Is het niet de bedoeling om op een pizza een beetje gelijkmatig te verdelen ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:15 schreef Enfermera het volgende:
Oh, dat stomme ding gaf een foutmelding waardoor mn post net pas verzonden werd
Nouja, voor jullie dan een minder lange wachttijd: nu is mn foto er al
[ afbeelding ]
Foto staat op z'n kant, maar bovenaan zeg maar het deel van mn man; paar plakjes courgette met rauwe ham en pepersalami en ik heb daaronder veel courgette met mozzarella, die je niet meer zoveel ziet
Daaronder nog zelfgemaakte tomatensaus en wat gewone geraspte kaas![]()
Hij was lekkorrr![]()
Ik en vriendjequote:
Wat zit er allemaal op? Ik kan niets voor dat groen verzinnenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:22 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
De mijne van een tijdje terug;
[ afbeelding ]
Wat ook enorm leuk is, die dingen met kids maken
Je hebt gelijk , fok loopt te bokken , die afbeelding met die pizza ?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:35 schreef trovey het volgende:
Ga zo even naar mijn broer toe...eens zien of hij ook datgene wil zien wat mij wel aardig lijkt....trouwens mooi moment om er weer even mee te stoppen....FOK bokt van alle kanten....zie jullie later wel weer....zal hoe dan ook morgen worden
...Groetjes
Lijkt mij prei.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal op? Ik kan niets voor dat groen verzinnen
Was mijn eerste gok ook, maar mijn prei ziet er toch anders uit.quote:
champi's, paprika, prei enz. dus denk dat je op de prei doeltquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal op? Ik kan niets voor dat groen verzinnen
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:43 schreef Harajuku. het volgende:
Was mijn eerste gok ook, maar mijn prei ziet er toch anders uit.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik en vriendje
Hij een sateetje en ik maaltijdsalade carpaccio
In onze home-town
![]()
Lekkah
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik en vriendje
Hij een sateetje en ik maaltijdsalade carpaccio
In onze home-town
![]()
Lekkah
Ossenhaas zonder ossenhaasquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt goed.![]()
Ik ga maar ff de restanten afhaal-chinees van gister opwarmen
Prei.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
champi's, paprika, prei enz. dus denk dat je op de prei doelt
Was het ook!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt goed.![]()
Ik ga maar ff de restanten afhaal-chinees van gister opwarmen
Preiquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Prei.![]()
In stukjes.![]()
Maar op zo'n pizza ben ik dan toch altijd bang dat hij erg droog wordt in de oven. Had je daar geen last van? Heb je nog tips&tricks?
Hee! Wacht! Wil je een witte of een blauwe?quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was het ook!
Ik flikker afhaal chinees altijd gelijk weg, dat durf ik de volgende dag echt niet weer aanMaargoed, zo maak je er wel een echt goede mannenavond van
![]()
Loop je lekker in je boxerrttt rond?![]()
![]()
Ik vind afhaal chinees juist de dag erna nog veel lekkerderquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was het ook!
Ik flikker afhaal chinees altijd gelijk weg, dat durf ik de volgende dag echt niet weer aanMaargoed, zo maak je er wel een echt goede mannenavond van
![]()
![]()
Nou ja, wat zonde. Dat loopt de volgende dag echt niet weg hoorquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was het ook!
![]()
![]()
Nee nog niet, na het eten maar ff in bad, daarna boxershort-avondquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Was het ook!
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |