In de gemiddelde m@w ligt nu een TFDBCquote:Op donderdag 6 mei 2010 11:21 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
Prima ding, dat is de enige die ik nu heb, zal er ook vast geen bijkomen. Waar heb je deze eigenlijk gekocht? dry variant van Thin finn is nauwelijks te vinden in Nederlandse winkels vind ik..
Was ff een dagje shoppen in Dusseldorf.quote:Op donderdag 6 mei 2010 11:21 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
Prima ding, dat is de enige die ik nu heb, zal er ook vast geen bijkomen. Waar heb je deze eigenlijk gekocht? dry variant van Thin finn is nauwelijks te vinden in Nederlandse winkels vind ik..
Dat heb ik ook gelezen. Wat stretch erin is idd handig.. Bij mn ESOD kom ik toch aanzienlijk lastiger de trap op omdat die gewoon heel stug is.quote:Op donderdag 6 mei 2010 12:34 schreef Bafrokapper het volgende:
[..]
Was ff een dagje shoppen in Dusseldorf.
Dat stretch is wel heel chill. Ik draag mn broeken meestal wat lager op mn heupen, en ik heb nu veel minder last dat het kruis te strak komt te staan als ik bijvoorbeeld trappen loop of mijn fiets opstap. Bij mn SJ heb ik hier veel meer last van.
Het schijnt wel dat die dry stretch varianten minder snel faden toch?
Ja precies, dan sta je iedere keer te hijsen als je de trap op moetquote:Op donderdag 6 mei 2010 12:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gelezen. Wat stretch erin is idd handig.. Bij mn ESOD kom ik toch aanzienlijk lastiger de trap op omdat die gewoon heel stug is.
Die RRDSquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:39 schreef bokkepoot het volgende:
Masa
[ link | afbeelding ]
Collectie tot nu toe
[ afbeelding ]
Van links naar rechts(Nieuw naar oud)
MASA
Slim Jim Dry Black
Even Steven Blue Black
Even Steven/New Ralf Old Canvas
Regular Ralph Dry selvage
Average Joe Old Scraped Indigo
Vet, hoelang draag je die al?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:14 schreef santiagojwz het volgende:
Moest rennen voor zelfontspanner jwz. Thin finn dry stretch
TFDBC zit echt te relaxt, alleen voor de zomer lijkt het me wel een beetje te warm idd. Daarom heb ik een mooie dunne pre wash TF voor erbij gehaald paar maanden geledenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:25 schreef RaymanNL het volgende:
OMFG, ze hebben hem weerHeb al een zwarte Tight Ling John, maar zit nu echt te twijfelen om deze ook nog te bestellen
Maargoed, tis wel zo dat die Dry broeken altijd wel warm zitten in de Lente/Zomer
Topic even doorlezen dan weet je het antwoord.quote:Op donderdag 13 mei 2010 00:28 schreef mercurial3 het volgende:
[..]
hoezo sta je met je voeten naar binnen? dat is facking gay.
Geen wit dragen en sneakers die of makkelijk wasbaar zijn of ook donker van kleur. In het begin geeft ie altijd veel af is mijn ervaring daarna langzaam minder.quote:Op woensdag 2 juni 2010 23:06 schreef Brembo het volgende:
Hoe gaan jullie om aan het begin, de broek geeft echt compleet blauw af. Werd er gek van op mijn witte blouse en heb hem dus tegen de regels in de wasmachine gegooid.
Men@Work.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef stef040 het volgende:
Weet iemand waar ik nudie jeans kan kopen in de stad van Eindhoven?
wil vanavond even gaan kijken maar kan niks vinden over verkoopadressen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |