quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:03 schreef ego-tripper het volgende:
Niemand zin om een league te starten?
PS3 Xbox 360 wel:P
Kijk bij de pricewatch van Tweakersquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:19 schreef emokid het volgende:
Waar is die nu het goedkoopst te krijgen? Ik moet hem opnieuw kopen.
Moet wel een update komen straks na al die transfers. Ook Ultimate Team komt er weer aanquote:
Ajax speelt echt heerlijkquote:Op maandag 4 januari 2010 00:11 schreef Masegate het volgende:
Wat zijn zo'n beetje jullie levels bij Fifa 10 online?
Ik ben na lang Coach te hebben gespeeld, nu ook maar flink online aan het spelen.
Ik ben inmiddels op 22 en klim nog redelijk gestaag.
Speel meestal met Arsenal of Ajax.
Ja, daar speel ik echt beter mee dan met bijvoorbeeld Chelsea, Liverpool, Inter, Man Utd en ga zo maar door.quote:
amazon.co.ukquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:19 schreef emokid het volgende:
Waar is die nu het goedkoopst te krijgen? Ik moet hem opnieuw kopen.
Hmmm moet ik ff proberen. De snelheid van emanuelsen heeft me veel geholpen tot dusver.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:40 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ja, daar speel ik echt beter mee dan met bijvoorbeeld Chelsea, Liverpool, Inter, Man Utd en ga zo maar door.
Zet wel altijd Atouba erin voor Emannuelson.
Snelheid kan inderdaad wel handig zijn, maar Atouba beukt iedereen aan de kant.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Hmmm moet ik ff proberen. De snelheid van emanuelsen heeft me veel geholpen tot dusver.
Vertonghenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef Masegate het volgende:
[..]
Snelheid kan inderdaad wel handig zijn, maar Atouba beukt iedereen aan de kant.
Geen idee, nooit naar gekekenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:55 schreef Masegate het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd op welk level de gemiddelde Fok!ker zich bevindt.
'Niks' is wel een beetje overdreven. Het is simpel zat: winnen levert punten op, verliezen zorgt voor minpunten. Hoe meer punten, hoe meer je gewonnen hebt, hoe hoger je level. Toch?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:04 schreef Edwinuss het volgende:
Level zegt helemaal niks, de punten die je hebt zeggen ook helemaal niks.
Mee eens.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:04 schreef Edwinuss het volgende:
Level zegt helemaal niks, de punten die je hebt zeggen ook helemaal niks.
Dat laatste zal Edwinusss dus ook bedoelen.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef Masegate het volgende:
[..]
'Niks' is wel een beetje overdreven. Het is simpel zat: winnen levert punten op, verliezen zorgt voor minpunten. Hoe meer punten, hoe meer je gewonnen hebt, hoe hoger je level. Toch?
Natuurlijk blijft het zo dat iemand met een lager level best van iemand met een hoger level kan winnen, maar over het algemeen is het wel een aardige afspiegeling toch?
Het enige dat wel is, is dat het een heel eind afhankelijk is van hoe veel je speelt.
Oké, maar veel spelen resulteert (hoop ik tenminste voor de fifa-addicts onder ons) wel in beter spel.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dat laatste zal Edwinusss dus ook bedoelen.
Ik denk dat we het over verschillende dingen hebben.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:14 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand krijgt ook punten door het spelen van offline matches, op een gegeven moment weet je dan hoe de computer gaat werken en versla je deze ook makkelijker.
Online kom je verschillende soorten spelers tegen, dan is het voor mij een grotere uitdaging om van deze mensen te winnen, laat staan scoren.
Maar je hebt wel een punt! Iemand met veel punten heeft ervaring, ongeacht of het offline of online is.
Ik verlies tegenwoordig echt alles
Dat verklaart een hoop. Ik heb het echt over de online score die je krijgt bij het spelen van wedstrijden voor het klassement.quote:
Yesquote:Op maandag 4 januari 2010 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
Je bedoelt dat balkje wat ja na elke match ziet?
Voor zover ik weet niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:29 schreef Edwinuss het volgende:
Ik dacht dat ik rond level 20 zat. Weet het niet zeker.
Maar is dat mogelijk om te zien voordat je een match begint? Dus van je tegenstander.
Denk niet dat dat mogelijk is, hang supervaal van de situatie af en hoe hoog de bal voorkomt. Wat je het beste kunt doen is met je buitenspeler naar de eindlijn rennen maar zo dicht richting het doel mogelijk, als je dan 2x snel op voorzet drukt dan zal de bal op buikhoogte voorkomen wat dus sneller een duikkopbal kan opleveren dan dat je een voorzet bij de achterlijn verder van het doel geeft, dan koopt het namlijk op gewonen kop hoogte.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:31 schreef jpg97 het volgende:
Weet iemand hoe je wat makkelijker een duikkopbal kunt scoren?
Wat een baggeropstellingquote:Op maandag 4 januari 2010 16:48 schreef Tim86 het volgende:
Bij ajax speel ik altijd met Atouba linksback en Urby linkshalf. De Zeeuw DMC, Miki op 10 en Gabri rechtshalf (ook aardig snel). Pantelic en Luis voorin.
Typisch Ajaxquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat een baggeropstelling![]()
Gedaan en lukte niet voor 3 matches! Dan maar terug naar counter voetbal met rommedahl
Moeten ze zelf weten. Maar het niveau voetbal wat bij de Eredivisie hoort is niks aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Lijkt me normaal voor nederlandse Fifa spelers toch
gewoon omhoog inhoudenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:34 schreef Siniti het volgende:
Heb dus net FIFA 10 gekocht, maar ik snap het effect geven bij vrije trappen nog niet zo goed.
Als je aan het richten bent is net noorden namelijk de goal, en zou je met de linkerstick omhoog moeten gaan om een topspin effect te geven. Als je klaar bent met richten verandert het beeld naar de tele camera en is het doel in het oosten en zou de linkerstick naar rechts moeten om topspin te geven?
thx, weet nu wat ik fout deed. Je moet schieten en spin tegelijk indrukken, ik deed eerst schieten dan spinquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Moet wel een update komen straks na al die transfers. Ook Ultimate Team komt er weer aan![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:47 schreef emokid het volgende:
Zou Ultimate Team niet komen voor FIFA10? Dat kaartenspel.
Level 17 ondertussen, gisteravond weer 3 leuke potjes gespeeld tegen dezelfde: 3-1, 3-2 en 1-3, 2 gewonnen dusquote:Op maandag 4 januari 2010 16:55 schreef Masegate het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd op welk level de gemiddelde Fok!ker zich bevindt.
Weet niet meer hoeveel maar zeker 2x zoveel toen,.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:01 schreef Tim86 het volgende:
Test your skills as a player and manager to claim global football supremacy with FIFA 10 Ultimate Team, available to purchase for 400 Microsoft points or $4.99 as a download via Xbox LIVE and the PlayStation Network to FIFA 10 beginning February 2010.
Vorig jaar was hij duurder toch?
hahaha ik voel met je meequote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:30 schreef badboynova het volgende:
Met de rangers is het ook wel goed te spelen, slechts 1 wedstrijd van celtic verloren ( kut scheids met ze kut vrije trap en kut speler die hem in één keer in schiet kut)
Ik vind Celtic juist heel erg fijn spelenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:30 schreef badboynova het volgende:
Met de rangers is het ook wel goed te spelen, slechts 1 wedstrijd van celtic verloren ( kut scheids met ze kut vrije trap en kut speler die hem in één keer in schiet kut)
heb een potje met celtic online gespeeld (celtic-man unt 1-0), maar vind ze veel stroever spelen en heb maar met geluk gewonnen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:45 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik vind Celtic juist heel erg fijn spelen![]()
MacDonald
vaak ook last van, maar ik maak het beste ervan. want als ze niet winnen gaan ze weg.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:51 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb het echt gehad met deze game, ik kom er op geen enkele manier doorheen bij de tegenstander.
Ik heb onlangs uit pure frustratie mijn controller tegen de muur gegooid.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
vaak ook last van, maar ik maak het beste ervan. want als ze niet winnen gaan ze weg.
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
p.s
Engelse kids![]()
sta ik voor gaan ze smeken om een gelijk spel, omdat ze een goede streak willen hebben.
Wil ik gewoon voor de lol door spelen(zodat ik ook eens win) gaan ze ZOMAAR WEG.
is dat met de punt naar voren, of de punt naar achterquote:
Wees gerust... als je genoeg verliest, krijg je weer minder goede tegenstanders. Dan moet het weer een stuk beter gaan. Spel reguleert zichzelf.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb onlangs uit pure frustratie mijn controller tegen de muur gegooid.
Ik was het echt zat, ik kom er met geen enkele mogelijkheid doorheen. Zodra de tegenstander aan de bal is dan is het meteen een goal.
Mijn verdedigers staan gewoon uit hun neus te eten en niemand te dekken.
Gebruik die 1 2tjesquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb onlangs uit pure frustratie mijn controller tegen de muur gegooid.
Ik was het echt zat, ik kom er met geen enkele mogelijkheid doorheen. Zodra de tegenstander aan de bal is dan is het meteen een goal.
Mijn verdedigers staan gewoon uit hun neus te eten en niemand te dekken.
Kut nu heb ik honger door jouquote:Op dinsdag 5 januari 2010 22:45 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Ik vind Celtic juist heel erg fijn spelen![]()
MacDonald
De sprint knop?quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
Sinds ik met de RT toets speel win ik veel meer wedstrijden! Dat is dus als je voordat de bal bij je is op RT drukt, dan schermt de verdediger de bal af en kun je meestal met een snelle beweging om de verdediger heen
quote:
thnx voor de tip, die kan ik zeker gebruiken vandaag als ik tegen edje ga spelen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 11:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Je moet de linkerstick wel loslaten voordat je met RT de bal aanneemt anders rent de speler gewoon door.
quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:42 schreef jpg97 het volgende:
André Agassi heeft een nieuwe carriere als voetballer:
[ afbeelding ]
en hier zie je hem in actie:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/15386556
wut?quote:
Ik wil vanavond wel een potje tegen jou spelen. Je staat in mijn Friendslist.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:50 schreef badboynova het volgende:
dit vond ik wel een goeie aanval gister, goed uit gespeeld en goed af gemaakt.
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/15375935
Zet hem tijdens de wedstrijd gewoon op pauze en kijk bij controls..daar staat precies hoe je iedere celebration moet doen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 17:44 schreef Gekkie10 het volgende:
weet iemand hier hoe je een salto maakt in fifa 10 voor psp
Dat is goed, ik weet alleen niet hoe laat ik op de xbox ben.quote:Op woensdag 6 januari 2010 16:00 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ik wil vanavond wel een potje tegen jou spelen. Je staat in mijn Friendslist.
quote:
het zijn gewoon trieste gasten die niet tegen hun verlies kunnen(KOOP HET SPEL DAN NIET).quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:16 schreef DrDentz het volgende:
Ik speel sinds vandaag eigenlijk pas wat potjes online, het valt me op dat vrijwel ALLE tegenstanders bij verlies de verbinding verbreken.
Wat is hier precies het voordeel van, kunnen ze dan gewoon hun ´winning streak´ behouden?
Net ook gespeeld tegen een gast waarbij hijzelf constant soepel mocht aanvallen, maar als ik in de aanval was begon het spel enorm te laggen zodat ik weinig kon uitrichten. Ik had het idee dat hij daar een beetje een hand in had.
En kan je nog wel wat winnen, of ben je een prof.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:10 schreef Masegate het volgende:
Hoe meer punten je krijgt, hoe beter je tegenstanders worden en hoe minder er disconnecten.
Ik ben nu level 23 en daar heb ik niet vaak meer tegenstanders die disconnecten.
50/50quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:42 schreef badboynova het volgende:
[..]
En kan je nog wel wat winnen, of ben je een prof.
zometeen paar potjes doen ?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:35 schreef badboynova het volgende:
Zijn er nog leagues/toernooien beschikbaar voor de xbox(geen team gebeuren).
Zal dan pas na 8 uur worden, moet nog eten en snel de buur helpen met een router.quote:
Dat is wel apartquote:Op maandag 11 januari 2010 18:54 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zal dan pas na 8 uur worden, moet nog eten en snel de buur helpen met een router.
dnova Malmö FF - IF Elfsborg haaKon89 3-0
dnova Bordeaux - AJ Auxerre haaKon89 1-3
dnova Sporting CP - Leverkusen haaKon89 3-2
dnova Hamburger SV -Valencia haaKon89 1-3
dnova Rangers - Roma haaKon89 1-1
waren leuke potjes, heb een dag later tegen een engelse gozer bijna het zelfde gehad.
dnova Real Madrid - Manchester United ROWEY 2-1
dnova Nederland - England ROWEY 1-2
dnova Ajax - Manchester United ROWEY 1-3
dnova Sporting CP - Manchester United ROWEY 2-1
ik win even veel als ik verlies
en wat is je gametag?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Sinnie het volgende:
Sinds gister weer begonnen op de Xbox. Was een maand of 2 geleden gebanned en had de Xbox weggedaan, maar de bekende Fifa kriebels kwamen er weer.
Gelukkig nog niet me kunsten verloren, 6 winst 0 gelijkspel en verloren en 44 doelpunten voor en 4 tegen
iSiniiquote:
Daar is ook weinig kunst aan, speel misschien net een uurtjequote:
Wat ook kan, interactive world cup spelen. Daar speel je om het echie en is daardoor best wel uitdagend. Als daar iemand disconnect dan krijg jij de overwinning.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:10 schreef Masegate het volgende:
Hoe meer punten je krijgt, hoe beter je tegenstanders worden en hoe minder er disconnecten.
Ik ben nu level 23 en daar heb ik niet vaak meer tegenstanders die disconnecten.
als je gewoon wedstrijd voor het klassement speelt krijg je ook de overwinning hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat ook kan, interactive world cup spelen. Daar speel je om het echie en is daardoor best wel uitdagend. Als daar iemand disconnect dan krijg jij de overwinning.
Ah dat was me nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:34 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
als je gewoon wedstrijd voor het klassement speelt krijg je ook de overwinning hoor.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:39 schreef Apekoek het volgende:
Trouwens kun je nummer 1 worden in de interactive world cup door bijvoorbeeld irritant te doen zoals hier een pagina eerder ook al was besproken? Dus wanneer de tegenstander aanvalt en dan extra hard downloaden of iets doen waardoor je een enorme lag krijgt...inderdaad wel kansloos, maar zo kun je in principe de kwalificaties beinvloeden aangezien de tegenstander of verliest of quit game doet waardoor jij de overwinning krijgt. Dat levert toch weer een lekker gratis tripje op naar Barcelona, al ga je af als een gieter tijdens de echte duels, toch lijkt me wel lachen!
O was jij dat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:39 schreef Apekoek het volgende:
Trouwens kun je nummer 1 worden in de interactive world cup door bijvoorbeeld irritant te doen zoals hier een pagina eerder ook al was besproken? Dus wanneer de tegenstander aanvalt en dan extra hard downloaden of iets doen waardoor je een enorme lag krijgt...inderdaad wel kansloos, maar zo kun je in principe de kwalificaties beinvloeden aangezien de tegenstander of verliest of quit game doet waardoor jij de overwinning krijgt. Dat levert toch weer een lekker gratis tripje op naar Barcelona, al ga je af als een gieter tijdens de echte duels, toch lijkt me wel lachen!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:39 schreef Apekoek het volgende:
Het gaat er niet om dat ik het werkelijk van plan ben (vooral omdat ik uberhaupt weinig tijd heb om te gamen, dus als ik het doe wil ik het voor de fun doen), maar de vraag is hier is het theoretisch mogelijk? Ik bedoel kan EA zien dat je constant loopt te zieken?quote:
ja ik ! voeg me maar toe als je wiltquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:04 schreef Sinnie het volgende:
Morgen weer me eigen custom tactics en formation, tot nu toe moesti k het doen met standaard 4-3-3. Niet dat dat slecht ging, maar toch beter om me eigen weer te hebben![]()
Nog meer mensen om te spelen op de Xdoos trouwens?
Kan ook zijn dat iemand al vet goed in fifa is door de voorgaande versies en nu weer opklimt op de ladder aangezien hij net fifa 10 in huis heeft. of de controller aan een vriend geven kan ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:03 schreef Akwableet het volgende:
Gisterenavond werd ik gekoppelt aan iemand 'van mijn eigen niveau'. Ik weet niet hoe meneer aan zo weinig punten kwam, maar ik kreeg alle hoeken van het veld te zien6-0.
Dat had ik al wel bedacht ja. Brengt me naar een volgende vraag. Hoe irritant het ook is om tegen iemand te spelen die meerdere klassen hoger is, een beetje vent speelt t potje gewoon uit natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat iemand al vet goed in fifa is door de voorgaande versies en nu weer opklimt op de ladder aangezien hij net fifa 10 in huis heeft. of de controller aan een vriend geven kan ook.
hehe dat doe ik ook altijd eerst een halfuur rond rennen en dan de herhaling van je doelpunt helemaal afkijken hihiquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:09 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Dat had ik al wel bedacht ja. Brengt me naar een volgende vraag. Hoe irritant het ook is om tegen iemand te spelen die meerdere klassen hoger is, een beetje vent speelt t potje gewoon uit natuurlijk.
Dan is het al een beetje vervelend dat hij na elke goal (hoe gewoon de goal ook mag wezen) alle herhalingen afkijkt voordat hij doorklikt. Maar goed, dat moet kunnen.
Maar na afloop van het potje wachtte hij weer alle goals af voordat hij eens doorklikte. Dat is wel heel vervelend, want ik wil naar het menu, en doorgaan. Maar geen enkele knop op mijn controller liet dat toe. Kan ik dit op de een of andere manier voorkomen? Want dit kost me 2 minuten extra voor een potje waar ik toch al weinig lol aan beleef.
Erg irritant. Doe dit zelf nooit omdat ik weet dat ik het zelf ook niet tof vind.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:12 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
hehe dat doe ik ook altijd eerst een halfuur rond rennen en dan de herhaling van je doelpunt helemaal afkijken hihi
alleen als het is afgelopen druk ik wel alles door.
Ja ik. Gamertag: otto215quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:04 schreef Sinnie het volgende:
Morgen weer me eigen custom tactics en formation, tot nu toe moesti k het doen met standaard 4-3-3. Niet dat dat slecht ging, maar toch beter om me eigen weer te hebben![]()
Nog meer mensen om te spelen op de Xdoos trouwens?
Dat heb ik nu ook, alhoewel ik het expres heb gedaan. Op me oude account ben ik level 30, maar ik heb 2 maanden niet kunnen spelen vanwege een ban. Nu een nieuwe Xbox gekocht, maar als ik weer op die account zou spelen dan zou ik constant tegen mensen rond de level 30 moeten. Zo goed ben ik nog nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat iemand al vet goed in fifa is door de voorgaande versies en nu weer opklimt op de ladder aangezien hij net fifa 10 in huis heeft. of de controller aan een vriend geven kan ook.
Als ik me stats met die van jouw vergelijk, dan moet ik spontaanquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook, alhoewel ik het expres heb gedaan. Op me oude account ben ik level 30, maar ik heb 2 maanden niet kunnen spelen vanwege een ban. Nu een nieuwe Xbox gekocht, maar als ik weer op die account zou spelen dan zou ik constant tegen mensen rond de level 30 moeten. Zo goed ben ik nog niet
Maar nu loop ik over de meeste heen, heb wel 2x gewonnen met een minimaal verschil. Maar daar zat de wedstrijd me ook niet echt mee. Voor de rest sta ik 20/0/0 met gemiddeld 5 doelpunten gescoord in een wedstrijd
Mag ook wel, ik speel al actief Fifa online sinds 2005quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als ik me stats met die van jouw vergelijk, dan moet ik spontaanen vast stellen dat ik nog een lange weg heb te gaan.
Tijdens de wedstrijd is het helemaal oke, wat mij betreft. Dan vindt ik het alleen 'stom' omdat het een tegengoal isquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:38 schreef Masegate het volgende:
[..]
Erg irritant. Doe dit zelf nooit omdat ik weet dat ik het zelf ook niet tof vind.
Het enige wat ik doe, is bij mooie goals 1x de herhaling kijken.
wat is je gamertag?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:13 schreef Sinnie het volgende:
Bij een mooie goal, voor of tegen, kijk ik hem ook gewoon nog een keer. Maar iemand die de herhalingen constant bekijkt is enorm irritant. Krijg ik altijd het idee van dat hij niet vaak scoort en er op die manier het uiterste uit probeert te halen
iSiniiquote:
Ik ga meestal zo lang mogelijk rondjes lopen rond de keeper.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:28 schreef Tim86 het volgende:
Enige wat nog irritanter is, is iemand die eerst zo lang mogelijk rondjes gaat rennen en dan nog een lange celebration doet..breakdansen/robots etc.
Wees blij, een 2-1 kan je nog makkelijk verliezen of gelijkspelen. Vind het irritanter als ze weg gaan met 4/5-0, dan ben ik net lekker op dreefquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:45 schreef kreuk050 het volgende:
Net gespeeld tegen een gast die quitte terwijl ik net van 1-1 op 2-1 kwam.....wat een tyfusNERD!!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef badboynova het volgende:
sinnie wat hen je met me gedaan, na ons potje lukt niks meer (het is dat HaaKon89 medeleiden met me had), ik kan niks meer winnen tig kansen om te scoren maar ik mis ze allemaal
Ik heb je toegevoegd!quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:24 schreef haakon het volgende:
[..]
ja ik ! voeg me maar toe als je wilt
haaKon89 is m'n gamertag
Ik heb je net ook toegevoegdquote:
Dat doe ik zelf ook, en kom ook goed vrij voor het doel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:42 schreef Sinnie het volgende:
Ik heb niks gedaan hoor, anders moet je proberen vaker te afleggen dát kan je toch niet missen?
wow vet filmpje ! die goal rond 2.10 vind ik echt master !quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:37 schreef Sinnie het volgende:
Ik zal je ook nog wel even toevoegen Kaon
En gespeeld en 4-1 en 8-0 gewonnen![]()
Ik heb trouwens 2 maanden geleden een filmpje gemaakt met goals online tegen andere, voordat ik gebanned werd. MIsschien leuk om ff te kijken en eventueel kritiek of complimentje![]()
Waarom werd je gebanned dan? Filmpje is wel mooi in elkaar gezet, maar er zitten niet echt hoogtepunten in op 2,3 goals naquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:37 schreef Sinnie het volgende:
Ik heb trouwens 2 maanden geleden een filmpje gemaakt met goals online tegen andere, voordat ik gebanned werd. MIsschien leuk om ff te kijken en eventueel kritiek of complimentje![]()
Het was eigenlijk ook niet af, maar werd gebanned en kon dus nietm eer opnemen. Dus er zitten ook goals tussen die ik er eigenlijk niet in wilde doen. Maar goed, ik wilde ook geen filmpje maken waarin echt alleen maar mooie goals in voorkwamen, duurt veels te lang en dat lukt me toch nooit want ik scoor bijna altijd hetzelfdequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom werd je gebanned dan? Filmpje is wel mooi in elkaar gezet, maar er zitten niet echt hoogtepunten in op 2,3 goals na
Die van 2.10 is echt heerlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:37 schreef Sinnie het volgende:
Hebben we al 2x geprobeerd. Nooit een toernooi afgemaakt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:35 schreef Santello het volgende:
Tijd voor een xbox toernooi, wie heeft er zin?
Ja, het ging me sowieso meer om de passing dan om de goals zelf, zoals ik al zei mijn goals zijn meestal wel hetzelfde alleen her en der kan ik echt heerlijk door de verdediging heen snijden. Vraag maar aan sommige hier die tegen me gespeeld hebbenquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:15 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Die van 2.10 is echt heerlijk. Fijn dat je in het filmpje ook hebt gekozen voor hoogtepunten waarbij de eindpass heel goed is, alleen de afwerking faalt. Komt ten goede van t kijkplezier.
Ik kan me van dat jorienvdherik figuur nog herinneren dat hij ook een compilatie had van Fifa09. Dat was dus drie minuten lang kijken naar Christiano Ronaldo of Rooney die met bal iedereen eruit rent en binnenschiet. Of een lange bal op een van dezelfde 2 die iedereen eruit rent en binnenschiet
ik doe meequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:35 schreef Santello het volgende:
Tijd voor een xbox toernooi, wie heeft er zin?
Fifa9 tijd hebben we toch wat toernooien gedaan, met die jeroenvadherik??quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:23 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hebben we al 2x geprobeerd. Nooit een toernooi afgemaakt.
Het waren leagues, vond het ook jammer dat er opeens niemand meer daar kwam om het af te maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:23 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hebben we al 2x geprobeerd. Nooit een toernooi afgemaakt.
held, vanavond paar potjes ?quote:Op donderdag 14 januari 2010 15:45 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het waren leagues, vond het ook jammer dat er opeens niemand meer daar kwam om het af te maken.
ik voeg je wel ff toequote:Op donderdag 14 januari 2010 15:58 schreef jpg97 het volgende:
ik ben straks online, kunnen we dan ff een ( kort ) toernooitje doen.
Gamertag = PieAir
DNOVA79 heb ik al in de lijst staan
Jij heb mij toch ook al een keer een pakslaag gegevenquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:58 schreef jpg97 het volgende:
Gamertag = PieAir
jouw friendslist is volquote:Op donderdag 14 januari 2010 15:58 schreef jpg97 het volgende:
Gamertag = PieAir
ff eten halen zo, daarnaquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:49 schreef Sinnie het volgende:
Ingeschreven, iemand nog zin om een potje tegen me te spelen vanavond?
Had je gister al een invite op de site gestuurdquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:20 schreef Sinnie het volgende:
Mijn stats:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/stats/index/id/26747156
Als je me wilt toevoegen kan dat ook gelijk
Ja, ik had je net toegevoegdquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
Had je gister al een invite op de site gestuurd.
Je ben hard voor de wereld 30W/0D/0Lquote:
Gespeeld en met 3-0 en 4-1 gewonnenquote:
Je zou de eerste zijn die van me zou winnen, laat staan van het veld spelenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat je alleen op XBOX speelt, ik wilde je net toevoegen om je van het veld te spelen.
pff ik kan niet scoren. Het is meer dat ik terug pass omdat ik anders de bal toch kwijt raak voorin (door de drukte).quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:21 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Gespeeld en met 3-0 en 4-1 gewonnen
Je kan wel goed en veel passen zeg, dat je er zoveel gedult voor hebt. Ik wil altijd binnen een aantal passes voorin zijn en ik pass bijna nooit terug, tenzij in de aanval
Dat is het stadion van Ajax.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:13 schreef Siniti het volgende:
Wat de fuck is de arena?
En waarom de fuck krijg ik geen verdiensten erbij als ik een vrije trap scoor
tot nu toe heb ik zelf nergens last van, ik krijg me verdiensten zonder dat ik het zelf echt door heb.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:09 schreef Siniti het volgende:
Als je et mij vraagt is dat verdiensten-systeem bugged. Das al de derde keer dat ik vanaf 20+ meter met een gericht schot raak schiet en geen verdienste erbij krijg.
hands? heb ik nog nooit gehad ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
tot nu toe heb ik zelf nergens last van, ik krijg me verdiensten zonder dat ik het zelf echt door heb.
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/15829233
ik score (na eerst hands) met me verkeerde been volgens de verdiensten (maar me pro is rechts)
Pingels, volgens mij had ik een seedorf in me teamquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:24 schreef haakon het volgende:
[..]
hands? heb ik nog nooit gehad ?
gister was mooi he
De meeste verdiensten verdien ik inderdaad zonder het door te hebben, maar deze wilde ik echt proberen te halen en het lukt gewoon niet. Maakt niet uit vanaf hoever ik schiet. Zelfs met de verdienste van het "vrije trap erin schieten", ik heb al 3 vrije trappen gescoord en hij doet niks.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
tot nu toe heb ik zelf nergens last van, ik krijg me verdiensten zonder dat ik het zelf echt door heb.
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/15829233
ik score (na eerst hands) met me verkeerde been volgens de verdiensten (maar me pro is rechts)
Gewoon er niet te veel bij stil staan, die dingen komen uit eindelijk wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
De meeste verdiensten verdien ik inderdaad zonder het door te hebben, maar deze wilde ik echt proberen te halen en het lukt gewoon niet. Maakt niet uit vanaf hoever ik schiet. Zelfs met de verdienste van het "vrije trap erin schieten", ik heb al 3 vrije trappen gescoord en hij doet niks.
Ja idd, ik stop maar met proberenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gewoon er niet te veel bij stil staan, die dingen komen uit eindelijk wel.
HaaKon got woohp'd by jerryquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:15 schreef Sinnie het volgende:
Hakon ook weer verslagen met 9-0 en 5-1
Nope, maar hij trakteerd iedereen graag op een canquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:58 schreef Santello het volgende:
is sinnie jeroenvdherik??
Leugens!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nope, maar hij trakteerd iedereen graag op een can
Tering hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:38 schreef jpg97 het volgende:
mijn pro is nu 95% alleen die duikkopballen lukken niet
Fokkin niet normaalquote:Op zondag 17 januari 2010 11:12 schreef haakon het volgende:
http://www.easportsfootba(...)eo/Top_5_Round_11_UK
zieke goals
okquote:Op zondag 17 januari 2010 11:12 schreef haakon het volgende:
http://www.easportsfootba(...)eo/Top_5_Round_11_UK
zieke goals
Ik kom straks online, en kunnen we ff ballen.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:55 schreef haakon het volgende:
[..]
Don, zullen wij een potje doen in onze poule ?
5 minutes ?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik kom straks online, en kunnen we ff ballen.
Niet zo moeilijk hoor, de meeste krijg je vanzelf als je veel speelt. De rest gewoon gericht op spelen. Vooral handig als je online clubs speeltquote:Op zondag 17 januari 2010 02:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Tering hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik moet nog steeds me eerste wedstrijdquote:Op zondag 17 januari 2010 15:41 schreef Sinnie het volgende:
Poeh wat een match voor het toernooi. 3-0 achterkomen naar 3-3 toen 3-4 achter en toen met 6-4 gewonnen
Ik heb er al 4 gehad, hopelijk vanavond de andere twee dan weet ik waar ik aan toe benquote:Op zondag 17 januari 2010 15:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds me eerste wedstrijd.
Zo in poule B zijn we ook begonnen, en zelf denk ik dat het nog spannend kan worden wie er daar door gaan.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:09 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik heb er al 4 gehad, hopelijk vanavond de andere twee dan weet ik waar ik aan toe ben
Bij ons ook, ik heb een slechte start gehad helaas dus ik heb al de nodige punten verloren. De volgende 2 wedstrijden zijn cruciaal, als ik ze beide verlies lig ik eruitquote:Op zondag 17 januari 2010 16:39 schreef badboynova het volgende:
[..]
Zo in poule B zijn we ook begonnen, en zelf denk ik dat het nog spannend kan worden wie er daar door gaan.
Waar kan ik jullie toernooi volgen? Ben wel benieuwd.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:11 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Bij ons ook, ik heb een slechte start gehad helaas dus ik heb al de nodige punten verloren. De volgende 2 wedstrijden zijn cruciaal, als ik ze beide verlies lig ik eruit
[ Xbox360 ] Fifa 10 Club Toernooi !!! het xbox toernooi.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:32 schreef Masegate het volgende:
[..]
Waar kan ik jullie toernooi volgen? Ben wel benieuwd.
Thanks! Het PS3 toernooi begint ook bijna. Blijf die van jullie ook even volgen.quote:Op zondag 17 januari 2010 17:56 schreef badboynova het volgende:
[..]
[ Xbox360 ] Fifa 10 Club Toernooi !!! het xbox toernooi.
Pfff gisteren dus een potje tegen Sinnie gespeeld. 1-2 verloren, waren leuke potjes, alleen schreeuwde je wel hard door de headsetquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:59 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Het was eigenlijk ook niet af, maar werd gebanned en kon dus nietm eer opnemen. Dus er zitten ook goals tussen die ik er eigenlijk niet in wilde doen. Maar goed, ik wilde ook geen filmpje maken waarin echt alleen maar mooie goals in voorkwamen, duurt veels te lang en dat lukt me toch nooit want ik scoor bijna altijd hetzelfde
Ik werd gebanned omdat me Xbox was omgebouwd.
En idd Hakon, waren goede potjes. Had je bijna ook met 10-0 verloren bijna xD
Ja jij had je eigen spelert erin staan dat mag ook niet. En met voetbal scheld ik altijdquote:Op maandag 18 januari 2010 11:05 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Pfff gisteren dus een potje tegen Sinnie gespeeld. 1-2 verloren, waren leuke potjes, alleen schreeuwde je wel hard door de headset
Hahahaha ik had het meer over het feit dat er op je deur geklopt werd ofzoietsquote:Op maandag 18 januari 2010 11:31 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja jij had je eigen spelert erin staan dat mag ook niet. En met voetbal scheld ik altijd
Die zit er duidelijk in! Vaag!quote:Op maandag 18 januari 2010 18:07 schreef Roberto258 het volgende:
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/15863809
[ afbeelding ]
Die 19% DNF zijn quits van jouw kant.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef Maxco het volgende:
he wat?
dus als iemand in minuut 89 quit en ik sta 81-1 voor, dan telt ie alsnog niet mee
en dat betekent dat ik op 123/100x81 = 99.6 wins sta![]()
Yep, maar dan dus wel door jouw schuld.quote:
hahaha nice !quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:01 schreef jpg97 het volgende:
Goal met de hak, maar dan anders
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/15949383
Zooooo!!!!!!! Dat is vet knap van je!!!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 01:04 schreef Sinnie het volgende:
Vandaag weer 3-4 potjes gedaan na een weekje en ik heb het nog in de vingers.
5-0 (quit)
5-0 (quit)
4-0 (quit)
9-0
waarom.. het mag toch wel ergens uit blijken dat er eentje de beste is?quote:Op zondag 24 januari 2010 09:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kap gewoon met het posten van die nutteloze uitslagen, vooral die jij net hebt gepost..
Ja hoor, laat hem dan op z'n minst erbij posten of het online of offline was. Moeilijkheidsgraad bij offline? De teams zowel bij online en offline?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:28 schreef richbitch het volgende:
[..]
waarom.. het mag toch wel ergens uit blijken dat er eentje de beste is?
Niet over jou.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:11 schreef Edwinuss het volgende:
Heb je het nu over Sinnie of over mij?
Ik stel me niet aan, je kan wel gewonnen hebben, ik vind het ontzettend leuk voor je en ik ben heeeel trots op je.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:18 schreef Sinnie het volgende:
Stel je gewoon niet zo aan man, is de eerste keer dat ik dergelijke uitslagen post. En het waren gewoon mensen van mijn skill niveau dus level 24.
Moet het ook wat zeggen dan? Ik was gewoon blij dat ik na een week niet gespeeld te hebben dat ik nog kon winnen. Maar goed, de teams waren;quote:Op zondag 24 januari 2010 21:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, je kan wel gewonnen hebben, ik vind het ontzettend leuk voor je en ik ben heeeel trots op je.
Maar het zegt NIKS wat jij post. Als je nu nog de teams erbij zet is het niet raar dat je zoiets post, maar dit slaat nergens op.
Als het niks hoeft te zeggen hoef je ook niet zo blij te zijn dat je een paar potjes hebt gewonnen en hoef je al helemaal niet de uitslagen te postenquote:[b]Op zondag 24 januari 2010 21:44 schreef Sinnie het volgende:[/b
Moet het ook wat zeggen dan? Ik was gewoon blij dat ik na een week niet gespeeld te hebben dat ik nog kon winnen.
Als ik het hier neerzet hoeft het niks te zeggen voor jullie, voor mij betekent het bovenstaande. Teams zijn niet zo relevantquote:Op zondag 24 januari 2010 21:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als het niks hoeft te zeggen hoef je ook niet zo blij te zijn dat je een paar potjes hebt gewonnen en hoef je al helemaal niet de uitslagen te posten![]()
Je uitslagen zeggen gewoon nada als je er geen teams bij zet, is dat zo moeilijk te begrijpen?
Klein kind dat je er ook bent.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:55 schreef Edwinuss het volgende:
Ik hou er wel over op, Dombo begrijpt het niet
Dat gelul in de ruimte van jou ook nietquote:
Gelul?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat gelul in de ruimte van jou ook niet
Ik hou het gewoon bij de scores, ik ga geen hele match verslagen hier posten zodat jij een betere nachtrust hebtquote:Op zondag 24 januari 2010 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gelul?
Nog 1 keer; Is het zo moeilijk om te begrijpen dat het geen zin heeft om je uitslagen hier te posten als je niet erbij zet onder welke omstandigheden je de wedstrijden hebt gewonnen?
Nu kom je ongetwijfeld met het tegenargument dat het niks hoeft te zeggen, als dat zo is; post het niet en schrijf het in je dagboek.
Ik weet sowieso niet wat het nut is van het posten van wedstrijd uitslagen, maar dat ter zijde.
Laat maar, hij snapt het blijkbaar echt niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Op die scores zit nou juist niemand te wachten. Op die wedstrijdverslagen ook niet trouwens.
Tuurlijk, Siem kan wel zijn scores posten zonder commentaar en ik niet. Ik word er moe van zeg, doe eens een keer normaal. Of ben je nog steeds zo'n competief jochie van 14 jaar die beter wilt zijn dan alles en iedereen? Dan zal ik je nu alvast uit je droom helpen, not gonna happen.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Op die scores zit nou juist niemand te wachten. Op die wedstrijdverslagen ook niet trouwens.
Ja, jij speelde ook met je BAP spelerquote:Op maandag 25 januari 2010 14:12 schreef jpg97 het volgende:
Die 2-1 van mij en Sinnie heeft ie anders nooit gepost![]()
Ja klopt. Ik moet toegeven: je speelt goed. Maar om elke uitslag hier op te sommen vind ik ook een beetje te veel van het goede.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:15 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, jij speelde ook met je BAP speler![]()
Daarnaast, winnen is winnen.
Elke uitslag? Ik post 1x een uitslag die niets met Fok te maken heeft en iedereen struikelt erover. Daarbij had ik wel gewoon hier die 2-1 uitslag neergezet. Ik heb gister ook tegen Haakon gespeeld en daar heb je me toch ook niet over gehoord?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik moet toegeven: je speelt goed. Maar om elke uitslag hier op te sommen vind ik ook een beetje te veel van het goede.
Kijk, als je blij bent dat je een hele spannende wedstrijd van een super hoog gerankte speler hebt gewonnen dan kan ik me wel voorstellen dat je dat wilt delen, maar om alle 4-0, 5-0 6-0 7-0 8-0 9-0-etjes op te sommen, daarvan ontgaat me het doel.
Of het kan zijn dat je dat later zelf nog eens wilt teruglezen, maar dan lijkt het me inderdaad verstandiger om een logboek ofzo te nemen.
Verder respect voor je skills.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Elke uitslag? Ik post 1x een uitslag die niets met Fok te maken heeft en iedereen struikelt erover. Daarbij had ik wel gewoon hier die 2-1 uitslag neergezet. Ik heb gister ook tegen Haakon gespeeld en daar heb je me toch ook niet over gehoord?
Ik doe het niet om te laten hoe goed ik wel niet ben, ik was gewoon blij dat ik met duidelijke cijfers had gewonnen na een tijd niet gespeeld te hebben. That's it, en moeilijk is een relatief begrip. De spelers waar ik tegen speelde waren van mijn level (24), dus voor de meeste van jullie zouden het pittige tegenstanders zijn. Voor mij niet
Ik wilde er maar niet op reagerenquote:
Ik zei daarom al dat het begrip 'moeilijk' relatief is en daarom post ik het er ook niet bij. Maar ik hou er maar mee op want me bloed begint te koken met dat kinderachtige gejank van jullie.quote:
mensen, ga maar een potje tegen hem spelen. Dan praten jullie wel andersquote:Op maandag 25 januari 2010 17:19 schreef Vierkantblokje het volgende:
Lol iedereen kan niveau 24 halen als je kapot veel speelt, pas als je niveau 30+ ruim verslaat mag je komen opscheppen...
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:19 schreef Vierkantblokje het volgende:
Lol iedereen kan niveau 24 halen als je kapot veel speelt, pas als je niveau 30+ ruim verslaat mag je komen opscheppen...
Zo hey! Jij bent goed!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verschil moet er wezen dan hé...
is netjes, maar tog kzie dat maar tehalen als je tegen mensen speelt met 6000+ skill pointsquote:Op maandag 25 januari 2010 17:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verschil moet er wezen dan hé...
Ik heb tegen hem gespeeld en 2-1 verloren. Ik heb ook gezegd dat hij goed speelt. Maar ik vind het een beetje jammer dat hij het er zelf zo dik bovenop moet leggen.quote:Op maandag 25 januari 2010 17:33 schreef haakon het volgende:
[..]
mensen, ga maar een potje tegen hem spelen. Dan praten jullie wel anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |