abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76323980
Spijtige zaak, vooral voor de nabestaande, litteken voor het leven.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 2 januari 2010 @ 15:51:54 #77
262650 kitao
prikplaatje
pi_76326480
Regel 1 : bemoei je met je eigen zaken en stel geen domme vragen.

Regel 2 : draag altijd een mes of meer bij je.

Regel 3 : vermijd groepjes gasten

Regel 4 : indien je je niet aan regel 1 t/m 3 kunt houden blijf dan thuis.
megalomaniac
pi_76326559
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:27 schreef Mort...The_Mouse_Lemur het volgende:
Voorgoed uit de samenleving verwijderen.
Maar zijn jeugd was zo slecht, z'n mama speelde de hoer en z'n vader was aan de drank. En hij bedoelde het niet zo, het kwam door die 20 pilsjes en paar lijntjes coke dat hij zo reageerde, eigenlijk is het een hele lieve jongen. En hij heeft zelfs een mooie brief geschreven naar de ouders van z'n slachtoffer hoeveel het hem spijt

3 jaar en TBS'je
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:36:23 #79
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_76329989
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:51 schreef kitao het volgende:

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_76330088
quote:

Regel 1 & 3 wel, 2 slaat nergens op. Als je wapens draagt ben je veel sneller geneigd ze te gebruiken. En de paar keer dat ik mot heb gehad liep het altijd af met wat duw- of trekwerk. Stel dat je dan met mes loopt ga je wss wél meteen prikken ofzo
pi_76330201
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:51 schreef Ruud het volgende:

[..]

Dat vind ik een goed idee. Ik zag dat toen ik in Thailand was op tv, best vernederend voor de dader.
Maar een beter idee vind ik in dit geval marteling, gevolgd door een pijnlijke dood.
Of natuurlijk en... en....
pi_76330206
quote:

Wat moet je met een mes? Groenten snijden?
pi_76330241
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar zijn jeugd was zo slecht, z'n mama speelde de hoer en z'n vader was aan de drank. En hij bedoelde het niet zo, het kwam door die 20 pilsjes en paar lijntjes coke dat hij zo reageerde, eigenlijk is het een hele lieve jongen. En hij heeft zelfs een mooie brief geschreven naar de ouders van z'n slachtoffer hoeveel het hem spijt

3 jaar en TBS'je
En liters thee
pi_76330304
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:10 schreef Unit_731 het volgende:

[..]

Dat is dus echt enorme hypocriete bullshit. Zeg dan gewoon dat je zo iemand simpel keihard doodwenst, wat ik ook meer dan doe. Ethisch bewust gejank altijd.
Sowieso, waarom zou je een uiterst subjectieve strafmaat willen. "Jij moet dood, maar jij niet".
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:15:56 #85
262650 kitao
prikplaatje
pi_76331309
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:43 schreef tho_Omas het volgende:

Wat moet je met een mes? Groenten snijden?
Het blijkt dus blijkbaar dat je hier niet meer uit kunt gaan zonder voldoende protectie-middelen .
Dat dit voor de deur van het Haagseveer gebeurt - het grootste politieburo van rotterdam volgens mij - zegt al genoeg over die incapabele sneeuwschuivers : namelijk dat je op die gasten ook niet hoeft te rekenen terwijl zij wel met volautomatische Glocks rondlopen waar je nooit iemand over hoort.

Waarom zou een niet-ruziezoekende burger dan geen voorzorgsmaatregelen mogen nemen ?
megalomaniac
pi_76334226
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:15 schreef kitao het volgende:

[..]

terwijl zij wel met volautomatische Glocks rondlopen waar je nooit iemand over hoort.
Mogelijk omdat dat onzin is
pi_76334513
Rotterdam wordt het Detroit van Nederland
  zaterdag 2 januari 2010 @ 20:55:17 #88
262650 kitao
prikplaatje
pi_76337092
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:37 schreef JohnLocke het volgende:

Mogelijk omdat dat onzin is
semi dan , jij je onzin.
megalomaniac
pi_76337418
Was het misschien een:

+

+

+

+

zaterdag 2 januari 2010 @ 21:27:37 #90
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76338108
Nee, ik denk niet dat je met een handtas en een pet iemand dood kan slaan. Die schoen twijfel ik over.
Here we are now, entertain us.
pi_76339300
de op handen gedragen "Kerwin Duinmeijer" wordt gezien als slachtoffer van racisme. maar het was een crimineel die tegen de verkeerde een grote bek opzette.

sommige slachtoffers van geweld zijn zelf nog niet zo onschuldig. Waarom zou je iemand in elkaar slaan die enkel de weg vraagt?

Is iemand die bij een bank wil werken sowieso geen oplichter? Is elk kassameisje sowieso geen winkeldief. Wat nutteloos om neer te zetten dat hij bij de marechaussee wilde

[ Bericht 31% gewijzigd door Synthesist op 02-01-2010 22:08:09 ]
  zondag 3 januari 2010 @ 01:18:59 #92
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_76346440
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:43 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

En liters thee
Je kan veel over Rotterdam zeggen, maar het is niet Amsterdam. Maassluis trouwens ook niet. Hoewel je je twijfels kunt hebben bij de nieuwe burgemeester van R'dam.

[ Bericht 66% gewijzigd door fluitbekzeenaald2.0 op 03-01-2010 01:29:08 ]
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 3 januari 2010 @ 01:21:52 #93
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76346525
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:09 schreef JohnLocke het volgende:
Doodgeschopt na onschuldige vraag
[..]

Nog redelijk stil rond deze onbegrijpelijke en vreselijke gebeurtenis. Maarja, wat kan je zeggen behalve de gebruikelijke cliché's?
WTF!
Als ooit een klootzak dat waagt bij mijn kids hoe oud ze ook zijn en al ben ik oma!
I kill them!!!
Dus pas op!

Echt ik koop een gun en schiet ze neder in de rechtszaal!
WTF vuige klootzakken gewoon...vieze vuile smerige! Wat een ranzig tuig!

Wie is die gast en wie zijn zijn ouders?
Schiet die ook neer van mij mag het! DOENN!!!!!!!
Snollebolt
pi_76346530
BAHbah , wat een "goed" begin van het jaar is dit weer ....
pi_76349303
Asociaal tuig creeert een maatschappij in een bepaalde mate zelf. Jarenlang lage straffen geven zorgt ervoor dat bij veel jongeren de rem vervaagt en dat ze zich kunnen uitleven zoals ze zelf willen.
pi_76349546
levenslange gevangenis straffen .en niet in een hotel maar een Thailand like gevangeniscel.
of doodstraf ,
pi_76349614
  zondag 3 januari 2010 @ 11:59:38 #98
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_76352442
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

het komt niet eens in de media, die (de politie, Aboutaleb) wil ons doen geloven dat het een rustige oudejaar was.

Ja hoor, Rotterdam kan je beter mijden als je een feest wil hebben
Aboutaleb keek en zag dat het goed was :

Aboutaleb houdt oogje in zeil

[ Bericht 1% gewijzigd door waterkip op 03-01-2010 12:18:07 ]
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_76352582
quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Je kan veel over Rotterdam zeggen, maar het is niet Amsterdam. Maassluis trouwens ook niet. Hoewel je je twijfels kunt hebben bij de nieuwe burgemeester van R'dam.
papegaaienopmerking
pi_76354902
quote:
Op zondag 3 januari 2010 11:59 schreef waterkip het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
He die foto's kan ik wel lezen van jou , en eigenlijk nog grappig ook
  zondag 3 januari 2010 @ 13:09:43 #102
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76355002
quote:

[..]

[ afbeelding ]
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
pi_76355052
Wel leuk dat iedereen al conclusies gaat trekken zonder het hele verhaal te kennen, de ene bron zegt dat er ruzie was, de andere dat er niets aan de hand was. Stel nou dat het slachtoffer het heeft uitgelokt, is het allemaal opeens niet meer zo onschuldig hé?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  zondag 3 januari 2010 @ 13:22:56 #104
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_76355501
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:26 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Levenslang....

Denk dat de familie van die kaap verdiaan het misschien wel vergeld.
Wat een klootzak die gozer. Omstanders deden zeker weer niets. kut
Ga je je dr mee bemoeien loop je een groot risico zelf dood geslagen te worden (zoals Joes Kloppenburg heeft ondervonden)
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_76356061
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Wel leuk dat iedereen al conclusies gaat trekken zonder het hele verhaal te kennen, de ene bron zegt dat er ruzie was, de andere dat er niets aan de hand was. Stel nou dat het slachtoffer het heeft uitgelokt, is het allemaal opeens niet meer zo onschuldig hé?
Je moet een stevig staaltje morele zelfbevrediging natuurlijk niet met feiten verpesten. We moeten niet doen alsof dit iets met oprechte verontwaardiging heeft te maken. Voor de een is het aanleiding om zijn eigen gewelddadige kant naar voren te laten komen, en dan het lef erbij te fantaseren, de ander rukt zich af op zijn eigen barbaarsheid en een figuur als Gia wil bijvoorbeeld weer alle gegevens over de dader online, alsof om het om een roddelblad bji de kapper gaat.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 3 januari 2010 @ 13:45:13 #106
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76356292
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je moet een stevig staaltje morele zelfbevrediging natuurlijk niet met feiten verpesten. We moeten niet doen alsof dit iets met oprechte verontwaardiging heeft te maken. Voor de een is het aanleiding om zijn eigen gewelddadige kant naar voren te laten komen, en dan het lef erbij te fantaseren, de ander rukt zich af op zijn eigen barbaarsheid en een figuur als Gia wil bijvoorbeeld weer alle gegevens over de dader online, alsof om het om een roddelblad bji de kapper gaat.
Hufterig gedrag...vervolgens uitten mensen hun mening...en dan is het ook weer niet goed volgens sommigen.
Nee...voortaan gewoon je kop houden. Ook wanneer je in het vervolg het slachtoffer kunt helpen, vooral niks doen hoor, zeker geen politie bellen......dan ben je immers bezig met morele zelfbevrediging.
  zondag 3 januari 2010 @ 13:47:33 #107
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_76356374
heel triest...

dit soort mensen verdienen het niet om in nederland te wonen
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  zondag 3 januari 2010 @ 13:47:48 #108
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_76356384
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:45 schreef Buzios het volgende:

[..]

Hufterig gedrag...vervolgens uitten mensen hun mening...en dan is het ook weer niet goed volgens sommigen.
Nee...voortaan gewoon je kop houden. Ook wanneer je in het vervolg het slachtoffer kunt helpen, vooral niks doen hoor, zeker geen politie bellen......dan ben je immers bezig met morele zelfbevrediging.
En wie zegt dat dat niet gebeurt is ?
Was je er bij ofzo ?
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_76356423
kansloos
Zacht gekookt, hard gekookt, uit gekookt, HARD
pi_76356710
Mensen hebben sterk de behoefte om dit soort gebeurtenissen te rationaliseren, zodat ze uiteindelijk tot de conclusie kunnen komen dat het slachtoffer ook een belangrijke rol speelde in het ontstaan van de vechtpartij, zodat zij over straat kunnen lopen met het idee van 'mij gebeurt het niet, als ik niks verkeerd doe, dan overkomt mij niets en overleef ik de straat.'

Tegenwoordig kun je in een fractie van een seconde betrokken worden bij een ruzie. Ik had het zelfs nog met Tweede Kerstdag ervaren. Ik wilde na het stappen naar huis gaan, samen met een paar vrienden wachtend op een taxi kwamen we andere kennissen tegen. Een gast kende ik vaag en ik dacht dat het geen probleem was dat hij even een sigaret met ons rookte en dat we samen wachtte.

Niet dus. Met zijn stomme kop ging hij ruzie zoeken met twee kampers, en zelfs na waarschuwingen bleef hij een grote bek opzetten en had hij uiteindelijk een pak slaag gekregen. Wij werden ook bijna betrokken bij ruzie, maar die kampers wisten wel duidelijk een verschil te maken.

Maar stel je eens voor als ik een verkeerde blik had gegeven, één verkeerd woordje had gezegd of dat die kamper echt doordraaide en ik daarvoor afgetuigd zou worden, ben ik in zo'n situatie dan zelf verantwoordelijk voor de ruzie? Dacht het niet.

Ik had geen flikker met die ruzie te maken en ik had ook slaag kunnen krijgen om niets, omdat een andere idioot ruzie zocht.

Oordeel deze jongen niet aan de hand van een paar hyves foto's en sta er bij stil dat een gast om niets is kapot gemaakt, dat nabestaanden iedere Nieuwjaarsdag er weer opnieuw aan herinnert worden. Een mens is afgemaakt als een beest. Realiseer je dat het ook jou kan overkomen. Wat je ook doet.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  zondag 3 januari 2010 @ 13:56:32 #111
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76356749
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:47 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

En wie zegt dat dat niet gebeurt is ?
Was je er bij ofzo ?
Ik heb het hier niet over deze specifieke situatie en ik was er niet bij.
Waar in mijn post beweer ik dit ?
  zondag 3 januari 2010 @ 13:57:02 #112
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76356766
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:55 schreef poldergeist het volgende:
Mensen hebben sterk de behoefte om dit soort gebeurtenissen te rationaliseren, zodat ze uiteindelijk tot de conclusie kunnen komen dat het slachtoffer ook een belangrijke rol speelde in het ontstaan van de vechtpartij, zodat zij over straat kunnen lopen met het idee van 'mij gebeurt het niet, als ik niks verkeerd doe, dan overkomt mij niets en overleef ik de straat.'

Tegenwoordig kun je in een fractie van een seconde betrokken worden bij ruzie. Ik had het zelfs nog met Tweede Kerstdag ervaren. Ik wilde na het stappen naar huis gaan, samen met een paar vrienden wachtend op een taxi kwamen we andere kennissen tegen. Een gast kende ik vaag en ik dacht dat het geen probleem was dat hij even een sigaret met ons rookte en samen wachtte.

Niet dus. Met zijn stomme kop ging hij ruzie zoeken met twee kampers, en zelfs na waarschuwingen bleef hij een grote bek opzetten en had hij uiteindelijk een pak slaag gekregen. Wij werden ook bijna betrokken bij ruzie, maar die kampers wisten wel duidelijk een verschil te maken.

Maar stel je eens voor als ik een verkeerde blik had gegeven, één verkeerd woordje had gezegd of dat die kamper echt doordraaide en ik daarvoor afgetuigd zou worden, ben ik in zo'n situatie dan zelf verantwoordelijk voor de ruzie? Dacht het niet.

Ik had geen flikker met die ruzie te maken en ik had ook slaag kunnen krijgen om niets, omdat een andere idioot ruzie zocht.

Oordeel deze jongen niet aan de hand van een paar hyves foto's en sta er bij stil dat een gast om niets is kapot gemaakt, dat nabestaanden iedere Nieuwjaarsdag er weer opnieuw aan herinnert worden. Een mens is afgemaakt als een beest. Realiseer je dat het ook jou kan overkomen. Wat je ook doet.
Jij weet blijkbaar meer?

Of loop je gewoon lekker te ouwehoeren?
Intelligent, but fucked up.
pi_76356849
Ik irriteer me gewoon mateloos aan mensen (Droathoah) die zijn hyves bekijken, dan zien dat het een beetje een gangsta typetje was en dan stellen dat hij 'vermoedelijk niks gedaan zou hebben.' Dat toont weinig intellect en volwassenheid. Je weet precies wat ik bedoel.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
  zondag 3 januari 2010 @ 13:59:53 #114
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_76356891
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:56 schreef Buzios het volgende:

[..]

Ik heb het hier niet over deze specifieke situatie en ik was er niet bij.
Waar in mijn post beweer ik dit ?
Waarom noem je dat specifieke voorbeeld dan in dit specifieke topic?
Lekker relevant ...
  zondag 3 januari 2010 @ 14:02:10 #115
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76356991
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:59 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Waarom noem je dat specifieke voorbeeld dan in dit specifieke topic?
Lekker relevant ...

Als reactie op dit....

[..]

ff het hele plaatje bekijken, dan pas je tongetje uitsteken
  zondag 3 januari 2010 @ 14:05:59 #116
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_76357135
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:02 schreef Buzios het volgende:

[..]

Als reactie op dit....

[..]

ff het hele plaatje bekijken, dan pas je tongetje uitsteken
Nogmaals , wat is de relevantie van je opmerking over omstanders die ja/nee de politie (zouden) hebben gebeld?

zondag 3 januari 2010 @ 14:13:58 #117
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76357440
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:05 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Nogmaals , wat is de relevantie van je opmerking over omstanders die ja/nee de politie (zouden) hebben gebeld?

-zucht-, volgens mij is het moeilijker om een kleuterklas uit te leggen dat een konijn maar 2 oren heeft

[..]

Mijn reactie daarop was:

[..]

Het gaat dus niet om dit specifieke incident.
Het gaat erom dat Weltschmerz beweert dat we min of meer gewoon onze kop moeten houden en onze meningen omtrent een dergelijk voorval gewoon voor ons moeten houden.
Vandaar dat ik heb gezegd: dus wanneer je iets ziet gebeuren, moet je vooral niet de politie bellen, wanneer je dat wel doet dat ben je dus (volgens Weltschmerz) bezig met morele zelfbevrediging.

Zo, en nu lust ik een
  zondag 3 januari 2010 @ 14:18:07 #118
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_76357600
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Geweldig
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 3 januari 2010 @ 14:24:55 #119
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_76357858
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:13 schreef Buzios het volgende:

[..]

-zucht-, volgens mij is het moeilijker om een kleuterklas uit te leggen dat een konijn maar 2 oren heeft

[..]

Mijn reactie daarop was:

[..]

Het gaat dus niet om dit specifieke incident.
Het gaat erom dat Weltschmerz beweert dat we min of meer gewoon onze kop moeten houden en onze meningen omtrent een dergelijk voorval gewoon voor ons moeten houden.
Vandaar dat ik heb gezegd: dus wanneer je iets ziet gebeuren, moet je vooral niet de politie bellen, wanneer je dat wel doet dat ben je dus (volgens Weltschmerz) bezig met morele zelfbevrediging.

Zo, en nu lust ik een
Volgens mij was dat niet wat hij bedoelde ?
Bovendien is "je kop houden" en " de politie bellen " van een totaal andere gradatie , en derhalve totaal niet met elkaar te vergelijken.
Het opleggen van jouw norm aan anderen zonder over voldoende (relevantie en actuele) kennis te beschikken is namelijk een totaal andere orde van grote dan het inseinen van de hulpdiensten.3
Dit laatste is namelijk wettelijk verplicht gebleken aangezien het een incident met dodelijke afloop betrof .

Maar ik zal je koffieleut-momentje verder niet verstoren , welterusten verder!
  zondag 3 januari 2010 @ 14:31:40 #120
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76358105
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:24 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Volgens mij was dat niet wat hij bedoelde ?
Bovendien is "je kop houden" en " de politie bellen " van een totaal andere gradatie , en derhalve totaal niet met elkaar te vergelijken.
Het opleggen van jouw norm aan anderen zonder over voldoende (relevantie en actuele) kennis te beschikken is namelijk een totaal andere orde van grote dan het inseinen van de hulpdiensten.3
Dit laatste is namelijk wettelijk verplicht gebleken aangezien het een incident met dodelijke afloop betrof .

Maar ik zal je koffieleut-momentje verder niet verstoren , welterusten verder!
Het uitten van je mening is heel wat anders dan het opleggen van je norm aan anderen !!!

Is het bij elk incident wettelijk verplicht ? Ook met niet dodelijke afloop ?
Zo nee, hoe weet je in een situatie dat het incident nog plaats vindt, dat het een dodelijke afloop zal krijgen ?

Ik ben er JUIST voor om de politie in te schakelen.
En ik was niet bij het incident aanwezig, maar hoe weet jij in godsnaam of ik geen relevante en actuele kennis heb op dit gebied ?

Maar bedankt dat jij mijn koffieleut momentje niet wil verstoren, dan zal ik je niet verder storen met je joint !!!
pi_76358176
quote:

[..]

Waarover geven ze hun mening eigenlijk?

En als je beweert dat zo iemand met naam en toenaam op internet moet, dan ben je vooral je bezig met de bevrediging van je eigen behoefte aan informatie om lekker wat over te kunnen blaten, ook al vormt gebrek aan informatie geen enkele belemmering. Als je je eigen heldhaftigheid in zo'n situatie gaat verzinnen, dan ben je alleen maar bezig met het priveprobleem van je eigen lafheid. Als je de meest wrede straffen gaat verzinnen, dan heb je waarschijnijk een uitlaatklep gevonden voor niet zo fraaie gevoelens, maar beter dan dat je de kat van de buren doodmartelt of met je poep op de muur schrijven in ieder geval.

Met een mening uiten heeft het allemaal weinig van doen.
quote:
Wie heeft hier het slachtoffer geholpen dan?
  zondag 3 januari 2010 @ 14:37:13 #122
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76358336
quote:
Op zondag 3 januari 2010 13:58 schreef poldergeist het volgende:
Ik irriteer me gewoon mateloos aan mensen (Droathoah) die zijn hyves bekijken, dan zien dat het een beetje een gangsta typetje was en dan stellen dat hij 'vermoedelijk niks gedaan zou hebben.' Dat toont weinig intellect en volwassenheid. Je weet precies wat ik bedoel.
Nou nee. Om heel eerlijk te zijn ben je niet heel erg duidelijk.

Ja, nu snap ik het ja
  zondag 3 januari 2010 @ 14:43:25 #123
264227 Winner_Taco
De lekkerste
pi_76358606
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:31 schreef Buzios het volgende:

[..]

Het uitten van je mening is heel wat anders dan het opleggen van je norm aan anderen !!!

Is het bij elk incident wettelijk verplicht ? Ook met niet dodelijke afloop ?
Zo nee, hoe weet je in een situatie dat het incident nog plaats vindt, dat het een dodelijke afloop zal krijgen ?

Ik ben er JUIST voor om de politie in te schakelen.
En ik was niet bij het incident aanwezig, maar hoe weet jij in godsnaam of ik geen relevante en actuele kennis heb op dit gebied ?

Maar bedankt dat jij mijn koffieleut momentje niet wil verstoren, dan zal ik je niet verder storen met je joint !!!
Misschien vanwege het feit dát je er niet bij was ?

Als je iemand "laat liggen" en de persoon komt te overlijden ben je strafbaar ja . Nalaten van hulpverlening .
Ernstig letsel idem .
Herstelt de persoon volledig , of is er sprake van niet ernstig (al dan niet blijvend) letsel kun je volgens de Nederlandse niet op die grond bestrafd worden .
quote:
Nalaten van hulpverlening (art. 450 W.v.Sr.)
In dit artikel gaat het om nalaten van hulp aan hulpbehoevenden.
Uit dit artikel blijkt dat als iemand in ogenblikkelijk levensgevaar verkeert en een ander daarvan getuige is, deze laatste verplicht is aan de hulpbehoevende persoon hulp te verlenen.

Voorbeeld:
Men mag niet van iemand vergen die zelf niet kan zwemmen om een drenkeling te redden. Wel kan hij een stok of haak toesteken, een touw of plank in het water gooien waaraan de drenkeling zich kan vastklampen. Doet hij dat niet en laat hij na op welke wijze dan ook aan de drenkeling hulp te verlenen, dan maakt hij zich schuldig aan dit strafbare feit, maar alleen als de drenkeling verdrinkt. Overlijdt het slachtoffer niet, dan is degene die geen hulp verleende niet strafbaar.
Ik heb helemaal geen joint nodig om om jou domme posts te lachen hoor !
  zondag 3 januari 2010 @ 14:44:29 #124
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76358664
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:33 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Waarover geven ze hun mening eigenlijk?

En als je beweert dat zo iemand met naam en toenaam op internet moet, dan ben je vooral je bezig met de bevrediging van je eigen behoefte aan informatie om lekker wat over te kunnen blaten, ook al vormt gebrek aan informatie geen enkele belemmering. Als je je eigen heldhaftigheid in zo'n situatie gaat verzinnen, dan ben je alleen maar bezig met het priveprobleem van je eigen lafheid. Als je de meest wrede straffen gaat verzinnen, dan heb je waarschijnijk een uitlaatklep gevonden voor niet zo fraaie gevoelens, maar beter dan dat je de kat van de buren doodmartelt of met je poep op de muur schrijven in ieder geval.

Met een mening uiten heeft het allemaal weinig van doen.
[..]

Wie heeft hier het slachtoffer geholpen dan?
Wat is er mis met het geven van je mening ?
Dan snap ik niet waarom jij sowieso reageert. Jij geeft hier immers je mening over het feit dat anderen een mening hebben over dit incident.

Informatie op het internet over het slachtoffer of de dader bedoel je trouwens ?
Ik ben van mening dat een bewezen dader van een delict met zijn kop in de krant en op internet mag met naam en toenaam. Dat is trouwens vrij normaal in vele landen, Nederland is juist een uitzondering waar dat niet gebeurt.

Bij dit incident is dat nog lang niet aan de orde.

En hoe kom je erbij dat mensen hun heldhaftigheid gaan verzinnen. Dus niemand zal ingrijpen ?
Dat weet jij van te voren ? Dan ben je paranormaal en dan raad ik je aan om je gaven te concentreren op de volgende lotto trekking.

Ik krijg juist de indruk dat men in Nederland vindt dat het een keer moet ophouden met die magere straffen tegen geweldenaren. Of dat van toepassing zal zijn op dit incident, dat moet nog blijken, we hebben idd nog te weinig info.
pi_76358680
Dit soort daden keihard afstraffen!!

Idd dader full-frontal in de krant.. Iemand doodschoppen om een vraag? Welk goedpratend argument wil de advocaat van de dader hier tegenover zetten?

Doodstraf invoeren zeg ik je..

R.I.P. voor het slachtoffer
"Een volk dat voor tirannen zwicht zal meer dan lijf en goed verliezen dan dooft het licht.."
"Madju Terus!"
  zondag 3 januari 2010 @ 14:46:04 #126
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76358746
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:44 schreef Tallywhacker het volgende:
Dit soort daden keihard afstraffen!!

Idd dader full-frontal in de krant.. Iemand doodschoppen om een vraag? Welk goedpratend argument wil de advocaat van de dader hier tegenover zetten?

Doodstraf invoeren zeg ik je..

R.I.P. voor het slachtoffer
Nog zo'n imbeciel die er blijkbaar naast stond en ons exact weet te vertellen wat er gebeurd is.
  zondag 3 januari 2010 @ 14:47:03 #127
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76358786
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:43 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Misschien vanwege het feit dát je er niet bij was ?

Als je iemand "laat liggen" en de persoon komt te overlijden ben je strafbaar ja . Nalaten van hulpverlening .
Ernstig letsel idem .
Herstelt de persoon volledig , of is er sprake van niet ernstig (al dan niet blijvend) letsel kun je volgens de Nederlandse niet op die grond bestrafd worden .
[..]

Ik heb helemaal geen joint nodig om om jou domme posts te lachen hoor !
OP DIT GEBIED staat er toch duidelijk !!

Maar goed, duideljke uitleg over de Nederlandse wetgeving. Niet op mij van toepassing want ik woon niet meer in Nederland maar dat even terzijde.

Wanneer je mijn posts dom vindt, waarom reageer je er dan op ?
Wereldverbeteraar ?
pi_76359060
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:44 schreef Buzios het volgende:

[..]

Wat is er mis met het geven van je mening ?
Dan snap ik niet waarom jij sowieso reageert. Jij geeft hier immers je mening over het feit dat anderen een mening hebben over dit incident.
Wie heeft er een mening over dit incident dan?
quote:
Informatie op het internet over het slachtoffer of de dader bedoel je trouwens ?
Ik ben van mening dat een bewezen dader van een delict met zijn kop in de krant en op internet mag met naam en toenaam. Dat is trouwens vrij normaal in vele landen, Nederland is juist een uitzondering waar dat niet gebeurt.
En welk doel dient dat, anders dan het voorzien in een behoefte bij de consument waar we al de roddelbladen voor hebben?
quote:
Bij dit incident is dat nog lang niet aan de orde.

En hoe kom je erbij dat mensen hun heldhaftigheid gaan verzinnen. Dus niemand zal ingrijpen ?
Dat weet jij van te voren ? Dan ben je paranormaal en dan raad ik je aan om je gaven te concentreren op de volgende lotto trekking.
Een of andere nerd met straatvrees die gaat vertellen wat hij allemaal wel niet met de dader zou doen als hij eens een keer achter zijn toetsenbord vandaan zou komen... Als ik het heel positief benader dan kom ik niet verder dan dat soort reacties zijn om jezelf moed in te praten in het onwaarschijnlijke geval dat je zoiets zou meemaken.
quote:
Ik krijg juist de indruk dat men in Nederland vindt dat het een keer moet ophouden met die magere straffen tegen geweldenaren.
En vooral geweldplegers lijkt me. Ik deel dat deels en met reden, maar als er toevallig een keer iemand doodgaat dan haalt het OM doorgaans wel vrij hard uit, of dan weer heel mild te zijn als het puur toevallig wel goed afloopt.
quote:
Of dat van toepassing zal zijn op dit incident, dat moet nog blijken, we hebben idd nog te weinig info.
Voor een mening wel, de zelfbevrediging blijkt echter uitstekend te gaan door het gebrek aan info, als we toch van alles over onze eigen stoerheid aan het verzinnen zijn, dan kunnen de feiten er ook nog wel bij.
  zondag 3 januari 2010 @ 15:01:14 #129
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76359374
quote:
Op zondag 3 januari 2010 14:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

En welk doel dient dat, anders dan het voorzien in een behoefte bij de consument waar we al de roddelbladen voor hebben?
[..]

Een of andere nerd met straatvrees die gaat vertellen wat hij allemaal wel niet met de dader zou doen als hij eens een keer achter zijn toetsenbord vandaan zou komen... Als ik het heel positief benader dan kom ik niet verder dan dat soort reacties zijn om jezelf moed in te praten in het onwaarschijnlijke geval dat je zoiets zou meemaken.
[..]

En vooral geweldplegers lijkt me. Ik deel dat deels en met reden, maar als er toevallig een keer iemand doodgaat dan haalt het OM doorgaans wel vrij hard uit, of dan weer heel mild te zijn als het puur toevallig wel goed afloopt.
[..]

Voor een mening wel, de zelfbevrediging blijkt echter uitstekend te gaan door het gebrek aan info, als we toch van alles over onze eigen stoerheid aan het verzinnen zijn, dan kunnen de feiten er ook nog wel bij.
[quote]Op zondag 3 januari 2010 14:53 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

[..]

Wanneer het volk deze behoefte heeft....

Je doet hier alsof iedere FOKker een nerd met straatvrees is.
Ik denkt dat jij een bepaald beeld hebt van jezelf, en dat je begint bent dit beeld op anderen te projecteren.

Dude, de enige die hier met zelfbevrediging bezig is dat ben jij.........daar heb je trouwens andere sites voor hoor !!!!
pi_76360054
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:01 schreef Buzios het volgende:
Wanneer het volk deze behoefte heeft....
Als je je laat leiden door je eigene primitieve behoefte moet je niet doen alsof je een mening hebt, anders dan je dat je van mening bent dat je bevredigd moet worden.
quote:
Je doet hier alsof iedere FOKker een nerd met straatvrees is.
Nee, maar de fokkers met de stoerste en wreedste plannen zijn doorgaans ook de fokkers die overal gevaren zien opdoemen op straat en die verder ook niet de indruk wekken een leven buiten fok te hebben.
quote:
Ik denkt dat jij een bepaald beeld hebt van jezelf, en dat je begint bent dit beeld op anderen te projecteren.
Zo he, heb jij dat even slim bedacht!
quote:
Dude, de enige die hier met zelfbevrediging bezig is dat ben jij.........daar heb je trouwens andere sites voor hoor !!!!
Nog zo een, plus een kwinkslag er achteraan, jij bent scherp.
  zondag 3 januari 2010 @ 15:29:59 #131
262650 kitao
prikplaatje
pi_76360406
quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:21 schreef Zhe-AnGeL het volgende:

WTF!
Als ooit een klootzak dat waagt bij mijn kids hoe oud ze ook zijn en al ben ik oma!
I kill them!!!
Dus pas op!

Echt ik koop een gun en schiet ze neder in de rechtszaal!
WTF vuige klootzakken gewoon...vieze vuile smerige! Wat een ranzig tuig!

Wie is die gast en wie zijn zijn ouders?
Schiet die ook neer van mij mag het! DOENN!!!!!!!
wat een opgekropte frustratie zeg , voel je je nu een beetje opgelucht of heb je liever een barbi-turaatpilletje ?
megalomaniac
  zondag 3 januari 2010 @ 15:31:35 #132
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_76360466
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:29 schreef kitao het volgende:

[..]

wat een opgekropte frustratie zeg , voel je je nu een beetje opgelucht of heb je liever een barbi-turaatpilletje ?

ze heeft wel gelijk.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zondag 3 januari 2010 @ 15:43:37 #133
262650 kitao
prikplaatje
pi_76360925
Niet dus , laten we eerlijk zijn , wie heeft nog nooit een klap voor zijn bek gekregen of gegeven ?
zullen er weinig zijn. Als dan de geslagene precies met zijn kinnebak op een stoeprand stuitert , wie z'n schuld is het dan ?
Juist , van de gemeente die straten maakt met uitstekels en zelfs te beroerd is om de stoepen ijsvrij te maken voor de wandelaars want die betalen toch geen wegenbelasting.
In Amsterdam ging het precies zo met die taxichauffeur , dood door schuld , meer kun je er niet van maken indien het slachtoffer het inderdaad niet zelf heeft uitgelokt.

En dan geef jij een opgefokt standje maar meteen gelijk dat ze ook maar de ouders van de dader moeten afknallen ?
Jullie zijn niet goed wijs.

(overigens mijn medeleven aan de familie van het slachtoffer.)
megalomaniac
  zondag 3 januari 2010 @ 15:57:40 #134
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76361368
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Als je je laat leiden door je eigene primitieve behoefte moet je niet doen alsof je een mening hebt, anders dan je dat je van mening bent dat je bevredigd moet worden.
[..]

Nee, maar de fokkers met de stoerste en wreedste plannen zijn doorgaans ook de fokkers die overal gevaren zien opdoemen op straat en die verder ook niet de indruk wekken een leven buiten fok te hebben.
[..]

Zo he, heb jij dat even slim bedacht!
[..]

Nog zo een, plus een kwinkslag er achteraan, jij bent scherp.

Wat een klink klare onzin is dat zeg.
Mensen zeggen wat ze ervan vinden. Ze zeggen wat zij in dat geval gedaan zouden hebben, of ze dat ook zouden doen of niet, dat is niet belangerijk. Het gaat erom dat ze iets te zeggen hebben, en dat is hun mening. Het is een primitieve behoefte om je mening te uitten, en daar is niks mis mee. Iedereen die een mening heeft ziet graag dat zijn mening in het gelijk wordt gesteld. Dat is namelijk normaal, dat is menselijk.

Zo creer je een scenario dat niemand nooit meer iets te zeggen zou moeten hebben. Dit omdat het nog wel eens kan zijn geleid door de "primitieve behoeftes", en niet door een eigen oprechte mening.

Blijkbaar heb jij moeite met het bevredigen van je behoefte om anderen te bekritiseren over hun mening.

Tuurlijk, want daar heb jij onderzoek naar gedaan.

Had ik hier toch gelijk;
quote:

En vervolgens nog even een denigrerende toon aanslaan tegen mensen die jouw mening bekritiseert.
(Iets wat jij nota bene ZELF aan het doen bent )
pi_76361718
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:57 schreef Buzios het volgende:

[..]

Wat een klink klare onzin is dat zeg.
Mensen zeggen wat ze ervan vinden. Ze zeggen wat zij in dat geval gedaan zouden hebben, of ze dat ook zouden doen of niet, dat is niet belangerijk. Het gaat erom dat ze iets te zeggen hebben, en dat is hun mening.
Beide kwalificaties lijken mij dus wat teveel eer.
quote:
Het is een primitieve behoefte om je mening te uitten, en daar is niks mis mee. Iedereen die een mening heeft ziet graag dat zijn mening in het gelijk wordt gesteld. Dat is namelijk normaal, dat is menselijk.
Een mening uiten veronderstelt dat je de primitieve behoeften al een stukje voorbij bent.
quote:
Zo creer je een scenario dat niemand nooit meer iets te zeggen zou moeten hebben. Dit omdat het nog wel eens kan zijn geleid door de "primitieve behoeftes", en niet door een eigen oprechte mening.
Je kunt je ook gewoon mening vormen naar aanleiding van de feiten, en die dan uiten. Dat is helemaal niet zo bijzonder en ook helemaal niet zo moeilijk, maar het is wel wat anders dan het gros van het gereutel in dit topic.
quote:
Blijkbaar heb jij moeite met het bevredigen van je behoefte om anderen te bekritiseren over hun mening.
Nee hoor, ik ben altijd bereid een kwakje in je gezicht te mikken als je erom bedelt.
quote:
En vervolgens nog even een denigrerende toon aanslaan tegen mensen die jouw mening bekritiseert.
(Iets wat jij nota bene ZELF aan het doen bent )
Je kunt nog meer formuleringen verzinnen van 'wat je zegt ben je zelf', daarmee onstijgt het nog steeds de kleuterschool niet. Als je dat als denigrerend ervaart moet je maar zinnigers schrijven.
  zondag 3 januari 2010 @ 16:20:13 #136
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76362291
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:06 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Beide kwalificaties lijken mij dus wat teveel eer.
[..]

Een mening uiten veronderstelt dat je de primitieve behoeften al een stukje voorbij bent.
[..]

Je kunt je ook gewoon mening vormen naar aanleiding van de feiten, en die dan uiten. Dat is helemaal niet zo bijzonder en ook helemaal niet zo moeilijk, maar het is wel wat anders dan het gros van het gereutel in dit topic.
[..]

Nee hoor, ik ben altijd bereid een kwakje in je gezicht te mikken als je erom bedelt.
[..]

Je kunt nog meer formuleringen verzinnen van 'wat je zegt ben je zelf', daarmee onstijgt het nog steeds de kleuterschool niet. Als je dat als denigrerend ervaart moet je maar zinnigers schrijven.
Je uit je mening omdat voortvloeit uit je primitieve behoeften. Het is namelijk een primitieve behoefte van de mens om zijn mening te uiten. En daar is niks mis mee, en gelukkig kan dat in Nederland.
Daarbij komt kijken dat mensen nogal eens hun mening uiten, niet op basis van goed gefundeerde argumenten, maar op basis van emoties. Ook dit is normaal en menselijk.
(Daarmee wil ik niet stellen dat mensen NOOIT een mening vormen op basis van goed gefundeerde argumenten).

Meer dan een kwakje zal het ook niet zijn....

Ik verzin het niet, het blijkt wel uit jouw posts.
Oh wat een wijze kleuterschool opmerking. Nou, ga nou maar weer naar je Transformers poster boven je bed staren !
  zondag 3 januari 2010 @ 16:26:44 #137
262650 kitao
prikplaatje
pi_76362556
het lijkt een beetje op een Weltschmerz / DS4 dialoog .....alleen iets platter.
megalomaniac
pi_76362582
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:20 schreef Buzios het volgende:

[..]

Je uit je mening omdat voortvloeit uit je primitieve behoeften. Het is namelijk een primitieve behoefte van de mens om zijn mening te uiten. En daar is niks mis mee, en gelukkig kan dat in Nederland.
Daarbij komt kijken dat mensen nogal eens hun mening uiten, niet op basis van goed gefundeerde argumenten, maar op basis van emoties. Ook dit is normaal en menselijk.
(Daarmee wil ik niet stellen dat mensen NOOIT een mening vormen op basis van goed gefundeerde argumenten).
Je snapt het niet, ik zal het nog eens proberen uit te leggen: Het gros van de reacties hier is niet het product van meningsvorming en uiting.
quote:
Ik verzin het niet, het blijkt wel uit jouw posts.
Oh wat een wijze kleuterschool opmerking. Nou, ga nou maar weer naar je Transformers poster boven je bed staren !
Ook hier kan ik weer niet anders op reageren dan denigrerend. Het lukt gewoon niet, je opmerking laat niks anders toe.
  zondag 3 januari 2010 @ 16:39:20 #139
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76363025
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:27 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je snapt het niet, ik zal het nog eens proberen uit te leggen: Het gros van de reacties hier is niet het product van meningsvorming en uiting.
[..]

Ook hier kan ik weer niet anders op reageren dan denigrerend. Het lukt gewoon niet, je opmerking laat niks anders toe.
Ik kan het volgens jouw ook nooit snappen, tenzij ik het helemaal met je eens bent.
Voor jouw zijn de begrippen "mee eens zijn" en snappen synoniem met elkaar verbonden.
Vervolgens doe je alsof jij de grote "waarheidsverkondiger" bent. Beetje arrogant van jezelf, niet ?

Het gros van de reacties hier is niet het product van meningsvorming en uiting.
En dat weet jij ? Want jij bent de grote socioloog, psycholoog met Phd's tot en met die al duizenden malen
wettenschappelijk onderzoek naar dergelijke situaties heeft gedaan.
En mocht dit het geval zijn...publiceren hier op FOK, de hele hap zou ik zeggen.

Je bent vooral denigrerend naar jezelf toe, maar of je dat door hebt is een andere vraag.....
  zondag 3 januari 2010 @ 16:40:23 #140
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76363078
PM discussie plz.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_76363201
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:39 schreef Buzios het volgende:

[..]

Ik kan het volgens jouw ook nooit snappen, tenzij ik het helemaal met je eens bent.
Voor jouw zijn de begrippen "mee eens zijn" en snappen synoniem met elkaar verbonden.
Je moet het eerst snappen om het er niet mee eens te kunnen zijn. Uit jouw reactie bleek dat je het niet snapte, dus viel je herhaling.
quote:
En dat weet jij ?
Dat stel ik vast aan de hand van de inhoud van de reactie.
quote:
Je bent vooral denigrerend naar jezelf toe, maar of je dat door hebt is een andere vraag.....
Je komt maar niet los van dat 'wat je zegt ben je zelf' he? Verzin zelfs eens wat.
  zondag 3 januari 2010 @ 16:44:27 #142
262650 kitao
prikplaatje
pi_76363254
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:40 schreef Hukkie het volgende:
PM discussie plz.
ik zie geen blauwe supscript ?
megalomaniac
  zondag 3 januari 2010 @ 16:45:05 #143
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76363271
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:44 schreef kitao het volgende:

[..]

ik zie geen blauwe supscript ?

Daarom vraag ik het ook netjes
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zondag 3 januari 2010 @ 17:02:04 #144
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76363859
quote:
Op zondag 3 januari 2010 16:43 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je moet het eerst snappen om het er niet mee eens te kunnen zijn. Uit jouw reactie bleek dat je het niet snapte, dus viel je herhaling.
[..]

Dat stel ik vast aan de hand van de inhoud van de reactie.
[..]

Je komt maar niet los van dat 'wat je zegt ben je zelf' he? Verzin zelfs eens wat.
Uit jouw interpretatie van mijn reactie bleek volgens jouw dat ik het niet snapte.
Ik viel trouwens in herhaling omdat je te zelfingenomen bleek te zijn om te kunnen inzien dat iemand die het niet met je eens is, iets nog wel kan snappen.

Maar goed, ik begin jouw trollgedrag nu echt zat te worden.

Kom maar met iets nuttigs on topic...dan praten we verder.
pi_76364124
pi_76408939
quote:
Op zondag 3 januari 2010 17:09 schreef Weltschmerz het volgende:

nee, hij heeft groot gelijk, en nu ophoeren met dat slinkse kijk-mij-eens-mezelf-elitair-afzetten-van-die-primitieven-moralistische gejank
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')