1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ja, eigenlijk kan het meeste ook wel samen, maar goed, alleen is het toch wat leuker.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Haaaahahahahaha, gatverrrr![]()
![]()
![]()
Heb je het niet koud in alleen je boxer dan? Sowieso kan een groot gedeelte van je lijstje ook met vrouwelijk gezelschap hoorMaargoed, alleen zijn is soms wel heel lekker ja
Ik was je al kwijt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, waar was je nou met Popstars?
Net terug van klussen bij zwagertttt, nu even boodschapjes doen en dan vanavond lekkerniets
Ja weet ik, maar die heb je wel erg hoog staan als je gewoon in boxer rondloopt. Hier heb ik hem ook aanstaan en heb ik nog een trui aan en pantoffels en lig ik lekker onder een dekentjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk kan het meeste ook wel samen, maar goed, alleen is het toch wat leuker.
En ik heb gewoon verwarming hoor![]()
Noem me maar nietsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
Net terug van klussen bij zwagertttt, nu even boodschapjes doen en dan vanavond lekkerniets
Jij bent een vrouw.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar die heb je wel erg hoog staan als je gewoon in boxer rondloopt. Hier heb ik hem ook aanstaan en heb ik nog een trui aan en pantoffels en lig ik lekker onder een dekentje![]()
Dat is correctquote:
Het verloren schaapquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:17 schreef Greys het volgende:
ik zit echt 5 cm van de kachel af, ding staat op 23, heb een dikke trui met daaronder mn normale trui aan. Daaronder zit nog een t-shirt en een ding met lange mouwen. Ik heb mn gevoerde joggingbroek van de hennes aan en mn toffels.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar die heb je wel erg hoog staan als je gewoon in boxer rondloopt. Hier heb ik hem ook aanstaan en heb ik nog een trui aan en pantoffels en lig ik lekker onder een dekentje![]()
al wezen lopen met elco?quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zit echt 5 cm van de kachel af, ding staat op 23, heb een dikke trui met daaronder mn normale trui aan. Daaronder zit nog een t-shirt en een ding met lange mouwen. Ik heb mn gevoerde joggingbroek van de hennes aan en mn toffels.
En ik stik nog van de kou
Rond het huis scharrelen in je boxer... Daar kan je voor opgepakt worden hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:12 schreef Loveless85 het volgende:
Ja, eigenlijk kan het meeste ook wel samen, maar goed, alleen is het toch wat leuker.
Elco vind het prachtig maar eet steeds van de sneeuw dus die moet van mij altijd weer snel naar binnenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
al wezen lopen met elco?
Baloe had echt hele dikke sneeuwballen aan zn poten hangenzat helemaal vast gevroren. Ik moest het eraf föhnen
IN het huis. M'n eigen huisquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Rond het huis scharrelen in je boxer... Daar kan je voor opgepakt worden hoor
Nou, dat staat er anders niet hoorquote:
Ik zou het wel leuk vinden als je het deed (wel pics posten natuurlijk)quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:07 schreef Loveless85 het volgende:
Dacht meer aan lekker in bad met een pilsje erbij. Magnetronvoer en bergen chips vreten. In je boxer rond het huis strompelen enzo
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou, dat staat er anders niet hoor
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als je het deed (wel pics posten natuurlijk)
Baloe ook. Maar toen ik dreigde hem een ram voor zn kop te geven nokte die toch maarquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Elco vind het prachtig maar eet steeds van de sneeuw dus die moet van mij altijd weer snel naar binnen
ik zie het anders flink sneeuwen bij jouquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:44 schreef Qwea het volgende:
Baloe ook. Maar toen ik dreigde hem een ram voor zn kop te geven nokte die toch maar
Ik dacht dat wij nog sneeuw kregen? Ik kijk op buienradar en we zouden er midden in moeten zitten maar ik zie niks
Verkiezingen voorbij. Wie is nieuwe "liefste user"?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde onze date niet zomaar en plein publique gooien
Ik heb het de hele dag al koud.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik zit echt 5 cm van de kachel af, ding staat op 23, heb een dikke trui met daaronder mn normale trui aan. Daaronder zit nog een t-shirt en een ding met lange mouwen. Ik heb mn gevoerde joggingbroek van de hennes aan en mn toffels.
En ik stik nog van de kou
die kerstzooi had ik gisteren al de deur uitgetraptquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb het de hele dag al koud.
De kerstmeuk is gelukkig allemaal weer opgeruimd.
Je mag zo wat van me hebben!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Baloe ook. Maar toen ik dreigde hem een ram voor zn kop te geven nokte die toch maar
Ik dacht dat wij nog sneeuw kregen? Ik kijk op buienradar en we zouden er midden in moeten zitten maar ik zie niks
Geef maar 15 cm aubquote:
Ja dat moet dan gelijk weg!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
die kerstzooi had ik gisteren al de deur uitgetrapt
da's niet slimquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
Ik ben de sneeuw eigenlijk zat![]()
Maar da's meer omdat ik maandag weer moet werken en dan weer Smart trouble heb
Ik vind het briljant. Ik zat al 3 a 4x vast vandaag met de aygoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:55 schreef Greys het volgende:
Ik ben de sneeuw eigenlijk zat![]()
Maar da's meer omdat ik maandag weer moet werken en dan weer Smart trouble heb
Die Smart is gewoon te licht voor sneeuw, heb hem vorige week (was dat vorige week al die sneeuw?) al drie keer uitgegraven, dat vond ik wel even genoegquote:
De aygo trekt het ook maar net hoor. Ik wil hierna iig een 1.6quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Smart is gewoon te licht voor sneeuw, heb hem vorige week (was dat vorige week al die sneeuw?) al drie keer uitgegraven, dat vond ik wel even genoeg
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
De aygo trekt het ook maar net hoor. Ik wil hierna iig een 1.6
Dan heb je je inderdaad nóg rapper ingegravenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
De aygo trekt het ook maar net hoor. Ik wil hierna iig een 1.6
dat probleem had ik ook kunnen hebben als ik mijn autootje in een parkeervak had gezet , maar het leek me handiger om hem op de hoek van een straat te zetten , zodat ik eerst even flink heen en weer kon gassen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:59 schreef Greys het volgende:
Die Smart is gewoon te licht voor sneeuw, heb hem vorige week (was dat vorige week al die sneeuw?) al drie keer uitgegraven, dat vond ik wel even genoeg
Een sneeuwscooter.quote:
Ja precies dat probleem had ik hier vorige week dusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:06 schreef kitao het volgende:
[..]
dat probleem had ik ook kunnen hebben als ik mijn autootje in een parkeervak had gezet , maar het leek me handiger om hem op de hoek van een straat te zetten , zodat ik eerst even flink heen en weer kon gassen.
Tussen twee auto's in gaat dat iets moeilijker , booiink.
Jaaaaaa!quote:
neeeee , gaat toch veels te snel die lawineschuivers ?!quote:
Euwh. Nou de aygo is niet zwaar iigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je je inderdaad nóg rapper ingegraven![]()
Met dit weer kan je beter een wat lichtere motor maar zwaardere auto hebben. Als jij veel vermogen hebt icm lichte auto gaan je banden juist snel slippen (door het vermogen), en krijg je géén grip (door het gewicht)
10 cm hier, en het valt hier nu als een idioot. we gaan richting de 15 en misschien wel de 20quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:15 schreef Enfermera het volgende:
Ja, hebben jullie zoveel sneeuw? Bij ons vanochtend maar een klein laagje en dat is nu allang weer weg...
010 , matige lichte sneeuw tot nu toe.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:15 schreef Enfermera het volgende:
Ja, hebben jullie zoveel sneeuw? Bij ons vanochtend maar een klein laagje en dat is nu allang weer weg...
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
10 cm hier, en het valt hier nu als een idioot. we gaan richting de 15 en misschien wel de 20
Welke plus?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:22 schreef kitao het volgende:
even sprinten naar de plus , nog maar een half uur meen ik .
of zijn ze tot 8 open ?
Plus 8-21uurquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:22 schreef kitao het volgende:
even sprinten naar de plus , nog maar een half uur meen ik .
of zijn ze tot 8 open ?
Ja ik vind het echt gaafquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
![]()
Vet!
Hier was het echt 0,5 cm. Toen het 11u 's ochtends was.Nu niks meer xD
Ik vond het wel leuk met de duetten, al viel het ook flink tegen soms!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ik heb maar met een half oog gekeken, ik was iets aan het maken dat ik af wilde hebben, werd een latertje![]()
Zojuist stonden mn ouders spontaan aan de deur, nu ben ik aan het koken
Ik vond het een beetje saai, saaie sterren ook allemaal.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk met de duetten, al viel het ook flink tegen soms!
Wat heb je afgemaakt dan? Iets voor de hondjes?
maisfrikandellenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje saai, saaie sterren ook allemaal.
Die krullebol moet dr echt uit nu zeg.
Kristel en Dewi vond ik geweldig![]()
Ik ga zo lekker maisfrikandellen bakken![]()
Komt dr vanaaf iets leuks op tv?
Bart was slecht he?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje saai, saaie sterren ook allemaal.
Die krullebol moet dr echt uit nu zeg.
Kristel en Dewi vond ik geweldig![]()
Ik ga zo lekker maisfrikandellen bakken![]()
Komt dr vanaaf iets leuks op tv?
Oehoehoehoeeeeeeeeeewieeeeeeeeeeeee?quote:
Yups das Indisch en heel erg lekkahquote:
Het probleem is dat er teveel op jou hebben gestemdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:40 schreef Greys het volgende:
Haar, ik snap echt geen bal van mijn Grappigste Avatar Award
Ik had op jou gestemd, vraag maar na
Ik denk dat Greys mensen heeft omgekocht met foto's van haar Lagoonsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het probleem is dat er teveel op jou hebben gestemd
Ja maar die Kim die vind ik echt zo stom en saai , daardoor kan ik dr nog steeds niet goed vinden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Bart was slecht he?
Maar Joshua ook helaas.
Dewi en Kristel vond ik ook allebei goed ja! En Kim.
[..]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat Greys mensen heeft omgekocht met foto's van haar Lagoons
OMGquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat Greys mensen heeft omgekocht met foto's van haar Lagoons
Ik vind haar wel wat grijze muizerig, maar niet stom ofzo.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar die Kim die vind ik echt zo stom en saai , daardoor kan ik dr nog steeds niet goed vinden.
Ik ben dr ook altijd meteen weer vergeten
Eens even deze theorie in dat andere topic plempenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG
Hara d'r lagoons winnen het hoor
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens even deze theorie in dat andere topic plempen
Nee niet geweest, ik was vergeten dat we vandaag de hele dag gingen klussen in Noordwijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:45 schreef Ml-etje het volgende:
zo heb weer wat groen in huis (niet veel want het was zo deplorabel dat ik zelfs kunstbloemen heb gekocht
).
En een badkussen van de marskramer, ben jij nog geweest Greys???
Plus een ehh ja zo'n ding voor onder de douche waar de jellie in kan..en nog wat zooi tijd voor een opknapbeurtje morgen
Start een praatgroep andersquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maakt hij jou ook altijd zo verdrietig?
Gaaf!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt gaafen het sneeuwt nog steeds
en morgen/vannacht krijgen we ook weer sneeuw
Ja, en ik had nog op hem gestemd ook als Leukst te volgen User.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maakt hij jou ook altijd zo verdrietig?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg één ding:
Pas je op je tong, popje?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg één ding:
Ja, en ik had nog op haar gestemd ook als Liefste User.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maakt ze jou ook altijd zo verdrietig?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maakt ze jou ook altijd zo verdrietig?
Popjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg één ding:
Ja maar niet zo'n hard nekkussen, een platte die je met zuignappen vast maakt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet geweest, ik was vergeten dat we vandaag de hele dag gingen klussen in Noordwijk
Maar ze hebben ze dus?
De plus-kruidenier oftewel supermarkt , en ze zijn tot 8 open heb ik net gehoord.quote:
Ik ken de winkel, ik bedoelde meer wáár zittie. Het verschilt nog weleens per vestiging nl.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:57 schreef kitao het volgende:
[..]
De plus-kruidenier oftewel supermarkt , en ze zijn tot 8 open heb ik net gehoord.
Dan hoef je echter geen brood meer te verwachten , dat is dan allang op.
En kaas hoef je daar ook niet te kopen dan ben je meteen blut , tenzij je van die superjonge melkkaas koopt die rechtstreeks vanuit de koe het plastic in gaat , bleh.
Geef mij maar de appie , maar die zit een stukje verder. Tegenwoordig zijn die hier op de eerste zondag van de maand open , dus daar ga ik morgen wel langs.
(met de auto en op zondag )
je probeert me toch niet te pinpointen he Greys ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:25 schreef Greys het volgende:
Plus 8-21uur
Stadhoudersplein 135
Rotterdam
Plus 8-20 uur
Rijnwaterstraat 35
Rotterdam
Plus 8-20 uur
Ganzerikplein 329
Rotterdam
Er zit er overigens ook nog eentje op de Pliniusstraat in Zuidquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:00 schreef kitao het volgende:
[..]
je probeert me toch niet te pinpointen he Greys ?
Ik heb een opblaasbaar kussen met zuignappen voor in bad, echt heerlijk is die, was van Etos esquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja maar niet zo'n hard nekkussen, een platte die je met zuignappen vast maakt.
Ik upload na het eten eff een foto voor je.
in 010 , en ik wist niet dat er maar drie waren hier , ik had netzogoed mijn adres op het net kunnen zetten....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ken de winkel, ik bedoelde meer wáár zittie. Het verschilt nog weleens per vestiging nl.
PLUS Stadhouderspleinquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:07 schreef kitao het volgende:
[..]
in 010 , en ik wist niet dat er maar drie waren hier , ik had netzogoed mijn adres op het net kunnen zetten....
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:07 schreef kitao het volgende:
[..]
in 010 , en ik wist niet dat er maar drie waren hier , ik had netzogoed mijn adres op het net kunnen zetten....
Ik zal jou nog eens proberen te helpenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:00 schreef kitao het volgende:
[..]
je probeert me toch niet te pinpointen he Greys ?
Ik bedoelde dus welke vestiging? 010 is nogal een rekbaar begrip, zoals je hierboven ziet zitten er daar 6 ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:07 schreef kitao het volgende:
[..]
Powernapquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeft heer G. dit keer geen vingers verloren Greys?![]()
Hier ligt trouwens echt veul sneeuw![]()
En het sneeuwt nog steeds...
Net lekker 2 broodjes met zalm gehad en nu ff![]()
Nee, alle ledematen zitten d'r nog an!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeft heer G. dit keer geen vingers verloren Greys?![]()
Hier ligt trouwens echt veul sneeuw![]()
En het sneeuwt nog steeds...
Net lekker 2 broodjes met zalm gehad en nu ff![]()
stadhouderspleinquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus welke vestiging? 010 is nogal een rekbaar begrip, zoals je hierboven ziet zitten er daar 6 ofzo
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:20 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Gisterochtend kroop mnbij me in bed "hey je lush was toch op ??"
![]()
Inmiddels heb ik al een halve Vanilla in the mist-zeep kwijt, en vrees dat ze de rest van mn stash ook nog gaat plunderen![]()
Ah , en Greys gaf er maar drie ? Onvolledige info dus , bedankt hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ik bedoelde dus welke vestiging? 010 is nogal een rekbaar begrip, zoals je hierboven ziet zitten er daar 6 ofzo
Is dat klussen en heer G zo eng dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, alle ledematen zitten d'r nog an!
Hier geen vlok sneeuw, mijn moeder smst net wel dat er al een uur dikke vlokken vallen (Noord-Holland) en dat mijn vader alweer moet gaan sneeuwruimen![]()
Tukkie-ze!
Heer G tukt met je mee, zie ikIn de stoel
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:20 schreef Nonneke het volgende:![]()
Gisterochtend kroop mnbij me in bed "hey je lush was toch op ??"
![]()
Inmiddels heb ik al een halve Vanilla in the mist-zeep kwijt, en vrees dat ze de rest van mn stash ook nog gaat plunderen![]()
Nou hij kan best klussen, maar daar moest gesloopt worden in dat huis en dan doet ie nogal wild en niet voorzichtigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is dat klussen en heer G zo eng dan?
Wow weer sneeuw :d hier niet helaas.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Vriend is op de wii aan het hoepelen
Slopen is ook het leukst als je het wild doetquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou hij kan best klussen, maar daar moest gesloopt worden in dat huis en dan doet ie nogal wild en niet voorzichtigDus afgelopen maandag kwam ie al thuis - had ie ook daar geklust - met een stukje van zijn pink in zijn broekzak
Haha het beeld van een hoeplende manquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Oooowwww, dan heb ik nog een compromiterende foto van jequote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
achter centraal , vlakbij Blijdorp , je hebt me , ik ben Bokito.
Daar willen we eigenlijk een foto...nee fimpje van zien....mag van de achterkant hoor zodat hij niet herkenbaar isquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Tombola (?) wilde vandaag een PM sturen aan de mensen op hetquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe gaat het nou allemaal de 9e? Qua:
- Lunch evt?
- Verzameltijd en plek
- Hoe laat zijn we in DTH welkom
- Hoe laat moeten we daar weer opzouten
- Moeten er eerst nog spullen opgehaald worden?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
achter centraal , vlakbij Blijdorp , je hebt me , ik ben Bokito.
Fotoooooooooooquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik gooi eens gewoon wat in de groep:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombola (?) wilde vandaag een PM sturen aan de mensen op hetlijstje
.
Ing + zus en ik gaan kortingsbonnen inwisselen bij de Mac, bij DTH zijn we welkom vanaf 12 uur.
Dus dat geeft de aanvangstijden zo'n beetje aan.
Voor de rest weet ik niks eigk.
Dat lijkt me prima, das zo rond 1030 hier weg ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gooi eens gewoon wat in de groep:
Als we nou om twaalf uur afspreken bij de Mac (kan iedereen een beetje rustig aan er heen komen) en dan rond één uur bij DTH zijn?
Ik vind het een goed plan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gooi eens gewoon wat in de groep:
Als we nou om twaalf uur afspreken bij de Mac (kan iedereen een beetje rustig aan er heen komen) en dan rond één uur bij DTH zijn?
ik hoop maar voor de goede orde dat die onderliggende een wijfje is anders kan ik het niet echt waarderen , eerlijk gezegd.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:46 schreef kitao het volgende:
[..]
ik hoop maar voor de goede orde dat die onderliggende een wijfje is anders kan ik het niet echt waarderen , eerlijk gezegd.
Als we eerst al gaan lunchen (lunchen bij de Macquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me prima, das zo rond 1030 hier weg ofzo![]()
Al moet ik zeggen dat ik 't wel prima dagje dan vind met heenreis, lunch, middagje DTH. Dan hoeft voor mij dat etentje erna niet echt zo![]()
Vrijdagavond nl. ook al op pad
Nou ja het is natuurlijk ook nog wel anderhalf tot twee uur terugkarrenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:51 schreef Cat22 het volgende:
Als ik naar het lijstje kijk blijven er dan weinig eters over.![]()
Ik snap het wel hoor.Maar met drie of vier man hoeven we niet te reserveren. En dan kijk ik net zo lief op de dag zelf of ik al dan niet meega.
Maar nu niet achteraf miepen 'dat het toch wel gezellig was geweest een hapje te eten achteraf met z'n allen'.![]()
Ze lijken wel verdacht veel op elkaar , kan ze geen lippenstift opdoen of een strikje in haar haar zetten ?quote:
Ik snap het helemaal hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja het is natuurlijk ook nog wel anderhalf tot twee uur terugkarren![]()
En iedereen staat vrij te eten hoorík heb er alleen niet zo'n trek (hihi) meer in na een vrij lange dag met een lange avond er aan voorafgaand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie gaat het etentje plannen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Tja zijn beide gorilla's dus uiteraard lijken ze op elkaar maar dat vrouwtje is duidelijk veel kleiner dan de man en ook het hoofd is anders....maar ik begrijp wat je bedoelt hoor, zo goed ken ik je wel inmiddels...je mannelijke egoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:56 schreef kitao het volgende:
[..]
Ze lijken wel verdacht veel op elkaar , kan ze geen lippenstift opdoen of een strikje in haar haar zetten ?
(en voor de goede orde , ik heb niets tegen homosexuelensexualiteit , ik heb alleen liever niet dat ik evt. zo afgebeeld zou worden omdat dit een onjuist beeld van mij zou vormen)
(dan kun je je natuurlijk ook weer afvragen : wat is hét beeld van een hetero en een homo en voor je het weet ziten we bij F&L of nog erger bij PUB)
Kortom : ik bedoel er niets mee.
En puff!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:13 schreef Ml-etje het volgende:
Badkussen Marskramer;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
ZooooooPizza staat in de oven, is zo klaar. Ik maak een foto om jullie jaloers te maken, ja
Zal bij mij niet echt lukken.....ik hou niet zo van pizzaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
ZooooooPizza staat in de oven, is zo klaar. Ik maak een foto om jullie jaloers te maken, ja
Jammerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Zal bij mij niet echt lukken.....ik hou niet zo van pizza
Ik vind het er een beetje smerig uitzien eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef Enfermera het volgende:
Oh, dat stomme ding gaf een foutmelding waardoor mn post net pas verzonden werd
Nouja, voor jullie dan een minder lange wachttijd: nu is mn foto er al
[ afbeelding ]
Foto staat op z'n kant, maar bovenaan zeg maar het deel van mn man; paar plakjes courgette met rauwe ham en pepersalami en ik heb daaronder veel courgette met mozzarella, die je niet meer zoveel ziet
Daaronder nog zelfgemaakte tomatensaus en wat gewone geraspte kaas![]()
Hij was lekkorrr![]()
Maar daar gaat het niet altijd om bij zelfgemaakt. Als het maar goed smaakt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het er een beetje smerig uitzien eerlijk gezegd
Ow ja puffquote:
Hihi hij is erg mozzie maar vast lekkerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
Foto staat op z'n kant, maar bovenaan zeg maar het deel van mn man; paar plakjes courgette met rauwe ham en pepersalami en ik heb daaronder veel courgette met mozzarella, die je niet meer zoveel ziet
Hij was lekkorrr![]()
De mijne van een tijdje terug;quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jammer
Maar zelfgemaakte is wel een stuk lekkerder hoor, zeker omdat je er allerlei dingen op kunt gooien die je zelf wilt!
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
zat ,quote:
1. gezienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:26 schreef kitao het volgende:
[..]
zat ,
zwartboek nl1
psycho nl2
snatch rtl5
smokin' aces rtl5
chronicles of narnia sbs6
allemaal al gezien , maar sbs6 daarvan denk ik dat die film ( fantasie) jou het meest zal bevallen , hou je liever van wat ruwere actie dan adviseer ik je rtl5 aan te laten staan , snatch is trouwens een actie-komedie itt aces die veel ruwer is.
Ze is al even weg hier.quote:
Adem in, adem uit...quote:
hier kun je ook trailertjes bekijken :quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:28 schreef trovey het volgende:
1. gezien
2. 1 van de weinige Hitcock films die ik liever niet zie
3. ken ik niet maar aan jou omschrijving te zien niets voor mij
4. ken ik niet en idem
5. ga ik, denk ik, even bekijken.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:32 schreef kitao het volgende:
[..]
hier kun je ook trailertjes bekijken :
http://www.tvgids.nl/alle(...)ry,_nat._geographic/
wel opschieten , sommige beginnen al om 8 uur.
![]()
maar 5 is een mooi uitgevoerde fantasie-film zonder ( extreem) geweld , het vervolg vond ik echter waardeloos.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
Zoooooo, ik ben lekker uit eten geweest
Joa, GM is nog bezig denk ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Adem in, adem uit...
Waar heb je d'r het laatst gezien?
Toen ik je net quotte kreeg ik trouwens een heeeele rare tekst. Zeker 200 regels met broncodes en andere vage shit waar ik niks van snap.![]()
Is het niet de bedoeling om op een pizza een beetje gelijkmatig te verdelen ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef Enfermera het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was lekkorrr![]()
Ik en vriendjequote:
Wat zit er allemaal op? Ik kan niets voor dat groen verzinnenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De mijne van een tijdje terug;
[ afbeelding ]
Wat ook enorm leuk is, die dingen met kids maken
Je hebt gelijk , fok loopt te bokken , die afbeelding met die pizza ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:35 schreef trovey het volgende:
Ga zo even naar mijn broer toe...eens zien of hij ook datgene wil zien wat mij wel aardig lijkt....trouwens mooi moment om er weer even mee te stoppen....FOK bokt van alle kanten....zie jullie later wel weer....zal hoe dan ook morgen worden
...Groetjes
Lijkt mij prei.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal op? Ik kan niets voor dat groen verzinnen
Was mijn eerste gok ook, maar mijn prei ziet er toch anders uit.quote:
champi's, paprika, prei enz. dus denk dat je op de prei doeltquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal op? Ik kan niets voor dat groen verzinnen
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:43 schreef Harajuku. het volgende:
Was mijn eerste gok ook, maar mijn prei ziet er toch anders uit.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik en vriendje
Hij een sateetje en ik maaltijdsalade carpaccio
In onze home-town
![]()
Lekkah
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik en vriendje
Hij een sateetje en ik maaltijdsalade carpaccio
In onze home-town
![]()
Lekkah
Ossenhaas zonder ossenhaasquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt goed.![]()
Ik ga maar ff de restanten afhaal-chinees van gister opwarmen
Prei.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
champi's, paprika, prei enz. dus denk dat je op de prei doelt
Was het ook!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt goed.![]()
Ik ga maar ff de restanten afhaal-chinees van gister opwarmen
Preiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Prei.![]()
In stukjes.![]()
Maar op zo'n pizza ben ik dan toch altijd bang dat hij erg droog wordt in de oven. Had je daar geen last van? Heb je nog tips&tricks?
Hee! Wacht! Wil je een witte of een blauwe?quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was het ook!
Ik flikker afhaal chinees altijd gelijk weg, dat durf ik de volgende dag echt niet weer aanMaargoed, zo maak je er wel een echt goede mannenavond van
![]()
Loop je lekker in je boxerrttt rond?![]()
![]()
Ik vind afhaal chinees juist de dag erna nog veel lekkerderquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was het ook!
Ik flikker afhaal chinees altijd gelijk weg, dat durf ik de volgende dag echt niet weer aanMaargoed, zo maak je er wel een echt goede mannenavond van
![]()
![]()
Nou ja, wat zonde. Dat loopt de volgende dag echt niet weg hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was het ook!
![]()
![]()
Nee nog niet, na het eten maar ff in bad, daarna boxershort-avondquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was het ook!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zonde!
Ik doe daar wel drie dagen mee. (= vrouw).
Omg, echt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nog niet, na het eten maar ff in bad, daarna boxershort-avond![]()
Technisch gezien was het overigens bezorgchinees. En inderaad ossenhaas, wat weer gewoon runderlapjes zijn ofzo![]()
Heb je (nog) Lush? Mijn badkamer ruikt echt goddelijk door al die Lush die ik er nu geparkeerd hebquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nog niet, na het eten maar ff in bad, daarna boxershort-avond![]()
Technisch gezien was het overigens bezorgchinees. En inderaad ossenhaas, wat weer gewoon runderlapjes zijn ofzo![]()
Daar heb ik bij chinees geen last van. Maoams daarentegen...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Dat zou ik sowieso niet doen, want dan zou ik me drie dagen lang plofferig voelen[/zeikwijf]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omg, echt?! Dat je dat besteld had dus.
quote:U heeft het volgende besteld:
1x
[Mihoen goreng gerechten] Mihoen goreng met gefileerde kip
¤8,50
1x
[Ossehaas gerechten] Don koe ngau, zonder sambal, nasi
¤10,70
Bezorging: GRATIS
Totale prijs: ¤19,20
Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: Contant
Nee geen Lushquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je (nog) Lush? Mijn badkamer ruikt echt goddelijk door al die Lush die ik er nu geparkeerd heb![]()
Ossenhaas is lekker
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was het ook!
Ik flikker afhaal chinees altijd gelijk weg
toen ik klein was, was ik bang voor preiquote:
Dat vind ik dus weer niet zo fijn, die alles-door-elkaar Lush geur. Bij mij zit alles in plastic zakjes of luchtdichte dozen. Is beter voor de kwaliteit en voor mijn neus.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je (nog) Lush? Mijn badkamer ruikt echt goddelijk door al die Lush die ik er nu geparkeerd heb![]()
Ossenhaas is lekker
Hee, ik zeg niet dat ik er windjes van ga latenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb ik bij chinees geen last van. Maoams daarentegen...
Ik zet de pizzagroenten altijd even in het water.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Prei.![]()
In stukjes.![]()
Maar op zo'n pizza ben ik dan toch altijd bang dat hij erg droog wordt in de oven. Had je daar geen last van? Heb je nog tips&tricks?
Dit zijn allemaal zoete luchtjes, ruikt heerlijk door elkaar heenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus weer niet zo fijn, die alles-door-elkaar Lush geur. Bij mij zit alles in plastic zakjes of luchtdichte dozen. Is beter voor de kwaliteit en voor mijn neus.
Ik had deze week de inhoud van mijnHatbox
een nachtje laten luchten.
De dag erna heb ik alles gauw ingepakt. Brrrr..... te heftig.![]()
Mijn party order staat trouwens nog steeds in Curacao.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
toen ik klein was, was ik bang voor prei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Bang? Voor prei?
Wil je erover praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Wat ploft er dan bij jou?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, ik zeg niet dat ik er windjes van ga laten![]()
weer gelijke gedachten , ik wou nog reageren maar besloot het niet te doen alhoewel ik drie dagen ook wel erg lang vind.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
Zonde!
Ik doe daar wel drie dagen mee. (= vrouw).
Jij bent raar.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef Goodbye het volgende:
En wat een kritiek op dat ik mijn Chinees wegflikker. Laaaaat me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Plofferig, als in; dik voelenquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Bang? Voor prei?
Wil je erover praten?ja nu niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
vond dat ding gewoon eng, t leek wel buitenaards
als mijn moeder me zat was in de keuken, pakte ze de prei, en rende ik gillend weg![]()
ik durfe niet in de buurt van dat ding te komen
🐙
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent raar.Afwijkend.
![]()
Wat chinees eten betreft niet bij dit kliekje passend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KRASKRASKRAS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:47 schreef Bamba het volgende:
Aankomende maandag ga ik het hotel en het restaurant reserveren voor de 16e voor mijn schatje en mij. Heb er zin in!!
Moeten jullie niet daten? Jullie zitten regelmatig op 1 lijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:54 schreef kitao het volgende:
[..]
weer gelijke gedachten , ik wou nog reageren maar besloot het niet te doen alhoewel ik drie dagen ook wel erg lang vind.
Minder bestellen of meer eten en in je koelkast bewaren tot de volgende dag lijkt me geen probleem , beter toch als wegmieteren ?
Ik vraag me af hoe dat restaurant er bij jullie uitziet , met een enorme afvalberg erachter en een keuken achter 2 muren ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef Goodbye het volgende:
En wat een kritiek op dat ik mijn Chinees wegflikker. Laaaaat me!
Cat ploft van Maoamquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf, Cat dacht dat ploffen scheten laten is? Ik lach zo hard nu
"Eeeww, wie zit er zo te ploffen"
Maar stiekem at je het wel omdat je het op je bord niet meer als zodanig herkende?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja nu niet meer![]()
![]()
als mijn moeder me zat was in de keuken, pakte ze de prei, en rende ik gillend weg![]()
Pakket 3quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:54 schreef Bamba het volgende:
Da's echt balen van die party order zeg Cat! Hoe wordt dat nu opgelost?
dan vlieg je ook meteen een halve meter de lucht in als je d'r een laatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
Stel je aan mensch, ik heb je foto gezienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daar heb ik heul geen chinees voor nodig
volgens mij stopte ze het er gewoon in jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar stiekem at je het wel omdat je het op je bord niet meer als zodanig herkende?
zo te zien was cat hier niet de enige , en die sneeuwscooter lag ook aardig voor de hand , bijdehand.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
Moeten jullie niet daten? Jullie zitten regelmatig op 1 lijn.
Wat de SC al niet voor sommigen doet
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moeten jullie niet daten? Jullie zitten regelmatig op 1 lijn.
Wat de SC al niet voor sommigen doet
Houston, we have a lift-offquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan vlieg je ook meteen een halve meter de lucht in als je d'r een laat
Door deze foto heb ik nu zin in baguettes uit de oven met van alles eropquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De mijne van een tijdje terug;
[ afbeelding ]
Wat ook enorm leuk is, die dingen met kids maken
Is dat zo gek dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
niet klagen, dat valt reuze meequote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daar heb ik heul geen chinees voor nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Nee leuk is anders idd! Zaten er spullen voor andere mensen bij? Omdat je party order zegt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pakket 3gaat maandag op de bus.
Maar zonder een aantal kerstproducten die inmiddels zijn uitverkocht.Ik krijg mijn geld terug en wat gratis spul als goedmakertje en als mijn Antilliaanse doos ooit nog in de UK arriveert dan sturen ze die produkten daaruit alsnog op. Maar leuk is anders.
En hoe gaat dat nu?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja nu niet meer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Stel je aan mensch, ik heb je foto gezien![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet klagen, dat valt reuze mee![]()
ik wil je pas weer horen als je er zo uitziet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And so the lion fell in love with the lamb
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet klagen, dat valt reuze mee![]()
ik wil je pas weer horen als je er zo uitziet:Geile chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je d'r MSN?![]()
Ik heb het echt nog nóóit gehoordquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan?Zo zeggen we het hier wel eens.
Het zal wel in de categorie kattebak en acherrum vallen.
Party = omdat er parfums in zitten die maar op één dag telefonisch te bestellen waren.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee leuk is anders idd! Zaten er spullen voor andere mensen bij? Omdat je party order zegt?
Ooh oke, ik snap het! Die parfums zitten dus bij je nieuwe pakket er niet meer bij dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Party = omdat er parfums in zitten die maar op één dag telefonisch te bestellen waren.
En - helaas- hebben er ook andere mensen met me meebesteld (=groepsorder). Gelukkig wel vriendinnen van me, dus die snapen het wel. Maar het is wel vervelend. Iedereen heeft zijn spul inmiddels en wij stinken nog.
papier? * foto op gaat zoeken en checken wat ze gegeten heeftquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Door deze foto heb ik nu zin in baguettes uit de oven met van alles erop
Ook al snap ik niet wat die groene stukjes papier daar doen
Monitor op z'n kop zettenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:04 schreef kitao het volgende:
hoe zet ik dit streepje hé eigenlijk de andere kant op ?
hè, zo.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:04 schreef kitao het volgende:
En wie zei dat Fok niet leerzaam is?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het echt nog nóóit gehoord
Flink tegen het streepje duwenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:04 schreef kitao het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eten was heerlijk!
Wij hadden laatst ook heerlijke pizza zelf gemaakt.
Ik hou dr nooit zo van als dr zo veel op zit, less is more![]()
[ afbeelding ]
Wij maakten laatst deze pizza, die was denk ik iets van 80 cm of zo , en dan gewoon allemaal verschillende stukken er op, t onderste stuk met gehakt en pepers was duidelijk voor de heer des huizes, op het middelste stuk zat salami en champignon, op het bovenste deel zalm kappertjes en olijfjes, en dan kaas over het hele geval
Zelfgemaakte bodem van bloem en zo, geen kant en klaar gedoetje, zelfs sausje maken, dan heb je niet zo veel topping nodigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ziet er zeeer goed uit, maar ik vermoedde al jij bent de queen of kitchen
Nou ja hij kan iig NIET 50-jarige verlepte overgewaardeerde zangeressen tevreden houdenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ga Snatch kijken, es zien wat die Guy van Madonna nou allemaal kan eigenlijk
Die gelukkig nog wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ooh oke, ik snap het! Die parfums zitten dus bij je nieuwe pakket er niet meer bij dan?
Zeurpietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Preciessssquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet altijd om bij zelfgemaakt. Als het maar goed smaakt.![]()
Ik moet bekennen dat ik het courgettedeel er ook niet echt lekkah uit vind zien.Maar dat komt waarschijnlijk omdat hij bedolven ligt onder
mozarella
.
Yupyupquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi hij is erg mozzie maar vast lekker
Dat lijkt me heel persoonlijk, of niet?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:38 schreef kitao het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling om op een pizza een beetje gelijkmatig te verdelen ?
Zozo, dat ziet er ook wel heel erg lekker uit!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eten was heerlijk!
Wij hadden laatst ook heerlijke pizza zelf gemaakt.
Ik hou dr nooit zo van als dr zo veel op zit, less is more![]()
[ afbeelding ]
Wij maakten laatst deze pizza, die was denk ik iets van 80 cm of zo , en dan gewoon allemaal verschillende stukken er op, t onderste stuk met gehakt en pepers was duidelijk voor de heer des huizes, op het middelste stuk zat salami en champignon, op het bovenste deel zalm kappertjes en olijfjes, en dan kaas over het hele geval
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja hij kan iig NIET 50-jarige verlepte overgewaardeerde zangeressen tevreden houden
quote:Wij willen je op de hoogte brengen dat de deuren open gaan om 21:00 uur, dit is vanwege de grote aantal inschrijvingen van de reünie.
Hierdoor bieden wij jullie de mogelijkheid om op tijd naar binnen te kunnen. Wij willen hiermee wachtrijen voorkomen.
Daarom overgewaardeerdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Madonna is heul geen zangeres joh!
Toch?
Entertainster mss, maar zangeres echt heul niet
Gelukkig dat de parfums er nog wel bij zitten dan! Hopen dat dit pakket wél snel aankomt!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die gelukkig nog wel.Want ze roepen altijd heel hard dat er net zoveel parfums gemaakt worden als er zijn besteld maar ze hebben altijd 'opeens' extra flesjes over. Met een andere party order was een flesje gaan lekken, stuurden ze ook een nieuwe voor op.
Dus ik was best verrast dat een paar badprodukten echt opperdeop zijn. Je zou verwachten dat ze nog wat achter de hand houden voor verloren zendingen, kapotte produkten etc.
Nou zit ie @@@ te doen johquote:
De bodem maak ik ook altijd zelfquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfgemaakte bodem van bloem en zo, geen kant en klaar gedoetje, zelfs sausje maken, dan heb je niet zo veel topping nodig
)))))))00000000))))))))) , werkt niet , zit trouwens aan de andere kant van t spectrumquote:
Oh heel simpel, zoals je ook pastasaus maakt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De bodem maak ik ook altijd zelfalleen het sausje hoe maak je dat dan? (* graag bijleert om het prinsesje proberen te worden
)
*geeft roze jurkje aan*quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De bodem maak ik ook altijd zelfalleen het sausje hoe maak je dat dan? (* graag bijleert om het prinsesje proberen te worden
)
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:10 schreef Qwea het volgende:
Oeh oeh oeh. Vanaaf feestje!
Waar je alleen binnen komt als je je hebt aangemeld voor de gastenlijst. En de mail die ik heb gekregen van het feestje zegt dat het druk wordt
[..]![]()
Het gaat zo weer sneeuwen hier
Ja maar, de deuren gaan al om 21u openquote:
Hmm, ik ben ook zo a-technisch als watquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:14 schreef kitao het volgende:
[..]
)))))))00000000))))))))) , werkt niet , zit trouwens aan de andere kant van t spectrum
Jij ook Maesje!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
Hi all,
voor iedereen een gelukkig en gezond 2010![]()
![]()
Maesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
Hi all,
![]()
Dat doe ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh heel simpel, zoals je ook pastasaus maakt.
Olijfolie, wat knoflook, tomatenpuree en wat basilucum of zo, bijvoorkeur vers.
Beetje water dr bij en voila
Van tzelfdequote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
Hi all,
![]()
Guy Ritchie had eigenlijk Quentin Tarantino willen zijn, zijn films zijn het ALLEMAAL net nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ga Snatch kijken, es zien wat die Guy van Madonna nou allemaal kan eigenlijk
Maes! Ook voor jou de beste wensen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
Hi all,
![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*geeft roze jurkje aan*
* is behulpzaam*
Nee, zelf tomatenpuree maken gaat me echt te verquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook(ik dacht dat je miss de puree ook zelf maakte oid).
Volgende week pizza
Lock, Stock, and Two Smoking Barrels is toch ook van hem?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Guy Ritchie had eigenlijk Quentin Tarantino willen zijn, zijn films zijn het ALLEMAAL net niet
mja, voor een keer misschien wel leuk om te zien
Ja!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
Hee! Wacht! Wil je een witte of een blauwe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |