Kan ook zijn dat iemand al vet goed in fifa is door de voorgaande versies en nu weer opklimt op de ladder aangezien hij net fifa 10 in huis heeft. of de controller aan een vriend geven kan ook.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:03 schreef Akwableet het volgende:
Gisterenavond werd ik gekoppelt aan iemand 'van mijn eigen niveau'. Ik weet niet hoe meneer aan zo weinig punten kwam, maar ik kreeg alle hoeken van het veld te zien6-0.
Dat had ik al wel bedacht ja. Brengt me naar een volgende vraag. Hoe irritant het ook is om tegen iemand te spelen die meerdere klassen hoger is, een beetje vent speelt t potje gewoon uit natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat iemand al vet goed in fifa is door de voorgaande versies en nu weer opklimt op de ladder aangezien hij net fifa 10 in huis heeft. of de controller aan een vriend geven kan ook.
hehe dat doe ik ook altijd eerst een halfuur rond rennen en dan de herhaling van je doelpunt helemaal afkijken hihiquote:Op woensdag 13 januari 2010 12:09 schreef Akwableet het volgende:
[..]
Dat had ik al wel bedacht ja. Brengt me naar een volgende vraag. Hoe irritant het ook is om tegen iemand te spelen die meerdere klassen hoger is, een beetje vent speelt t potje gewoon uit natuurlijk.
Dan is het al een beetje vervelend dat hij na elke goal (hoe gewoon de goal ook mag wezen) alle herhalingen afkijkt voordat hij doorklikt. Maar goed, dat moet kunnen.
Maar na afloop van het potje wachtte hij weer alle goals af voordat hij eens doorklikte. Dat is wel heel vervelend, want ik wil naar het menu, en doorgaan. Maar geen enkele knop op mijn controller liet dat toe. Kan ik dit op de een of andere manier voorkomen? Want dit kost me 2 minuten extra voor een potje waar ik toch al weinig lol aan beleef.
Erg irritant. Doe dit zelf nooit omdat ik weet dat ik het zelf ook niet tof vind.quote:Op woensdag 13 januari 2010 12:12 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
hehe dat doe ik ook altijd eerst een halfuur rond rennen en dan de herhaling van je doelpunt helemaal afkijken hihi
alleen als het is afgelopen druk ik wel alles door.
Ja ik. Gamertag: otto215quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:04 schreef Sinnie het volgende:
Morgen weer me eigen custom tactics en formation, tot nu toe moesti k het doen met standaard 4-3-3. Niet dat dat slecht ging, maar toch beter om me eigen weer te hebben![]()
Nog meer mensen om te spelen op de Xdoos trouwens?
Dat heb ik nu ook, alhoewel ik het expres heb gedaan. Op me oude account ben ik level 30, maar ik heb 2 maanden niet kunnen spelen vanwege een ban. Nu een nieuwe Xbox gekocht, maar als ik weer op die account zou spelen dan zou ik constant tegen mensen rond de level 30 moeten. Zo goed ben ik nog nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat iemand al vet goed in fifa is door de voorgaande versies en nu weer opklimt op de ladder aangezien hij net fifa 10 in huis heeft. of de controller aan een vriend geven kan ook.
Als ik me stats met die van jouw vergelijk, dan moet ik spontaanquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook, alhoewel ik het expres heb gedaan. Op me oude account ben ik level 30, maar ik heb 2 maanden niet kunnen spelen vanwege een ban. Nu een nieuwe Xbox gekocht, maar als ik weer op die account zou spelen dan zou ik constant tegen mensen rond de level 30 moeten. Zo goed ben ik nog niet
Maar nu loop ik over de meeste heen, heb wel 2x gewonnen met een minimaal verschil. Maar daar zat de wedstrijd me ook niet echt mee. Voor de rest sta ik 20/0/0 met gemiddeld 5 doelpunten gescoord in een wedstrijd
Mag ook wel, ik speel al actief Fifa online sinds 2005quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:55 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als ik me stats met die van jouw vergelijk, dan moet ik spontaanen vast stellen dat ik nog een lange weg heb te gaan.
Tijdens de wedstrijd is het helemaal oke, wat mij betreft. Dan vindt ik het alleen 'stom' omdat het een tegengoal isquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:38 schreef Masegate het volgende:
[..]
Erg irritant. Doe dit zelf nooit omdat ik weet dat ik het zelf ook niet tof vind.
Het enige wat ik doe, is bij mooie goals 1x de herhaling kijken.
wat is je gamertag?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:13 schreef Sinnie het volgende:
Bij een mooie goal, voor of tegen, kijk ik hem ook gewoon nog een keer. Maar iemand die de herhalingen constant bekijkt is enorm irritant. Krijg ik altijd het idee van dat hij niet vaak scoort en er op die manier het uiterste uit probeert te halen
iSiniiquote:
Ik ga meestal zo lang mogelijk rondjes lopen rond de keeper.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:28 schreef Tim86 het volgende:
Enige wat nog irritanter is, is iemand die eerst zo lang mogelijk rondjes gaat rennen en dan nog een lange celebration doet..breakdansen/robots etc.
Wees blij, een 2-1 kan je nog makkelijk verliezen of gelijkspelen. Vind het irritanter als ze weg gaan met 4/5-0, dan ben ik net lekker op dreefquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:45 schreef kreuk050 het volgende:
Net gespeeld tegen een gast die quitte terwijl ik net van 1-1 op 2-1 kwam.....wat een tyfusNERD!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |