en wat is je gametag?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:47 schreef Sinnie het volgende:
Sinds gister weer begonnen op de Xbox. Was een maand of 2 geleden gebanned en had de Xbox weggedaan, maar de bekende Fifa kriebels kwamen er weer.
Gelukkig nog niet me kunsten verloren, 6 winst 0 gelijkspel en verloren en 44 doelpunten voor en 4 tegen
iSiniiquote:
Daar is ook weinig kunst aan, speel misschien net een uurtjequote:
Wat ook kan, interactive world cup spelen. Daar speel je om het echie en is daardoor best wel uitdagend. Als daar iemand disconnect dan krijg jij de overwinning.quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:10 schreef Masegate het volgende:
Hoe meer punten je krijgt, hoe beter je tegenstanders worden en hoe minder er disconnecten.
Ik ben nu level 23 en daar heb ik niet vaak meer tegenstanders die disconnecten.
als je gewoon wedstrijd voor het klassement speelt krijg je ook de overwinning hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:28 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Wat ook kan, interactive world cup spelen. Daar speel je om het echie en is daardoor best wel uitdagend. Als daar iemand disconnect dan krijg jij de overwinning.
Ah dat was me nog niet opgevallen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:34 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
als je gewoon wedstrijd voor het klassement speelt krijg je ook de overwinning hoor.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:39 schreef Apekoek het volgende:
Trouwens kun je nummer 1 worden in de interactive world cup door bijvoorbeeld irritant te doen zoals hier een pagina eerder ook al was besproken? Dus wanneer de tegenstander aanvalt en dan extra hard downloaden of iets doen waardoor je een enorme lag krijgt...inderdaad wel kansloos, maar zo kun je in principe de kwalificaties beinvloeden aangezien de tegenstander of verliest of quit game doet waardoor jij de overwinning krijgt. Dat levert toch weer een lekker gratis tripje op naar Barcelona, al ga je af als een gieter tijdens de echte duels, toch lijkt me wel lachen!
O was jij dat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:39 schreef Apekoek het volgende:
Trouwens kun je nummer 1 worden in de interactive world cup door bijvoorbeeld irritant te doen zoals hier een pagina eerder ook al was besproken? Dus wanneer de tegenstander aanvalt en dan extra hard downloaden of iets doen waardoor je een enorme lag krijgt...inderdaad wel kansloos, maar zo kun je in principe de kwalificaties beinvloeden aangezien de tegenstander of verliest of quit game doet waardoor jij de overwinning krijgt. Dat levert toch weer een lekker gratis tripje op naar Barcelona, al ga je af als een gieter tijdens de echte duels, toch lijkt me wel lachen!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:39 schreef Apekoek het volgende:
Het gaat er niet om dat ik het werkelijk van plan ben (vooral omdat ik uberhaupt weinig tijd heb om te gamen, dus als ik het doe wil ik het voor de fun doen), maar de vraag is hier is het theoretisch mogelijk? Ik bedoel kan EA zien dat je constant loopt te zieken?quote:
ja ik ! voeg me maar toe als je wiltquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:04 schreef Sinnie het volgende:
Morgen weer me eigen custom tactics en formation, tot nu toe moesti k het doen met standaard 4-3-3. Niet dat dat slecht ging, maar toch beter om me eigen weer te hebben![]()
Nog meer mensen om te spelen op de Xdoos trouwens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |