Dat gelul in de ruimte van jou ook nietquote:
Gelul?quote:Op zondag 24 januari 2010 22:53 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat gelul in de ruimte van jou ook niet
Ik hou het gewoon bij de scores, ik ga geen hele match verslagen hier posten zodat jij een betere nachtrust hebtquote:Op zondag 24 januari 2010 23:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gelul?
Nog 1 keer; Is het zo moeilijk om te begrijpen dat het geen zin heeft om je uitslagen hier te posten als je niet erbij zet onder welke omstandigheden je de wedstrijden hebt gewonnen?
Nu kom je ongetwijfeld met het tegenargument dat het niks hoeft te zeggen, als dat zo is; post het niet en schrijf het in je dagboek.
Ik weet sowieso niet wat het nut is van het posten van wedstrijd uitslagen, maar dat ter zijde.
Laat maar, hij snapt het blijkbaar echt niet.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Op die scores zit nou juist niemand te wachten. Op die wedstrijdverslagen ook niet trouwens.
Tuurlijk, Siem kan wel zijn scores posten zonder commentaar en ik niet. Ik word er moe van zeg, doe eens een keer normaal. Of ben je nog steeds zo'n competief jochie van 14 jaar die beter wilt zijn dan alles en iedereen? Dan zal ik je nu alvast uit je droom helpen, not gonna happen.quote:Op zondag 24 januari 2010 23:48 schreef Tim86 het volgende:
Op die scores zit nou juist niemand te wachten. Op die wedstrijdverslagen ook niet trouwens.
Ja, jij speelde ook met je BAP spelerquote:Op maandag 25 januari 2010 14:12 schreef jpg97 het volgende:
Die 2-1 van mij en Sinnie heeft ie anders nooit gepost![]()
Ja klopt. Ik moet toegeven: je speelt goed. Maar om elke uitslag hier op te sommen vind ik ook een beetje te veel van het goede.quote:Op maandag 25 januari 2010 16:15 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, jij speelde ook met je BAP speler![]()
Daarnaast, winnen is winnen.
Elke uitslag? Ik post 1x een uitslag die niets met Fok te maken heeft en iedereen struikelt erover. Daarbij had ik wel gewoon hier die 2-1 uitslag neergezet. Ik heb gister ook tegen Haakon gespeeld en daar heb je me toch ook niet over gehoord?quote:Op maandag 25 januari 2010 16:43 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik moet toegeven: je speelt goed. Maar om elke uitslag hier op te sommen vind ik ook een beetje te veel van het goede.
Kijk, als je blij bent dat je een hele spannende wedstrijd van een super hoog gerankte speler hebt gewonnen dan kan ik me wel voorstellen dat je dat wilt delen, maar om alle 4-0, 5-0 6-0 7-0 8-0 9-0-etjes op te sommen, daarvan ontgaat me het doel.
Of het kan zijn dat je dat later zelf nog eens wilt teruglezen, maar dan lijkt het me inderdaad verstandiger om een logboek ofzo te nemen.
Verder respect voor je skills.
quote:Op maandag 25 januari 2010 16:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Elke uitslag? Ik post 1x een uitslag die niets met Fok te maken heeft en iedereen struikelt erover. Daarbij had ik wel gewoon hier die 2-1 uitslag neergezet. Ik heb gister ook tegen Haakon gespeeld en daar heb je me toch ook niet over gehoord?
Ik doe het niet om te laten hoe goed ik wel niet ben, ik was gewoon blij dat ik met duidelijke cijfers had gewonnen na een tijd niet gespeeld te hebben. That's it, en moeilijk is een relatief begrip. De spelers waar ik tegen speelde waren van mijn level (24), dus voor de meeste van jullie zouden het pittige tegenstanders zijn. Voor mij niet
Ik wilde er maar niet op reagerenquote:
Ik zei daarom al dat het begrip 'moeilijk' relatief is en daarom post ik het er ook niet bij. Maar ik hou er maar mee op want me bloed begint te koken met dat kinderachtige gejank van jullie.quote:
mensen, ga maar een potje tegen hem spelen. Dan praten jullie wel andersquote:Op maandag 25 januari 2010 17:19 schreef Vierkantblokje het volgende:
Lol iedereen kan niveau 24 halen als je kapot veel speelt, pas als je niveau 30+ ruim verslaat mag je komen opscheppen...
quote:Op maandag 25 januari 2010 17:19 schreef Vierkantblokje het volgende:
Lol iedereen kan niveau 24 halen als je kapot veel speelt, pas als je niveau 30+ ruim verslaat mag je komen opscheppen...
Zo hey! Jij bent goed!quote:Op maandag 25 januari 2010 17:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verschil moet er wezen dan hé...
is netjes, maar tog kzie dat maar tehalen als je tegen mensen speelt met 6000+ skill pointsquote:Op maandag 25 januari 2010 17:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verschil moet er wezen dan hé...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |