Maar zijn jeugd was zo slecht, z'n mama speelde de hoer en z'n vader was aan de drank. En hij bedoelde het niet zo, het kwam door die 20 pilsjes en paar lijntjes coke dat hij zo reageerde, eigenlijk is het een hele lieve jongen. En hij heeft zelfs een mooie brief geschreven naar de ouders van z'n slachtoffer hoeveel het hem spijtquote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:27 schreef Mort...The_Mouse_Lemur het volgende:
Voorgoed uit de samenleving verwijderen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:51 schreef kitao het volgende:
Regel 1 : bemoei je met je eigen zaken en stel geen domme vragen.
Regel 2 : draag altijd een mes of meer bij je.
Regel 3 : vermijd groepjes gasten
Regel 4 : indien je je niet aan regel 1 t/m 3 kunt houden blijf dan thuis.
Regel 1 & 3 wel, 2 slaat nergens op. Als je wapens draagt ben je veel sneller geneigd ze te gebruiken. En de paar keer dat ik mot heb gehad liep het altijd af met wat duw- of trekwerk. Stel dat je dan met mes loopt ga je wss wél meteen prikken ofzoquote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:51 schreef kitao het volgende:
Of natuurlijk en... en....quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:51 schreef Ruud het volgende:
[..]
Dat vind ik een goed idee. Ik zag dat toen ik in Thailand was op tv, best vernederend voor de dader.
Maar een beter idee vind ik in dit geval marteling, gevolgd door een pijnlijke dood.
Wat moet je met een mes? Groenten snijden?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:51 schreef kitao het volgende:
En liters theequote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar zijn jeugd was zo slecht, z'n mama speelde de hoer en z'n vader was aan de drank. En hij bedoelde het niet zo, het kwam door die 20 pilsjes en paar lijntjes coke dat hij zo reageerde, eigenlijk is het een hele lieve jongen. En hij heeft zelfs een mooie brief geschreven naar de ouders van z'n slachtoffer hoeveel het hem spijt![]()
3 jaar en TBS'je
Sowieso, waarom zou je een uiterst subjectieve strafmaat willen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:10 schreef Unit_731 het volgende:
[..]
Dat is dus echt enorme hypocriete bullshit. Zeg dan gewoon dat je zo iemand simpel keihard doodwenst, wat ik ook meer dan doe. Ethisch bewust gejank altijd.
Het blijkt dus blijkbaar dat je hier niet meer uit kunt gaan zonder voldoende protectie-middelen .quote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:43 schreef tho_Omas het volgende:
Wat moet je met een mes? Groenten snijden?
Mogelijk omdat dat onzin isquote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:15 schreef kitao het volgende:
[..]
terwijl zij wel met volautomatische Glocks rondlopen waar je nooit iemand over hoort.
Je kan veel over Rotterdam zeggen, maar het is niet Amsterdam. Maassluis trouwens ook niet. Hoewel je je twijfels kunt hebben bij de nieuwe burgemeester van R'dam.quote:
WTF!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:09 schreef JohnLocke het volgende:
Doodgeschopt na onschuldige vraag
[..]
Nog redelijk stil rond deze onbegrijpelijke en vreselijke gebeurtenis. Maarja, wat kan je zeggen behalve de gebruikelijke cliché's?
Aboutaleb keek en zag dat het goed was :quote:Op zaterdag 2 januari 2010 10:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
het komt niet eens in de media, die (de politie, Aboutaleb) wil ons doen geloven dat het een rustige oudejaar was.
Ja hoor, Rotterdam kan je beter mijden als je een feest wil hebben
papegaaienopmerkingquote:Op zondag 3 januari 2010 01:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je kan veel over Rotterdam zeggen, maar het is niet Amsterdam. Maassluis trouwens ook niet. Hoewel je je twijfels kunt hebben bij de nieuwe burgemeester van R'dam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |