Ja precies dat probleem had ik hier vorige week dusquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:06 schreef kitao het volgende:
[..]
dat probleem had ik ook kunnen hebben als ik mijn autootje in een parkeervak had gezet , maar het leek me handiger om hem op de hoek van een straat te zetten , zodat ik eerst even flink heen en weer kon gassen.
Tussen twee auto's in gaat dat iets moeilijker , booiink.
Jaaaaaa!quote:
neeeee , gaat toch veels te snel die lawineschuivers ?!quote:
Euwh. Nou de aygo is niet zwaar iigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je je inderdaad nóg rapper ingegraven![]()
Met dit weer kan je beter een wat lichtere motor maar zwaardere auto hebben. Als jij veel vermogen hebt icm lichte auto gaan je banden juist snel slippen (door het vermogen), en krijg je géén grip (door het gewicht)
10 cm hier, en het valt hier nu als een idioot. we gaan richting de 15 en misschien wel de 20quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:15 schreef Enfermera het volgende:
Ja, hebben jullie zoveel sneeuw? Bij ons vanochtend maar een klein laagje en dat is nu allang weer weg...
010 , matige lichte sneeuw tot nu toe.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:15 schreef Enfermera het volgende:
Ja, hebben jullie zoveel sneeuw? Bij ons vanochtend maar een klein laagje en dat is nu allang weer weg...
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
10 cm hier, en het valt hier nu als een idioot. we gaan richting de 15 en misschien wel de 20
Welke plus?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:22 schreef kitao het volgende:
even sprinten naar de plus , nog maar een half uur meen ik .
of zijn ze tot 8 open ?
Plus 8-21uurquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:22 schreef kitao het volgende:
even sprinten naar de plus , nog maar een half uur meen ik .
of zijn ze tot 8 open ?
Ja ik vind het echt gaafquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]![]()
![]()
Vet!
Hier was het echt 0,5 cm. Toen het 11u 's ochtends was.Nu niks meer xD
Ik vond het wel leuk met de duetten, al viel het ook flink tegen soms!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:27 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, ik heb maar met een half oog gekeken, ik was iets aan het maken dat ik af wilde hebben, werd een latertje![]()
Zojuist stonden mn ouders spontaan aan de deur, nu ben ik aan het koken
Ik vond het een beetje saai, saaie sterren ook allemaal.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk met de duetten, al viel het ook flink tegen soms!
Wat heb je afgemaakt dan? Iets voor de hondjes?
maisfrikandellenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje saai, saaie sterren ook allemaal.
Die krullebol moet dr echt uit nu zeg.
Kristel en Dewi vond ik geweldig![]()
Ik ga zo lekker maisfrikandellen bakken![]()
Komt dr vanaaf iets leuks op tv?
Bart was slecht he?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje saai, saaie sterren ook allemaal.
Die krullebol moet dr echt uit nu zeg.
Kristel en Dewi vond ik geweldig![]()
Ik ga zo lekker maisfrikandellen bakken![]()
Komt dr vanaaf iets leuks op tv?
Oehoehoehoeeeeeeeeeewieeeeeeeeeeeee?quote:
Yups das Indisch en heel erg lekkahquote:
Het probleem is dat er teveel op jou hebben gestemdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:40 schreef Greys het volgende:
Haar, ik snap echt geen bal van mijn Grappigste Avatar Award
Ik had op jou gestemd, vraag maar na
Ik denk dat Greys mensen heeft omgekocht met foto's van haar Lagoonsquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Het probleem is dat er teveel op jou hebben gestemd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |