abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:42:29 #51
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_76320672
Op Nu . NL staat toch heel wat anders dan waar hier mee geopend word
quote:
Man overleden na mishandeling Rotterdam

ROTTERDAM - Een 26-jarige Rotterdammer is zaterdagochtend overleden nadat hij tijdens de jaarwisseling werd mishandeld op de Coolsingel in zijn woonplaats. Dat heeft de politie laten weten.

De man kreeg ruzie met een 29-jarige man uit Maassluis. Dat liep uit op een handgemeen waarbij de Rotterdammer een klap tegen zijn hoofd kreeg en zwaargewond raakte.

Hij was hierna niet meer aanspreekbaar en werd met een ambulance naar het ziekenhuis vervoerd.
De politie heeft de man uit Maassluis gearresteerd.
http://www.nu.nl/binnenla(...)eling-rotterdam.html

Hier staat dus in dat ze ruzie hadden en niet zo maar uit het niets ...
dus als het slachtoffer de ruzie was begonnen is het pijnlijk maar het is dan wel een heel ander verhaal als hier boven stat beschreven.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:43:57 #52
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_76320705
Zou dit hetzelfde verhaal (maar dan anders) zijn?
quote:
Man overleden na mishandeling Rotterdam

ROTTERDAM - Een 26-jarige Rotterdammer is zaterdagochtend overleden nadat hij tijdens de jaarwisseling werd mishandeld op de Coolsingel in zijn woonplaats. Dat heeft de politie laten weten.

De man kreeg ruzie met een 29-jarige man uit Maassluis. Dat liep uit op een handgemeen waarbij de Rotterdammer een klap tegen zijn hoofd kreeg en zwaargewond raakte. Hij was hierna niet meer aanspreekbaar en werd met een ambulance naar het ziekenhuis vervoerd.De politie heeft de man uit Maassluis gearresteerd. (ANP)
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:46:17 #53
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76320772
Eventjes afwachten dus om te zien wat de werkelijke toedracht is geweest.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:48:35 #54
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_76320823
quote:
Slachtoffer nieuwjaarsruzie overleden
2 januari 2010

Een 26-jarige Rotterdammer die tijdens nieuwjaarsnacht ernstig letsel opliep bij een vechtpartij op de Coolsingel, is zaterdagochtend aan zijn verwondingen bezweken.
Wilson Gomes werd op straat neergeslagen door een 29-jarige man uit Maassluis. Daarbij liep hij zwaar hoofdletsel op. De Maassluizenaar kon direct worden aangehouden, nadat familie van het slachtoffer hem had aangewezen. Hij zit nog steeds vast.

Volgens een familielid is Wilson het slachtoffer geworden van zinloos geweld. "Hij was op weg naar een feestje en wilde alleen gezellig oud en nieuw vieren. Blijkbaar heeft hij op de verkeerde manier gekeken", aldus het familielid. Wilson was onlangs aangenomen bij de Koninklijke Marechaussee.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:49:02 #55
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76320835
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:46 schreef Hukkie het volgende:
Eventjes afwachten dus om te zien wat de werkelijke toedracht is geweest.
Nee, eerst even heel stoer flink doen over nekschoten enzo.

Ruggegraatloos Nederland is woest heur
Intelligent, but fucked up.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:49:04 #56
8875 Mdk
Smart-ass
pi_76320837
Was wel ook een flinke vechtpartij bij dat feest in het oude postkantoor op de Coolsingel, waar iets van 20-30 man bij betrokken waren en er een flink aantal van naar buiten werd gezet. Weet alleen niet of dat hier iets mee te maken heeft maar geeft wel aan dat er tijdens het oud&nieuw in R'dam weer een gezellig sfeertje hing...
Latest releases: http://www.dekooker.nl
  Moderator zaterdag 2 januari 2010 @ 12:54:17 #57
5428 crew  miss_sly
pi_76320971
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 11:13 schreef Buzios het volgende:

[..]

Eh..ja. Als de dader nou eens wordt doodgeschopt.
Dus als het omgekeerd was geweest, was het goed geweest? Of moest hij wel eerst dader worden en deze persoon doodschoppen om dan vervolgens door gerechtvaardigde verontwaardigden zelf doodgeschopt te worden?

De TT blijft raar, hoe verkeerd het ook is wat er is gebeurd.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 2 januari 2010 @ 12:58:14 #58
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76321088
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dus als het omgekeerd was geweest, was het goed geweest? Of moest hij wel eerst dader worden en deze persoon doodschoppen om dan vervolgens door gerechtvaardigde verontwaardigden zelf doodgeschopt te worden?

De TT blijft raar, hoe verkeerd het ook is wat er is gebeurd.

Mocht het blijken dat de dader uit overwegingen heeft gehandeld die totaal niet overeenkomen met zelf verdediging of het proberen te voorkomen van een delict dat het slachtoffer zou plegen, dan zou ik er weinig moeite mee hebben wanneer deze dader letterlijk wordt doodgeschopt.
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:02:25 #59
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76321254
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:58 schreef Buzios het volgende:

[..]

Mocht het blijken dat de dader uit overwegingen heeft gehandeld die totaal niet overeenkomen met zelf verdediging of het proberen te voorkomen van een delict dat het slachtoffer zou plegen, dan zou ik er weinig moeite mee hebben wanneer deze dader letterlijk wordt doodgeschopt.
Ja, want er kan nooit een klap vallen bij een ruzie

Je leeft buiten de realiteit vriend. Mij best, je hebt er op termijn alleen jezelf mee.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:06:02 #60
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_76321384
Het blijft speculeren, op de foto die eerder geplaatst is lijkt het inderdaad een lieve jongen, en misschien deed hij wel niets. Aan de andere kant wilde hij misschien stoer doen tegenover zijn familie (die blijkbaar toe stond te kijken) en trof hij de verkeerde.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:25:23 #61
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76321961
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:02 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Ja, want er kan nooit een klap vallen bij een ruzie

Je leeft buiten de realiteit vriend. Mij best, je hebt er op termijn alleen jezelf mee.
Je begrijpt niet wat ik wil zeggen.
Ik vind dat wanneer blijkt dat de dader dit slachtoffer heeft doodgeschopt met een totaal onacceptabele reden (b.v. rascisme), dan zou ik het niet erg vinden wanneer de straf voor deze dader zou bestaan uit: dood door middel van doodtrappen.

Barbaars, jazeker, maar een barbaarse straf voor een barbaar is volgens mij niks mis mee.

Vriend
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:26:31 #62
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_76321996
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:25 schreef Buzios het volgende:

[..]

Ik vind dat wanneer blijkt dat de dader dit slachtoffer heeft doodgeschopt met een totaal onacceptabele reden (b.v. rascisme), dan zou ik het niet erg vinden wanneer de straf voor deze dader zou bestaan uit: dood door middel van doodtrappen.

Barbaars, jazeker, maar een barbaarse straf voor een barbaar is volgens mij niks mis mee.

Vriend
Verkeerd begrepen gap
  Moderator zaterdag 2 januari 2010 @ 13:26:49 #63
5428 crew  miss_sly
pi_76322010
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:25 schreef Buzios het volgende:

[..]

Vriend
En wat zou je dan wel een acceptabele reden vinden? Zou die er kunnen zijn, volgens jou?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:35:43 #64
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76322312
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En wat zou je dan wel een acceptabele reden vinden? Zou die er kunnen zijn, volgens jou?
Bedoel je een acceptabele reden om iemand dood te schoppen ?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:38:49 #65
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_76322409
Er zal wel wat anders zijn gebeurd,Je wordt niet zomaar inelkaar geslagen als je vraagt of er ergens een leuk feestje is.
Er zal wel iets zijn gezegd dat langzaam uit de hand is gelopen. Die kleine details doen het hem.

Maar in Rotterdam verbaasd me niets.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:44:18 #66
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_76322599
Mensen, we moeten niet vergeten dat ook de dader een slachtoffer is, hij heeft namelijk een slechte jeugd gehad. Een beetje meer respect voor hem.
pi_76322631
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:53 schreef RAVW het volgende:
Maar dit zal wel weer aflopen met dood door schuld .. want echt was de intentie niet om hem dood te slaan maar hij is gewoon ongelukkig gevallen..

Dit kan alleen maar in Nederland
Inderdaad, zo weinig kennis van de rechtsstaat kan alleen maar in Nederland.
Politics -> Poly = many; Tics = bloodsucking creatures
  Moderator zaterdag 2 januari 2010 @ 13:53:15 #68
5428 crew  miss_sly
pi_76322907
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:35 schreef Buzios het volgende:

[..]

Bedoel je een acceptabele reden om iemand dood te schoppen ?
ja, dat bedoel ik.
pi_76323007
Dit is toch te walgelijk voor woorden. Hoe ziek in je hoofd moet je wel niet zijn om iemand zonder reden dood te schoppen.

Als je zo weinig respect voor het leven hebt verdien je het wat mij betreft ook niet om te leven.
pi_76323060
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ja, dat bedoel ik.
Noem eens een paar acceptabele redenen om iemand dood te trappen?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 13:59:20 #71
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76323096
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ja, dat bedoel ik.
Wanneer blijkt dat deze dader aangeeft dat hij het slachtoffer heeft doodgetrapt met als reden dat "zijn gezicht hem niet aanstond".
Dan vind ik dat een acceptabele reden om de dader dood te trappen.

Nogmaals, zeer barbaars, maar ik ben van mening dat misdadigers die bewezen schuldig zijn, ook een barbaarse straf verdienen.

Dus niet 3 jaar gevangenis met een Playstation 3 op je cel, en nog een taakstraf waarbij je in de pauze nog een speculaasje krijgt.
  Moderator zaterdag 2 januari 2010 @ 14:02:05 #72
5428 crew  miss_sly
pi_76323177
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:59 schreef Buzios het volgende:

[..]

Wanneer blijkt dat deze dader aangeeft dat hij het slachtoffer heeft doodgetrapt met als reden dat "zijn gezicht hem niet aanstond".
Dan vind ik dat een acceptabele reden om de dader dood te trappen.

Nogmaals, zeer barbaars, maar ik ben van mening dat misdadigers die bewezen schuldig zijn, ook een barbaarse straf verdienen.

Dus niet 3 jaar gevangenis met een Playstation 3 op je cel, en nog een taakstraf waarbij je in de pauze nog een speculaasje krijgt.
nee, ik bedoel het doodtrappen van het huidige slachtoffer. Racisme is geen goede reden, zei je eerder, dat zijn gezicht hem niet aanstond dus ook niet. Wat wel? Wat zou een goede reden zijn dat het slachtoffer doodgetrapt zou zijn, waardoor de dader niet een zelfde barbaarse dood als straf zou verdienen?
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:10:00 #73
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76323381
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:02 schreef miss_sly het volgende:

[..]

nee, ik bedoel het doodtrappen van het huidige slachtoffer. Racisme is geen goede reden, zei je eerder, dat zijn gezicht hem niet aanstond dus ook niet. Wat wel? Wat zou een goede reden zijn dat het slachtoffer doodgetrapt zou zijn, waardoor de dader niet een zelfde barbaarse dood als straf zou verdienen?
Dan heb je mijn posts niet goed gelezen.
Ik heb namelijk nooit aangegeven dat ik een geldige reden zou kunnen bedenken voor de dader om het slachtoffer dood te trappen. Daar kan namelijk nooit een geldige reden voor zijn geweest.
Ook al zou blijken dat het slachtoffer het zusje van de dader zou hebben verkracht, dan mocht de dader, naar mijn mening, nooit het slachtoffer hebben doodgetrapt.

Ik vind dat we mensen die een bewezen een barbaarse misdaad hebben gepleegd, ook barbaars mogen straffen.
Dus in dit geval (mijn voorbeeld, niet de realiteit), vind ik dat het slachtoffer de straf van dood dmv doodschoppen wel zou hebben verdiend, maar het mag niet toegepast worden door deze dader. Het zou uitgevoerd moeten worden na een uitspraak van de rechter.
Idem voor de dader.

Helaas bestaat dit niet in Nederland.
pi_76323386
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:55 schreef quo_ het volgende:

[..]

Zeer mee eens.
Voorgoed opbergen of euthanaseren met een stuk touw.
(Ben eigenlijk tegen de doodstraf maar zo af en toe heb ik het gevoel dat een uitzondering wenselijk is.)
Dat is dus echt enorme hypocriete bullshit. Zeg dan gewoon dat je zo iemand simpel keihard doodwenst, wat ik ook meer dan doe. Ethisch bewust gejank altijd.
Death is just another state of mind.
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:19:46 #75
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_76323632
edit: wijziging post

Mensen, ik ben slaapdronken, ik haal nu van alles door elkaar.
Mijn posts zoals die er nu staan, zo kloppen ze

[ Bericht 48% gewijzigd door Buzios op 02-01-2010 14:25:19 ]
pi_76323980
Spijtige zaak, vooral voor de nabestaande, litteken voor het leven.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 2 januari 2010 @ 15:51:54 #77
262650 kitao
prikplaatje
pi_76326480
Regel 1 : bemoei je met je eigen zaken en stel geen domme vragen.

Regel 2 : draag altijd een mes of meer bij je.

Regel 3 : vermijd groepjes gasten

Regel 4 : indien je je niet aan regel 1 t/m 3 kunt houden blijf dan thuis.
megalomaniac
pi_76326559
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:27 schreef Mort...The_Mouse_Lemur het volgende:
Voorgoed uit de samenleving verwijderen.
Maar zijn jeugd was zo slecht, z'n mama speelde de hoer en z'n vader was aan de drank. En hij bedoelde het niet zo, het kwam door die 20 pilsjes en paar lijntjes coke dat hij zo reageerde, eigenlijk is het een hele lieve jongen. En hij heeft zelfs een mooie brief geschreven naar de ouders van z'n slachtoffer hoeveel het hem spijt

3 jaar en TBS'je
  zaterdag 2 januari 2010 @ 17:36:23 #79
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_76329989
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:51 schreef kitao het volgende:

Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_76330088
quote:

Regel 1 & 3 wel, 2 slaat nergens op. Als je wapens draagt ben je veel sneller geneigd ze te gebruiken. En de paar keer dat ik mot heb gehad liep het altijd af met wat duw- of trekwerk. Stel dat je dan met mes loopt ga je wss wél meteen prikken ofzo
pi_76330201
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:51 schreef Ruud het volgende:

[..]

Dat vind ik een goed idee. Ik zag dat toen ik in Thailand was op tv, best vernederend voor de dader.
Maar een beter idee vind ik in dit geval marteling, gevolgd door een pijnlijke dood.
Of natuurlijk en... en....
pi_76330206
quote:

Wat moet je met een mes? Groenten snijden?
pi_76330241
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 15:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Maar zijn jeugd was zo slecht, z'n mama speelde de hoer en z'n vader was aan de drank. En hij bedoelde het niet zo, het kwam door die 20 pilsjes en paar lijntjes coke dat hij zo reageerde, eigenlijk is het een hele lieve jongen. En hij heeft zelfs een mooie brief geschreven naar de ouders van z'n slachtoffer hoeveel het hem spijt

3 jaar en TBS'je
En liters thee
pi_76330304
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 14:10 schreef Unit_731 het volgende:

[..]

Dat is dus echt enorme hypocriete bullshit. Zeg dan gewoon dat je zo iemand simpel keihard doodwenst, wat ik ook meer dan doe. Ethisch bewust gejank altijd.
Sowieso, waarom zou je een uiterst subjectieve strafmaat willen. "Jij moet dood, maar jij niet".
  zaterdag 2 januari 2010 @ 18:15:56 #85
262650 kitao
prikplaatje
pi_76331309
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:43 schreef tho_Omas het volgende:

Wat moet je met een mes? Groenten snijden?
Het blijkt dus blijkbaar dat je hier niet meer uit kunt gaan zonder voldoende protectie-middelen .
Dat dit voor de deur van het Haagseveer gebeurt - het grootste politieburo van rotterdam volgens mij - zegt al genoeg over die incapabele sneeuwschuivers : namelijk dat je op die gasten ook niet hoeft te rekenen terwijl zij wel met volautomatische Glocks rondlopen waar je nooit iemand over hoort.

Waarom zou een niet-ruziezoekende burger dan geen voorzorgsmaatregelen mogen nemen ?
megalomaniac
pi_76334226
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 18:15 schreef kitao het volgende:

[..]

terwijl zij wel met volautomatische Glocks rondlopen waar je nooit iemand over hoort.
Mogelijk omdat dat onzin is
pi_76334513
Rotterdam wordt het Detroit van Nederland
  zaterdag 2 januari 2010 @ 20:55:17 #88
262650 kitao
prikplaatje
pi_76337092
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 19:37 schreef JohnLocke het volgende:

Mogelijk omdat dat onzin is
semi dan , jij je onzin.
megalomaniac
pi_76337418
Was het misschien een:

+

+

+

+

zaterdag 2 januari 2010 @ 21:27:37 #90
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76338108
Nee, ik denk niet dat je met een handtas en een pet iemand dood kan slaan. Die schoen twijfel ik over.
Here we are now, entertain us.
pi_76339300
de op handen gedragen "Kerwin Duinmeijer" wordt gezien als slachtoffer van racisme. maar het was een crimineel die tegen de verkeerde een grote bek opzette.

sommige slachtoffers van geweld zijn zelf nog niet zo onschuldig. Waarom zou je iemand in elkaar slaan die enkel de weg vraagt?

Is iemand die bij een bank wil werken sowieso geen oplichter? Is elk kassameisje sowieso geen winkeldief. Wat nutteloos om neer te zetten dat hij bij de marechaussee wilde

[ Bericht 31% gewijzigd door Synthesist op 02-01-2010 22:08:09 ]
  zondag 3 januari 2010 @ 01:18:59 #92
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_76346440
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 17:43 schreef uiterstaardig het volgende:

[..]

En liters thee
Je kan veel over Rotterdam zeggen, maar het is niet Amsterdam. Maassluis trouwens ook niet. Hoewel je je twijfels kunt hebben bij de nieuwe burgemeester van R'dam.

[ Bericht 66% gewijzigd door fluitbekzeenaald2.0 op 03-01-2010 01:29:08 ]
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 3 januari 2010 @ 01:21:52 #93
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_76346525
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:09 schreef JohnLocke het volgende:
Doodgeschopt na onschuldige vraag
[..]

Nog redelijk stil rond deze onbegrijpelijke en vreselijke gebeurtenis. Maarja, wat kan je zeggen behalve de gebruikelijke cliché's?
WTF!
Als ooit een klootzak dat waagt bij mijn kids hoe oud ze ook zijn en al ben ik oma!
I kill them!!!
Dus pas op!

Echt ik koop een gun en schiet ze neder in de rechtszaal!
WTF vuige klootzakken gewoon...vieze vuile smerige! Wat een ranzig tuig!

Wie is die gast en wie zijn zijn ouders?
Schiet die ook neer van mij mag het! DOENN!!!!!!!
Snollebolt
pi_76346530
BAHbah , wat een "goed" begin van het jaar is dit weer ....
pi_76349303
Asociaal tuig creeert een maatschappij in een bepaalde mate zelf. Jarenlang lage straffen geven zorgt ervoor dat bij veel jongeren de rem vervaagt en dat ze zich kunnen uitleven zoals ze zelf willen.
pi_76349546
levenslange gevangenis straffen .en niet in een hotel maar een Thailand like gevangeniscel.
of doodstraf ,
pi_76349614
  zondag 3 januari 2010 @ 11:59:38 #98
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_76352442
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 10:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

het komt niet eens in de media, die (de politie, Aboutaleb) wil ons doen geloven dat het een rustige oudejaar was.

Ja hoor, Rotterdam kan je beter mijden als je een feest wil hebben
Aboutaleb keek en zag dat het goed was :

Aboutaleb houdt oogje in zeil

[ Bericht 1% gewijzigd door waterkip op 03-01-2010 12:18:07 ]
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_76352582
quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Je kan veel over Rotterdam zeggen, maar het is niet Amsterdam. Maassluis trouwens ook niet. Hoewel je je twijfels kunt hebben bij de nieuwe burgemeester van R'dam.
papegaaienopmerking
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')