het er voor geen meter uit.
pi_79899479
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 10:23 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ik vind de AJ juist helemaal niks.. Vrij baggy maar vanaf de knie naar beneden loopt ie een beetje toe en elke keer als ik er eentje pas ziet het er voor geen meter uit.
Hij is vanaf de knie volledig straight hoor. Ik heb hem opgemeten en is exact gelijk.
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:02:18 #225
206322 Seam
Pillz-E
pi_79906731
Verder nog iets bekend over nieuwe modellen binnenkort? Nu het weer bijna mooi weer gaat worden dan ik eindelijk mijn TFDBC weer aan
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:07:24 #226
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_79906891
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:02 schreef Seam het volgende:
Verder nog iets bekend over nieuwe modellen binnenkort? Nu het weer bijna mooi weer gaat worden dan ik eindelijk mijn TFDBC weer aan
Die heb ik dus alleen maar gedragen tijdens de winter Binnenkort ff langs de Bendorff.. ff checken of ze nog wat leuks hebben.. Kan ik gelijk besluiten of ik een RRDS neem of een TFDS.. Twijfel nog en hangt er ook een beetje van af wat ze hebben liggen.
  zaterdag 3 april 2010 @ 17:40:00 #227
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_79907898
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:07 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Die heb ik dus alleen maar gedragen tijdens de winter Binnenkort ff langs de Bendorff.. ff checken of ze nog wat leuks hebben.. Kan ik gelijk besluiten of ik een RRDS neem of een TFDS.. Twijfel nog en hangt er ook een beetje van af wat ze hebben liggen.
Hoeveel van die dingen heb je ondertussen al? Wordt het niet es tijd voor een ander merk
pi_79908067
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:40 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

Hoeveel van die dingen heb je ondertussen al? Wordt het niet es tijd voor een ander merk
Ik zweer dat ik blijf bij het nudie merk
  zaterdag 3 april 2010 @ 18:53:13 #229
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_79910116
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 17:40 schreef One_conundrum het volgende:

[..]

heb ook Levi's en wil nog een APC. Maar vergeleken met sommige forum gebruikers heb ik er niet zoveel hoor
  zaterdag 3 april 2010 @ 19:04:28 #230
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_79910427
Wat is veel? Ik bedoel ik heb een 10 broeken ofzo en 5 daarvan zijn nudies..
En ik wil alweer een nieuwe dry van nudie
En daarna eens een edwin of een somet proberen...
  zaterdag 3 april 2010 @ 19:17:28 #231
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_79910834
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:04 schreef bokkepoot het volgende:
Wat is veel? Ik bedoel ik heb een 10 broeken ofzo en 5 daarvan zijn nudies..
En ik wil alweer een nieuwe dry van nudie
En daarna eens een edwin of een somet proberen...
ik heb 8 Nudies, 6 verschillende modellen waarvan ik er 4 steeds minder draag. Dus ik vind het reuze meevallen
  zaterdag 3 april 2010 @ 19:21:18 #232
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_79910961
Hoeveel dry's heb je eigenlijk?
Ik heb er nu 4 en ik draag eigenlijk alleen mijn dry's tenzij ik weet dat ze enorm vuil gaan worden..
  zaterdag 3 april 2010 @ 19:26:13 #233
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_79911106
quote:
Op zaterdag 3 april 2010 19:21 schreef bokkepoot het volgende:
Hoeveel dry's heb je eigenlijk?
Ik heb er nu 4 en ik draag eigenlijk alleen mijn dry's tenzij ik weet dat ze enorm vuil gaan worden..
4 dry's. Al draag ik de laatste tijd eig. Alleen m'n 2 TF's, m'n GT en m'n SS
  zaterdag 3 april 2010 @ 19:43:17 #234
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_79911690
Niet op zulke mensen reageren. zonde ist.

Ik heb een SJOD. Maar die is me niet Dry genoeg

Ambieer nu een APC of Edwin ofzo.
pi_80074692

[ Bericht 92% gewijzigd door Mylene op 08-04-2010 19:09:32 ]
pi_80085614
Ik vind die prewashes eigenlijk niet zo boeiend, behalve TF superused grey hehe.
pi_80089879
quote:
Op donderdag 8 april 2010 15:29 schreef santiagojwz het volgende:
Ik vind die prewashes eigenlijk niet zo boeiend, behalve TF superused grey hehe.
bedoelde het model
pi_80090814
uhu,

maar big bengt is gewoon in droge variant te bestellen hoor.
  zaterdag 10 april 2010 @ 17:19:51 #239
16715 Mylene
*schatje*
pi_80163332
Even wat offtopic verwijderd.
  woensdag 28 april 2010 @ 21:12:16 #240
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_80819792
Net een masa gekocht van een forum member hier
  maandag 3 mei 2010 @ 19:35:47 #241
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_80979559
M'n SJ OD gewassen na een kleine 6 maanden, hij werd toch wat funky.

Heb em uit de wasmachine gehaald voordat ie heftig ging centrifugeren. Hij hangt nu uit te druppen / indigo te bloeden.
  maandag 3 mei 2010 @ 19:38:25 #242
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_80979681
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:35 schreef One_conundrum het volgende:
M'n SJ OD gewassen na een kleine 6 maanden, hij werd toch wat funky.

Heb em uit de wasmachine gehaald voordat ie heftig ging centrifugeren. Hij hangt nu uit te druppen / indigo te bloeden.
Snel pics posten Ik heb laatst een pre wash RR gekocht. Hij was in de aanbieding voor 70e en wou sowieso weer een RR. Kwam goed uit dus.
  woensdag 5 mei 2010 @ 15:55:45 #243
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_81051941
Zoals verwacht valt het wel wat tegen. De totale kleur is gewoon minder geworden, het contrast niet.

Ik moet em weer even inlopen, dan pics, maar die vallen tegen. Snel door naar de 14oz
pi_81054509
te vroeg wassen is sowieso een doodzonde. Heb de mijne nu ongeveer twee maanden, met iets meer dan een maand netto draagtijd wss. dus de mijne MOET minstens 6 maanden gedragen worden. en dan heb ik 't over netto draagtijd hehe.
  woensdag 5 mei 2010 @ 17:30:12 #245
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_81054633
Ach ik had toch al geen hoge verwachtingen, daarvoor zul je toch, beter denim moeten kopen. Dan is het ook meer de moeite waard.
pi_81058187
nou als ik soms foto's zie uit het nudiejeans forum gallery, dan is het toch niet mis.
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:30:59 #247
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_81058269
van de Organic Denim? Misschien had ik het dan toch langer vol moeten houden, maar zoals ik zei de volgende keer koop ik een dikkere, dan is het imo meer de moeite waard.
pi_81058734
elke willekeurige dry nudie eigenlijk.
pi_81064357
Heb vandaag een Thin Finn Dry Stretch gekocht, superchille broek . Ik vind de pasvorm een stuk mooier dan de Slim Jim die ik al heb.
pi_81079554
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 21:54 schreef Bafrokapper het volgende:
Heb vandaag een Thin Finn Dry Stretch gekocht, superchille broek . Ik vind de pasvorm een stuk mooier dan de Slim Jim die ik al heb.
Prima ding, dat is de enige die ik nu heb, zal er ook vast geen bijkomen. Waar heb je deze eigenlijk gekocht? dry variant van Thin finn is nauwelijks te vinden in Nederlandse winkels vind ik..
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:02:32 #251
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_81081253
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:21 schreef santiagojwz het volgende:

[..]

Prima ding, dat is de enige die ik nu heb, zal er ook vast geen bijkomen. Waar heb je deze eigenlijk gekocht? dry variant van Thin finn is nauwelijks te vinden in Nederlandse winkels vind ik..
In de gemiddelde m@w ligt nu een TFDBC
pi_81082408
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 11:21 schreef santiagojwz het volgende:

[..]

Was ff een dagje shoppen in Dusseldorf.

Dat stretch is wel heel chill. Ik draag mn broeken meestal wat lager op mn heupen, en ik heb nu veel minder last dat het kruis te strak komt te staan als ik bijvoorbeeld trappen loop of mijn fiets opstap. Bij mn SJ heb ik hier veel meer last van.

Het schijnt wel dat die dry stretch varianten minder snel faden toch?
  donderdag 6 mei 2010 @ 12:52:39 #253
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_81083156
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:34 schreef Bafrokapper het volgende:

[..]

Was ff een dagje shoppen in Dusseldorf.

Dat stretch is wel heel chill. Ik draag mn broeken meestal wat lager op mn heupen, en ik heb nu veel minder last dat het kruis te strak komt te staan als ik bijvoorbeeld trappen loop of mijn fiets opstap. Bij mn SJ heb ik hier veel meer last van.

Het schijnt wel dat die dry stretch varianten minder snel faden toch?
Dat heb ik ook gelezen. Wat stretch erin is idd handig.. Bij mn ESOD kom ik toch aanzienlijk lastiger de trap op omdat die gewoon heel stug is.
pi_81084091
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 12:52 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Dat heb ik ook gelezen. Wat stretch erin is idd handig.. Bij mn ESOD kom ik toch aanzienlijk lastiger de trap op omdat die gewoon heel stug is.
Ja precies, dan sta je iedere keer te hijsen als je de trap op moet
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:15:37 #255
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_81104718
Heb mijn masa binnen
Ding is echt zo stijf als karton maar wel mooi
Morgen (fit) pics
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:39:21 #256
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_81124654
Masa

Collectie tot nu toe

Van links naar rechts(Nieuw naar oud)
MASA
Slim Jim Dry Black
Even Steven Blue Black
Even Steven/New Ralf Old Canvas
Regular Ralph Dry selvage
Average Joe Old Scraped Indigo
pi_81127197
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:47:20 #258
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_81127505
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:39 schreef bokkepoot het volgende:
Masa
[ link | afbeelding ]

Collectie tot nu toe
[ afbeelding ]
Van links naar rechts(Nieuw naar oud)
MASA
Slim Jim Dry Black
Even Steven Blue Black
Even Steven/New Ralf Old Canvas
Regular Ralph Dry selvage
Average Joe Old Scraped Indigo
Die RRDS
pi_81127622
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef santiagojwz het volgende:
[ afbeelding ]
Haha goeie pose. Welke is dat? Ik zal binnenkort ook wel een picca van mijne maken.
pi_81128727
Moest rennen voor zelfontspanner jwz. Thin finn dry stretch
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:25:35 #261
73546 RaymanNL
Muwhahaa
pi_81129270
OMFG, ze hebben hem weer Heb al een zwarte Tight Ling John, maar zit nu echt te twijfelen om deze ook nog te bestellen Maargoed, tis wel zo dat die Dry broeken altijd wel warm zitten in de Lente/Zomer
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:01:06 #262
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_81131167
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:47 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Die RRDS

Dat is nu mij werkbroek voor al een week of 3.
Ik ben hem van plan 3 maand naar mij werk te dragen
Kijken of ie dat uithoudt
pi_81142879
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:14 schreef santiagojwz het volgende:
Moest rennen voor zelfontspanner jwz. Thin finn dry stretch
Vet, hoelang draag je die al?

Zou je de stank uit die dry broeken ook met stoom van een stoomstrijkijzer kunnen weghalen?
pi_81169001
heb 'm nu ongeveer twee maanden, met netto draagtijd tussen maand en 1,5 maand.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 10:21:02 #265
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_81169840
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:25 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG, ze hebben hem weer Heb al een zwarte Tight Ling John, maar zit nu echt te twijfelen om deze ook nog te bestellen Maargoed, tis wel zo dat die Dry broeken altijd wel warm zitten in de Lente/Zomer
TFDBC zit echt te relaxt, alleen voor de zomer lijkt het me wel een beetje te warm idd. Daarom heb ik een mooie dunne pre wash TF voor erbij gehaald paar maanden geleden
pi_81367777
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 12:40 schreef santiagojwz het volgende:
[ afbeelding ]
hoezo sta je met je voeten naar binnen? dat is facking gay.
errrrrrrrrr.....?
pi_81371342
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 00:28 schreef mercurial3 het volgende:

[..]

hoezo sta je met je voeten naar binnen? dat is facking gay.
Topic even doorlezen dan weet je het antwoord.
pi_81374359
p.s. crotch rip begint al te komen, dus draag m even niet tot ie gerepareerd wordt . mja komt ook voornamelijk door mijn Brooks zadel, dat staat met t puntje lichtjes naar boven= meer wrijving. Helaas Helaas, mja daar valt wel wat voor te fixen .
pi_82251435
Is de Regular Alf steeds slechter verkrijgbaar? Want ik ben helemaal gek op de Used Deluxe, maar de meeste webwinkels hebben het niet meer op voorraad. En M@W heeft het ook al niet meer.
pi_82261696
Hoe gaan jullie om aan het begin, de broek geeft echt compleet blauw af . Werd er gek van op mijn witte blouse en heb hem dus tegen de regels in de wasmachine gegooid.
pi_82262911
Welke heb je? Wit zoveel mogelijk vermijden om te dragen, vooral een witte blouse, die zitten sowieso wat meer getailleerd. op een Wit T-shirt heb ik er nauwelijks last van, tenzij ik het t-shirt in mn broek zou stoppen. Zonde dat je 'm in de was heb gegooid. nu is 'the magic' er vanaf:P
pi_82335526
Weet iemand waar ik nudie jeans kan kopen in de stad van Eindhoven?
wil vanavond even gaan kijken maar kan niks vinden over verkoopadres sen..
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:11:52 #273
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_82335858
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:06 schreef Brembo het volgende:
Hoe gaan jullie om aan het begin, de broek geeft echt compleet blauw af . Werd er gek van op mijn witte blouse en heb hem dus tegen de regels in de wasmachine gegooid.
Geen wit dragen en sneakers die of makkelijk wasbaar zijn of ook donker van kleur. In het begin geeft ie altijd veel af is mijn ervaring daarna langzaam minder.
pi_82336420
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef stef040 het volgende:
Weet iemand waar ik nudie jeans kan kopen in de stad van Eindhoven?
wil vanavond even gaan kijken maar kan niks vinden over verkoopadres sen..
Men@Work.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:33:05 #275
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_82336650
Heb eindelijk ook weer eens een Nudie gekocht, een Easy Emil Heavy Blue. Heerlijke broek
In de kast ligt ook nog een SS Worn and Repaired, maar die is me echt veel te groot
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:53:26 #276
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_82337257
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:33 schreef Flappekz het volgende:
Heb eindelijk ook weer eens een Nudie gekocht, een Easy Emil Heavy Blue. Heerlijke broek
In de kast ligt ook nog een SS Worn and Repaired, maar die is me echt veel te groot
SS heerlijk model. Ik heb er ook nog eentje liggen van een jaar of 3 oud die nog steeds redelijk goed is. Alleen wordt ie nu wel wat dunner bij het kruis.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:55:26 #277
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_82337326
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 17:53 schreef don-diablo het volgende:

[..]

SS heerlijk model. Ik heb er ook nog eentje liggen van een jaar of 3 oud die nog steeds redelijk goed is. Alleen wordt ie nu wel wat dunner bij het kruis.
Die van mij is nog niet eens zo vaak gedragen, maar wel ietsje korter gemaakt volgens mij

EDIT - Jammer dat er zo weinig mooie wassingen zijn voor de EE
Ik ben van pindavlees
pi_82345684
Heb een Slim Jim aangeschaft, dry wash.

Als ik zit dan zit dit hij wel best straks op de knieën en in de knieholtes, is misschien wel wennen of hij stretch nog wat uit.
pi_82346222
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:32 schreef stef040 het volgende:
Heb een Slim Jim aangeschaft, dry wash.

Als ik zit dan zit dit hij wel best straks op de knieën en in de knieholtes, is misschien wel wennen of hij stretch nog wat uit.
SJ rekt nog flink uit. Heb je sowieso met dry
  vrijdag 4 juni 2010 @ 21:45:17 #280
206322 Seam
Pillz-E
pi_82346262
Hij wordt het best als je er wel inpast, maar amper kan bewegen.
pi_82346643
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:45 schreef Seam het volgende:
En amper kunt ademen als 'ie dicht zit.
pi_82346691
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:45 schreef Seam het volgende:
Dan heb ik een goede haha.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 21:55:01 #283
206322 Seam
Pillz-E
pi_82346713
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Moet je een TF maar eens helemaal omhoog doen, dat is pas pijnlijk
  vrijdag 4 juni 2010 @ 21:55:01 #284
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_82346714
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef Blaxje het volgende:

[..]

So true
pi_82347394
Heb een 31/32, had ik dus beter een 29-30/32 kunnen kopen?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:14:49 #286
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_82347594
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:10 schreef stef040 het volgende:
Heb een 31/32, had ik dus beter een 29-30/32 kunnen kopen?
Bij dry's is het vaak beter als je een maat kleiner neemt dan wat je normaal hebt, maar dat hangt ook een beetje van jezelf af en hoe je het wilt gaan dragen en hoe lang zonder de eerste wassing etc. Als je het de eerste keer wast krimpt ie tot wat ie was toen je em kocht en nog een beetje meer. (Valt op te rekken als het nog nat is)
pi_82348125
Oke bedankt, ik post hier over een maand of 3 nog wel een keer hoe hij eruit ziet.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:30:55 #288
206322 Seam
Pillz-E
pi_82348503
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef stef040 het volgende:
Oke bedankt, ik post hier over een maand of 3 nog wel een keer hoe hij eruit ziet.
graag, hoewel je pas echt mooi resultaat zult hebben na een half jaar.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 22:46:17 #289
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_82349408
Ik zou mn ESOD weer vaker moeten dragen.. Maar die is meer voor de winter. Vind het denim best wel dik. Draag em eig. alleen nog maar bij klussen/tuinieren/etc.
pi_82440650
Ha FOK!kers,

Na een tijdje hier meegelurkt te hebben heb ik besloten toch maar een accountje aan te maken, en wel om deze vraag:

Ik ben van plan om Nudie Jeans (SJ Organic Dry ecru embo) te gaan kopen, maar ik heb begrepen dat Nudies erg stretchen. Ik vraag me dus af of het handig is om hem een maatje (of misschien wel een paar maatjes) kleiner te kopen dan gebruikelijk is bij mij? Mijn huidige maat is 32-34. DOe ik er goed aan om hem dan bijvoorbeeld 31-33 te kopen, en zijn er andere tips die jullie kunnen geven om erachter te komen of ik de goeie maat te pakken heb?

Daarnaast (laatste vraag ): is de Nudie SJ echt zo slim/skinny? Ik hoef namelijk geen skinny jeans, maar ook niet zo'n baggy vuilniszak. Ik draag mijn jeans meestal vrij laag op de heup met licht omgeslagen broekspijpen, beetje zoals deze of deze mensen. Is de SJ dan een goeie keus?
  maandag 7 juni 2010 @ 14:10:59 #291
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_82440936
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Stante het volgende:
Ha FOK!kers,

Na een tijdje hier meegelurkt te hebben heb ik besloten toch maar een accountje aan te maken, en wel om deze vraag:

Ik ben van plan om Nudie Jeans (SJ Organic Dry ecru embo) te gaan kopen, maar ik heb begrepen dat Nudies erg stretchen. Ik vraag me dus af of het handig is om hem een maatje (of misschien wel een paar maatjes) kleiner te kopen dan gebruikelijk is bij mij? Mijn huidige maat is 32-34. DOe ik er goed aan om hem dan bijvoorbeeld 31-33 te kopen, en zijn er andere tips die jullie kunnen geven om erachter te komen of ik de goeie maat te pakken heb?

Daarnaast (laatste vraag ): is de Nudie SJ echt zo slim/skinny? Ik hoef namelijk geen skinny jeans, maar ook niet zo'n baggy vuilniszak. Ik draag mijn jeans meestal vrij laag op de heup met licht omgeslagen broekspijpen, beetje zoals deze of deze mensen. Is de SJ dan een goeie keus?
True to size als je een normale slim/straight fit wil.\
Als het nog wat slimmer moet dan moet je 1 downsizen

Als je zo'n fit wil kun je beter voor een thin finn (wat die gozer op zijn plaatjes aanheeft) gaan
of een even steven kopen...
  maandag 7 juni 2010 @ 14:34:44 #292
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_82442176
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Stante het volgende:
Ha FOK!kers,

In lengte moet je dus absoluut niet downsizen..
pi_82443172
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef don-diablo het volgende:

[..]

In lengte moet je dus absoluut niet downsizen..
OK lengte dus niet downsizen. Breedte misschien wel? En denk je dat SJ opzich wel ok model is als je niet té skinny wilt en broek redelijk laag hangt?
Thanks don-diablo!
pi_82443637
quote:
Op maandag 7 juni 2010 14:52 schreef Stante het volgende:

[..]

OK lengte dus niet downsizen. Breedte misschien wel? En denk je dat SJ opzich wel ok model is als je niet té skinny wilt en broek redelijk laag hangt?
Thanks don-diablo!
Een SJ zit bij je bovenbenen volgens mij net zo strak als een TF, het verschil zit hem in het gedeelte bij je onderbenen. Daar zit de SJ wijder dan de TF. Bij de TF zitten de kontzakken lager dan de SJ.

Ik vind de SJ eerder een normaal model, en de TF een slim model.
pi_82443988
Oké denk dat ik dan toch maar voor de SJ ga. Zo ff de stad in en kijken of ik toevallig nog tegen een AJ, TF of RR aanloop, dan pas ik hem even. En anders wordt het de SJOD thanks!
pi_82490246
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:08 schreef Stante het volgende:
Oké denk dat ik dan toch maar voor de SJ ga. Zo ff de stad in en kijken of ik toevallig nog tegen een AJ, TF of RR aanloop, dan pas ik hem even. En anders wordt het de SJOD thanks!
OK sorry voor dubbelpost!

Gisteren een SJODEE gekocht, true to size. Broek is wel vrij lang, maar niet té lang en denk dat het na de eerste was over een maand of zes, zeven wel weer meevalt. Bovendien heb ik de etiketjes erafgehaald dus ik kan toch niet meer ruilen

Gisteren ook nog een AJDRS gepast en er volledig verliefd op geworden; wat een mooie broek is dat. Stof is ook van een enorm goeie kwaliteit. Maarja, 160 euro, dat is wel ver boven budget. 99 euro vind ik stiekem al veel... Dus uiteindelijk is het toch de SJ geworden- en ik wacht nu op een uitverkoop of een briefje van honderd euro dat uit de lucht komt vallen....
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:29:01 #297
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_82492478
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:41 schreef Stante het volgende:

[..]

OK sorry voor dubbelpost!

Gisteren een SJODEE gekocht, true to size. Broek is wel vrij lang, maar niet té lang en denk dat het na de eerste was over een maand of zes, zeven wel weer meevalt. Bovendien heb ik de etiketjes erafgehaald dus ik kan toch niet meer ruilen

Gisteren ook nog een AJDRS gepast en er volledig verliefd op geworden; wat een mooie broek is dat. Stof is ook van een enorm goeie kwaliteit. Maarja, 160 euro, dat is wel ver boven budget. 99 euro vind ik stiekem al veel... Dus uiteindelijk is het toch de SJ geworden- en ik wacht nu op een uitverkoop of een briefje van honderd euro dat uit de lucht komt vallen....
Dry's gaan bijna nooit in de sale btw.
pi_82492596
Selvage sowieso niet, iig niet de RRDS of de AJDS..
pi_82493412
Ah spijtig. Nouja dan even wachten tot ik een financiële meevaller heb
pi_82494129
Mijn TF dry was maar 100 eu volgens mij, komt misschien omdat de stof minder dik is.
pi_82494793
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:00 schreef Bafrokapper het volgende:
Mijn TF dry was maar 100 eu volgens mij, komt misschien omdat de stof minder dik is.
Klopt hoor. De drys verschillen nogal in prijs, zie de online store maar. Hangt inderdaad van de stof af maar ook van de productie (selvage of niet) etc etc...
Ik heb gisteren voor mijn SJ 85 euro betaald (personeelskorting), maar zal voor de AJDRS zo'n 140 euro moeten neertellen....

EDIT: Deeltje 22 kun je hier vinden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Stante op 08-06-2010 14:18:56 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')