quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Vriend is op de wii aan het hoepelen
Slopen is ook het leukst als je het wild doetquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou hij kan best klussen, maar daar moest gesloopt worden in dat huis en dan doet ie nogal wild en niet voorzichtigDus afgelopen maandag kwam ie al thuis - had ie ook daar geklust - met een stukje van zijn pink in zijn broekzak
Haha het beeld van een hoeplende manquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Oooowwww, dan heb ik nog een compromiterende foto van jequote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
achter centraal , vlakbij Blijdorp , je hebt me , ik ben Bokito.
Daar willen we eigenlijk een foto...nee fimpje van zien....mag van de achterkant hoor zodat hij niet herkenbaar isquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Tombola (?) wilde vandaag een PM sturen aan de mensen op hetquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe gaat het nou allemaal de 9e? Qua:
- Lunch evt?
- Verzameltijd en plek
- Hoe laat zijn we in DTH welkom
- Hoe laat moeten we daar weer opzouten
- Moeten er eerst nog spullen opgehaald worden?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:32 schreef kitao het volgende:
[..]
achter centraal , vlakbij Blijdorp , je hebt me , ik ben Bokito.
Fotoooooooooooquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik gooi eens gewoon wat in de groep:quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombola (?) wilde vandaag een PM sturen aan de mensen op hetlijstje
.
Ing + zus en ik gaan kortingsbonnen inwisselen bij de Mac, bij DTH zijn we welkom vanaf 12 uur.
Dus dat geeft de aanvangstijden zo'n beetje aan.
Voor de rest weet ik niks eigk.
Dat lijkt me prima, das zo rond 1030 hier weg ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gooi eens gewoon wat in de groep:
Als we nou om twaalf uur afspreken bij de Mac (kan iedereen een beetje rustig aan er heen komen) en dan rond één uur bij DTH zijn?
Ik vind het een goed plan.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik gooi eens gewoon wat in de groep:
Als we nou om twaalf uur afspreken bij de Mac (kan iedereen een beetje rustig aan er heen komen) en dan rond één uur bij DTH zijn?
ik hoop maar voor de goede orde dat die onderliggende een wijfje is anders kan ik het niet echt waarderen , eerlijk gezegd.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:46 schreef kitao het volgende:
[..]
ik hoop maar voor de goede orde dat die onderliggende een wijfje is anders kan ik het niet echt waarderen , eerlijk gezegd.
Als we eerst al gaan lunchen (lunchen bij de Macquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me prima, das zo rond 1030 hier weg ofzo![]()
Al moet ik zeggen dat ik 't wel prima dagje dan vind met heenreis, lunch, middagje DTH. Dan hoeft voor mij dat etentje erna niet echt zo![]()
Vrijdagavond nl. ook al op pad
Nou ja het is natuurlijk ook nog wel anderhalf tot twee uur terugkarrenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:51 schreef Cat22 het volgende:
Als ik naar het lijstje kijk blijven er dan weinig eters over.![]()
Ik snap het wel hoor.Maar met drie of vier man hoeven we niet te reserveren. En dan kijk ik net zo lief op de dag zelf of ik al dan niet meega.
Maar nu niet achteraf miepen 'dat het toch wel gezellig was geweest een hapje te eten achteraf met z'n allen'.![]()
Ze lijken wel verdacht veel op elkaar , kan ze geen lippenstift opdoen of een strikje in haar haar zetten ?quote:
Ik snap het helemaal hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja het is natuurlijk ook nog wel anderhalf tot twee uur terugkarren![]()
En iedereen staat vrij te eten hoorík heb er alleen niet zo'n trek (hihi) meer in na een vrij lange dag met een lange avond er aan voorafgaand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie gaat het etentje plannen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |