Ooh oke, ik snap het! Die parfums zitten dus bij je nieuwe pakket er niet meer bij dan?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Party = omdat er parfums in zitten die maar op één dag telefonisch te bestellen waren.
En - helaas- hebben er ook andere mensen met me meebesteld (=groepsorder). Gelukkig wel vriendinnen van me, dus die snapen het wel. Maar het is wel vervelend. Iedereen heeft zijn spul inmiddels en wij stinken nog.
papier? * foto op gaat zoeken en checken wat ze gegeten heeftquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Door deze foto heb ik nu zin in baguettes uit de oven met van alles erop
Ook al snap ik niet wat die groene stukjes papier daar doen
Monitor op z'n kop zettenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:04 schreef kitao het volgende:
hoe zet ik dit streepje hé eigenlijk de andere kant op ?
hè, zo.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:04 schreef kitao het volgende:
En wie zei dat Fok niet leerzaam is?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb het echt nog nóóit gehoord
Flink tegen het streepje duwenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:04 schreef kitao het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eten was heerlijk!
Wij hadden laatst ook heerlijke pizza zelf gemaakt.
Ik hou dr nooit zo van als dr zo veel op zit, less is more![]()
[ afbeelding ]
Wij maakten laatst deze pizza, die was denk ik iets van 80 cm of zo , en dan gewoon allemaal verschillende stukken er op, t onderste stuk met gehakt en pepers was duidelijk voor de heer des huizes, op het middelste stuk zat salami en champignon, op het bovenste deel zalm kappertjes en olijfjes, en dan kaas over het hele geval
Zelfgemaakte bodem van bloem en zo, geen kant en klaar gedoetje, zelfs sausje maken, dan heb je niet zo veel topping nodigquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ziet er zeeer goed uit, maar ik vermoedde al jij bent de queen of kitchen
Nou ja hij kan iig NIET 50-jarige verlepte overgewaardeerde zangeressen tevreden houdenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ga Snatch kijken, es zien wat die Guy van Madonna nou allemaal kan eigenlijk
Die gelukkig nog wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:04 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ooh oke, ik snap het! Die parfums zitten dus bij je nieuwe pakket er niet meer bij dan?
Zeurpietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het er een beetje smerig uitzien eerlijk gezegd
Preciessssquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet altijd om bij zelfgemaakt. Als het maar goed smaakt.![]()
Ik moet bekennen dat ik het courgettedeel er ook niet echt lekkah uit vind zien.Maar dat komt waarschijnlijk omdat hij bedolven ligt onder
mozarella
.
Yupyupquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi hij is erg mozzie maar vast lekker
Dat lijkt me heel persoonlijk, of niet?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:38 schreef kitao het volgende:
[..]
Is het niet de bedoeling om op een pizza een beetje gelijkmatig te verdelen ?
Zozo, dat ziet er ook wel heel erg lekker uit!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:03 schreef oh-oh het volgende:
Mijn eten was heerlijk!
Wij hadden laatst ook heerlijke pizza zelf gemaakt.
Ik hou dr nooit zo van als dr zo veel op zit, less is more![]()
[ afbeelding ]
Wij maakten laatst deze pizza, die was denk ik iets van 80 cm of zo , en dan gewoon allemaal verschillende stukken er op, t onderste stuk met gehakt en pepers was duidelijk voor de heer des huizes, op het middelste stuk zat salami en champignon, op het bovenste deel zalm kappertjes en olijfjes, en dan kaas over het hele geval
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja hij kan iig NIET 50-jarige verlepte overgewaardeerde zangeressen tevreden houden
quote:Wij willen je op de hoogte brengen dat de deuren open gaan om 21:00 uur, dit is vanwege de grote aantal inschrijvingen van de reünie.
Hierdoor bieden wij jullie de mogelijkheid om op tijd naar binnen te kunnen. Wij willen hiermee wachtrijen voorkomen.
Daarom overgewaardeerdquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Madonna is heul geen zangeres joh!
Toch?
Entertainster mss, maar zangeres echt heul niet
Gelukkig dat de parfums er nog wel bij zitten dan! Hopen dat dit pakket wél snel aankomt!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die gelukkig nog wel.Want ze roepen altijd heel hard dat er net zoveel parfums gemaakt worden als er zijn besteld maar ze hebben altijd 'opeens' extra flesjes over. Met een andere party order was een flesje gaan lekken, stuurden ze ook een nieuwe voor op.
Dus ik was best verrast dat een paar badprodukten echt opperdeop zijn. Je zou verwachten dat ze nog wat achter de hand houden voor verloren zendingen, kapotte produkten etc.
Nou zit ie @@@ te doen johquote:
De bodem maak ik ook altijd zelfquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zelfgemaakte bodem van bloem en zo, geen kant en klaar gedoetje, zelfs sausje maken, dan heb je niet zo veel topping nodig
)))))))00000000))))))))) , werkt niet , zit trouwens aan de andere kant van t spectrumquote:
Oh heel simpel, zoals je ook pastasaus maakt.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De bodem maak ik ook altijd zelfalleen het sausje hoe maak je dat dan? (* graag bijleert om het prinsesje proberen te worden
)
*geeft roze jurkje aan*quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De bodem maak ik ook altijd zelfalleen het sausje hoe maak je dat dan? (* graag bijleert om het prinsesje proberen te worden
)
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:10 schreef Qwea het volgende:
Oeh oeh oeh. Vanaaf feestje!
Waar je alleen binnen komt als je je hebt aangemeld voor de gastenlijst. En de mail die ik heb gekregen van het feestje zegt dat het druk wordt
[..]![]()
Het gaat zo weer sneeuwen hier
Ja maar, de deuren gaan al om 21u openquote:
Hmm, ik ben ook zo a-technisch als watquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:14 schreef kitao het volgende:
[..]
)))))))00000000))))))))) , werkt niet , zit trouwens aan de andere kant van t spectrum
Jij ook Maesje!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
Hi all,
voor iedereen een gelukkig en gezond 2010![]()
![]()
Maesquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
Hi all,
![]()
Dat doe ik ookquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh heel simpel, zoals je ook pastasaus maakt.
Olijfolie, wat knoflook, tomatenpuree en wat basilucum of zo, bijvoorkeur vers.
Beetje water dr bij en voila
Van tzelfdequote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
Hi all,
![]()
Guy Ritchie had eigenlijk Quentin Tarantino willen zijn, zijn films zijn het ALLEMAAL net nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ga Snatch kijken, es zien wat die Guy van Madonna nou allemaal kan eigenlijk
Maes! Ook voor jou de beste wensen!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:16 schreef Maes het volgende:
Hi all,
![]()
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*geeft roze jurkje aan*
* is behulpzaam*
Nee, zelf tomatenpuree maken gaat me echt te verquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat doe ik ook(ik dacht dat je miss de puree ook zelf maakte oid).
Volgende week pizza
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |