Pingels, volgens mij had ik een seedorf in me teamquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:24 schreef haakon het volgende:
[..]
hands? heb ik nog nooit gehad ?
gister was mooi he
De meeste verdiensten verdien ik inderdaad zonder het door te hebben, maar deze wilde ik echt proberen te halen en het lukt gewoon niet. Maakt niet uit vanaf hoever ik schiet. Zelfs met de verdienste van het "vrije trap erin schieten", ik heb al 3 vrije trappen gescoord en hij doet niks.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:21 schreef badboynova het volgende:
[..]
tot nu toe heb ik zelf nergens last van, ik krijg me verdiensten zonder dat ik het zelf echt door heb.
http://www.easportsfootball.co.uk/media/play/video/15829233
ik score (na eerst hands) met me verkeerde been volgens de verdiensten (maar me pro is rechts)
Gewoon er niet te veel bij stil staan, die dingen komen uit eindelijk wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:34 schreef Siniti het volgende:
[..]
De meeste verdiensten verdien ik inderdaad zonder het door te hebben, maar deze wilde ik echt proberen te halen en het lukt gewoon niet. Maakt niet uit vanaf hoever ik schiet. Zelfs met de verdienste van het "vrije trap erin schieten", ik heb al 3 vrije trappen gescoord en hij doet niks.
Ja idd, ik stop maar met proberenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Gewoon er niet te veel bij stil staan, die dingen komen uit eindelijk wel.
HaaKon got woohp'd by jerryquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:15 schreef Sinnie het volgende:
Hakon ook weer verslagen met 9-0 en 5-1
Nope, maar hij trakteerd iedereen graag op een canquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:58 schreef Santello het volgende:
is sinnie jeroenvdherik??
Leugens!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:09 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nope, maar hij trakteerd iedereen graag op een can
Tering hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 17 januari 2010 00:38 schreef jpg97 het volgende:
mijn pro is nu 95% alleen die duikkopballen lukken niet
Fokkin niet normaalquote:Op zondag 17 januari 2010 11:12 schreef haakon het volgende:
http://www.easportsfootba(...)eo/Top_5_Round_11_UK
zieke goals
okquote:Op zondag 17 januari 2010 11:12 schreef haakon het volgende:
http://www.easportsfootba(...)eo/Top_5_Round_11_UK
zieke goals
Ik kom straks online, en kunnen we ff ballen.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:55 schreef haakon het volgende:
[..]
Don, zullen wij een potje doen in onze poule ?
5 minutes ?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:57 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik kom straks online, en kunnen we ff ballen.
Niet zo moeilijk hoor, de meeste krijg je vanzelf als je veel speelt. De rest gewoon gericht op spelen. Vooral handig als je online clubs speeltquote:Op zondag 17 januari 2010 02:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Tering hoe krijg je dat voor elkaar?
Ik moet nog steeds me eerste wedstrijdquote:Op zondag 17 januari 2010 15:41 schreef Sinnie het volgende:
Poeh wat een match voor het toernooi. 3-0 achterkomen naar 3-3 toen 3-4 achter en toen met 6-4 gewonnen
Ik heb er al 4 gehad, hopelijk vanavond de andere twee dan weet ik waar ik aan toe benquote:Op zondag 17 januari 2010 15:49 schreef badboynova het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds me eerste wedstrijd.
Zo in poule B zijn we ook begonnen, en zelf denk ik dat het nog spannend kan worden wie er daar door gaan.quote:Op zondag 17 januari 2010 16:09 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ik heb er al 4 gehad, hopelijk vanavond de andere twee dan weet ik waar ik aan toe ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |