Dat wil ik ook wel weten ja. Maar waar was deze lijst ook alweer van dan?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:02 schreef T_Killer het volgende:
Edit:Wat was nou de uitkomst van die Q-Dance award show?
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Uitslagen Best of Hardstyle 2009
- Beste Album
D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addictz (60%)
- Beste DJ / Live-Act
Noisecontrollers (52%)
- Beste Producer
Zatox (37%)
- Beste Talent(en)
AVIO (49%)
- Beste Label
Fusion (54%)
- Beste Feest Outdoor
Q-Base (35%)
- Beste Feest Indoor
X-Qlusive Holland (52%)
- Beste Anthem
In Qontrol - Ctrl-Alt-Del (49%)
- Beste Tracks
1: D-Block & S-Te-Fan Feat. High Voltage - Shiverz
2 tm 6:
Noisecontrollers - Attack Again
Crypsis & Sasha-F - Get Hit
Zany - Animated Audio
Tatanka & Zatox - Gangsta
Crypsis & Chain Reaction - Before the Storm
130: [Hardstyle #130] Doomsday is here...
B-Front Rookie of the yearquote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:02 schreef T_Killer het volgende:
Van onze eigen Fok! Hardstyle verkiezingquote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel weten ja. Maar waar was deze lijst ook alweer van dan?
[..]
even uit mijn hoofd:quote:Op vrijdag 1 januari 2010 23:02 schreef T_Killer het volgende:
Die bedoelde ik ja, zeer triest nummer ondanks dat de melodie nog niet eens zo verkeerd is. Die vocal verpest dit nummer aardig goed. Mis ook een paar namen als je het doet doe het dan goed.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 19:39 schreef ElDani het volgende:
[..]
Je bedoelt Hardstyle Masterz meets Max Enforcer - Respect?
Ik vind het echt een klotenummer, maar goed.
2x Reloop RMP1 + een fatsoenlijke mixer (type even kwijt). Zitten alleen geen effecten bij, maar is ook niet broodnodig en dat kan altijd later gekocht worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:12 schreef T-Force het volgende:
[..]
Kewl!! Ben benieuwd hoelang het duurt voordat je het fatsoenlijk onder de knie krijgt en je je eerste mixje gaat dumpen hier!![]()
Wat voor iets gaat het worden trouwens?
Leuk setje! Ik heb een tijdje gedraaid met de RMP2 van Reloop, heerlijke machines, beste benadering van CDJ's als je het mij vraagt... Weet niet of ze nieuw of tweedehands zijn, maar als je ze tweedehands gaat kopen check wel even goed of de play en cue knoppen nog optimaal werken, dat is nogal een kwaaltje bij de RMP1 en RMP2...quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:35 schreef ElDani het volgende:
[..]
2x Reloop RMP1 + een fatsoenlijke mixer (type even kwijt). Zitten alleen geen effecten bij, maar is ook niet broodnodig en dat kan altijd later gekocht worden.
Wat voor koptelefoon heb jij eigenlijk? Ben namelijk aan het kijken wat goed werkt en dergelijke.
@poiuytr: Ik vind ook de melo een beetje slapjes eigenlijk. Het is voor mij ook onduidelijk waarom iedereen het zo'n gigantisch leuk nummer vond, maarja, smaken verschillen en daar valt niet over te twisten.
Heb zelf de Technics RP-DH 1200 en alleen maar lof over dat ding! Nu 4 jaar later begint ie pas een beetje af te brokkelen, misschien dat ik eens aan het eind van het jaar voor een nieuwe ga kijken (of het moet al storm gaan lopen met boekingenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:58 schreef Bertje_NL het volgende:
Ook nog maar even de beste wensen voor iedereen!
[..]
Wat betreft koptelefoon, ik heb zelf de Sony MDR-V700dj, best fijn, maar hoor ook hele goeie verhalen over de Technics RP-DJ 1200, heb trouwens nog een nieuwe Sony liggen, mocht je interesse hebben kun je me altijd even PMen...
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:14 schreef LeonH het volgende:
[..]
Heb zelf de Technics RP-DH 1200 en alleen maar lof over dat ding! Nu 4 jaar later begint ie pas een beetje af te brokkelen, misschien dat ik eens aan het eind van het jaar voor een nieuwe ga kijken (of het moet al storm gaan lopen met boekingen) Ga dan ook eens die Pioneer proberen en als dat niks is gewoon een nieuwe Technics!
quote:Line-up
Ruthless
Psyko Punkz
Deepack vs. Coone
D-Block & S-te-Fan
Technoboy
Headhunterz
Noisecontrollers LIVE
Black Overdose
Donkey Rollers LIVE
Noize Supressor LIVE
Black Heroes (Neophyte, Panic, Mad Dog, The playah, Stunned Guys, Tommyknocker, Art of fighters en Evil Activities)
Frontliner zal hoogstwaarschijnlijk, net als The Pitcher @ Fusion Yearmix, gewoon een PC-mixje neerzetten. Deze is overigens al te downloaden in hoge kwaliteit. Als die van Scantraxx kwalitatief net zo goed is hoor je mij niet klagen overigens. Qountdown gaat sowieso prima worden, Slim Shore, Zany, B-Front, Luna & Crypsis, Isaac en Dailucia gaan voor mij meegenomen worden. DBSTF denk ik ook wel omdat ze zo'n orginele set hadden!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 15:31 schreef Groningert het volgende:
Ik wil nog even benadrukken dat Qountdown echhtttt vet was! Ik heb normaal nooit een hekel aan verschrikkelijk brak zijn, maar met alle familiebezoekjes erbij van gister was het echt een kutdag, maar goed. Vanavond Qountdown op Q-dance radio , met daarvoor afgaand de Scantraxx remix van Frontliner( die mag laten zien dat hij wél kan mixen, zie defqon 09) en de jaarmix van Fusion van The pitcher, die waarschijnlijk iedereen al wel gehoord heeft. Hopelijk vanavond alles wel meteen in goeie kwaliteit van Qountdown! Ben ook benieuwd naar 10 years of Q-dance, in de arena.. Word wel een knaller denk ik, maar die locatie vind ik niet geweldig. Ik ga vanavond toch niet uit, dus lekker op de bank nagenieten van Qountdown!
ps. Vette site geworden trouwens, die van Q-dance!
Ok duidelijk, dan word tie zeker lekker. Ja wist ik, heb em al een tijdje. Voor mij ong zelfde, setje van Zany vond ik vooral heerlijk. DBSTF ook wel idd, hebben mij zeer positief verrast.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 16:47 schreef ElDani het volgende:
[..]
Frontliner zal hoogstwaarschijnlijk, net als The Pitcher @ Fusion Yearmix, gewoon een PC-mixje neerzetten. Deze is overigens al te downloaden in hoge kwaliteit. Als die van Scantraxx kwalitatief net zo goed is hoor je mij niet klagen overigens. Qountdown gaat sowieso prima worden, Slim Shore, Zany, B-Front, Luna & Crypsis, Isaac en Dailucia gaan voor mij meegenomen worden. DBSTF denk ik ook wel omdat ze zo'n orginele set hadden!
A-Lusionquote:Op zaterdag 2 januari 2010 13:39 schreef poiuytr het volgende:
Wat blijft dit toch een geweldig nummer zeg
Geen PC mix, maar Frontliner zit er hier en daar toch een klein beetje naast.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 18:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nu Scantraxx mix aan het luisteren, ben benieuwd of hij een beetje kan tippen aan de jaarmix van Fusion
ziet er wel strak uit, benieuwd wie de vier 'groepen' in gaan vullenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 12:42 schreef LeonH het volgende:
Mijn eerste post in 2010!
http://www.save-exit-planet.org/
dat gaat echt wel gruwelijk worden, dat moet gewoonquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:13 schreef Blaxje het volgende:
Nice, een Q-Dance jubilieum feest in de ArenA op 10 juli
you got to be kidding me?quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:55 schreef de_huig het volgende:
overige zaken: -de drankprijs is weer omhoog..7 munten voor 20 euro, met een klein biertje voor 2 munten en een flesje water voor 3. jammer; benieuwd of het zo blijft op andere feesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |