Tja zijn beide gorilla's dus uiteraard lijken ze op elkaar maar dat vrouwtje is duidelijk veel kleiner dan de man en ook het hoofd is anders....maar ik begrijp wat je bedoelt hoor, zo goed ken ik je wel inmiddels...je mannelijke egoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:56 schreef kitao het volgende:
[..]
Ze lijken wel verdacht veel op elkaar , kan ze geen lippenstift opdoen of een strikje in haar haar zetten ?
(en voor de goede orde , ik heb niets tegen homosexuelensexualiteit , ik heb alleen liever niet dat ik evt. zo afgebeeld zou worden omdat dit een onjuist beeld van mij zou vormen)
(dan kun je je natuurlijk ook weer afvragen : wat is hét beeld van een hetero en een homo en voor je het weet ziten we bij F&L of nog erger bij PUB)
Kortom : ik bedoel er niets mee.
En puff!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:13 schreef Ml-etje het volgende:
Badkussen Marskramer;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
ZooooooPizza staat in de oven, is zo klaar. Ik maak een foto om jullie jaloers te maken, ja
Zal bij mij niet echt lukken.....ik hou niet zo van pizzaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
ZooooooPizza staat in de oven, is zo klaar. Ik maak een foto om jullie jaloers te maken, ja
Jammerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef trovey het volgende:
[..]
Zal bij mij niet echt lukken.....ik hou niet zo van pizza
Ik vind het er een beetje smerig uitzien eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef Enfermera het volgende:
Oh, dat stomme ding gaf een foutmelding waardoor mn post net pas verzonden werd
Nouja, voor jullie dan een minder lange wachttijd: nu is mn foto er al
[ afbeelding ]
Foto staat op z'n kant, maar bovenaan zeg maar het deel van mn man; paar plakjes courgette met rauwe ham en pepersalami en ik heb daaronder veel courgette met mozzarella, die je niet meer zoveel ziet
Daaronder nog zelfgemaakte tomatensaus en wat gewone geraspte kaas![]()
Hij was lekkorrr![]()
Maar daar gaat het niet altijd om bij zelfgemaakt. Als het maar goed smaakt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het er een beetje smerig uitzien eerlijk gezegd
Ow ja puffquote:
Hihi hij is erg mozzie maar vast lekkerquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef Enfermera het volgende:
Oh, dat stomme ding gaf een foutmelding waardoor mn post net pas verzonden werd
Nouja, voor jullie dan een minder lange wachttijd: nu is mn foto er al
[ afbeelding ]
Foto staat op z'n kant, maar bovenaan zeg maar het deel van mn man; paar plakjes courgette met rauwe ham en pepersalami en ik heb daaronder veel courgette met mozzarella, die je niet meer zoveel ziet
Daaronder nog zelfgemaakte tomatensaus en wat gewone geraspte kaas![]()
Hij was lekkorrr![]()
De mijne van een tijdje terug;quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jammer
Maar zelfgemaakte is wel een stuk lekkerder hoor, zeker omdat je er allerlei dingen op kunt gooien die je zelf wilt!
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het er een beetje smerig uitzien eerlijk gezegd
zat ,quote:
1. gezienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:26 schreef kitao het volgende:
[..]
zat ,
zwartboek nl1
psycho nl2
snatch rtl5
smokin' aces rtl5
chronicles of narnia sbs6
allemaal al gezien , maar sbs6 daarvan denk ik dat die film ( fantasie) jou het meest zal bevallen , hou je liever van wat ruwere actie dan adviseer ik je rtl5 aan te laten staan , snatch is trouwens een actie-komedie itt aces die veel ruwer is.
Ze is al even weg hier.quote:
Adem in, adem uit...quote:
hier kun je ook trailertjes bekijken :quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:28 schreef trovey het volgende:
1. gezien
2. 1 van de weinige Hitcock films die ik liever niet zie
3. ken ik niet maar aan jou omschrijving te zien niets voor mij
4. ken ik niet en idem
5. ga ik, denk ik, even bekijken.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:32 schreef kitao het volgende:
[..]
hier kun je ook trailertjes bekijken :
http://www.tvgids.nl/alle(...)ry,_nat._geographic/
wel opschieten , sommige beginnen al om 8 uur.
![]()
maar 5 is een mooi uitgevoerde fantasie-film zonder ( extreem) geweld , het vervolg vond ik echter waardeloos.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
Zoooooo, ik ben lekker uit eten geweest
Joa, GM is nog bezig denk ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Adem in, adem uit...
Waar heb je d'r het laatst gezien?
Toen ik je net quotte kreeg ik trouwens een heeeele rare tekst. Zeker 200 regels met broncodes en andere vage shit waar ik niks van snap.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |