Ik geloof je graag, maar heb al meer als een half jaar niet gefietstquote:Op zondag 7 maart 2010 21:28 schreef santiagojwz het volgende:
ik vind wel dat die low yoke van de TF soms wel lastig is met op fiets stappen enz. gelukkig heeft ie stretch, anders waren je benen wel enigszins bekneld daarin. Herken je dit don-diablo?
WTF, dat heb ik met mijn TF black black coated ook, of als je de trein in moet stappen, of een trap op lopen. Je kan echt geen 2 treden tegelijk doenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:28 schreef santiagojwz het volgende:
ik vind wel dat die low yoke van de TF soms wel lastig is met op fiets stappen enz. gelukkig heeft ie stretch, anders waren je benen wel enigszins bekneld daarin. Herken je dit don-diablo?
In de zomer ga ik mijn TFDBC ook lekker veel dragen, wat een gruwelijke broek is dat toch. Heerlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 23:55 schreef ForumGek het volgende:
[..]
WTF, dat heb ik met mijn TF black black coated ook, of als je de trein in moet stappen, of een trap op lopen. Je kan echt geen 2 treden tegelijk doen
/edit: ben trouwens vreemd gegaan, heb onlangs een Diesel Poiak gekocht, hemelse broek![]()
ik had de mijne gister weer aan. Zit echt verrekte lekkerquote:Op maandag 8 maart 2010 00:59 schreef Seam het volgende:
[..]
In de zomer ga ik mijn TFDBC ook lekker veel dragen, wat een gruwelijke broek is dat toch. Heerlijk
Heeft een normale waist.. Dus je kunt zelf bepalen of je em normaal, hoog of laag draagt afhankelijk wat je wiltquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:52 schreef macondo het volgende:
Ik vind die Nudie Average Joe wel redelijk "hoog" zitten, vergeleken met bijvoorbeeld Replay. Of ligt dat nou aan mij?
Had ik eerst ook en is wel uitgelopen na wat tijd. Ik train mn benen bewust niet meer anders wordt het al snel veel te buffquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:22 schreef JAY-T het volgende:
Net dus mijn bestelde Grim TIm binnen gekregen, wat is dat voor vaag model? Van boven tot aan de knie zit hij perfect, maar krijg hem niet eens normaal over mijn kuiten heen, zit echt mega strak..?![]()
Misschien wat minder mijn benen trainen, of gewoon accepteren dat het enige "skinny" model dat ik pas de Slim Jim is![]()
Jammer, want hij zit verder echt goed..
Hangt ervanaf of het een dry of prewash is...prewash hoeft niet. En een dry dus wel.quote:Op woensdag 17 maart 2010 16:51 schreef Renesite het volgende:
In de uitverkoop een Easy Emil gekocht, duo aankoop, 2 jeans voor 125 euro.
Moet ik hem nu ook zo behandelen? Niet wassen voor de komende maanden en zo?
Geeeen ideequote:Op woensdag 17 maart 2010 16:58 schreef francis998 het volgende:
[..]
Hangt ervanaf of het een dry of prewash is...prewash hoeft niet. En een dry dus wel.
Meestal staat op de het etiket, vermeld. Ook voelen dry jeans meestal redelijk stijf aan, en zijn meestal behoorlijk donker van kleur.quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geeeen idee!! even zien. Easy Emil old broken
! Waar kan ik dat zien dan
Is een prewash.. want anders stond er wel dry na Emil..quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geeeen idee!! even zien. Easy Emil old broken
! Waar kan ik dat zien dan
Broken geeft aan dat hij al prewashed is. Je ziet dat de Easy Emil in 4 verschillende washings is. Vergelijk ze daar even mee. Is de broek volledig 1 kleur en nergens een kleurverschil dan is het waarschijnlijk wel een dry...quote:Op woensdag 17 maart 2010 17:17 schreef Renesite het volgende:
OnvindbaarNaja, kiek wel eem, tenzij iemand een idee heeft
Hij fade echt heel snel en nice.quote:
Klopt idd.. Dat had ik ook zo'n beetje met de mijne.. al had ik een gat in mn muntzakje omdat ik mn zippo er altijd in had. Het kruis wordt heel snel vaal is mijn ervaring. Vooral als je zo nu en dan fietst dan gaat het hard.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:28 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hij fade echt heel snel en nice.
Het is ook een van de snelst cotchrippende
Zo faden ze ongeveer
(not my pic)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |