Dit vragen is hem natuurlijk ook gelijk beantwoorden. Geen enkele jaarmix kan tippen aan die superset (al dan niet pc gemixed) van The Pitcher.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nu Scantraxx mix aan het luisteren, ben benieuwd of hij een beetje kan tippen aan de jaarmix van Fusion
quote:Coming up next
Artist
Title Nicecast Archived Audio 20091231 2236
jepquote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ziet er wel strak uit, benieuwd wie de vier 'groepen' in gaan vullen
[..]
dat gaat echt wel gruwelijk worden, dat moet gewoon![]()
[..]
you got to be kidding me?![]()
![]()
![]()
![]()
een klein biertje kostte ¤ 5,71 en een halve liter water zelfs ¤ 8,57??????
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Nou het vetste stukje van Communicate laat ie eruit... Vind ik een hele vieze tegenvaller.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:17 schreef MrDice het volgende:
[..]
Dit vragen is hem natuurlijk ook gelijk beantwoorden. Geen enkele jaarmix kan tippen aan die superset (al dan niet pc gemixed) van The Pitcher.
Gelukkig zit Communicate in heel veel goede sets, dus aan dat nummer geen gebrek. En ik ben wel blij met die happy sound. Kan me voorstellen dat dat op een feest erg kan tegenvallen, maar voor thuis / in de trein ben ik wel blij met veel melodie en vrolijkheid.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:54 schreef LeonH het volgende:
[..]
Nou het vetste stukje van Communicate laat ie eruit... Vind ik een hele vieze tegenvaller.
Daarbij is de sound van de NC me wat te happy geworden.... Surge of Power, Sanctus en Samara zijn uitzonderingen uiteraard
Volk op lsdb hoef je normaal niet serieus te nemen, maar nu niet. Deze is gewoon niet goed..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:35 schreef T_Killer het volgende:
Ik zal de jaarmix ook eens downloaden en beluisteren, ik vond t raar dat ik m niet kon vinden op lsdb, want ie staat op -17!!. Is t zo slecht dan?
Je bedoelt die van Scantraxx neem ik aan...?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:59 schreef Groningert het volgende:
De jaarmix doet tekort aan z'n label..
22.36? Dan zou Isaac niet opgenomen zijn.. Zou dat dan bij Isaac's Hardstyle sessions horen? Ik wil die set dolgraag hebben!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:26 schreef JortK het volgende:
Q-Dance doet iets aan je titels in je playlist
[..]
Jup, die van the pitcher is top, maar dit is echt 10x niks..quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Je bedoelt die van Scantraxx neem ik aan...?
Helemaal mee eens, setje stelt niks voor
+ The first cut, maar dat is geen schande. Outside world draaien wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:22 schreef poiuytr het volgende:
Tering tijdens een jaarmix nog zoveel mogelijk eigen nummers proberen te draaien.
Sunblast, One Bananaz en Outside World wel draaien maar geen enkel nummertje van Onne wat een ego zeg.
Daarom noemde ik die plaat ook nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:29 schreef Groningert het volgende:
[..]
+ The first cut, maar dat is geen schande. Outside world draaien wel.
Decibel ben ik niet eens naar hem toegeweest na die ramp op defqon, als dj idd 3x niks.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Daarom noemde ik die plaat ook niet![]()
Heb toch sowieso al helemaal niks met de Dj Frontliner als producer paar fijne nummers afgeleverd.
Dit jaar op Decibel naar paar minuten ook maar weg gelopen.
Ik ben ook nog net op tijd, dus bij deze nog gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:35 schreef CrustyClown het volgende:
Mag ik zo op de valreep HvdT ook nog even feliciteren dan !? *JA dat mag ik*
Nou harry FELICi!
Sunblast en One Bananaz zijn gewoon vet dus lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:22 schreef poiuytr het volgende:
Tering tijdens een jaarmix nog zoveel mogelijk eigen nummers proberen te draaien.
Sunblast, One Bananaz en Outside World wel draaien maar geen enkel nummertje van Onne wat een ego zeg.
Heerlijk nummer zegquote:Op zondag 3 januari 2010 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
En mensen zich nog afvragen waarom B-front rookie of the year won
Het is dan ook geen discussiesite.quote:Op zondag 3 januari 2010 16:46 schreef MrDice het volgende:
Zit voor de grap weer eens de comments op lsdb een beetje te lezen. Maar wat een bedroevend niveau daar zeg... Dan zijn onze Showtek / Ruffian / nu-style discussies van bijzonder hoogstaand niveau.
Toch raar. Een van de betere downloadsites voor livesets en dan geen gemeenschap om erover te kletsen... Mensen blijven rare wezens.quote:
Ik download gewoon alles via music in control of hardtraxx hoef ik al die reacties eronder tenminste ook niet te lezen waar ik me toch blauw aan erger..quote:Op zondag 3 januari 2010 18:19 schreef MrDice het volgende:
[..]
Toch raar. Een van de betere downloadsites voor livesets en dan geen gemeenschap om erover te kletsen... Mensen blijven rare wezens.
Heldenplaat!quote:Op zondag 3 januari 2010 15:30 schreef Tha_Bartman het volgende:
En mensen zich nog afvragen waarom B-front rookie of the year won
De vocalen zijn in ieder geval beter dan die van de gebroeders Jansen. En het muzikale stuk ook nog eens.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef NLS04 het volgende:
ik weet nooit goed wat ik van die tracks van dutchmaster/ slim shore moet vinden. Enerzijds zijn ze fris en uniek maar die vocals vind ik meestal zo gaar klinkenVoorderest ;euke setjes van qountdown
Same. Op Qountdown vond ik het wel vet, vernieuwend en sfeervol, maar nuchter vind ik die vocals maar vaag.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef NLS04 het volgende:
ik weet nooit goed wat ik van die tracks van dutchmaster/ slim shore moet vinden. Enerzijds zijn ze fris en uniek maar die vocals vind ik meestal zo gaar klinkenVoorderest ;euke setjes van qountdown
vocals wel beter dan die van Saaitek, maar echt hoogstaand zijn ze inderdaad niet... afgezien daarvan zijn de nummers echt dikke poepquote:Op zondag 3 januari 2010 19:51 schreef NLS04 het volgende:
Duurt inderdaad erg lang! Vraag me ook af waarom, want het heeft geen enkele zin. Het is al lang uitverkocht.quote:Op maandag 4 januari 2010 10:12 schreef JortK het volgende:
Wanneer komt nou godverdomme die lijn omhoog van XQ
quote:Op maandag 4 januari 2010 10:36 schreef Sethje het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/365119/1/1/100/danceparty-qountdown-2009-the-q-dance-awards.html
Hehequote:Ik zie liever dat ze de lasers wat vaker gebruiken in plaats van deze pseudo-flitskasten.
Heb hier jammer genoeg weinig mee.quote:
haha ja dat is toch!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |