Er zit er overigens ook nog eentje op de Pliniusstraat in Zuidquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:00 schreef kitao het volgende:
[..]
je probeert me toch niet te pinpointen he Greys ?
Ik heb een opblaasbaar kussen met zuignappen voor in bad, echt heerlijk is die, was van Etos esquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:57 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja maar niet zo'n hard nekkussen, een platte die je met zuignappen vast maakt.
Ik upload na het eten eff een foto voor je.
in 010 , en ik wist niet dat er maar drie waren hier , ik had netzogoed mijn adres op het net kunnen zetten....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ken de winkel, ik bedoelde meer wáár zittie. Het verschilt nog weleens per vestiging nl.
PLUS Stadhouderspleinquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:07 schreef kitao het volgende:
[..]
in 010 , en ik wist niet dat er maar drie waren hier , ik had netzogoed mijn adres op het net kunnen zetten....
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:07 schreef kitao het volgende:
[..]
in 010 , en ik wist niet dat er maar drie waren hier , ik had netzogoed mijn adres op het net kunnen zetten....
Ik zal jou nog eens proberen te helpenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:00 schreef kitao het volgende:
[..]
je probeert me toch niet te pinpointen he Greys ?
Ik bedoelde dus welke vestiging? 010 is nogal een rekbaar begrip, zoals je hierboven ziet zitten er daar 6 ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:07 schreef kitao het volgende:
[..]
Powernapquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeft heer G. dit keer geen vingers verloren Greys?![]()
Hier ligt trouwens echt veul sneeuw![]()
En het sneeuwt nog steeds...
Net lekker 2 broodjes met zalm gehad en nu ff![]()
Nee, alle ledematen zitten d'r nog an!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Heeft heer G. dit keer geen vingers verloren Greys?![]()
Hier ligt trouwens echt veul sneeuw![]()
En het sneeuwt nog steeds...
Net lekker 2 broodjes met zalm gehad en nu ff![]()
stadhouderspleinquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus welke vestiging? 010 is nogal een rekbaar begrip, zoals je hierboven ziet zitten er daar 6 ofzo
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:20 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Gisterochtend kroop mnbij me in bed "hey je lush was toch op ??"
![]()
Inmiddels heb ik al een halve Vanilla in the mist-zeep kwijt, en vrees dat ze de rest van mn stash ook nog gaat plunderen![]()
Ah , en Greys gaf er maar drie ? Onvolledige info dus , bedankt hoor.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
Ik bedoelde dus welke vestiging? 010 is nogal een rekbaar begrip, zoals je hierboven ziet zitten er daar 6 ofzo
Is dat klussen en heer G zo eng dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, alle ledematen zitten d'r nog an!
Hier geen vlok sneeuw, mijn moeder smst net wel dat er al een uur dikke vlokken vallen (Noord-Holland) en dat mijn vader alweer moet gaan sneeuwruimen![]()
Tukkie-ze!
Heer G tukt met je mee, zie ikIn de stoel
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:20 schreef Nonneke het volgende:![]()
Gisterochtend kroop mnbij me in bed "hey je lush was toch op ??"
![]()
Inmiddels heb ik al een halve Vanilla in the mist-zeep kwijt, en vrees dat ze de rest van mn stash ook nog gaat plunderen![]()
Nou hij kan best klussen, maar daar moest gesloopt worden in dat huis en dan doet ie nogal wild en niet voorzichtigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Is dat klussen en heer G zo eng dan?
Wow weer sneeuw :d hier niet helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |