Ja precies dat probleem had ik hier vorige week dusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:06 schreef kitao het volgende:
[..]
dat probleem had ik ook kunnen hebben als ik mijn autootje in een parkeervak had gezet , maar het leek me handiger om hem op de hoek van een straat te zetten , zodat ik eerst even flink heen en weer kon gassen.
Tussen twee auto's in gaat dat iets moeilijker , booiink.
Jaaaaaa!quote:
neeeee , gaat toch veels te snel die lawineschuivers ?!quote:
Euwh. Nou de aygo is niet zwaar iigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je je inderdaad nóg rapper ingegraven![]()
Met dit weer kan je beter een wat lichtere motor maar zwaardere auto hebben. Als jij veel vermogen hebt icm lichte auto gaan je banden juist snel slippen (door het vermogen), en krijg je géén grip (door het gewicht)
10 cm hier, en het valt hier nu als een idioot. we gaan richting de 15 en misschien wel de 20quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:15 schreef Enfermera het volgende:
Ja, hebben jullie zoveel sneeuw? Bij ons vanochtend maar een klein laagje en dat is nu allang weer weg...
010 , matige lichte sneeuw tot nu toe.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:15 schreef Enfermera het volgende:
Ja, hebben jullie zoveel sneeuw? Bij ons vanochtend maar een klein laagje en dat is nu allang weer weg...
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
10 cm hier, en het valt hier nu als een idioot. we gaan richting de 15 en misschien wel de 20
Welke plus?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:22 schreef kitao het volgende:
even sprinten naar de plus , nog maar een half uur meen ik .
of zijn ze tot 8 open ?
Plus 8-21uurquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:22 schreef kitao het volgende:
even sprinten naar de plus , nog maar een half uur meen ik .
of zijn ze tot 8 open ?
Ja ik vind het echt gaafquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
![]()
Vet!
Hier was het echt 0,5 cm. Toen het 11u 's ochtends was.Nu niks meer xD
Ik vond het wel leuk met de duetten, al viel het ook flink tegen soms!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ik heb maar met een half oog gekeken, ik was iets aan het maken dat ik af wilde hebben, werd een latertje![]()
Zojuist stonden mn ouders spontaan aan de deur, nu ben ik aan het koken
Ik vond het een beetje saai, saaie sterren ook allemaal.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk met de duetten, al viel het ook flink tegen soms!
Wat heb je afgemaakt dan? Iets voor de hondjes?
maisfrikandellenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje saai, saaie sterren ook allemaal.
Die krullebol moet dr echt uit nu zeg.
Kristel en Dewi vond ik geweldig![]()
Ik ga zo lekker maisfrikandellen bakken![]()
Komt dr vanaaf iets leuks op tv?
Bart was slecht he?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje saai, saaie sterren ook allemaal.
Die krullebol moet dr echt uit nu zeg.
Kristel en Dewi vond ik geweldig![]()
Ik ga zo lekker maisfrikandellen bakken![]()
Komt dr vanaaf iets leuks op tv?
Oehoehoehoeeeeeeeeeewieeeeeeeeeeeee?quote:
Yups das Indisch en heel erg lekkahquote:
Het probleem is dat er teveel op jou hebben gestemdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:40 schreef Greys het volgende:
Haar, ik snap echt geen bal van mijn Grappigste Avatar Award
Ik had op jou gestemd, vraag maar na
Ik denk dat Greys mensen heeft omgekocht met foto's van haar Lagoonsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het probleem is dat er teveel op jou hebben gestemd
Ja maar die Kim die vind ik echt zo stom en saai , daardoor kan ik dr nog steeds niet goed vinden.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Bart was slecht he?
Maar Joshua ook helaas.
Dewi en Kristel vond ik ook allebei goed ja! En Kim.
[..]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat Greys mensen heeft omgekocht met foto's van haar Lagoons
OMGquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat Greys mensen heeft omgekocht met foto's van haar Lagoons
Ik vind haar wel wat grijze muizerig, maar niet stom ofzo.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar die Kim die vind ik echt zo stom en saai , daardoor kan ik dr nog steeds niet goed vinden.
Ik ben dr ook altijd meteen weer vergeten
Eens even deze theorie in dat andere topic plempenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:44 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG
Hara d'r lagoons winnen het hoor
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eens even deze theorie in dat andere topic plempen
Nee niet geweest, ik was vergeten dat we vandaag de hele dag gingen klussen in Noordwijkquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:45 schreef Ml-etje het volgende:
zo heb weer wat groen in huis (niet veel want het was zo deplorabel dat ik zelfs kunstbloemen heb gekocht
).
En een badkussen van de marskramer, ben jij nog geweest Greys???
Plus een ehh ja zo'n ding voor onder de douche waar de jellie in kan..en nog wat zooi tijd voor een opknapbeurtje morgen
Start een praatgroep andersquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maakt hij jou ook altijd zo verdrietig?
Gaaf!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja ik vind het echt gaafen het sneeuwt nog steeds
en morgen/vannacht krijgen we ook weer sneeuw
Ja, en ik had nog op hem gestemd ook als Leukst te volgen User.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maakt hij jou ook altijd zo verdrietig?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg één ding:
Pas je op je tong, popje?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg één ding:
Ja, en ik had nog op haar gestemd ook als Liefste User.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maakt ze jou ook altijd zo verdrietig?
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maakt ze jou ook altijd zo verdrietig?
Popjequote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zeg één ding:
Ja maar niet zo'n hard nekkussen, een platte die je met zuignappen vast maakt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee niet geweest, ik was vergeten dat we vandaag de hele dag gingen klussen in Noordwijk
Maar ze hebben ze dus?
De plus-kruidenier oftewel supermarkt , en ze zijn tot 8 open heb ik net gehoord.quote:
Ik ken de winkel, ik bedoelde meer wáár zittie. Het verschilt nog weleens per vestiging nl.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:57 schreef kitao het volgende:
[..]
De plus-kruidenier oftewel supermarkt , en ze zijn tot 8 open heb ik net gehoord.
Dan hoef je echter geen brood meer te verwachten , dat is dan allang op.
En kaas hoef je daar ook niet te kopen dan ben je meteen blut , tenzij je van die superjonge melkkaas koopt die rechtstreeks vanuit de koe het plastic in gaat , bleh.
Geef mij maar de appie , maar die zit een stukje verder. Tegenwoordig zijn die hier op de eerste zondag van de maand open , dus daar ga ik morgen wel langs.
(met de auto en op zondag )
je probeert me toch niet te pinpointen he Greys ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:25 schreef Greys het volgende:
Plus 8-21uur
Stadhoudersplein 135
Rotterdam
Plus 8-20 uur
Rijnwaterstraat 35
Rotterdam
Plus 8-20 uur
Ganzerikplein 329
Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |