dat klopt wel. Hoewel ik meestal van recht hou. Alleen ik vind dat er dit keer wat minder variatie tussen zitquote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als ik de Slacker Jack zo zie dan doet het me heel erg denken aan de oude Straight Sven. Die was helemaal recht Slacker Jack heeft een kleine bootcut onderaan. En jah.. wil je een slim straight fit dan kom je weer snel uit bij de Slim Jim imo.
Die nieuwe strakke fits zijn juist tof, maar je moet het natuurlijk wel kunnen hebben. Ik met mijn 185 en 65 kilotjes vind dat geen probleemquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:58 schreef francis998 het volgende:
[..]
dat wel, maar de modellen vind ik iets minder, dit keer zitten er veel strakke of lossere fits tussen bij de omschrijving..en ik hou meer van de straight..of slim maar straight fit. En bootcut..ben ik helemaal geen fan van.
die doen me denken aan de slim jim maar dan met de bootcut onder. Verder is de easy emil wat meer in mijn smaak en de AJ...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:57 schreef JopJuh het volgende:
[..]
Die nieuwe strakke fits zijn juist tof, maar je moet het natuurlijk wel kunnen hebben. Ik met mijn 185 en 65 kilotjes vind dat geen probleem
Ik zou wel zo`n Boot Starcy willen
Geen problemen mee. Ik gebruik hoofdzakelijk safari, maar bij firefox doet ie het ook.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:11 schreef francis998 het volgende:
[..]
die doen me denken aan de slim jim maar dan met de bootcut onder. Verder is de easy emil wat meer in mijn smaak en de AJ...
Ow..iemand hier problemen om de fitguide in Internet explorer te openen? bij mij werkt dat dus niet., hij zegt dat ik geen flash heb maar die heb ik dus wel..en allerlei andere flash paginas werken wel..alleen nudie niet.
En in firefox wel? Iemand anders methetzelfde probleem?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:37 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Heeft iemand hier AVJ rich black embro toevallig?
Ben op zoek naar een mooie zwarte broek.
[ afbeelding ]
Nee... ik weet wat jij allemaal met je broek doet. Mijn broeken worden nooit echt vies dmv vlekken of wat dan ook en naar rook stinken ze al helemaal niet meer. Zo nu en dan buiten uithangen of in de badkamer hangen tijdens het douchen etc etc. Genoeg dingen die je kunt doen.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:54 schreef Snowcold het volgende:
Ik ga echt een n00b vraag stellen denk ik, maar mag je die broeken dan maandenlang helemaal niet wassen? Is dat niet vies?
Mijn nieuwe is net binnenquote:
Nieuwe Slacker Jack is redelijk straight met een lichte bootcut of je kunt de Slim Jim proberen. Die heeft een rechte pijp en is wat smaller maar je kunt em ook redelijk normaal dragen afhankelijk van de maat. De Big Bengt is boven ruim en loopt beneden meer toe dan de AJ. Ga naar de winkel en probeer gewoon wat.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil een keer een ander model, draag nu alleen maar average joe's, welke lijkt daar een beetje op?
het liefst dat die een beetje het model heeft van een slim maar dan niet slim zegmaar
tja, dan kom je denk ik snel uit bij een slim jim, want meerdere modellen zoals Regular ralf hebben een (lichte)bootcut, en de slim jim is in mijn ogen van de slimmere modellen de minder slimme versie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 22:16 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil een keer een ander model, draag nu alleen maar average joe's, welke lijkt daar een beetje op?
het liefst dat die een beetje het model heeft van een slim maar dan niet slim zegmaar
Ik heb de mijne uit de Bendorff Amsterdamquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:09 schreef santiagojwz het volgende:
Ik vind Grim Tim echt een vet model. ben ze overigens nog nooit echt tegen gekomen in de winkel
Asos.comquote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:26 schreef TwyLight het volgende:
Waar kan ik online nudie's bestellen (behalve op de website van nudie zelf, heb geen cc namelijk)..?
Ik weet het.. Heb Nudies verschillend in de waist maten 32-34quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:17 schreef JAY-T het volgende:
Nudie's kunnen onderling alleen heel erg verschillen in maat, let daar dus op
Alle mooie broeken zijn "not available"quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:00 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Asos.comHeb ik mn nieuwe TF vandaan en 20% korting met kortingscode.
had je dus wat eerder bij moeten zijn. Gewoon afwachten tot het weer is aangevuld dus :pquote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:23 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Alle mooie broeken zijn "not available"
Ik heb zo'n kleur broek alleen dan het model Average Joe.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 15:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik wil deze:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ik heb ook al zoiets van dat model, green wave heet die. is wel iets lichter en heeft oranje stiksels.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:13 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Ik heb zo'n kleur broek alleen dan het model Average Joe.
Een dry japan fade ook echt in een geniale kleurquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:30 schreef JAY-T het volgende:
Heb nu een week of drie mijn SJDJ aan, maar tering wat stretcht dat ding zegGelukkig heb ik hem een maatje kleiner gekocht en mag hij best een beetje baggy zitten.. Hij fade ook als een malle, echt 3x zo snel als mijn RRDS
tja..die broek vind ik echt een van de mooiste. DIe blauwe kleur en witte stiksels..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:24 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb deze gehaald gisteren:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Is officieel een slim jim, maar heb hem wat groter gehaald hij valt een beetje als een big bengt nu
Die heb ik zelf ook en niet eens zoveel gedragen ook al is ie redelijk wat verkleurd toch heeft ie relatief weinig fade plekkenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:24 schreef TwyLight het volgende:
Is officieel een slim jim, maar heb hem wat groter gehaald hij valt een beetje als een big bengt nu
SJDJ fade imo ook snel. Die van mij ging ook erg snel en was ook meer dan 1 maat uitgelopen.. Hij was uiteindelijk baggier dan mn RRquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Een dry japan fade ook echt in een geniale kleur[ afbeelding ]
Jammer dat ze zo snel rippen en faden
Zou je eens een foto kunnen maken?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook en niet eens zoveel gedragen ook al is ie redelijk wat verkleurd toch heeft ie relatief weinig fade plekken
tzt wel een keer heb alleen een iphone voor foto's.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zou je eens een foto kunnen maken?
Die heb ik ook gekocht. Toffe broek is dat.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:24 schreef TwyLight het volgende:
Ik vind eerlijk gezegt deze nudie wat minder. De oranje naden zitten aan de buitenzijde van de broekspijpen in plaats van aan de binnenzijde. Ik vind het niet zo staan.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:24 schreef TwyLight het volgende:
Mijn AJ dry dirt organic, fade nog nauwelijks en de spijkerstof is nog steeds vrij stijf, ook al draag ik deze nudie al 3 maanden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:30 schreef JAY-T het volgende:
Heb nu een week of drie mijn SJDJ aan, maar tering wat stretcht dat ding zegGelukkig heb ik hem een maatje kleiner gekocht en mag hij best een beetje baggy zitten.. Hij fade ook als een malle, echt 3x zo snel als mijn RRDS
Op de foto is het veel duidelijker dan in het echt, in het echt staat het wel vet i.m.o. maar da's persoonlijkquote:Op woensdag 10 februari 2010 01:18 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegt deze nudie wat minder. De oranje naden zitten aan de buitenzijde van de broekspijpen in plaats van aan de binnenzijde. Ik vind het niet zo staan.
[..]
Mijn AJ dry dirt organic, fade nog nauwelijks en de spijkerstof is nog steeds vrij stijf, ook al draag ik deze nudie al 3 maanden.![]()
Ik heb die AVJ ook en bij mij slijt hij ook amper, daarbij heb ik al de faal begaan om er een paar witte sneakers onder te dragen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 01:18 schreef Vetklep het volgende:
[..]
Ik vind eerlijk gezegt deze nudie wat minder. De oranje naden zitten aan de buitenzijde van de broekspijpen in plaats van aan de binnenzijde. Ik vind het niet zo staan.
[..]
Mijn AJ dry dirt organic, fade nog nauwelijks en de spijkerstof is nog steeds vrij stijf, ook al draag ik deze nudie al 3 maanden.![]()
witte sneakers..onder donkere spijkerbroeken is gewoon niet te doen..tenzij je de sneakers iedere dag wilt schoonmaken..quote:Op zondag 14 februari 2010 04:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik heb die AVJ ook en bij mij slijt hij ook amper, daarbij heb ik al de faal begaan om er een paar witte sneakers onder te dragen.
Terecht.. Ik droeg mn Stan Smith's vaak onder een nieuwe dry, want die zijn eenvoudig schoon te maken.quote:Op zondag 14 februari 2010 15:15 schreef francis998 het volgende:
[..]
witte sneakers..onder donkere spijkerbroeken is gewoon niet te doen..tenzij je de sneakers iedere dag wilt schoonmaken..
Tegenwoordig onder nieuwe jeans..draag ik zo veel mogelijk zwarte of wat oudere sneakers..waarbij het niet uitmaakt of ze blauw eindigen
precies..op zich zolang de schoenen geen suede hebben zijn ze redelijk makkelijk schoon te maken!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Terecht.. Ik droeg mn Stan Smith's vaak onder een nieuwe dry, want die zijn eenvoudig schoon te maken.
Vind de prijzen op die site wel meevallen als je het vergelijkt met asos bijvoorbeeld. Waarom neem je zelf geen cc? Is echt niet duur hoor. Gewoon informeren bij je bankquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:18 schreef bokkepoot het volgende:
http://www.dogfishmen.co.uk/l1-men%27s-wear-l2-nudie.html
Vreselijk goedkope webshop.
Jammer dat ik geen CC heb...
Big bengt was nog percies in mijn maat![]()
![]()
anyone could give help?
Klopt maar 41 pond voor een dry.. dat doet asos niet zo snel..quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind de prijzen op die site wel meevallen als je het vergelijkt met asos bijvoorbeeld. Waarom neem je zelf geen cc? Is echt niet duur hoor. Gewoon informeren bij je bank
Das cheap idd, maar je moet vaak wel ff mazzel hebben met de maten. Heb ik vaak niet.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:31 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Klopt maar 41 pond voor een dry.. dat doet asos niet zo snel..
Ik zal hem denk ik moeten laten schieten aangezien ik nog niet van plan was een CC te gaan halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |