Dat plaatje is niet gewassen als ik dat zo zie. Rest vd broek is nog erg donker terwijl die na de 1e wassing meer 'royal blue' wordtquote:Op zaterdag 20 maart 2010 00:09 schreef fokvragen het volgende:
Fade die Dry Japan heftiger dan de Average Joe dry? Die Average Joe begint na een half jaar ook redelijk vaal te worden op de knieën en boven de bovenbenen/kruis...alleen moet je wel goed kijken. Denk dat als ik hem wassen je het wel duidelijk ziet. Maar zoals dat plaatje hierboven is al een stuk verder en erg mooi!. Zou hij hem al gewassen hebben?
nicequote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef fokvragen het volgende:
Wat foto's van mijn Average Joe na 6 maanden dragen zonder wassen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
EBB18 aan de oude ebbingestraat.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:59 schreef Gibeon het volgende:
Waar kan ik in Groningen toffe Dry's kopen?
Wil (na een half jaar lurken hier) toch ook wel graag eentje aanschaffen
Heb nu "gewone" jeans van The Sting, maar die fade ook al een beetje
Is een leuke wassing al ga ik zelf nu voor de RRDS. Die staat nog steeds op mn lijstje.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:20 schreef bokkepoot het volgende:
Dry Greycast is terug![]()
Alleen de Regular (R)Alf in de nudiewebshop
RRDS is ook een hele nice.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Is een leuke wassing al ga ik zelf nu voor de RRDS. Die staat nog steeds op mn lijstje.
Vertel ff of ze nog iets hebben hangen danquote:Op donderdag 1 april 2010 20:13 schreef Gibeon het volgende:
Tof, dankje! Ik had al het gevoel dat het beter moest kunnen dan de M@W
Dat model is idd niet zo snel..quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:14 schreef kneusje28 het volgende:
ik heb mijn nudie slim jim organic dry nu 4 maanden, maar ik zie tot nu toe weinig verandering, alleen een stukje lichter geworden. ben ik te ongeduldig? of is dit model gewoon niet zo snel?
Ken ik.. Ik draag mn SJDEE eig ook nooit meer... Ben redelijk tevreden met mn TFDBC hoe die nu is en die draag ik nog steeds heel veel.quote:Op vrijdag 2 april 2010 19:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
RRDS is ook een hele nice.
Ik draag die van mij haast nooit meer..
Ik moet echt eens een schema maken wanneer ik wat draag.
4 dry's tegelijk dragen is best wel bagger
Volgende week vrijdag ga ik pas, maar laat het zeker even horen! Hoop wel dat ze goed advies hebben, want die termen hier worden me 'n beetje teveel allemaalquote:Op vrijdag 2 april 2010 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vertel ff of ze nog iets hebben hangen dan! Weet ik dat ook weer
Ik vind de AJ juist helemaal niks.. Vrij baggy maar vanaf de knie naar beneden loopt ie een beetje toe en elke keer als ik er eentje pas ziet het er voor geen meter uit.quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:51 schreef fokvragen het volgende:
Regular Ralf Greycast heb ik ook gehad maar die is een beetje bootcut he (loopt wat uit vanaf de knie). Ik vind het model van de Average Joe mooier omdat dat een straight boot is.
Hij is vanaf de knie volledig straight hoor. Ik heb hem opgemeten en is exact gelijk.quote:Op zaterdag 3 april 2010 10:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik vind de AJ juist helemaal niks.. Vrij baggy maar vanaf de knie naar beneden loopt ie een beetje toe en elke keer als ik er eentje pas ziet het er voor geen meter uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |