Zooooo!!!!!!! Dat is vet knap van je!!!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 01:04 schreef Sinnie het volgende:
Vandaag weer 3-4 potjes gedaan na een weekje en ik heb het nog in de vingers.
5-0 (quit)
5-0 (quit)
4-0 (quit)
9-0
waarom.. het mag toch wel ergens uit blijken dat er eentje de beste is?quote:Op zondag 24 januari 2010 09:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kap gewoon met het posten van die nutteloze uitslagen, vooral die jij net hebt gepost..
Ja hoor, laat hem dan op z'n minst erbij posten of het online of offline was. Moeilijkheidsgraad bij offline? De teams zowel bij online en offline?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:28 schreef richbitch het volgende:
[..]
waarom.. het mag toch wel ergens uit blijken dat er eentje de beste is?
Niet over jou.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:11 schreef Edwinuss het volgende:
Heb je het nu over Sinnie of over mij?
Ik stel me niet aan, je kan wel gewonnen hebben, ik vind het ontzettend leuk voor je en ik ben heeeel trots op je.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:18 schreef Sinnie het volgende:
Stel je gewoon niet zo aan man, is de eerste keer dat ik dergelijke uitslagen post. En het waren gewoon mensen van mijn skill niveau dus level 24.
Moet het ook wat zeggen dan? Ik was gewoon blij dat ik na een week niet gespeeld te hebben dat ik nog kon winnen. Maar goed, de teams waren;quote:Op zondag 24 januari 2010 21:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, je kan wel gewonnen hebben, ik vind het ontzettend leuk voor je en ik ben heeeel trots op je.
Maar het zegt NIKS wat jij post. Als je nu nog de teams erbij zet is het niet raar dat je zoiets post, maar dit slaat nergens op.
Als het niks hoeft te zeggen hoef je ook niet zo blij te zijn dat je een paar potjes hebt gewonnen en hoef je al helemaal niet de uitslagen te postenquote:[b]Op zondag 24 januari 2010 21:44 schreef Sinnie het volgende:[/b
Moet het ook wat zeggen dan? Ik was gewoon blij dat ik na een week niet gespeeld te hebben dat ik nog kon winnen.
Als ik het hier neerzet hoeft het niks te zeggen voor jullie, voor mij betekent het bovenstaande. Teams zijn niet zo relevantquote:Op zondag 24 januari 2010 21:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als het niks hoeft te zeggen hoef je ook niet zo blij te zijn dat je een paar potjes hebt gewonnen en hoef je al helemaal niet de uitslagen te posten![]()
Je uitslagen zeggen gewoon nada als je er geen teams bij zet, is dat zo moeilijk te begrijpen?
Klein kind dat je er ook bent.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:55 schreef Edwinuss het volgende:
Ik hou er wel over op, Dombo begrijpt het niet
Dat gelul in de ruimte van jou ook nietquote:
Gelul?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat gelul in de ruimte van jou ook niet
Ik hou het gewoon bij de scores, ik ga geen hele match verslagen hier posten zodat jij een betere nachtrust hebtquote:Op zondag 24 januari 2010 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gelul?
Nog 1 keer; Is het zo moeilijk om te begrijpen dat het geen zin heeft om je uitslagen hier te posten als je niet erbij zet onder welke omstandigheden je de wedstrijden hebt gewonnen?
Nu kom je ongetwijfeld met het tegenargument dat het niks hoeft te zeggen, als dat zo is; post het niet en schrijf het in je dagboek.
Ik weet sowieso niet wat het nut is van het posten van wedstrijd uitslagen, maar dat ter zijde.
Laat maar, hij snapt het blijkbaar echt niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Op die scores zit nou juist niemand te wachten. Op die wedstrijdverslagen ook niet trouwens.
Tuurlijk, Siem kan wel zijn scores posten zonder commentaar en ik niet. Ik word er moe van zeg, doe eens een keer normaal. Of ben je nog steeds zo'n competief jochie van 14 jaar die beter wilt zijn dan alles en iedereen? Dan zal ik je nu alvast uit je droom helpen, not gonna happen.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Op die scores zit nou juist niemand te wachten. Op die wedstrijdverslagen ook niet trouwens.
Ja, jij speelde ook met je BAP spelerquote:Op maandag 25 januari 2010 14:12 schreef jpg97 het volgende:
Die 2-1 van mij en Sinnie heeft ie anders nooit gepost![]()
Ja klopt. Ik moet toegeven: je speelt goed. Maar om elke uitslag hier op te sommen vind ik ook een beetje te veel van het goede.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:15 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, jij speelde ook met je BAP speler![]()
Daarnaast, winnen is winnen.
Elke uitslag? Ik post 1x een uitslag die niets met Fok te maken heeft en iedereen struikelt erover. Daarbij had ik wel gewoon hier die 2-1 uitslag neergezet. Ik heb gister ook tegen Haakon gespeeld en daar heb je me toch ook niet over gehoord?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik moet toegeven: je speelt goed. Maar om elke uitslag hier op te sommen vind ik ook een beetje te veel van het goede.
Kijk, als je blij bent dat je een hele spannende wedstrijd van een super hoog gerankte speler hebt gewonnen dan kan ik me wel voorstellen dat je dat wilt delen, maar om alle 4-0, 5-0 6-0 7-0 8-0 9-0-etjes op te sommen, daarvan ontgaat me het doel.
Of het kan zijn dat je dat later zelf nog eens wilt teruglezen, maar dan lijkt het me inderdaad verstandiger om een logboek ofzo te nemen.
Verder respect voor je skills.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Elke uitslag? Ik post 1x een uitslag die niets met Fok te maken heeft en iedereen struikelt erover. Daarbij had ik wel gewoon hier die 2-1 uitslag neergezet. Ik heb gister ook tegen Haakon gespeeld en daar heb je me toch ook niet over gehoord?
Ik doe het niet om te laten hoe goed ik wel niet ben, ik was gewoon blij dat ik met duidelijke cijfers had gewonnen na een tijd niet gespeeld te hebben. That's it, en moeilijk is een relatief begrip. De spelers waar ik tegen speelde waren van mijn level (24), dus voor de meeste van jullie zouden het pittige tegenstanders zijn. Voor mij niet
Ik wilde er maar niet op reagerenquote:
Ik zei daarom al dat het begrip 'moeilijk' relatief is en daarom post ik het er ook niet bij. Maar ik hou er maar mee op want me bloed begint te koken met dat kinderachtige gejank van jullie.quote:
mensen, ga maar een potje tegen hem spelen. Dan praten jullie wel andersquote:Op maandag 25 januari 2010 17:19 schreef Vierkantblokje het volgende:
Lol iedereen kan niveau 24 halen als je kapot veel speelt, pas als je niveau 30+ ruim verslaat mag je komen opscheppen...
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:19 schreef Vierkantblokje het volgende:
Lol iedereen kan niveau 24 halen als je kapot veel speelt, pas als je niveau 30+ ruim verslaat mag je komen opscheppen...
Zo hey! Jij bent goed!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verschil moet er wezen dan hé...
is netjes, maar tog kzie dat maar tehalen als je tegen mensen speelt met 6000+ skill pointsquote:Op maandag 25 januari 2010 17:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verschil moet er wezen dan hé...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |