SS heerlijk model. Ik heb er ook nog eentje liggen van een jaar of 3 oud die nog steeds redelijk goed is. Alleen wordt ie nu wel wat dunner bij het kruis.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:33 schreef Flappekz het volgende:
Heb eindelijk ook weer eens een Nudie gekocht, een Easy Emil Heavy Blue. Heerlijke broek![]()
In de kast ligt ook nog een SS Worn and Repaired, maar die is me echt veel te groot
Die van mij is nog niet eens zo vaak gedragen, maar wel ietsje korter gemaakt volgens mijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:53 schreef don-diablo het volgende:
[..]
SS heerlijk model. Ik heb er ook nog eentje liggen van een jaar of 3 oud die nog steeds redelijk goed is. Alleen wordt ie nu wel wat dunner bij het kruis.
SJ rekt nog flink uit. Heb je sowieso met dryquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:32 schreef stef040 het volgende:
Heb een Slim Jim aangeschaft, dry wash.
Als ik zit dan zit dit hij wel best straks op de knieën en in de knieholtes, is misschien wel wennen of hij stretch nog wat uit.
En amper kunt ademen als 'ie dicht zit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:45 schreef Seam het volgende:
Hij wordt het best als je er wel inpast, maar amper kan bewegen.
Dan heb ik een goede haha.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:45 schreef Seam het volgende:
Hij wordt het best als je er wel inpast, maar amper kan bewegen.
Moet je een TF maar eens helemaal omhoog doen, dat is pas pijnlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En amper kunt ademen als 'ie dicht zit.
So truequote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:53 schreef Blaxje het volgende:
[..]
En amper kunt ademen als 'ie dicht zit.
Bij dry's is het vaak beter als je een maat kleiner neemt dan wat je normaal hebt, maar dat hangt ook een beetje van jezelf af en hoe je het wilt gaan dragen en hoe lang zonder de eerste wassing etc. Als je het de eerste keer wast krimpt ie tot wat ie was toen je em kocht en nog een beetje meer. (Valt op te rekken als het nog nat is)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:10 schreef stef040 het volgende:
Heb een 31/32, had ik dus beter een 29-30/32 kunnen kopen?
graag, hoewel je pas echt mooi resultaat zult hebben na een half jaar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:24 schreef stef040 het volgende:
Oke bedankt, ik post hier over een maand of 3 nog wel een keer hoe hij eruit ziet.
True to size als je een normale slim/straight fit wil.\quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Stante het volgende:
Ha FOK!kers,
Na een tijdje hier meegelurkt te hebben heb ik besloten toch maar een accountje aan te maken, en wel om deze vraag:
Ik ben van plan om Nudie Jeans (SJ Organic Dry ecru embo) te gaan kopen, maar ik heb begrepen dat Nudies erg stretchen. Ik vraag me dus af of het handig is om hem een maatje (of misschien wel een paar maatjes) kleiner te kopen dan gebruikelijk is bij mij? Mijn huidige maat is 32-34. DOe ik er goed aan om hem dan bijvoorbeeld 31-33 te kopen, en zijn er andere tips die jullie kunnen geven om erachter te komen of ik de goeie maat te pakken heb?
Daarnaast (laatste vraag): is de Nudie SJ echt zo slim/skinny? Ik hoef namelijk geen skinny jeans, maar ook niet zo'n baggy vuilniszak. Ik draag mijn jeans meestal vrij laag op de heup met licht omgeslagen broekspijpen, beetje zoals deze of deze mensen. Is de SJ dan een goeie keus?
In lengte moet je dus absoluut niet downsizen..quote:Op maandag 7 juni 2010 14:05 schreef Stante het volgende:
Ha FOK!kers,
Na een tijdje hier meegelurkt te hebben heb ik besloten toch maar een accountje aan te maken, en wel om deze vraag:
Ik ben van plan om Nudie Jeans (SJ Organic Dry ecru embo) te gaan kopen, maar ik heb begrepen dat Nudies erg stretchen. Ik vraag me dus af of het handig is om hem een maatje (of misschien wel een paar maatjes) kleiner te kopen dan gebruikelijk is bij mij? Mijn huidige maat is 32-34. DOe ik er goed aan om hem dan bijvoorbeeld 31-33 te kopen, en zijn er andere tips die jullie kunnen geven om erachter te komen of ik de goeie maat te pakken heb?
Daarnaast (laatste vraag): is de Nudie SJ echt zo slim/skinny? Ik hoef namelijk geen skinny jeans, maar ook niet zo'n baggy vuilniszak. Ik draag mijn jeans meestal vrij laag op de heup met licht omgeslagen broekspijpen, beetje zoals deze of deze mensen. Is de SJ dan een goeie keus?
OK lengte dus niet downsizen. Breedte misschien wel? En denk je dat SJ opzich wel ok model is als je niet té skinny wilt en broek redelijk laag hangt?quote:Op maandag 7 juni 2010 14:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
In lengte moet je dus absoluut niet downsizen..
Een SJ zit bij je bovenbenen volgens mij net zo strak als een TF, het verschil zit hem in het gedeelte bij je onderbenen. Daar zit de SJ wijder dan de TF. Bij de TF zitten de kontzakken lager dan de SJ.quote:Op maandag 7 juni 2010 14:52 schreef Stante het volgende:
[..]
OK lengte dus niet downsizen. Breedte misschien wel? En denk je dat SJ opzich wel ok model is als je niet té skinny wilt en broek redelijk laag hangt?
Thanks don-diablo!
OK sorry voor dubbelpost!quote:Op maandag 7 juni 2010 15:08 schreef Stante het volgende:
Oké denk dat ik dan toch maar voor de SJ ga. Zo ff de stad in en kijken of ik toevallig nog tegen een AJ, TF of RR aanloop, dan pas ik hem even. En anders wordt het de SJODthanks!
Dry's gaan bijna nooit in de sale btw.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:41 schreef Stante het volgende:
[..]
OK sorry voor dubbelpost!
Gisteren een SJODEE gekocht, true to size. Broek is wel vrij lang, maar niet té lang en denk dat het na de eerste was over een maand of zes, zeven wel weer meevalt. Bovendien heb ik de etiketjes erafgehaald dus ik kan toch niet meer ruilen![]()
Gisteren ook nog een AJDRS gepast en er volledig verliefd op geworden; wat een mooie broek is dat. Stof is ook van een enorm goeie kwaliteit. Maarja, 160 euro, dat is wel ver boven budget. 99 euro vind ik stiekem al veel... Dus uiteindelijk is het toch de SJ geworden- en ik wacht nu op een uitverkoop of een briefje van honderd euro dat uit de lucht komt vallen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |