abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76404212
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:04 schreef Edwinuss het volgende:
Level zegt helemaal niks, de punten die je hebt zeggen ook helemaal niks.
'Niks' is wel een beetje overdreven. Het is simpel zat: winnen levert punten op, verliezen zorgt voor minpunten. Hoe meer punten, hoe meer je gewonnen hebt, hoe hoger je level. Toch?
Natuurlijk blijft het zo dat iemand met een lager level best van iemand met een hoger level kan winnen, maar over het algemeen is het wel een aardige afspiegeling toch?

Het enige dat wel is, is dat het een heel eind afhankelijk is van hoe veel je speelt.
pi_76404230
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:04 schreef Edwinuss het volgende:
Level zegt helemaal niks, de punten die je hebt zeggen ook helemaal niks.
Mee eens.

Ik denk opzich dat ik wel een redelijk niveau heb aangezien offline tegen CPU geen uitdaging meer is. Online zal ik ongetwijfeld veel betere spelers tegenkomen. Denk dat je je spel sowieso online wel beetje moet aanpassen aan de speelstyle van je tegenstanders.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_76404247
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef Masegate het volgende:

[..]

'Niks' is wel een beetje overdreven. Het is simpel zat: winnen levert punten op, verliezen zorgt voor minpunten. Hoe meer punten, hoe meer je gewonnen hebt, hoe hoger je level. Toch?
Natuurlijk blijft het zo dat iemand met een lager level best van iemand met een hoger level kan winnen, maar over het algemeen is het wel een aardige afspiegeling toch?

Het enige dat wel is, is dat het een heel eind afhankelijk is van hoe veel je speelt.
Dat laatste zal Edwinusss dus ook bedoelen.
De Graafschap | Schalke 04 | Juventus
pi_76404319
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:11 schreef Roberto258 het volgende:

[..]

Dat laatste zal Edwinusss dus ook bedoelen.
Oké, maar veel spelen resulteert (hoop ik tenminste voor de fifa-addicts onder ons) wel in beter spel.
Ik merk ook dat ik steeds minder snel stijg. Op een gegeven moment zul je je wel nestelen op een level waar je thuishoort, lijkt me.
pi_76404354
Iemand krijgt ook punten door het spelen van offline matches, op een gegeven moment weet je dan hoe de computer gaat werken en versla je deze ook makkelijker.

Online kom je verschillende soorten spelers tegen, dan is het voor mij een grotere uitdaging om van deze mensen te winnen, laat staan scoren.

Maar je hebt wel een punt! Iemand met veel punten heeft ervaring, ongeacht of het offline of online is.

Ik verlies tegenwoordig echt alles
pi_76404500
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:14 schreef Edwinuss het volgende:
Iemand krijgt ook punten door het spelen van offline matches, op een gegeven moment weet je dan hoe de computer gaat werken en versla je deze ook makkelijker.

Online kom je verschillende soorten spelers tegen, dan is het voor mij een grotere uitdaging om van deze mensen te winnen, laat staan scoren.

Maar je hebt wel een punt! Iemand met veel punten heeft ervaring, ongeacht of het offline of online is.

Ik verlies tegenwoordig echt alles
Ik denk dat we het over verschillende dingen hebben.
Je hebt een soort van ervaring-score. Die loopt ook door over meerder Fifa-titels.
Daarnaast heb je een online ranking. Je ziet het na elke online wedstrijd. Dan zie je hoeveel punten je erbij krijgt, of hoeveel er afgaan. Daarbij staat een level.

Ik heb een ervaring-score (geen idee wat de officiele term ervoor is) van zo'n 90000. Maar online heb ik een score van iets boven de 3000 geloof ik, wat resulteert in level 22.
pi_76404691
Ik heb het over de ervaring score
pi_76404737
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:23 schreef Edwinuss het volgende:
Ik heb het over de ervaring score
Dat verklaart een hoop. Ik heb het echt over de online score die je krijgt bij het spelen van wedstrijden voor het klassement.
pi_76404797
Je bedoelt dat balkje wat ja na elke match ziet?
pi_76404880
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
Je bedoelt dat balkje wat ja na elke match ziet?
Yes
pi_76404966
Ik dacht dat ik rond level 20 zat. Weet het niet zeker.

Maar is dat mogelijk om te zien voordat je een match begint? Dus van je tegenstander.
pi_76405018
quote:
Op maandag 4 januari 2010 17:29 schreef Edwinuss het volgende:
Ik dacht dat ik rond level 20 zat. Weet het niet zeker.

Maar is dat mogelijk om te zien voordat je een match begint? Dus van je tegenstander.
Voor zover ik weet niet.
Is maar goed ook. Anders zou iedereen al afhaken voordat een wedstrijd begint.
pi_76416414
Hij zoekt een tegenstander van hetzelfde level. Is die er niet te vinden, binnen 3 levels van jouw eigen level.

Als iemand wil spelen op de ps3, powah87 ( level 23 ofzo:P )
  dinsdag 5 januari 2010 @ 09:31:12 #39
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_76428047
Weet iemand hoe je wat makkelijker een duikkopbal kunt scoren?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_76430527
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 09:31 schreef jpg97 het volgende:
Weet iemand hoe je wat makkelijker een duikkopbal kunt scoren?
Denk niet dat dat mogelijk is, hang supervaal van de situatie af en hoe hoog de bal voorkomt. Wat je het beste kunt doen is met je buitenspeler naar de eindlijn rennen maar zo dicht richting het doel mogelijk, als je dan 2x snel op voorzet drukt dan zal de bal op buikhoogte voorkomen wat dus sneller een duikkopbal kan opleveren dan dat je een voorzet bij de achterlijn verder van het doel geeft, dan koopt het namlijk op gewonen kop hoogte.

Wat het kutte is dat zulke ballen ook staand ingekopt kunnen worden, bal moet dus net lekker vallen
pi_76430555
quote:
Op maandag 4 januari 2010 16:48 schreef Tim86 het volgende:
Bij ajax speel ik altijd met Atouba linksback en Urby linkshalf. De Zeeuw DMC, Miki op 10 en Gabri rechtshalf (ook aardig snel). Pantelic en Luis voorin.
Wat een baggeropstelling

Gedaan en lukte niet voor 3 matches! Dan maar terug naar counter voetbal met rommedahl
pi_76431050
tvp
  dinsdag 5 januari 2010 @ 13:16:44 #43
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_76434999
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 11:12 schreef Santello het volgende:

[..]

Wat een baggeropstelling

Gedaan en lukte niet voor 3 matches! Dan maar terug naar counter voetbal met rommedahl
Typisch Ajax antivoetbal
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_76435307
Sowieso Eredivisie voetbal
pi_76436405
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 13:27 schreef Edwinuss het volgende:
Sowieso Eredivisie voetbal
Lijkt me normaal voor nederlandse Fifa spelers toch
pi_76436673
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 14:00 schreef Santello het volgende:

[..]

Lijkt me normaal voor nederlandse Fifa spelers toch
Moeten ze zelf weten. Maar het niveau voetbal wat bij de Eredivisie hoort is niks aan.
  dinsdag 5 januari 2010 @ 16:24:01 #47
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_76442516
tvp
The Outside Agency
pi_76445547
Heb dus net FIFA 10 gekocht, maar ik snap het effect geven bij vrije trappen nog niet zo goed.

Als je aan het richten bent is net noorden namelijk de goal, en zou je met de linkerstick omhoog moeten gaan om een topspin effect te geven. Als je klaar bent met richten verandert het beeld naar de tele camera en is het doel in het oosten en zou de linkerstick naar rechts moeten om topspin te geven?
  dinsdag 5 januari 2010 @ 17:44:44 #49
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_76445929
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:34 schreef Siniti het volgende:
Heb dus net FIFA 10 gekocht, maar ik snap het effect geven bij vrije trappen nog niet zo goed.

Als je aan het richten bent is net noorden namelijk de goal, en zou je met de linkerstick omhoog moeten gaan om een topspin effect te geven. Als je klaar bent met richten verandert het beeld naar de tele camera en is het doel in het oosten en zou de linkerstick naar rechts moeten om topspin te geven?
gewoon omhoog inhouden
The Outside Agency
pi_76448113
quote:
Op dinsdag 5 januari 2010 17:44 schreef haakon het volgende:

[..]

gewoon omhoog inhouden
thx, weet nu wat ik fout deed. Je moet schieten en spin tegelijk indrukken, ik deed eerst schieten dan spin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')