'Niks' is wel een beetje overdreven. Het is simpel zat: winnen levert punten op, verliezen zorgt voor minpunten. Hoe meer punten, hoe meer je gewonnen hebt, hoe hoger je level. Toch?quote:Op maandag 4 januari 2010 17:04 schreef Edwinuss het volgende:
Level zegt helemaal niks, de punten die je hebt zeggen ook helemaal niks.
Mee eens.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:04 schreef Edwinuss het volgende:
Level zegt helemaal niks, de punten die je hebt zeggen ook helemaal niks.
Dat laatste zal Edwinusss dus ook bedoelen.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef Masegate het volgende:
[..]
'Niks' is wel een beetje overdreven. Het is simpel zat: winnen levert punten op, verliezen zorgt voor minpunten. Hoe meer punten, hoe meer je gewonnen hebt, hoe hoger je level. Toch?
Natuurlijk blijft het zo dat iemand met een lager level best van iemand met een hoger level kan winnen, maar over het algemeen is het wel een aardige afspiegeling toch?
Het enige dat wel is, is dat het een heel eind afhankelijk is van hoe veel je speelt.
Oké, maar veel spelen resulteert (hoop ik tenminste voor de fifa-addicts onder ons) wel in beter spel.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef Roberto258 het volgende:
[..]
Dat laatste zal Edwinusss dus ook bedoelen.
Ik denk dat we het over verschillende dingen hebben.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:14 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand krijgt ook punten door het spelen van offline matches, op een gegeven moment weet je dan hoe de computer gaat werken en versla je deze ook makkelijker.
Online kom je verschillende soorten spelers tegen, dan is het voor mij een grotere uitdaging om van deze mensen te winnen, laat staan scoren.
Maar je hebt wel een punt! Iemand met veel punten heeft ervaring, ongeacht of het offline of online is.
Ik verlies tegenwoordig echt alles
Dat verklaart een hoop. Ik heb het echt over de online score die je krijgt bij het spelen van wedstrijden voor het klassement.quote:
Yesquote:Op maandag 4 januari 2010 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
Je bedoelt dat balkje wat ja na elke match ziet?
Voor zover ik weet niet.quote:Op maandag 4 januari 2010 17:29 schreef Edwinuss het volgende:
Ik dacht dat ik rond level 20 zat. Weet het niet zeker.
Maar is dat mogelijk om te zien voordat je een match begint? Dus van je tegenstander.
Denk niet dat dat mogelijk is, hang supervaal van de situatie af en hoe hoog de bal voorkomt. Wat je het beste kunt doen is met je buitenspeler naar de eindlijn rennen maar zo dicht richting het doel mogelijk, als je dan 2x snel op voorzet drukt dan zal de bal op buikhoogte voorkomen wat dus sneller een duikkopbal kan opleveren dan dat je een voorzet bij de achterlijn verder van het doel geeft, dan koopt het namlijk op gewonen kop hoogte.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:31 schreef jpg97 het volgende:
Weet iemand hoe je wat makkelijker een duikkopbal kunt scoren?
Wat een baggeropstellingquote:Op maandag 4 januari 2010 16:48 schreef Tim86 het volgende:
Bij ajax speel ik altijd met Atouba linksback en Urby linkshalf. De Zeeuw DMC, Miki op 10 en Gabri rechtshalf (ook aardig snel). Pantelic en Luis voorin.
Typisch Ajaxquote:Op dinsdag 5 januari 2010 11:12 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat een baggeropstelling![]()
Gedaan en lukte niet voor 3 matches! Dan maar terug naar counter voetbal met rommedahl
Moeten ze zelf weten. Maar het niveau voetbal wat bij de Eredivisie hoort is niks aan.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Lijkt me normaal voor nederlandse Fifa spelers toch
gewoon omhoog inhoudenquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:34 schreef Siniti het volgende:
Heb dus net FIFA 10 gekocht, maar ik snap het effect geven bij vrije trappen nog niet zo goed.
Als je aan het richten bent is net noorden namelijk de goal, en zou je met de linkerstick omhoog moeten gaan om een topspin effect te geven. Als je klaar bent met richten verandert het beeld naar de tele camera en is het doel in het oosten en zou de linkerstick naar rechts moeten om topspin te geven?
thx, weet nu wat ik fout deed. Je moet schieten en spin tegelijk indrukken, ik deed eerst schieten dan spinquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |