ff eten halen zo, daarnaquote:Op donderdag 14 januari 2010 17:49 schreef Sinnie het volgende:
Ingeschreven, iemand nog zin om een potje tegen me te spelen vanavond?
Had je gister al een invite op de site gestuurdquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:20 schreef Sinnie het volgende:
Mijn stats:
http://www.eafootballworld.com/en_GB/stats/index/id/26747156
Als je me wilt toevoegen kan dat ook gelijk
Ja, ik had je net toegevoegdquote:Op donderdag 14 januari 2010 18:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
Had je gister al een invite op de site gestuurd.
Je ben hard voor de wereld 30W/0D/0Lquote:
Gespeeld en met 3-0 en 4-1 gewonnenquote:
Je zou de eerste zijn die van me zou winnen, laat staan van het veld spelenquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:27 schreef DrDentz het volgende:
Jammer dat je alleen op XBOX speelt, ik wilde je net toevoegen om je van het veld te spelen.
pff ik kan niet scoren. Het is meer dat ik terug pass omdat ik anders de bal toch kwijt raak voorin (door de drukte).quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:21 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Gespeeld en met 3-0 en 4-1 gewonnen
Je kan wel goed en veel passen zeg, dat je er zoveel gedult voor hebt. Ik wil altijd binnen een aantal passes voorin zijn en ik pass bijna nooit terug, tenzij in de aanval
Dat is het stadion van Ajax.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:13 schreef Siniti het volgende:
Wat de fuck is de arena?
En waarom de fuck krijg ik geen verdiensten erbij als ik een vrije trap scoor
tot nu toe heb ik zelf nergens last van, ik krijg me verdiensten zonder dat ik het zelf echt door heb.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:09 schreef Siniti het volgende:
Als je et mij vraagt is dat verdiensten-systeem bugged. Das al de derde keer dat ik vanaf 20+ meter met een gericht schot raak schiet en geen verdienste erbij krijg.
hands? heb ik nog nooit gehad ?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
tot nu toe heb ik zelf nergens last van, ik krijg me verdiensten zonder dat ik het zelf echt door heb.
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/15829233
ik score (na eerst hands) met me verkeerde been volgens de verdiensten (maar me pro is rechts)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |