Zooooo!!!!!!! Dat is vet knap van je!!!!!quote:Op zondag 24 januari 2010 01:04 schreef Sinnie het volgende:
Vandaag weer 3-4 potjes gedaan na een weekje en ik heb het nog in de vingers.
5-0 (quit)
5-0 (quit)
4-0 (quit)
9-0
waarom.. het mag toch wel ergens uit blijken dat er eentje de beste is?quote:Op zondag 24 januari 2010 09:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Kap gewoon met het posten van die nutteloze uitslagen, vooral die jij net hebt gepost..
Ja hoor, laat hem dan op z'n minst erbij posten of het online of offline was. Moeilijkheidsgraad bij offline? De teams zowel bij online en offline?quote:Op zondag 24 januari 2010 14:28 schreef richbitch het volgende:
[..]
waarom.. het mag toch wel ergens uit blijken dat er eentje de beste is?
Niet over jou.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:11 schreef Edwinuss het volgende:
Heb je het nu over Sinnie of over mij?
Ik stel me niet aan, je kan wel gewonnen hebben, ik vind het ontzettend leuk voor je en ik ben heeeel trots op je.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:18 schreef Sinnie het volgende:
Stel je gewoon niet zo aan man, is de eerste keer dat ik dergelijke uitslagen post. En het waren gewoon mensen van mijn skill niveau dus level 24.
Moet het ook wat zeggen dan? Ik was gewoon blij dat ik na een week niet gespeeld te hebben dat ik nog kon winnen. Maar goed, de teams waren;quote:Op zondag 24 januari 2010 21:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik stel me niet aan, je kan wel gewonnen hebben, ik vind het ontzettend leuk voor je en ik ben heeeel trots op je.
Maar het zegt NIKS wat jij post. Als je nu nog de teams erbij zet is het niet raar dat je zoiets post, maar dit slaat nergens op.
Als het niks hoeft te zeggen hoef je ook niet zo blij te zijn dat je een paar potjes hebt gewonnen en hoef je al helemaal niet de uitslagen te postenquote:[b]Op zondag 24 januari 2010 21:44 schreef Sinnie het volgende:[/b
Moet het ook wat zeggen dan? Ik was gewoon blij dat ik na een week niet gespeeld te hebben dat ik nog kon winnen.
Als ik het hier neerzet hoeft het niks te zeggen voor jullie, voor mij betekent het bovenstaande. Teams zijn niet zo relevantquote:Op zondag 24 januari 2010 21:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Als het niks hoeft te zeggen hoef je ook niet zo blij te zijn dat je een paar potjes hebt gewonnen en hoef je al helemaal niet de uitslagen te posten![]()
Je uitslagen zeggen gewoon nada als je er geen teams bij zet, is dat zo moeilijk te begrijpen?
Klein kind dat je er ook bent.quote:Op zondag 24 januari 2010 21:55 schreef Edwinuss het volgende:
Ik hou er wel over op, Dombo begrijpt het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |