quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:03 schreef ego-tripper het volgende:
Niemand zin om een league te starten?
PS3 Xbox 360 wel:P
Kijk bij de pricewatch van Tweakersquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:19 schreef emokid het volgende:
Waar is die nu het goedkoopst te krijgen? Ik moet hem opnieuw kopen.
Moet wel een update komen straks na al die transfers. Ook Ultimate Team komt er weer aanquote:
Ajax speelt echt heerlijkquote:Op maandag 4 januari 2010 00:11 schreef Masegate het volgende:
Wat zijn zo'n beetje jullie levels bij Fifa 10 online?
Ik ben na lang Coach te hebben gespeeld, nu ook maar flink online aan het spelen.
Ik ben inmiddels op 22 en klim nog redelijk gestaag.
Speel meestal met Arsenal of Ajax.
Ja, daar speel ik echt beter mee dan met bijvoorbeeld Chelsea, Liverpool, Inter, Man Utd en ga zo maar door.quote:
amazon.co.ukquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:19 schreef emokid het volgende:
Waar is die nu het goedkoopst te krijgen? Ik moet hem opnieuw kopen.
Hmmm moet ik ff proberen. De snelheid van emanuelsen heeft me veel geholpen tot dusver.quote:Op maandag 4 januari 2010 12:40 schreef Masegate het volgende:
[..]
Ja, daar speel ik echt beter mee dan met bijvoorbeeld Chelsea, Liverpool, Inter, Man Utd en ga zo maar door.
Zet wel altijd Atouba erin voor Emannuelson.
Snelheid kan inderdaad wel handig zijn, maar Atouba beukt iedereen aan de kant.quote:Op maandag 4 januari 2010 14:54 schreef Santello het volgende:
[..]
Hmmm moet ik ff proberen. De snelheid van emanuelsen heeft me veel geholpen tot dusver.
Vertonghenquote:Op maandag 4 januari 2010 14:57 schreef Masegate het volgende:
[..]
Snelheid kan inderdaad wel handig zijn, maar Atouba beukt iedereen aan de kant.
Geen idee, nooit naar gekekenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:55 schreef Masegate het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd op welk level de gemiddelde Fok!ker zich bevindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |