Die heb ik dus alleen maar gedragen tijdens de winterquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:02 schreef Seam het volgende:
Verder nog iets bekend over nieuwe modellen binnenkort? Nu het weer bijna mooi weer gaat worden dan ik eindelijk mijn TFDBC weer aan
Hoeveel van die dingen heb je ondertussen al? Wordt het niet es tijd voor een ander merkquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die heb ik dus alleen maar gedragen tijdens de winterBinnenkort ff langs de Bendorff.. ff checken of ze nog wat leuks hebben.. Kan ik gelijk besluiten of ik een RRDS neem of een TFDS.. Twijfel nog en hangt er ook een beetje van af wat ze hebben liggen.
Ik zweer dat ik blijf bij het nudie merkquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoeveel van die dingen heb je ondertussen al? Wordt het niet es tijd voor een ander merk
heb ook Levi's en wil nog een APC. Maar vergeleken met sommige forum gebruikers heb ik er niet zoveel hoorquote:Op zaterdag 3 april 2010 17:40 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hoeveel van die dingen heb je ondertussen al? Wordt het niet es tijd voor een ander merk
ik heb 8 Nudies, 6 verschillende modellen waarvan ik er 4 steeds minder draag. Dus ik vind het reuze meevallenquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:04 schreef bokkepoot het volgende:
Wat is veel? Ik bedoel ik heb een 10 broeken ofzo en 5 daarvan zijn nudies..
En ik wil alweer een nieuwe dry van nudie
En daarna eens een edwin of een somet proberen...
4 dry's. Al draag ik de laatste tijd eig. Alleen m'n 2 TF's, m'n GT en m'n SSquote:Op zaterdag 3 april 2010 19:21 schreef bokkepoot het volgende:
Hoeveel dry's heb je eigenlijk?
Ik heb er nu 4 en ik draag eigenlijk alleen mijn dry's tenzij ik weet dat ze enorm vuil gaan worden..
bedoelde het modelquote:Op donderdag 8 april 2010 15:29 schreef santiagojwz het volgende:
Ik vind die prewashes eigenlijk niet zo boeiend, behalve TF superused grey hehe.
Snel pics postenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:35 schreef One_conundrum het volgende:
M'n SJ OD gewassen na een kleine 6 maanden, hij werd toch wat funky.
Heb em uit de wasmachine gehaald voordat ie heftig ging centrifugeren. Hij hangt nu uit te druppen / indigo te bloeden.
Prima ding, dat is de enige die ik nu heb, zal er ook vast geen bijkomen. Waar heb je deze eigenlijk gekocht? dry variant van Thin finn is nauwelijks te vinden in Nederlandse winkels vind ik..quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:54 schreef Bafrokapper het volgende:
Heb vandaag een Thin Finn Dry Stretch gekocht, superchille broek. Ik vind de pasvorm een stuk mooier dan de Slim Jim die ik al heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |