wtfquote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
tvp en nu eindelijk thuis na qountdownnog niet geslapen
nu eerst ff eten en dan maar beetje naar bed denk ik zo
Donderdagochtend 10.00 wakkerquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zaterdagochtend 6.25 05.05 - De wekker om te gaan werken
Je bedoelt Hardstyle Masterz meets Max Enforcer - Respect?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:22 schreef poiuytr het volgende:
Op DM draaide Deepack ook een vage track voor mij, die had een hele vage vocal. Ging een beetje over de grondleggers van de hardstyle met namen als Isaac, Prophet etc (kan het ook compleet mis hebben omdat ik aardig zat was).
Eensgelijks!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:32 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor iedereen hier uiteraard.
klote man.. daarom koop ik die troep al jaren niet meer, weggegooid geld.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:34 schreef T-Force het volgende:
ik steek mijn laatste vlinder aan, BAM knalt meteen. Ik hoorde weinig tot niks meer, ik denk kut, kijk naar m'n hand en ja hoor, Mijn wijsvinger was als het ware opengebarsten en ook mijn middelvinger bloeide. Mijn duim voelde ook verschrikkelijk beurs en had echt pijn aan mijn oren.
Kewl!! Ben benieuwd hoelang het duurt voordat je het fatsoenlijk onder de knie krijgt en je je eerste mixje gaat dumpen hier!quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:45 schreef ElDani het volgende:
Zondag DJ set ophalen!Echt heel veel zin in.
ik heb je gemist gekquote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:47 schreef Koepert het volgende:
Gelukkig nieuwjaar jongs..
Ik ben ook weer 'nuchter'
Kerstdagen = 2 dagen zuipen. Niet naar Zak geweest. K zou bob zijn, maar gezellig feestje en zelfs de mensen die mee zouden hebben mij aan de bier gezet. Dus doorgezopen. Dat was goed.
Maandag naar Groningen gegaan. S avonds compleet de vernieling in gedronke, dat was goed. Dinsdag begonnen met voorbereidingsinkopen voor O&N. Brakjes uiteraard. S avonds weer drinken. Volgende dag bij maat chillen en ja.. goed.. drinken.. Woensdag vervolgens een avondje stad in geweest. Lekker zuipen, overdag al de versnaperingen voor 31e gekocht.
Oudjaarsdag brak wakker, Fust bier opgehaald. Aangesloten, en ja.. toch ff testen natuurlijk.. En vanochtend om half 9 was t lichtje uit. Ben nog even in Huize Maas bij Indicator geweest.. Weinig van bijstaand, Hard en Vet dat weet ik wel. Pff.. lomp veel drinken.. Was goed dus![]()
Maar kortgezegd.
Hoi! ik ben er weer.
Denk wel aanwezig. Hasselt is maar een half uurtje/3 kwartier rijden.quote:psykopunkz
Our year could not start better: We got booked on Sensation Black nowadays known as BLACK ! 20th of march Ethias Arena Hasselt. WOW AMAZING
Dat wil ik ook wel weten ja. Maar waar was deze lijst ook alweer van dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:02 schreef T_Killer het volgende:
Edit:Wat was nou de uitkomst van die Q-Dance award show?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Uitslagen Best of Hardstyle 2009
- Beste Album
D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addictz (60%)
- Beste DJ / Live-Act
Noisecontrollers (52%)
- Beste Producer
Zatox (37%)
- Beste Talent(en)
AVIO (49%)
- Beste Label
Fusion (54%)
- Beste Feest Outdoor
Q-Base (35%)
- Beste Feest Indoor
X-Qlusive Holland (52%)
- Beste Anthem
In Qontrol - Ctrl-Alt-Del (49%)
- Beste Tracks
1: D-Block & S-Te-Fan Feat. High Voltage - Shiverz
2 tm 6:
Noisecontrollers - Attack Again
Crypsis & Sasha-F - Get Hit
Zany - Animated Audio
Tatanka & Zatox - Gangsta
Crypsis & Chain Reaction - Before the Storm
130: [Hardstyle #130] Doomsday is here...
B-Front Rookie of the yearquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:02 schreef T_Killer het volgende:
Van onze eigen Fok! Hardstyle verkiezingquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel weten ja. Maar waar was deze lijst ook alweer van dan?
[..]
even uit mijn hoofd:quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:02 schreef T_Killer het volgende:
Die bedoelde ik ja, zeer triest nummer ondanks dat de melodie nog niet eens zo verkeerd is. Die vocal verpest dit nummer aardig goed. Mis ook een paar namen als je het doet doe het dan goed.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:39 schreef ElDani het volgende:
[..]
Je bedoelt Hardstyle Masterz meets Max Enforcer - Respect?
Ik vind het echt een klotenummer, maar goed.
2x Reloop RMP1 + een fatsoenlijke mixer (type even kwijt). Zitten alleen geen effecten bij, maar is ook niet broodnodig en dat kan altijd later gekocht worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:12 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kewl!! Ben benieuwd hoelang het duurt voordat je het fatsoenlijk onder de knie krijgt en je je eerste mixje gaat dumpen hier!![]()
Wat voor iets gaat het worden trouwens?
Leuk setje! Ik heb een tijdje gedraaid met de RMP2 van Reloop, heerlijke machines, beste benadering van CDJ's als je het mij vraagt... Weet niet of ze nieuw of tweedehands zijn, maar als je ze tweedehands gaat kopen check wel even goed of de play en cue knoppen nog optimaal werken, dat is nogal een kwaaltje bij de RMP1 en RMP2...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:35 schreef ElDani het volgende:
[..]
2x Reloop RMP1 + een fatsoenlijke mixer (type even kwijt). Zitten alleen geen effecten bij, maar is ook niet broodnodig en dat kan altijd later gekocht worden.
Wat voor koptelefoon heb jij eigenlijk? Ben namelijk aan het kijken wat goed werkt en dergelijke.
@poiuytr: Ik vind ook de melo een beetje slapjes eigenlijk. Het is voor mij ook onduidelijk waarom iedereen het zo'n gigantisch leuk nummer vond, maarja, smaken verschillen en daar valt niet over te twisten.
Heb zelf de Technics RP-DH 1200 en alleen maar lof over dat ding! Nu 4 jaar later begint ie pas een beetje af te brokkelen, misschien dat ik eens aan het eind van het jaar voor een nieuwe ga kijken (of het moet al storm gaan lopen met boekingenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:58 schreef Bertje_NL het volgende:
Ook nog maar even de beste wensen voor iedereen!
[..]
Wat betreft koptelefoon, ik heb zelf de Sony MDR-V700dj, best fijn, maar hoor ook hele goeie verhalen over de Technics RP-DJ 1200, heb trouwens nog een nieuwe Sony liggen, mocht je interesse hebben kun je me altijd even PMen...
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heb zelf de Technics RP-DH 1200 en alleen maar lof over dat ding! Nu 4 jaar later begint ie pas een beetje af te brokkelen, misschien dat ik eens aan het eind van het jaar voor een nieuwe ga kijken (of het moet al storm gaan lopen met boekingen) Ga dan ook eens die Pioneer proberen en als dat niks is gewoon een nieuwe Technics!
quote:Line-up
Ruthless
Psyko Punkz
Deepack vs. Coone
D-Block & S-te-Fan
Technoboy
Headhunterz
Noisecontrollers LIVE
Black Overdose
Donkey Rollers LIVE
Noize Supressor LIVE
Black Heroes (Neophyte, Panic, Mad Dog, The playah, Stunned Guys, Tommyknocker, Art of fighters en Evil Activities)
Frontliner zal hoogstwaarschijnlijk, net als The Pitcher @ Fusion Yearmix, gewoon een PC-mixje neerzetten. Deze is overigens al te downloaden in hoge kwaliteit. Als die van Scantraxx kwalitatief net zo goed is hoor je mij niet klagen overigens. Qountdown gaat sowieso prima worden, Slim Shore, Zany, B-Front, Luna & Crypsis, Isaac en Dailucia gaan voor mij meegenomen worden. DBSTF denk ik ook wel omdat ze zo'n orginele set hadden!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:31 schreef Groningert het volgende:
Ik wil nog even benadrukken dat Qountdown echhtttt vet was! Ik heb normaal nooit een hekel aan verschrikkelijk brak zijn, maar met alle familiebezoekjes erbij van gister was het echt een kutdag, maar goed. Vanavond Qountdown op Q-dance radio , met daarvoor afgaand de Scantraxx remix van Frontliner( die mag laten zien dat hij wél kan mixen, zie defqon 09) en de jaarmix van Fusion van The pitcher, die waarschijnlijk iedereen al wel gehoord heeft. Hopelijk vanavond alles wel meteen in goeie kwaliteit van Qountdown! Ben ook benieuwd naar 10 years of Q-dance, in de arena.. Word wel een knaller denk ik, maar die locatie vind ik niet geweldig. Ik ga vanavond toch niet uit, dus lekker op de bank nagenieten van Qountdown!
ps. Vette site geworden trouwens, die van Q-dance!
Ok duidelijk, dan word tie zeker lekker. Ja wist ik, heb em al een tijdje. Voor mij ong zelfde, setje van Zany vond ik vooral heerlijk. DBSTF ook wel idd, hebben mij zeer positief verrast.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:47 schreef ElDani het volgende:
[..]
Frontliner zal hoogstwaarschijnlijk, net als The Pitcher @ Fusion Yearmix, gewoon een PC-mixje neerzetten. Deze is overigens al te downloaden in hoge kwaliteit. Als die van Scantraxx kwalitatief net zo goed is hoor je mij niet klagen overigens. Qountdown gaat sowieso prima worden, Slim Shore, Zany, B-Front, Luna & Crypsis, Isaac en Dailucia gaan voor mij meegenomen worden. DBSTF denk ik ook wel omdat ze zo'n orginele set hadden!
A-Lusionquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:39 schreef poiuytr het volgende:
Wat blijft dit toch een geweldig nummer zeg
Geen PC mix, maar Frontliner zit er hier en daar toch een klein beetje naast.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nu Scantraxx mix aan het luisteren, ben benieuwd of hij een beetje kan tippen aan de jaarmix van Fusion
ziet er wel strak uit, benieuwd wie de vier 'groepen' in gaan vullenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:42 schreef LeonH het volgende:
Mijn eerste post in 2010!
http://www.save-exit-planet.org/
dat gaat echt wel gruwelijk worden, dat moet gewoonquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:13 schreef Blaxje het volgende:
Nice, een Q-Dance jubilieum feest in de ArenA op 10 juli
you got to be kidding me?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:55 schreef de_huig het volgende:
overige zaken: -de drankprijs is weer omhoog..7 munten voor 20 euro, met een klein biertje voor 2 munten en een flesje water voor 3. jammer; benieuwd of het zo blijft op andere feesten.
Dit vragen is hem natuurlijk ook gelijk beantwoorden. Geen enkele jaarmix kan tippen aan die superset (al dan niet pc gemixed) van The Pitcher.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nu Scantraxx mix aan het luisteren, ben benieuwd of hij een beetje kan tippen aan de jaarmix van Fusion
quote:Coming up next
Artist
Title Nicecast Archived Audio 20091231 2236
jepquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ziet er wel strak uit, benieuwd wie de vier 'groepen' in gaan vullen
[..]
dat gaat echt wel gruwelijk worden, dat moet gewoon![]()
[..]
you got to be kidding me?![]()
![]()
![]()
![]()
een klein biertje kostte ¤ 5,71 en een halve liter water zelfs ¤ 8,57??????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Nou het vetste stukje van Communicate laat ie eruit... Vind ik een hele vieze tegenvaller.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:17 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dit vragen is hem natuurlijk ook gelijk beantwoorden. Geen enkele jaarmix kan tippen aan die superset (al dan niet pc gemixed) van The Pitcher.
Gelukkig zit Communicate in heel veel goede sets, dus aan dat nummer geen gebrek. En ik ben wel blij met die happy sound. Kan me voorstellen dat dat op een feest erg kan tegenvallen, maar voor thuis / in de trein ben ik wel blij met veel melodie en vrolijkheid.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nou het vetste stukje van Communicate laat ie eruit... Vind ik een hele vieze tegenvaller.
Daarbij is de sound van de NC me wat te happy geworden.... Surge of Power, Sanctus en Samara zijn uitzonderingen uiteraard
Volk op lsdb hoef je normaal niet serieus te nemen, maar nu niet. Deze is gewoon niet goed..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:35 schreef T_Killer het volgende:
Ik zal de jaarmix ook eens downloaden en beluisteren, ik vond t raar dat ik m niet kon vinden op lsdb, want ie staat op -17!!. Is t zo slecht dan?
Je bedoelt die van Scantraxx neem ik aan...?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:59 schreef Groningert het volgende:
De jaarmix doet tekort aan z'n label..
22.36? Dan zou Isaac niet opgenomen zijn.. Zou dat dan bij Isaac's Hardstyle sessions horen? Ik wil die set dolgraag hebben!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:26 schreef JortK het volgende:
Q-Dance doet iets aan je titels in je playlist
[..]
Jup, die van the pitcher is top, maar dit is echt 10x niks..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Je bedoelt die van Scantraxx neem ik aan...?
Helemaal mee eens, setje stelt niks voor
+ The first cut, maar dat is geen schande. Outside world draaien wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:22 schreef poiuytr het volgende:
Tering tijdens een jaarmix nog zoveel mogelijk eigen nummers proberen te draaien.
Sunblast, One Bananaz en Outside World wel draaien maar geen enkel nummertje van Onne wat een ego zeg.
Daarom noemde ik die plaat ook nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:29 schreef Groningert het volgende:
[..]
+ The first cut, maar dat is geen schande. Outside world draaien wel.
Decibel ben ik niet eens naar hem toegeweest na die ramp op defqon, als dj idd 3x niks.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Daarom noemde ik die plaat ook niet![]()
Heb toch sowieso al helemaal niks met de Dj Frontliner als producer paar fijne nummers afgeleverd.
Dit jaar op Decibel naar paar minuten ook maar weg gelopen.
Ik ben ook nog net op tijd, dus bij deze nog gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:35 schreef CrustyClown het volgende:
Mag ik zo op de valreep HvdT ook nog even feliciteren dan !? *JA dat mag ik*
Nou harry FELICi!
Sunblast en One Bananaz zijn gewoon vet dus lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:22 schreef poiuytr het volgende:
Tering tijdens een jaarmix nog zoveel mogelijk eigen nummers proberen te draaien.
Sunblast, One Bananaz en Outside World wel draaien maar geen enkel nummertje van Onne wat een ego zeg.
Heerlijk nummer zegquote:Op zondag 3 januari 2010 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
En mensen zich nog afvragen waarom B-front rookie of the year won
Het is dan ook geen discussiesite.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:46 schreef MrDice het volgende:
Zit voor de grap weer eens de comments op lsdb een beetje te lezen. Maar wat een bedroevend niveau daar zeg... Dan zijn onze Showtek / Ruffian / nu-style discussies van bijzonder hoogstaand niveau.
Toch raar. Een van de betere downloadsites voor livesets en dan geen gemeenschap om erover te kletsen... Mensen blijven rare wezens.quote:
Ik download gewoon alles via music in control of hardtraxx hoef ik al die reacties eronder tenminste ook niet te lezen waar ik me toch blauw aan erger..quote:Op zondag 3 januari 2010 18:19 schreef MrDice het volgende:
[..]
Toch raar. Een van de betere downloadsites voor livesets en dan geen gemeenschap om erover te kletsen... Mensen blijven rare wezens.
Heldenplaat!quote:Op zondag 3 januari 2010 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
En mensen zich nog afvragen waarom B-front rookie of the year won
De vocalen zijn in ieder geval beter dan die van de gebroeders Jansen. En het muzikale stuk ook nog eens.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef NLS04 het volgende:
ik weet nooit goed wat ik van die tracks van dutchmaster/ slim shore moet vinden. Enerzijds zijn ze fris en uniek maar die vocals vind ik meestal zo gaar klinkenVoorderest ;euke setjes van qountdown
Same. Op Qountdown vond ik het wel vet, vernieuwend en sfeervol, maar nuchter vind ik die vocals maar vaag.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef NLS04 het volgende:
ik weet nooit goed wat ik van die tracks van dutchmaster/ slim shore moet vinden. Enerzijds zijn ze fris en uniek maar die vocals vind ik meestal zo gaar klinkenVoorderest ;euke setjes van qountdown
vocals wel beter dan die van Saaitek, maar echt hoogstaand zijn ze inderdaad niet... afgezien daarvan zijn de nummers echt dikke poepquote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef NLS04 het volgende:
Duurt inderdaad erg lang! Vraag me ook af waarom, want het heeft geen enkele zin. Het is al lang uitverkocht.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:12 schreef JortK het volgende:
Wanneer komt nou godverdomme die lijn omhoog van XQ
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:36 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/365119/1/1/100/danceparty-qountdown-2009-the-q-dance-awards.html
Hehequote:Ik zie liever dat ze de lasers wat vaker gebruiken in plaats van deze pseudo-flitskasten.
Heb hier jammer genoeg weinig mee.quote:
haha ja dat is toch!quote:
Ben benieuwd naar het battle concept. Beetje holland vs italy wat ik gemist heb, zal ik zeker willen meemaken.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:44 schreef poiuytr het volgende:
27 Maart weer Knock Out in Silverdome, hieronder trailer:
klinkt goed inderdaadquote:
ben benieuwd wie ze allemaal een battle gaan laten strijdenquote:Op maandag 4 januari 2010 16:44 schreef poiuytr het volgende:
Ran-D vs. Crypsisquote:Op maandag 4 januari 2010 19:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ben benieuwd wie ze allemaal een battle gaan laten strijden
Toegevoegd aan persoonlijke agenda als optie.quote:Op maandag 4 januari 2010 16:44 schreef poiuytr het volgende:
De rest is prima, maar zij mogen thuisblijvenquote:Op maandag 4 januari 2010 19:42 schreef T-Force het volgende:
Frontliner vs. Headhunterz
ik denk dat ze het bij eenmalig gaan houden maar ik zou het graag terug zien want Loudness was vetquote:Op maandag 4 januari 2010 19:49 schreef Da_Ripper het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met Loudness?? Of was dat maar een eenmalig feest?
ow jaquote:Enne Bartman/Huig, are we still on voor het Euforische uitstapje met de dames?
Ok, dealquote:Op maandag 4 januari 2010 20:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
De rest is prima, maar zij mogen thuisblijven
Doe dan wildstylez vs A-lusion ofzo
Jezus wat slecht, lijkt echt nergens opquote:Op maandag 4 januari 2010 20:44 schreef mstx het volgende:
Mijn god wat is die site van seedance.nl (voormalig ticketonline) lelijk zeg, en op sommige schermen kun je de tekst alleen lezen als je het selecteert_!
[ afbeelding ]
Ja al meerdere keren, lekker plaatjequote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef Devz het volgende:
Weet iemand wanneer de Qlimax dvd uit komt?
Deze trouwens al langsgekomen?
En dankjewel hequote:Op maandag 4 januari 2010 23:01 schreef T_Killer het volgende:
Leuk pics van de meet, K herken Huig, bartman, ripper, eldani (strikje ziet er echt gay uit).
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ok, deal![]()
Iemand die even de namen van alle fokkerts kan zeggen v.l.n.r. ofzo? Dan herken ik jullie op meetings die nog moeten gaan komen![]()
ook al op de Frontpage gezegd, maar inderdaad leuk verslag en ik kan me overal zeker in vinden. En je houdt het netjes wat betreft gostosa.quote:@ Sethje, super review manLeuk om te lezen
quote:Op maandag 4 januari 2010 21:33 schreef T-Force het volgende:
@ Sethje, super review manLeuk om te lezen
Thnxquote:Op dinsdag 5 januari 2010 10:19 schreef de_huig het volgende:
ook al op de Frontpage gezegd, maar inderdaad leuk verslag en ik kan me overal zeker in vinden. En je houdt het netjes wat betreft gostosa.
Had 'm al paar keer langs zien komen maar dit is eerste keer dat ik hem echt luister en kan alleen maar zeggen dat ik veel respect heb voor die JDXquote:Op maandag 4 januari 2010 22:00 schreef Devz het volgende:
Weet iemand wanneer de Qlimax dvd uit komt?
Deze trouwens al langsgekomen?
Welk licht heeft dat verzonnenquote:Op maandag 4 januari 2010 20:44 schreef mstx het volgende:
Mijn god wat is die site van seedance.nl (voormalig ticketonline) lelijk zeg, en op sommige schermen kun je de tekst alleen lezen als je het selecteert_!
[ afbeelding ]
Die kerel die ze pils uit zijn schoen drinkt danquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Dat cd'tje in het begin
Ma jonguh.... Da zijn echte!quote:Op maandag 4 januari 2010 20:14 schreef Dalton_ het volgende:
Bedankt Rip! dus bij deze,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 16:37 schreef JortK het volgende:
[..]
Die kerel die ze pils uit zijn schoen drinkt dan
Dat wordt me een heldige releasequote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Vanaf 2:00 kan ik deze erg waarderen
En deze mag ook mee
Toch 2 nummers van AVIO dat ik kan waarderen. Moet niet gekker worden
Ik hoorde het op de livesetquote:Op dinsdag 5 januari 2010 15:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Dat cd'tje in het begin
En dan ook nog 3 euro dokken. Voor 4 euro meer haal je 'm bij de platenboerquote:Op dinsdag 5 januari 2010 17:52 schreef 16meter het volgende:
[..]
voor een gesigneerd plaatje uit je schoen zuipen
Die vind ik dus niksquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:21 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dat wordt me een heldige release
ook derbij
waarbij T.B.A. de ab-so-lu-te kneiter van de 3 isquote:Op dinsdag 5 januari 2010 18:30 schreef LeonH het volgende:
AVIO006 kan ik dan zeker wel weer waarderen.![]()
Heerlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:00 schreef poiuytr het volgende:
Hieronder een HQ versie van Live the moment:![]()
Ben benieuwd hoe dit gaat werken bij Defqon. Tot nu toe altijd makkelijk geweest om snel te kunnen bestellen (goede trucjesquote:Is de site nog bereikbaar als er veel mensen aan het boeken zijn omdat er zoveel vraag is naar een bepaald evenement?
Ja, de site blijft bereikbaar. Er wordt bij grote drukte een wacht rij ingezet. Je ziet dan op de website een ‘wacht rij’. De website onthoudt hoeveelste jij in de rij bent. Zodra je op F5/verversen drukt om de pagina te verversen, kom je weer achteraan in de rij, doe dit dus niet! Het principe van "wie het eerst komt, het eerst maalt", geldt hier dus ook. De wacht rij geeft je dus geen garantie tot een kaart, maar het wordt wel eerlijk gedaan.
Ben benieuwd hoe ze dit geïmplementeerd hebben. Ik zie het al helemaal gebeuren dat je wachtnummertje stiekem in de pagina code verstopt word. Dan is het natuurlijk maar wachten tot iemand dit ontdekt en zijn eigen wachtnummers gaat sturen naar de serverquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Setje van Titan op LSDB is echt lekker
edit:
Gevonden op ID-T website waar vanaf 1 januari ook de kaartverkoop via zal gaan (Net als met Q-Dance en wss zelfde systeem). Vond het onderstaande wel intressant:
[..]
Ben benieuwd hoe dit gaat werken bij Defqon. Tot nu toe altijd makkelijk geweest om snel te kunnen bestellen (goede trucjes)
ik hoor het al...ik hoef niet meer de hele zaterdag achter de pc te zitten om kaarten te hosselenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:44 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dit geïmplementeerd hebben. Ik zie het al helemaal gebeuren dat je wachtnummertje stiekem in de pagina code verstopt word. Dan is het natuurlijk maar wachten tot iemand dit ontdekt en zijn eigen wachtnummers gaat sturen naar de server*Weer genoeg IT gezeur gedaan*
Hoezo niet? Jij bent toch een van onze hossel teefjesquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:55 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik hoor het al...ik hoef niet meer de hele zaterdag achter de pc te zitten om kaarten te hosselen![]()
JortK buigt voor Hardtraxx?quote:
Hardtraxxquote:The Great Zany Show: Eerste Informatie
Zaterdag 10 april 2010 zal één van de allergrootste helden uit de harder styles geschiedenis geëerd worden met een evenement dat zijn weerga niet kent. Als artiest reist de man achter Fusion Records de hele wereld over, maar er is niets zo fijn als thuiskomen in het Brabantse land.
Art of Dance heeft het beste van beide werelden bij elkaar weten te brengen: een groot evenement rond de wereldwijd geroemde DJ/ producer in zijn eigen Beursgebouw. Hooggeëerd publiek, Art of Dance presenteert u: The Great Zany Show!
Het succesverhaal van DJ Zany is inmiddels overbekend. Met zijn geheel eigen stijl wist hij het hart van elke hardstyle-addict voor zich te winnen en stond aan de wieg van het toonaangevende label Fusion Records. Daarnaast werkte Zany samen met vele andere artiesten, welke tot legendarische collabs leidden als Donkey Rollers, Southstylers, Shadowlands Terrorists en releases met Pavo, Dozer, Tatanka en The Beholder. Nu is het tijd om Zany’s rol in de hardstyle te eren met een eigen evenement op de grond waar hij in het verleden al zoveel successen kende: het Beursgebouw.
Van 22.00 tot 07.00 uur zal Art of Dance alles uit de kast trekken om de clowneske Zany het middelpunt te laten zijn van een waar spektakel. Het Beursgebouw is al vele malen eerder een succesvolle locatie gebleken voor Art of Dance evenementen; haar expertise in deze zaal zal dan ook leiden tot een onvergetelijke nacht met een state-of-the-art productie.
Natuurlijk kun je ook rekenen op een line-up waarbij erg goed gekeken is naar de ontwikkelingen in de hardstyle. De absolute vaandeldragers van de scene vinden hun meest aanstormende collega’s terug op het podium tijdens deze showcase van (inter)nationale topartiesten. Wie Zany goed gevolgd heeft de afgelopen jaren, weet dat hij een aantal namen als zeker mag beschouwen, maar Art of Dance kondigt ook aan dat een aantal verrassingen onderdeel uitmaken van het programma. Binnenkort maakt Art of Dance de volledige line-up voor The Great Zany Show bekend.
Wil je zeker zijn van je ticket, bestel dan nu je kaartje voor het grootste hardstyle-circus uit de geschiedenis via www.artofdance.nl of ga naar één van de ruim 400 Primera winkels.
Jor-D is bang voor ze hosting rekeningquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:37 schreef ElDani het volgende:
Blijkbaar heeft onze admin wat lopen klooien met hotlinking. Zal wel ff kijken of ik er wat aan kan doen, want plaatje op de frontpage is ook verneukt nu :/.
Don't fok with Jor-Dquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Jor-D is bang voor ze hosting rekening
Nee hoor. Ben alleen geen plaatjes hoster voor iedereenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Jor-D is bang voor ze hosting rekening
Maar toch wel voor liefhebbersquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:28 schreef JorzoR het volgende:
[..]
Nee hoor. Ben alleen geen plaatjes hoster voor iedereen
Hoi Bert <3
als dat inderdaad goed gaat werken, dan is dit een uitstekende oplossingquote:Op dinsdag 5 januari 2010 23:55 schreef em-dee-em-aa het volgende:
edit:
Gevonden op ID-T website waar vanaf 1 januari ook de kaartverkoop via zal gaan (Net als met Q-Dance en wss zelfde systeem). Vond het onderstaande wel intressant:
[..]
die ga ik ook nog even binnenhalenquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:44 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ze dit geïmplementeerd hebben. Ik zie het al helemaal gebeuren dat je wachtnummertje stiekem in de pagina code verstopt word. Dan is het natuurlijk maar wachten tot iemand dit ontdekt en zijn eigen wachtnummers gaat sturen naar de server*Weer genoeg IT gezeur gedaan*
Heb gisteren eindelijk de Qountdown setjes eens geluisterd. Zany en B-Front waren beiden goedddd bezig patrick! Zoals Boy al zei; openen met Motherfuck HELD!
Crusty hosselt dat voor ons allemaalquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:55 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik hoor het al...ik hoef niet meer de hele zaterdag achter de pc te zitten om kaarten te hosselen![]()
die line-up gaat echt gruwelijk worden, dat moet gewoon!quote:
Denk niet dat je zo'n hoge gezelligheidsfactor gaat krijgen in dat beursgebouw. Daarvoor was Outland toch goed geschikt in de zin van knus enzo :pquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:43 schreef ReMcOrE het volgende:
die line-up gaat echt gruwelijk worden, dat moet gewoon!en zal net zo'n gigantische party worden als zijn B-day party met Pavo
![]()
zal misschien iets minder zijn inderdaad, maar nog steeds op en top gezelligheid gok ikquote:Op woensdag 6 januari 2010 17:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
Denk niet dat je zo'n hoge gezelligheidsfactor gaat krijgen in dat beursgebouw. Daarvoor was Outland toch goed geschikt in de zin van knus enzo :p
Ik heb hetzelfde met Hillegom - Eindhoven, Daarentegen is de RAI een heel stuk beter bereikbaar voor mij.quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
zal misschien iets minder zijn inderdaad, maar nog steeds op en top gezelligheid gok ik
alleen jammer dat het Beursgebouw zo'n gruwelijk eind treinen is vanaf Hengelo
Ik kan ook een hele mooie tekst bedenken voor een feestje. Tis nog altijd de line-up en de mensen die het feest gaan maken. Ik wacht wel af. Ik had Zany altijd wat op een laag pitje, maar sinds de set van QD moet ik zeggen dat ik weer hoop krijg...quote:Op woensdag 6 januari 2010 18:19 schreef de_huig het volgende:
die zanyshow belooft wel vet te gaan worden als ik het zo lees
iemand ervaring met het beursgebouw in eindhoven? en dan niet voor de kamasutrabeurs
Zwaaaaaaaaaar kutquote:Op woensdag 6 januari 2010 18:19 schreef de_huig het volgende:
iemand ervaring met het beursgebouw in eindhoven? en dan niet voor de kamasutrabeurs
Silverdome styloowquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zwaaaaaaaaaar kut
HEt word daar altijd zo warm dat je halverwege de avond regen van de zweetcondens krijgt...
quote:AHAHAHAHAAA... Check out my Hard Dance Awards "campaign poster" http://yfrog.com/3gmhozj Please vote here: http://bit.ly/80ZCb8
Meestal staat dat er dan wel bij op PF, maar nu niet. Denk het niet dan, maar ben zelf natuurlijk niet aanwezig geweest. Dus ik durf het niet te zeggenquote:Op donderdag 7 januari 2010 00:20 schreef poiuytr het volgende:
Waren er op QD geen fotografen van Partyflock? Zit al paar achter elkaar te kijken maar nog steeds niks te zien..
dat is natuurlijk wel een enorm minpuntquote:Op woensdag 6 januari 2010 20:20 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zwaaaaaaaaaar kut
HEt word daar altijd zo warm dat je halverwege de avond regen van de zweetcondens krijgt...
quote:
x2quote:
quote:Hierbij de line up van volgende Dangerouzmind editie op vrijdag 19 februari 2010 :
Vecino
Phazelab
Beat Providers
Ran-D
Noisecontrollers
The Prophet
Ik gok dat hij zaterdag komt, omdat iedereen dan naar de Q-Dance site moet vanwege In Qontrol kaartjes. Het zou me in ieder geval niet verbazen. Het is wel aan de late kant inderdaad, maar het is toch al uitverkocht.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:02 schreef JortK het volgende:
Echt schandalig dat voor XQ de line-up nog niet bekend is!
Volgens mij wordt die ook niet bekend gemaakt. Deden ze schijnbaar ook bij XQ Danaquote:Op donderdag 7 januari 2010 12:02 schreef JortK het volgende:
Echt schandalig dat voor XQ de line-up nog niet bekend is!
dus voor de zekerheid (om niks moois te missen) moet ik gelijk vanaf het begin aanwezig zijn?!quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die ook niet bekend gemaakt. Deden ze schijnbaar ook bij XQ Dana.
edit: laat maar :/.quote:Op donderdag 7 januari 2010 13:40 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die ook niet bekend gemaakt. Deden ze schijnbaar ook bij XQ Dana.
Wanneer hebben ze het nou eens door dat het hele Gostosa trucje echt niet gaat werken? Een aantal domme koeien trappen er nog wel in blijkbaar...quote:Op donderdag 7 januari 2010 14:34 schreef ElDani het volgende:
[..]
Hij SCHIJNT (volgens partyflock topic Hardstyle dag top 5, bergje zout erbij dus) een paar minuutjes online gestaan te hebben:
HHZ
Wildstylez
The Prophet
Noisecontrollers
Technoboy
Chuckie
Gostosa
Tatanka
Let op het woordje schijnt.
Het zou me overigens totaal niet verbazen als dit het word.
Ik dacht een line-up te lezen, dus ikke kopieren plakken want stond een q-dance linkje bij. Ikke klikken op de link, bleek hij niet te bestaan en het gewoon een grapje te zijnquote:
Jammer dat ze PP niet een keer een kans geven daar.quote:Op donderdag 7 januari 2010 11:04 schreef ReMcOrE het volgende:
net via Hyves dit bericht gekregen
[..]
Hierbij de line up van volgende Dangerouzmind editie op vrijdag 19 februari 2010 :
Vecino
Phazelab
Beat Providers
Ran-D
Noisecontrollers
The Prophet
dat zou inderdaad flink klappen zijnquote:Op donderdag 7 januari 2010 17:19 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jammer dat ze PP niet een keer een kans geven daar.
Wat zou dat heerlijk zijn over dat geluidssysteem in Lucky
Ik denk dat de kans dat Tatanka er staat ook niet verschrikkelijk groot is. Hoorde een paar maanden geleden over een aanvaring op decibel tussen hhz en tat omdat laatstgenoemde in zijn set Who's calling draaide (als een van zijn laatste tracks ofzo). Dat vond hhz die daarna moest draaien op zn zachtst gezegd niet zo tof omdat ie destijds altijd opende met summer of hardstyle en het als een 'diss' van de Italiaan ervaarde. Heb het uit een (relatief) betrouwbare bron maar ik weet niet hoe inmiddels de verhouding is tussen die twee.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:56 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik denk niet dat Chucky op Headhunterz XQ staat, ondanks die vette track.
Wat heeft Who's Calling met een diss te maken? Headhunterz heeft zelf de track ook gewoon gedraaid op Defqon 2008, en iedereen vond het fantastisch! En Summer Of Hardstyle is geen keiharde rip van Zenith Vs. Avex - Scream zeker?quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat Tatanka er staat ook niet verschrikkelijk groot is. Hoorde een paar maanden geleden over een aanvaring op decibel tussen hhz en tat omdat laatstgenoemde in zijn set Who's calling draaide (als een van zijn laatste tracks ofzo). Dat vond hhz die daarna moest draaien op zn zachtst gezegd niet zo tof omdat ie destijds altijd opende met summer of hardstyle en het als een 'diss' van de Italiaan ervaarde. Heb het uit een (relatief) betrouwbare bron maar ik weet niet hoe inmiddels de verhouding is tussen die twee.
Zoiets heb ik ook al gehoord met HHZ en Pavo toen hij nog niet zo bekend was als nu. Was ook een soort zelfde situatie... Uit een betrouwbare bron van Paultjequote:Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat Tatanka er staat ook niet verschrikkelijk groot is. Hoorde een paar maanden geleden over een aanvaring op decibel tussen hhz en tat omdat laatstgenoemde in zijn set Who's calling draaide (als een van zijn laatste tracks ofzo). Dat vond hhz die daarna moest draaien op zn zachtst gezegd niet zo tof omdat ie destijds altijd opende met summer of hardstyle en het als een 'diss' van de Italiaan ervaarde. Heb het uit een (relatief) betrouwbare bron maar ik weet niet hoe inmiddels de verhouding is tussen die twee.
Ging het niet om het feit dat Tat scream draaide ipv who's calling? dat staat mij bij, maar dan blijft het kinderachtig..quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:44 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wat heeft Who's Calling met een diss te maken?
Tatanka is gewoon een baas dat hij who's calling draait, dat HHZ daarom moet huilen kan me echt mijn reet roesten. Als dit overigens waar is vind ik willem toch wel een huilie van de bovenste plankquote:Op donderdag 7 januari 2010 18:16 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zal wel leuk zijn als Tatanka inderdaad Scream had gedraaid en Willem met Summer of Hardstyle wou openen. Kan me dan trouwens ook wel een beetje voorstellen dat je dan kwaad kan worden. Maak dan gewoon onderling afspraken.quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ging het niet om het feit dat Tat scream draaide ipv who's calling? dat staat mij bij, maar dan blijft het kinderachtig..
en hij heeft ook al eens ,naar het shijnt, een trap onder zijn reet gehad over zijn houding/gedrag van Beholder... lijkt me dat je dan toch wel wil luisteren...
quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:13 schreef LeonH het volgende:
Mot ie maar geen ploat maken wat er zoveel op lijkt
excuses. Ik bedoelde idd scream ipv Who's calling..quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:51 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ging het niet om het feit dat Tat scream draaide ipv who's calling? dat staat mij bij, maar dan blijft het kinderachtig..
Ik denk dat hhz dus ook boos werd omdat Tatanka had kunnen weten dat hij als co-producer de plaat van de zomer zou gaan draaien..quote:Op donderdag 7 januari 2010 19:15 schreef ElDani het volgende:
![]()
En ik bedoel Tatanka is toch gewoon vrij om te draaien wat ie wil? Tenzij er inderdaad even netjes gepraat word, maar ik ga er vanuit dat als dat gebeurd was dat ie hem ook niet gedraaid had.
Als ik Tatanka was zou ik tegen meneertje Willem zeggen dattie m'n kont mag kussen. Ik ben kaler, groter, breder en bovenal HARDER als jouquote:Op donderdag 7 januari 2010 20:24 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Hahaha, oprotten met dat. Zou ik als Tatanka denken dan he
.
Redelijk mee eensch.quote:Op donderdag 7 januari 2010 20:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Als ik Tatanka was zou ik tegen meneertje Willem zeggen dattie m'n kont mag kussen. Ik ben kaler, groter, breder en bovenal HARDER als jou![]()
Dank jequote:
Oohja, jij zat bij die organisatie ja! Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan bakkenquote:
Het is dat hij zo verschrikkelijk valt ten opzicht van mijn tentamens, anders had ik er heel graag heen gegaan, hoe ver het ook mocht zijn. Line-up + entree is echt super gewoon!quote:
Hier ook denk ik. Ik wilde komende zaterdag eigenlijk naar Paul Elstak maar aangezien ik gisteren met training door m'n enkel ben gegaan gaat hem dat niet worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 05:59 schreef 16meter het volgende:
eerste feestje van het jaar gaat hier hard bass worden w.s.
Wat vond je er niet zo goed aan dan? Mixtechnisch was het wel in orde en ze hadden een originele tracklist:quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Oohja, jij zat bij die organisatie ja! Ik ben benieuwd wat jullie ervan gaan bakken![]()
En ik hoop dat de mannen van Noisecult mij positief gaan verassen dit keer, want de vorige keer bij de Strangerz DJ-Contest vond ik ze helaas niet zo heel goed![]()
quote:1. Josh & Wesz - I got you
2. Atlantic Wave - The Creation 2007
3. DBSTF - Shallow Planet
4. Psyko Punkz - Capital of harder stylez
5. DBSTF - Supernova
6. J&W - Fucking posers
7. Psyko Punkz - Ghostclass
8. Hardstyle Masterz - B Cool
9. Frontliner & Ruthless - One Bananaz
10. THe Vision - Worlds of space
Ik vond het mixtechnisch helaas niet zo geweldig, en sommige tracks vind ik ook gewoon niet leuk, maar dat is een kwestie van smaak. Ze hadden inderdaad wel een originele tracklist, maar helaas niet geweldig voor mij.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:39 schreef Sethje het volgende:
Wat vond je er niet zo goed aan dan? Mixtechnisch was het wel in orde en ze hadden een originele tracklist:
1. Josh & Wesz - I got you
2. Atlantic Wave - The Creation 2007
3. DBSTF - Shallow Planet
4. Psyko Punkz - Capital of harder stylez
5. DBSTF - Supernova
6. J&W - Fucking posers
7. Psyko Punkz - Ghostclass
8. Hardstyle Masterz - B Cool
9. Frontliner & Ruthless - One Bananaz
10. THe Vision - Worlds of space
Andere aanwezige DJ's als The Z en Spana vonden ze mixtechnisch wel dik in orde en snapten totaal niet waarom ze niet werden uitgekozen, maar goed ieder zijn mening. Ze mixen alles wel rap door op de midoutro meestal, dat vind ik wel een pre.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vond het mixtechnisch helaas niet zo geweldig, en sommige tracks vind ik ook gewoon niet leuk, maar dat is een kwestie van smaak. Ze hadden inderdaad wel een originele tracklist, maar helaas niet geweldig voor mij.
Inderdaad echt super dat ze The Creation, Capital of harder stylez en supernova draaiden.![]()
Ik vind die I got you, fucking posers, B cool, One bananaz & Worlds of space gewoon echt niet gaaf![]()
Ja die jongens komen uit Haaren dus ik vond het leuk om locals te laten openen. We zullen zienquote:Ach, zoals ik al zei hoop ik dat Noisecult me op Rebirth wel verast, want ik lees op PF bijvoorbeeld vaak dat ze de plaatsen echt verdiend hebben, dus ik ben benieuwd
Ga je mond is spoelequote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik vind die I got you, fucking posers, B cool, One bananaz & Worlds of space gewoon echt niet gaaf![]()
quote:Cento
D-Ultra
Frontliner
Ran-D
Royal X
Live: Psyko Punkz
MC: Apster
MC: MC-Q
Prima te doen:)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:26 schreef poiuytr het volgende:
Hoe is de kwaliteit van de setjes van QD eigenlijk?
En nu wil je zeker weten dat wij er ook zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:46 schreef Koepert het volgende:
Hoi.
Ik zit een beetje in dubio.. Of HardBass me de route solo afleggen waard is. Daar lijkt het nl op uit te draaien. Vandaar ook nog geen kaartje, maar wel in de planning liggen..
Lekkere releases verder
Rikéééquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:01 schreef RiKe weer iets
haha ik zit ook te luisteren, won net nog de voicelift (werd voorgezegd door ekdom)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:04 schreef LeonH het volgende:
Hehe... Ekstra Weekend met Danny de Munk... Schijnt dat ze die gozer voor Qlimax 2007 hebben gevraagd om Verdomd Alleen mee te bleren bij The Prophet en Zany
Had het niet gedaan omdat ie toen al een optreden had, maar vond het wel vet om te horen
Och was jij dat? Hoe vet! Kan jij voortaan onze biertjes openen met de EW flesopenerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
haha ik zit ook te luisteren, won net nog de voicelift (werd voorgezegd door ekdom)
Heb ze net de link naar het youtube filmpje gefaxt, kijken of ze het nog uitzenden
http://www.youtube.com/watch?v=RJxn2diR6i
die link werkt niet ... wast gewoon een registratie van dat lied @ Qlimax 07?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
haha ik zit ook te luisteren, won net nog de voicelift (werd voorgezegd door ekdom)
Heb ze net de link naar het youtube filmpje gefaxt, kijken of ze het nog uitzenden
quote:Emporium
Ook op Emporium is XXlerator natuurlijk weer nadrukkelijk aanwezig. Dit jaar met een extra area erbij. Dus zijn de hardere stijlen met drie area’s vertegenwoordigd op Emporium 2010. Kaartverkoop voor Emporium start zaterdag 30 januari. Meer info de week voorafgaand
Wie hoop je daar te zien dan? Ik vind een talent-area persoonlijk ook vaak leuk, omdat talenten niet alleen nieuwe platen draaien. Die kunnen draaien wat ze willen omdat ze toch nog niet bekend zijn voor het grote publiek. Ook is vaak het mixen opzich beter als wat de pro's doen, omdat die zoveel mogelijk bekende platen in een bepaalde tijd rammen.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:41 schreef T-Force het volgende:
EDIT:
Voor de mensen die op carnavalszondag niks te doen hebben,
Zekerssquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
Och was jij dat? Hoe vet! Kan jij voortaan onze biertjes openen met de EW flesopener
hele vette lijn, kan zomaar eens aanwezig gaan zijn daarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:08 schreef T-Force het volgende:
Potverdrie wat een line-up voor de XXlerator - Raad van elf editie!
Zany
Alpha Twins vs. Ran-D
Brennan Heart
Beat Providers
Psyko Punkz
Anagenetic
Devon K
Emporium gaat het dit jaar wel weer wordenquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:04 schreef LeonH het volgende:
Hehe... Ekstra Weekend met Danny de Munk... Schijnt dat ze die gozer voor Qlimax 2007 hebben gevraagd om Verdomd Alleen mee te bleren bij The Prophet en Zany
Had het niet gedaan omdat ie toen al een optreden had, maar vond het wel vet om te horen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:12 schreef LeonH het volgende:
[..]
Och was jij dat? Hoe vet! Kan jij voortaan onze biertjes openen met de EW flesopener
Had ze dat filmpje ook doorgetwitterd, was live op 101.tv aan het kijken en tijdens het nieuws gaat die uitzending op 101 door en bekeken ze die filmpjes. De Munk vond het helemaal te gek. "Ja gaat eg hart daar jongeh!" Je mot es wete hoe hart dat ggeluid daar staat!"
Ze hebben het helaas niet meer in de gewone uitzending erover gehad
whahahaha, EW ownt inderdaad hard, helaas gisteren niet kunnen kijken/luisteren omdat ik wedstrijd hadquote:
quote:Tonight @Q_dance Radio: Fausto's Crossover, with the liveset of The Organ Donors @ Q-BASE. Tune in at 8PM (GMT+1) at http://radio.q-dance.nl
De betere Italiaanse ! Zo eerst even verplicht uit eten met mijn werk, waarna ik ga proberen richting het zuiden te gaan om een stampje te komen plaatsen op Huig zijn party met biertjes en HSquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:36 schreef Da_Ripper het volgende:
N.a.v. van de Q-dance twitter (van donderdag):
[..]
.. ben ik even naar MSTX z'n kindje gegaan om de tracklist te bekijken.
Vond daar o.a. . Volgens mij was tie al eens gepost, maar vind dit ding toch wel lekker klinken dus hier, pak aan.
En alst weer 'n beetje meezit; vanavond Activator & Noize Suppressor @ Zak
Is geen echt alternatief voor denk ik.. al vond ik die top 40 maar onzin.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:51 schreef Devz het volgende:
Heeft iemand een alternatief voor de Fear FM Hardstyle Top 40? Vond het altijd wel handig, zo'n overzicht van de nieuwste hardstyle nummers....
Goed nieuws voor jou:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:51 schreef Devz het volgende:
Heeft iemand een alternatief voor de Fear FM Hardstyle Top 40? Vond het altijd wel handig, zo'n overzicht van de nieuwste hardstyle nummers....
En ik maar denken dat er op Pussy Lounges alleen maar Chuckie, Dirty Houze-shizzle gedraaid werd ...quote:
Yes! Proberen om hem deze keer mee te pakken! Ben sinds ik in Roermond woon, in plaats van Elsloo, al zeker een jaar niet in Bozzini geweest! Met carnaval dan maar eens stevig uitpakken daar jupiler op de tapquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:38 schreef LeonH het volgende:
Line up nieuwe Harder in de Bozzini:
[..]
![]()
12 februari en de ochtend erna gaan we zoals altijd carnaval vieren in Venlo... Dat wordt nog wat!
Precies.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat is een Pussy Lounge dan eigenlijk; verschillende hardere stijlen met nakende dames en het publiek wat komt kijken & bekeken wil worden?
http://www.hardtraxx.nl/f(...)eases-2009-t857.htmlquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand een volledig overzicht van alles hardstyle-releases uit 2009 voor mij?
jaaaaaah, ik moet nog steeds beginnen met mijn jaarmix
Ik heb gisteren avond nog wel een hele tijd geluisterd in de auto maar kan die voicelift niet voor de geest halen? Was dat iets met Nikki Plessen of later nog?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
Jij denk echt dat 8500 mensen al een kaartje hebben?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:39 schreef ElDani het volgende:
Ik dacht ik ga even gauw een In Qontrol kaartje kopen, want iemand die al besteld had, had al kaartje 8500 (+ een beetje), ik dus via q-dance naar paylogic.
Registreren, passwoord toegezonden gekregen, maar ik kon door een error mijn tickets niet downloaden. Nu dus zonder tickets, maar met afschrijving. Mijn account bestaat volgens paylogic niet, dus ik moet weer gaan bellen met de helpdesk maandag.
Goed geregeld is anders..
Precies.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:26 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
En ik maar denken dat er op Pussy Lounges alleen maar Chuckie, Dirty Houze-shizzle gedraaid werd ...
Wat is een Pussy Lounge dan eigenlijk; verschillende hardere stijlen met nakende dames en het publiek wat komt kijken & bekeken wil worden?
Zou zomaar kunnen, en zelfs als het niet zo was zit ik nu met afschrijving en zonder kaartje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Jij denk echt dat 8500 mensen al een kaartje hebben?
Daar geef ik je ook geen ongelijk inquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:41 schreef ElDani het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, en zelfs als het niet zo was zit ik nu met afschrijving en zonder kaartje.
quote:Mainstage
• The Prophet & Headhunterz
• Noisecontrollers
• D-Block & S-te-Fan
• Crypsis ( live)
• Dozer
• Chain Reaction
• 2-Sidez ( live)
• Anagenetic
Hosted by MC Renegade
Hardtechno
• DaY-már
• Elliot Devani
• The Kev & Ries Show.
Future Reset
• To be announced!
Cool, hopen dat ie gauw live gaat.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:16 schreef ElDani het volgende:
[..]
Goed nieuws voor jou:
www.hardstyletop40.com
quote:A collaboration with Zatox is also in the pipeline.”
VET! Kan alleen maar heel tof gaan worden!quote:Op zondag 10 januari 2010 11:23 schreef LeonH het volgende:
Interview met Alpha Twins:
http://theharderview.com/interview/interview-a2-aka-alpha-twins/
[..]
http://www.hardtraxx.nl/f(...)b89c967896eea05918ebquote:Op zondag 10 januari 2010 09:54 schreef Devz het volgende:
[..]
Cool, hopen dat ie gauw live gaat.
Is er ook niet ergens een website met uitgekomen releases? Om dat via LSDB bij te houden vind ik een beetje intensief..
Leuk interview.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
Jammer dat ze die kans niet krijgen.quote:Of course, an X-Qlusive Alpha² would also be great. It’s simply a party that’s all about you as an artist: you get to decide what the night looks like, you decide who gets to play.
Hier ookquote:
Zatox & Tatanka en Activator sluiten anderhalf uur lang afquote:Op zondag 10 januari 2010 15:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Maar die line-up mag zo onderhand wel eens komen, ben echt benieuwd of er nog wat verrassends tussen staat....
Nice!!! samen met Metro en Justice 4 all ! lekkurrrquote:Op zondag 10 januari 2010 00:31 schreef CharlyLownoise het volgende:
stoned zijn, ogen dicht, bass hoog en aanzetten. top avond
Ergens vind ik het wel wat hebben, niet weten wie de volgende DJ wordt. Bij een 1 zaal-gebeuren zouden ze 't voor mij best stil mogen houden, maar kwil bij de HMH toch ook wel weten wie er hoelaat boven moet draaien. Of het wordt ieder uur ff spieken ...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:17 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Hier ook![]()
Maar die line-up mag zo onderhand wel eens komen, ben echt benieuwd of er nog wat verrassends tussen staat....
Haha dat zou wel een heel welkome verrassing zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 15:30 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zatox & Tatanka en Activator sluiten anderhalf uur lang af
Bij zoiets als Qlimax met 1 huge area, zou het inderdaad wel vet zijn om een groot deel van de timetable/line-up geheim te houden.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ergens vind ik het wel wat hebben, niet weten wie de volgende DJ wordt. Bij een 1 zaal-gebeuren zouden ze 't voor mij best stil mogen houden, maar kwil bij de HMH toch ook wel weten wie er hoelaat boven moet draaien. Of het wordt ieder uur ff spieken ...
Bij Qlimax geven ze natuurlijk wel de line-up en een de volgorde van de TT prijs. Je weet dat een live-act toch meestal wel 30 minuten duurt en dat er altijd een DJ is die langer dan 60 minuten draait.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:19 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Bij zoiets als Qlimax met 1 huge area, zou het inderdaad wel vet zijn om een groot deel van de timetable/line-up geheim te houden.
Als het toch al uitverkocht is, kunnen ze de line-up bij Q wel een leuke verrassing houden.
Ze kunnen beter de dj's gedurende het hele filmpje elkaar laten interviewen.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
D-Front en Bozer
thanksquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:11 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
http://www.hardtraxx.nl/f(...)eases-2009-t857.html
http://www.globalhardstyle.com/forum/viewtopic.php?f=12&t=37169
hoe hard moet die platen (of die platen) dan wel niet gaan wordenquote:Op zondag 10 januari 2010 11:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ik gok tot 31-12-2010quote:Op maandag 11 januari 2010 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Rippert: tot wanneer kan ik mijn jaarmix inzenden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo niet.. dan toch!
Doeiquote:Op maandag 11 januari 2010 13:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Heeft iemand de MP3 van dit nummer?
De remix dus, niet de normale versie die op de CD van Brennan Heart staat.
Edit: ik zoek ook nog Live the moment van JDX
Edit 2: én ik zoek de edit / remix van deze
Ik heb hem al wel als rip van de Qlimax liveset, maar zoek de HQ
Heel erg bedankt alvast !!
Je hebt zelfs de mazzel dat deze nummers nog niet uitgebracht zijn en in het geval van die Rockstar DJ remix verwacht ik uberhaupt dat ze niet eens uit gaan komen.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De remix dus, niet de normale versie die op de CD van Brennan Heart staat.
Edit: ik zoek ook nog Live the moment van JDX
Edit 2: én ik zoek de edit / remix van deze
Ik heb hem al wel als rip van de Qlimax liveset, maar zoek de HQ
Heel erg bedankt alvast !!
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:58 schreef NrSiX het volgende:
Ik zoek ook nog een auto
Ik zoek ook nog een nieuwe vila
Ik zoek ook nog 3 nieuwe vriendinnen
Ik zoek ook nog het nummer van Gerard Joling.
Kan iemand dit voor me zoeken aub? Verder post ik hier nooit maar bedankt alvast!
Moet nu weg doeg!Fantastische vergelijking ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
YouTube en HQ?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De just as easy remix heb ik al van youtube naar mp3 kunnen rippen
Iemand anders die hem als HQ mp3 wilt hebben ?
Met 64kbit bouncend door de speakers jwzquote:
precies, die ruis pompt je subs vet hardquote:Op maandag 11 januari 2010 16:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Met 64kbit bouncend door de speakers jwz
A new concept is born:quote:Op zondag 10 januari 2010 17:45 schreef CrustyClown het volgende:
Ik zou er op zich best een keer voor willen gaan. Gewoon naar een Q feestje waarbij je helemaal niets weet.
Deadlines en al die SOG'gers hierquote:Op maandag 11 januari 2010 11:41 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Rippert: tot wanneer kan ik mijn jaarmix inzenden?
Dit is gewoon een warez-request and is frowned uponquote:Op maandag 11 januari 2010 13:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
"is egt wel goeie kwaliteit hoorzz!11"quote:Op maandag 11 januari 2010 16:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Met 64kbit bouncend door de speakers jwz
gaat gebeuren wanneer ik de tijd ervoor heb/vindquote:Op maandag 11 januari 2010 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Deadlines en al die SOG'gers hier- wanneer jij 'm klaar hebt
![]()
Het is nu dus uitverkocht, net nu ik een kaartje wil halen.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Iedereen z'n Euforia kaartje al?tis bijna uitverkocht
Woa gaadde gij heen da?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:25 schreef Sc0tTy het volgende:
misschien naar euphoria hier, ben dalijk 4 maanden naar et buitenland wil nog wel keertje kunnen stampen, de rest begint pas allemaal rond de tijd dak wegga
Ja.... Dat thema lijkt wel ergens op, heb zoiets al eens eerder gehoordquote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef T-Force het volgende:
Verder nog een dikke klapper van Coone, weet niet offie al gepost is, maar die bass![]()
afstuderen in finlandquote:Op maandag 11 januari 2010 23:53 schreef LeonH het volgende:
[..]
Woa gaadde gij heen da?
[..]
Ja.... Dat thema lijkt wel ergens op, heb zoiets al eens eerder gehoord![]()
![]()
Raar genoeg doet het me denken aan The Twilight Zone.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:53 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ja.... Dat thema lijkt wel ergens op, heb zoiets al eens eerder gehoord![]()
![]()
Dacht ik tenminste.. Wil net Hardbass kaartje halen. Wil ik me registreren, ben ik al geregistreerdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:12 schreef Treces het volgende:
[..]
CLICK CLICK, PSYKO PUNKZ TRIP Trick ?
Djheadhunterz:quote:
Voor een filmpje voor de site? (line-up filmpje dus)quote:On my way to amsterdam by train! Today road trippin and seeing the artists for XQ!
heldige poepquote:
House Is Rythmquote:
heb mijn plannen aangepast naar SuperBash, stukken dichterbij en dat gaat ook vet wordenquote:
we wachten af, ben toch stiekem wel benieuwd, ondanks dat ik niet meer gaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:22 schreef ElDani het volgende:
[..]
Djheadhunterz:
[..]
Voor een filmpje voor de site? (line-up filmpje dus)
HardBass gaat hem worden hier, Knock Out nog geen idee van...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:44 schreef Groningert het volgende:
Meer mensen naar hardbass / knock out? Hardbass nog niet geweest, knock out was vorig jaar wel vet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |