quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:51 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Nudie Slim Jim Dry Black![]()
Pics komen vanaaf wel... eerst eten
Nehhh.. Nu flink dragen dus..quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:12 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ik lijk wel een vrouw
De kontzakken zijn lager geplaatst en je hebt een lager kruis, maar hij zit strakker vooral vanaf de knieën omlaag.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:54 schreef JAY-T het volgende:
Hoe valt een Thin Finn vergeleken met een Slim Jim? Heb een SJDJ in 31x34..
Kan prima, ik draag mn high dunks ook als ik mn TF aan heb en die is toch strakker.. Je kunt het zelf proberen en kijken wat je dr van vind.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef francis998 het volgende:
ff een vraagje is een SJ te dragen met nike dunks hi eronder..valt dat een beetje soepel, of moet je echt eraan gaan trekken?
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De kontzakken zijn lager geplaatst en je hebt een lager kruis, maar hij zit strakker vanaf de knieën omlaag.
Kun je niet naar een winkel gaan met die schoenen aan en dan een broek gaan passen? Als je beetje passende SJ hebt dan vallen de pijpen er niet gelijk overheen geloof ik.. Heb al lange tijd geen SJ meer aangehad en die van mij is een beetje baggy.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef francis998 het volgende:
het punt is dat ik me nog orienteer op mn volgende aankoop..wil een model dat mijn schoenen iets minder bedekt dan de RR, AJ enzo..
Jawel.. Ik heb dezelfde maat bij de TF en de SJ. Al zeg ik er wel gelijk bij dat de broek best anders zit. SJ is gewoon slim straight maar de TF vind ik persoonlijk fijner zitten.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:11 schreef JAY-T het volgende:
[..]
Ja dat snap ikStelde de vraag een beetje verkeerd.. Ik bedoel hoe de maatvoering is, dus of een 31x34 TF te vergelijken is met een 31x34 SJ?
op zich wel goed idee, alleen hebben ze maar 1 versie in de buurt de organic dry ecru embo..en ze zeggen dat die net wat strakker valt dan die andere SJ's.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:13 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kun je niet naar een winkel gaan met die schoenen aan en dan een broek gaan passen? Als je beetje passende SJ hebt dan vallen de pijpen er niet gelijk overheen geloof ik.. Heb al lange tijd geen SJ meer aangehad en die van mij is een beetje baggy.
Dat is wel zo, maar dry is altijd strakker dan pre wash.. Maar het geeft je wel een indicatie.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:23 schreef francis998 het volgende:
[..]
op zich wel goed idee, alleen hebben ze maar 1 versie in de buurt de organic dry ecru embo..en ze zeggen dat die net wat strakker valt dan die andere SJ's.
Big Bengt heeft een lichte taper. Thin Finn zal waarschijnlijk je schoenen niet eens bedekken omdat de leg opening nogal smal is.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef francis998 het volgende:
het punt is dat ik me nog orienteer op mn volgende aankoop..wil een model dat mijn schoenen iets minder bedekt dan de RR, AJ enzo..
klopt een tf hoef ik niet. En de big bengt heeft volgend nudie bijna een gelijke leg-opening als de Thin finn....dus daarom dacht ik aan een slim jim.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:20 schreef santiagojwz het volgende:
[..]
Big Bengt heeft een lichte taper. Thin Finn zal waarschijnlijk je schoenen niet eens bedekken omdat de leg opening nogal smal is.
dat is standaard zo, des te grotere waist maat des te groter de leg opening. Ik zit zelf dus rond de waist 23/33 en bij erg klein vallende jeans een 34. Dus valt wel mee.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:45 schreef santiagojwz het volgende:
Klopt inderdaad, BB= 20,5. TF= 20,2. Slim Jim is dan waarschijnlijk de beste keus. Ligt natuurlijk ook aan je Waist maat. heb zelf 34 dus dan is de opening automatisch groter, soms jammer.
Easy Emil is baggier. De namen zeggen het in feite al.. Easy tegen average.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 11:09 schreef macondo het volgende:
Waar verschillen de "easy emil" en "average joe" eigenlijk in?
ik heb ook een gt en ben toen ook maar overgegaan naar de tf om te proberen. Bevalt prima tot dusver.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 15:08 schreef JAY-T het volgende:
Ook weer een nieuwe gekocht, Grim Tim Dry Dirt Organic dit keer.. Thin Finn ook gepast maar die was me toch net wat te strak, deze zit mooi tussen de Slim Jim en Thin Finn in![]()
Heb ook nog een RRDS en een SJDJ liggen die ook net 2 maanden oud zijn ofzo, genoeg om te dragen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |