Daarom overgewaardeerdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Madonna is heul geen zangeres joh!
Toch?
Entertainster mss, maar zangeres echt heul niet
Gelukkig dat de parfums er nog wel bij zitten dan! Hopen dat dit pakket wél snel aankomt!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die gelukkig nog wel.Want ze roepen altijd heel hard dat er net zoveel parfums gemaakt worden als er zijn besteld maar ze hebben altijd 'opeens' extra flesjes over. Met een andere party order was een flesje gaan lekken, stuurden ze ook een nieuwe voor op.
Dus ik was best verrast dat een paar badprodukten echt opperdeop zijn. Je zou verwachten dat ze nog wat achter de hand houden voor verloren zendingen, kapotte produkten etc.
Nou zit ie @@@ te doen johquote:
De bodem maak ik ook altijd zelfquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfgemaakte bodem van bloem en zo, geen kant en klaar gedoetje, zelfs sausje maken, dan heb je niet zo veel topping nodig
)))))))00000000))))))))) , werkt niet , zit trouwens aan de andere kant van t spectrumquote:
Oh heel simpel, zoals je ook pastasaus maakt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De bodem maak ik ook altijd zelfalleen het sausje hoe maak je dat dan? (* graag bijleert om het prinsesje proberen te worden
)
*geeft roze jurkje aan*quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De bodem maak ik ook altijd zelfalleen het sausje hoe maak je dat dan? (* graag bijleert om het prinsesje proberen te worden
)
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:10 schreef Qwea het volgende:
Oeh oeh oeh. Vanaaf feestje!
Waar je alleen binnen komt als je je hebt aangemeld voor de gastenlijst. En de mail die ik heb gekregen van het feestje zegt dat het druk wordt
[..]![]()
Het gaat zo weer sneeuwen hier
Ja maar, de deuren gaan al om 21u openquote:
Hmm, ik ben ook zo a-technisch als watquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:14 schreef kitao het volgende:
[..]
)))))))00000000))))))))) , werkt niet , zit trouwens aan de andere kant van t spectrum
Jij ook Maesje!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
Hi all,
voor iedereen een gelukkig en gezond 2010![]()
![]()
Maesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
Hi all,
![]()
Dat doe ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh heel simpel, zoals je ook pastasaus maakt.
Olijfolie, wat knoflook, tomatenpuree en wat basilucum of zo, bijvoorkeur vers.
Beetje water dr bij en voila
Van tzelfdequote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
Hi all,
![]()
Guy Ritchie had eigenlijk Quentin Tarantino willen zijn, zijn films zijn het ALLEMAAL net nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ga Snatch kijken, es zien wat die Guy van Madonna nou allemaal kan eigenlijk
Maes! Ook voor jou de beste wensen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
Hi all,
![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*geeft roze jurkje aan*
* is behulpzaam*
Nee, zelf tomatenpuree maken gaat me echt te verquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook(ik dacht dat je miss de puree ook zelf maakte oid).
Volgende week pizza
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |