quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zonde!
Ik doe daar wel drie dagen mee. (= vrouw).
Omg, echt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nog niet, na het eten maar ff in bad, daarna boxershort-avond![]()
Technisch gezien was het overigens bezorgchinees. En inderaad ossenhaas, wat weer gewoon runderlapjes zijn ofzo![]()
Heb je (nog) Lush? Mijn badkamer ruikt echt goddelijk door al die Lush die ik er nu geparkeerd hebquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nog niet, na het eten maar ff in bad, daarna boxershort-avond![]()
Technisch gezien was het overigens bezorgchinees. En inderaad ossenhaas, wat weer gewoon runderlapjes zijn ofzo![]()
Daar heb ik bij chinees geen last van. Maoams daarentegen...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Dat zou ik sowieso niet doen, want dan zou ik me drie dagen lang plofferig voelen[/zeikwijf]
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omg, echt?! Dat je dat besteld had dus.
quote:U heeft het volgende besteld:
1x
[Mihoen goreng gerechten] Mihoen goreng met gefileerde kip
¤8,50
1x
[Ossehaas gerechten] Don koe ngau, zonder sambal, nasi
¤10,70
Bezorging: GRATIS
Totale prijs: ¤19,20
Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: Contant
Nee geen Lushquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je (nog) Lush? Mijn badkamer ruikt echt goddelijk door al die Lush die ik er nu geparkeerd heb![]()
Ossenhaas is lekker
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was het ook!
Ik flikker afhaal chinees altijd gelijk weg
toen ik klein was, was ik bang voor preiquote:
Dat vind ik dus weer niet zo fijn, die alles-door-elkaar Lush geur. Bij mij zit alles in plastic zakjes of luchtdichte dozen. Is beter voor de kwaliteit en voor mijn neus.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb je (nog) Lush? Mijn badkamer ruikt echt goddelijk door al die Lush die ik er nu geparkeerd heb![]()
Ossenhaas is lekker
Hee, ik zeg niet dat ik er windjes van ga latenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb ik bij chinees geen last van. Maoams daarentegen...
Ik zet de pizzagroenten altijd even in het water.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Prei.![]()
In stukjes.![]()
Maar op zo'n pizza ben ik dan toch altijd bang dat hij erg droog wordt in de oven. Had je daar geen last van? Heb je nog tips&tricks?
Dit zijn allemaal zoete luchtjes, ruikt heerlijk door elkaar heenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat vind ik dus weer niet zo fijn, die alles-door-elkaar Lush geur. Bij mij zit alles in plastic zakjes of luchtdichte dozen. Is beter voor de kwaliteit en voor mijn neus.
Ik had deze week de inhoud van mijnHatbox
een nachtje laten luchten.
De dag erna heb ik alles gauw ingepakt. Brrrr..... te heftig.![]()
Mijn party order staat trouwens nog steeds in Curacao.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
toen ik klein was, was ik bang voor prei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Bang? Voor prei?
Wil je erover praten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Wat ploft er dan bij jou?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, ik zeg niet dat ik er windjes van ga laten![]()
weer gelijke gedachten , ik wou nog reageren maar besloot het niet te doen alhoewel ik drie dagen ook wel erg lang vind.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:47 schreef Cat22 het volgende:
Zonde!
Ik doe daar wel drie dagen mee. (= vrouw).
Jij bent raar.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef Goodbye het volgende:
En wat een kritiek op dat ik mijn Chinees wegflikker. Laaaaat me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Plofferig, als in; dik voelenquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Bang? Voor prei?
Wil je erover praten?ja nu niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
vond dat ding gewoon eng, t leek wel buitenaards
als mijn moeder me zat was in de keuken, pakte ze de prei, en rende ik gillend weg![]()
ik durfe niet in de buurt van dat ding te komen
🐙
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent raar.Afwijkend.
![]()
Wat chinees eten betreft niet bij dit kliekje passend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KRASKRASKRAS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:47 schreef Bamba het volgende:
Aankomende maandag ga ik het hotel en het restaurant reserveren voor de 16e voor mijn schatje en mij. Heb er zin in!!
Moeten jullie niet daten? Jullie zitten regelmatig op 1 lijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:54 schreef kitao het volgende:
[..]
weer gelijke gedachten , ik wou nog reageren maar besloot het niet te doen alhoewel ik drie dagen ook wel erg lang vind.
Minder bestellen of meer eten en in je koelkast bewaren tot de volgende dag lijkt me geen probleem , beter toch als wegmieteren ?
Ik vraag me af hoe dat restaurant er bij jullie uitziet , met een enorme afvalberg erachter en een keuken achter 2 muren ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:53 schreef Goodbye het volgende:
En wat een kritiek op dat ik mijn Chinees wegflikker. Laaaaat me!
Cat ploft van Maoamquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf, Cat dacht dat ploffen scheten laten is? Ik lach zo hard nu
"Eeeww, wie zit er zo te ploffen"
Maar stiekem at je het wel omdat je het op je bord niet meer als zodanig herkende?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja nu niet meer![]()
![]()
als mijn moeder me zat was in de keuken, pakte ze de prei, en rende ik gillend weg![]()
Pakket 3quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:54 schreef Bamba het volgende:
Da's echt balen van die party order zeg Cat! Hoe wordt dat nu opgelost?
dan vlieg je ook meteen een halve meter de lucht in als je d'r een laatquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
Stel je aan mensch, ik heb je foto gezienquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daar heb ik heul geen chinees voor nodig
volgens mij stopte ze het er gewoon in jaquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar stiekem at je het wel omdat je het op je bord niet meer als zodanig herkende?
zo te zien was cat hier niet de enige , en die sneeuwscooter lag ook aardig voor de hand , bijdehand.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
Moeten jullie niet daten? Jullie zitten regelmatig op 1 lijn.
Wat de SC al niet voor sommigen doet
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Moeten jullie niet daten? Jullie zitten regelmatig op 1 lijn.
Wat de SC al niet voor sommigen doet
Houston, we have a lift-offquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan vlieg je ook meteen een halve meter de lucht in als je d'r een laat
Door deze foto heb ik nu zin in baguettes uit de oven met van alles eropquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De mijne van een tijdje terug;
[ afbeelding ]
Wat ook enorm leuk is, die dingen met kids maken
Is dat zo gek dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Harajuku. het volgende:
niet klagen, dat valt reuze meequote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daar heb ik heul geen chinees voor nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Nee leuk is anders idd! Zaten er spullen voor andere mensen bij? Omdat je party order zegt?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pakket 3gaat maandag op de bus.
Maar zonder een aantal kerstproducten die inmiddels zijn uitverkocht.Ik krijg mijn geld terug en wat gratis spul als goedmakertje en als mijn Antilliaanse doos ooit nog in de UK arriveert dan sturen ze die produkten daaruit alsnog op. Maar leuk is anders.
En hoe gaat dat nu?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja nu niet meer![]()
![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Stel je aan mensch, ik heb je foto gezien![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet klagen, dat valt reuze mee![]()
ik wil je pas weer horen als je er zo uitziet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
And so the lion fell in love with the lamb
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
niet klagen, dat valt reuze mee![]()
ik wil je pas weer horen als je er zo uitziet:Geile chickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je d'r MSN?![]()
Ik heb het echt nog nóóit gehoordquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dat zo gek dan?Zo zeggen we het hier wel eens.
Het zal wel in de categorie kattebak en acherrum vallen.
Party = omdat er parfums in zitten die maar op één dag telefonisch te bestellen waren.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nee leuk is anders idd! Zaten er spullen voor andere mensen bij? Omdat je party order zegt?
Ooh oke, ik snap het! Die parfums zitten dus bij je nieuwe pakket er niet meer bij dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Party = omdat er parfums in zitten die maar op één dag telefonisch te bestellen waren.
En - helaas- hebben er ook andere mensen met me meebesteld (=groepsorder). Gelukkig wel vriendinnen van me, dus die snapen het wel. Maar het is wel vervelend. Iedereen heeft zijn spul inmiddels en wij stinken nog.
papier? * foto op gaat zoeken en checken wat ze gegeten heeftquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Door deze foto heb ik nu zin in baguettes uit de oven met van alles erop
Ook al snap ik niet wat die groene stukjes papier daar doen
Monitor op z'n kop zettenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:04 schreef kitao het volgende:
hoe zet ik dit streepje hé eigenlijk de andere kant op ?
hè, zo.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:04 schreef kitao het volgende:
En wie zei dat Fok niet leerzaam is?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het echt nog nóóit gehoord
Flink tegen het streepje duwenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:04 schreef kitao het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eten was heerlijk!
Wij hadden laatst ook heerlijke pizza zelf gemaakt.
Ik hou dr nooit zo van als dr zo veel op zit, less is more![]()
[ afbeelding ]
Wij maakten laatst deze pizza, die was denk ik iets van 80 cm of zo , en dan gewoon allemaal verschillende stukken er op, t onderste stuk met gehakt en pepers was duidelijk voor de heer des huizes, op het middelste stuk zat salami en champignon, op het bovenste deel zalm kappertjes en olijfjes, en dan kaas over het hele geval
Zelfgemaakte bodem van bloem en zo, geen kant en klaar gedoetje, zelfs sausje maken, dan heb je niet zo veel topping nodigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ziet er zeeer goed uit, maar ik vermoedde al jij bent de queen of kitchen
Nou ja hij kan iig NIET 50-jarige verlepte overgewaardeerde zangeressen tevreden houdenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ga Snatch kijken, es zien wat die Guy van Madonna nou allemaal kan eigenlijk
Die gelukkig nog wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ooh oke, ik snap het! Die parfums zitten dus bij je nieuwe pakket er niet meer bij dan?
Zeurpietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het er een beetje smerig uitzien eerlijk gezegd
Preciessssquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet altijd om bij zelfgemaakt. Als het maar goed smaakt.![]()
Ik moet bekennen dat ik het courgettedeel er ook niet echt lekkah uit vind zien.Maar dat komt waarschijnlijk omdat hij bedolven ligt onder
mozarella
.
Yupyupquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi hij is erg mozzie maar vast lekker
Dat lijkt me heel persoonlijk, of niet?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:38 schreef kitao het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling om op een pizza een beetje gelijkmatig te verdelen ?
Zozo, dat ziet er ook wel heel erg lekker uit!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eten was heerlijk!
Wij hadden laatst ook heerlijke pizza zelf gemaakt.
Ik hou dr nooit zo van als dr zo veel op zit, less is more![]()
[ afbeelding ]
Wij maakten laatst deze pizza, die was denk ik iets van 80 cm of zo , en dan gewoon allemaal verschillende stukken er op, t onderste stuk met gehakt en pepers was duidelijk voor de heer des huizes, op het middelste stuk zat salami en champignon, op het bovenste deel zalm kappertjes en olijfjes, en dan kaas over het hele geval
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja hij kan iig NIET 50-jarige verlepte overgewaardeerde zangeressen tevreden houden
quote:Wij willen je op de hoogte brengen dat de deuren open gaan om 21:00 uur, dit is vanwege de grote aantal inschrijvingen van de reünie.
Hierdoor bieden wij jullie de mogelijkheid om op tijd naar binnen te kunnen. Wij willen hiermee wachtrijen voorkomen.
Daarom overgewaardeerdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Madonna is heul geen zangeres joh!
Toch?
Entertainster mss, maar zangeres echt heul niet
Gelukkig dat de parfums er nog wel bij zitten dan! Hopen dat dit pakket wél snel aankomt!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die gelukkig nog wel.Want ze roepen altijd heel hard dat er net zoveel parfums gemaakt worden als er zijn besteld maar ze hebben altijd 'opeens' extra flesjes over. Met een andere party order was een flesje gaan lekken, stuurden ze ook een nieuwe voor op.
Dus ik was best verrast dat een paar badprodukten echt opperdeop zijn. Je zou verwachten dat ze nog wat achter de hand houden voor verloren zendingen, kapotte produkten etc.
Nou zit ie @@@ te doen johquote:
De bodem maak ik ook altijd zelfquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfgemaakte bodem van bloem en zo, geen kant en klaar gedoetje, zelfs sausje maken, dan heb je niet zo veel topping nodig
)))))))00000000))))))))) , werkt niet , zit trouwens aan de andere kant van t spectrumquote:
Oh heel simpel, zoals je ook pastasaus maakt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De bodem maak ik ook altijd zelfalleen het sausje hoe maak je dat dan? (* graag bijleert om het prinsesje proberen te worden
)
*geeft roze jurkje aan*quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De bodem maak ik ook altijd zelfalleen het sausje hoe maak je dat dan? (* graag bijleert om het prinsesje proberen te worden
)
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:10 schreef Qwea het volgende:
Oeh oeh oeh. Vanaaf feestje!
Waar je alleen binnen komt als je je hebt aangemeld voor de gastenlijst. En de mail die ik heb gekregen van het feestje zegt dat het druk wordt
[..]![]()
Het gaat zo weer sneeuwen hier
Ja maar, de deuren gaan al om 21u openquote:
Hmm, ik ben ook zo a-technisch als watquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:14 schreef kitao het volgende:
[..]
)))))))00000000))))))))) , werkt niet , zit trouwens aan de andere kant van t spectrum
Jij ook Maesje!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
Hi all,
voor iedereen een gelukkig en gezond 2010![]()
![]()
Maesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
Hi all,
![]()
Dat doe ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh heel simpel, zoals je ook pastasaus maakt.
Olijfolie, wat knoflook, tomatenpuree en wat basilucum of zo, bijvoorkeur vers.
Beetje water dr bij en voila
Van tzelfdequote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
Hi all,
![]()
Guy Ritchie had eigenlijk Quentin Tarantino willen zijn, zijn films zijn het ALLEMAAL net nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ga Snatch kijken, es zien wat die Guy van Madonna nou allemaal kan eigenlijk
Maes! Ook voor jou de beste wensen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
Hi all,
![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*geeft roze jurkje aan*
* is behulpzaam*
Nee, zelf tomatenpuree maken gaat me echt te verquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook(ik dacht dat je miss de puree ook zelf maakte oid).
Volgende week pizza
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |